Pagina 1 din 1
fuel filler cap sensor signal
Scris: Joi 18-Iun-2015 13:32
de yo3fuu3
Lexia imi da eroarea asta,zice ca e lichid eolys la maxim(dar nu se vede pina sus)si nu face regenerarea fap nici automat nici fortat.Am scos conectorul cu 2 fire,care intra in senzorul din rezervorul de plastic,spre masina am 2Kohmi,iar in sensor nu masor rezistivitate.Cum as putea pacali?Sa pun o rezistenta pe cele 2 fire sau merge pe contact inchis/deschis?
Re: fuel filler cap sensor signal
Scris: Joi 18-Iun-2015 20:21
de urzica
yo3fuu3 scrie:Lexia imi da eroarea asta,zice ca e lichid eolys la maxim(dar nu se vede pina sus)si nu face regenerarea fap nici automat nici fortat.Am scos conectorul cu 2 fire,care intra in senzorul din rezervorul de plastic,spre masina am 2Kohmi,iar in sensor nu masor rezistivitate.Cum as putea pacali?Sa pun o rezistenta pe cele 2 fire sau merge pe contact inchis/deschis?
Fuel filler cap insemna capac umplere rezervor combustibil. Deci capacul are doi magneti situati diametral opus care "spune" calculatorului ca ai deschis rezervorul si urmeaza o adaugare de combustibil. Daca apare aceasta alarma ori nu mai este capacul original ori nu mai sunt magnetii la locul lor ori senzorul care vede magnetul s-a defectat.
Scris: Vin 19-Iun-2015 08:34
de yo3fuu3
asa este.magnetii sunt ok,senzorul nu mai da niciun semnal.Am reusit sa scot eroarea montind un potentiometru de 50Kohmi reglat la 47Kohmi,a facut regenerarea in mers fortata,dar a scris cu erori,si nu a scos fum deloc.Eu am resetat niste valori de 96 grame,ceva cred legat de lichidul eolys,probabil asta e cauza.Mentionez ca mai am eroare la bujiile incadescente,sigur sunt inrerupte,nu le-am schimbat de 10 ani,testul de releu e bun,se aude,am sters eroarea,dar e posibil sa le foloseasca in timpul regenerarii?
Scris: Vin 19-Iun-2015 17:37
de urzica
yo3fuu3 scrie:asa este.magnetii sunt ok,senzorul nu mai da niciun semnal.Am reusit sa scot eroarea montind un potentiometru de 50Kohmi reglat la 47Kohmi,a facut regenerarea in mers fortata,dar a scris cu erori,si nu a scos fum deloc.Eu am resetat niste valori de 96 grame,ceva cred legat de lichidul eolys,probabil asta e cauza.Mentionez ca mai am eroare la bujiile incadescente,sigur sunt inrerupte,nu le-am schimbat de 10 ani,testul de releu e bun,se aude,am sters eroarea,dar e posibil sa le foloseasca in timpul regenerarii?
Cred ca ai gresit resetand valorile pentru aditiv sau filtru de particule, valorile alea se reseteaza cand incarci cu aditiv si sau schimbi filtrul de particule. Da, bujiile incandescente sunt folosite la regenerare fortata sau normala iar daca sunt arrse nu se ridica temperatura gazelor de esapament la temperatura ceruta de calculator si este refuzata regenerarea, asa ca... succes

Scris: Lun 22-Iun-2015 12:25
de yo3fuu3
am facut deja 1300km si nu am eroare in bord,imi e teama sa pun Lexia sa vad ce zice,sper sa stie sa isi dozeze singur valorile de aditiv necesar regeneararii.Cind ma intorc in tara,sper sa ii placa motorina scumpa si autostrazi curate, schimb senzoriul magnetic dela buson si bujiile.