Pagina 1 din 1
PROBLEMA ELECTRICA
Scris: Vin 12-Ian-2007 22:11
de cbx
la pornirea motorului tensiunea masurata pe baterie este de 10.2 v ,casetofonul se opreste si reporneste dupa pornirea motorului.Povestea se petrece la un C5 2.2 hdi din 2001
Scris: Vin 12-Ian-2007 22:33
de alexd
de fel, la masinile cu casetofonu' infipt in bord de fabrica, cand dai la automat se opreste.....la 25 asa e...la megane asa e...la be-em-ve asa e....o sa dau telefon sa intreb neamtu daca la saabul meu e tot asa....
Scris: Vin 12-Ian-2007 23:45
de cbx
am sunat la unchiul Saab si a confirmat ca doar la urmatorul Saab nu se opreste curentul la pornire
http://www.aero-charter-darta.com/franc ... aab340.htm
Scris: Vin 12-Ian-2007 23:46
de cbx
gluma ,gluma dar unde draku ma conectez pt 12 v care sa nu aiba cadere la pornire?
Scris: Dum 14-Ian-2007 14:54
de khan
cele mai multe radio cas sau cd auto, stock sau aftermarket se opresc la pornire, mai exact cind sesizeaza o cadere de tensiune majora. e normal. de ce vrei o alimentare fara cadere de tensiune? la ce trebuie? ca oricum, daca atita consuma electromotorul la pornire, mai mult de atit nu ai de unde lua decit daca mai ai o baterie de rezerva
Probleme electrice
Scris: Sâm 06-Apr-2013 15:08
de RaulHDI
Salut...sunt posesorul unu Citroen C5 din 2001, motor 2.2 HDI....totul a mers bine pana akum un an cand a inceput sa imi apara tot felu de erori la bord "airbag fault", " ANTIPOLLUTION FAULT" , "ABS fault " ...mi se mai aprindea si becul galben cu motorul la bord, si din momentul ala nu mai tragea masina, mergeam la service si stergea cu testeru erorile si mergea 2-3 zile dupa care aparea inapoi....cu toate astea mai nou mi se aprinde si becurile "STOP" si alelalte in mers, daca opream masina nu mai puteam sa o pornesc, tot am umblat la tabloul de sigurante si la firele de sub bord pana cand acestea au disparut de moment si iar apare...am desfacut mufele de la tablou si le.am dat cu sprei de curatare si nu s.a schimbat nimic...tot asa merge...acum trebuie sa tot misc de mufele de sub bord sa dispara becurile de la bord, ba mai mult de atat cand umblu la mufele alea pornesc stergatoarele singure si se inchide masina si se deschide fara sa apas pe vreun buton...nu stiu ce sa ma mai fac cu ea...ma gandesc sa imi iau un tester LExia dar nu stiu daca reusesc cv cu el...astept variantele voastre...Va multumes.!
Scris: Sâm 06-Apr-2013 15:20
de mesersmith
Bine ai venit pe forumul nostru, Raul.
In primul rand, vreau sa-ti atrag atentia asupra modului in care se scrie pe forumul nostru: doar romaneste, fara limbaj de mirc, de messenger sau mai stiu eu ce.
Legat de problema ta, vreau sa-ti spun ca daca o vei trata haotic, o sa ai probleme si mai mari.
Faptul ca tu tragi de nu stiu ce fire si se aprind nu stiu ce becuri in bord, ar trebui sa fie un foarte mare semn de intrebare pentru tine si ar trebui sa te determine sa tratezi masina asta cu seriozitate, altminteri e posibil sa se supere grav pe tine si sa mergi pe jos.
Din ce explici tu, se pare ca e vreun contact imperfect in bsi, iar tu cand misti haotic pe acolo, se intampla sa se refaca acel contact. Poate ca sunt chiar mai multe.
Incearca sa izolezi problema si sa nu misti haotic de tot BSI-ul. Adica atunci cand tragi de fire, trage si tu de cate unul usor, de asa maniera incat sa nu misti tot bsi-ul, ca sa nu te pacaleasca.
Dar, inainte de asta, misca usor sigurantele, acestea obisnuiesc sa isi largeasca prinderile si astfel, apar contacte imperfecte.
De asemenea, daca ai vreo siguranta cu sarma, arunc-o la gunoi si nu mai folosi solutii romanesti la probleme neromanesti.
Pune sigurante numai calibrate si fara sarme.
Apoi, incearca sa explici pe rand, clar si fara echivoc ce anume se intampla si in ce situatii anume. Altminteri, o sa fim si noi la fel de haotici ca si tine.
Scris: Sâm 06-Apr-2013 18:35
de RaulHDI
zilele trecute i-am dat cu sprei de contact la toate mufele care intra in BSI si am dat si pe mufele lui putin...azi l-am scos inapoi si m-am uitat la el ca nu mai stiam ce sa-i fac si am vazut ca si acuma e putin umed....l-am uscat cu freonu, l-am pus pe calorifer la caldura, si cam tot asa merge...usile se tot deschid si inchid cand deschid o usa si ramane blocat pe inchis...sa fi afectat cu ceva oare BSI-ul spreiul ala??...normal zice ca nu are apa in el, dar sper sa fie si adevarat...tot ce mi-e frica e sa nu fie mufele afectate cumva, sa aiba scurcircuit sau ceva, sau firele....chiar nu stiu ce sa mai zic, sau ce mai poate fi problema..

pana acuma imi stateau aprinse becurile cu STOP si celelalte, acum s-au stins...dar mai e ala cu motorul galben si de la airbag....ce doamne ar mai putea fi??...cand ma apuca masina asta nu imi mai da pace...toate vine odata

adevarul e ca si bag kilometri in ea...
Scris: Sâm 06-Apr-2013 18:42
de floreacioaca
raul prietene, tu ar trebui sa treci pe la un tester Lexia cu masina si atunci vei vedea cam ce probleme ai la masina! Asa pe bajbaite nu o sa faci tu mare lucru!
Scris: Sâm 06-Apr-2013 18:49
de RaulHDI

cred ca ar trebui....problema e ca nu prea stiu cine are asa ceva in Bihor...multumesc!
Scris: Sâm 06-Apr-2013 19:07
de floreacioaca
odata poti incerca la reprezentanta

sau cauta-l pe D-nul Ciolocean Vasile pe strada Olarilor, ii o straduta din Clujului! El este dedicat numai pe Citroen & Peugeut! Un om de nota 10!