Pagina 1 din 4

dublu climatronic

Scris: Sâm 17-Feb-2007 20:03
de tyyy84
Azi am plecat la un test drive cu C5-ul meu in provincie....
totul bine si frumos...inafara de faptul ca batea vantul groaznic si aveam un consum enorm(mai am si chiptuning pe motor)cand mi-am dat seama ca nu ma inteleg de loc cu climatizarea...
Avand in ambele parti aceeasi temperatura setata .....ce-l din dreapta murea de frig iar eu ma coceam de cald...

Am tot incercat tot felul de setari la el dar nimic....daca pun spre exemplu 22 la sofer si 25 in dreapta sa zicem ca e bine dar ce e chinul asta????am incercat si pe auto si pe eco nu stiu care e faza...cred ca e ceva defect

Cand am plecat de acolo....masina rece....am setat 25 in ambele parti....totul a mers perfect pt o vreme dupa care ,incepand sa se incalzeasa si sa fie ok in dreapta din nou a inceput sa bage rece si la mine cald....trist


AJUTORRR

Scris: Dum 18-Feb-2007 10:08
de darian
Sincer sa fiu eu nu am realizat diferenta de temperatura cand am setat diferit climatronicul. Mi se pare ca baga la fel pe ambele parti chiar daca pe display se setata diferit (nu era diferenta de 2 ci de 10-15 grade).

Scris: Dum 18-Feb-2007 11:24
de mesersmith
la mine se simte imediat diferenta daca setez diferit cele doua zone, kiar si la setarfi diferite mici.
oricum, uneori o sa vezi ca nu respecta deloc logica ta, adica tu setezi de ex, 25 grade, iar el da frig....ei, asta inseamna ca in masina sunt mai mult de 25 si el vrea sa faca atat cat i-ai prescris tu si atunci baga frig.incerca sa masori cu un termometru de int temp in cele doua parti ale masinii.
deasemenea, el tine cont si de umiditatea din int.cineva avea filtrul de polen ud si de aici o serie intreaga de anomalii. totusi, dupa cum spui tu, pare defect.

Scris: Dum 18-Feb-2007 16:12
de tyyy84
tind sa cred si eu ca este ceva in nergegula...
faza e ca daca ii dau drumul la inceput merge perfect....doar dupa un timp cand probabil ajunge la temp dorita ...el nu se opreste ci....continua sa bage ...nu mai ca in loc sa bage in ambele parti aceeasi temp in stanga baga cald si in dreapta frig...

intrebare..la voi cand dati pe auto??? ce se intampla???la alt climatronic iesea de pe modul care indica elicele acelea ale ventilatorului si isi facea treaba singur....pe cand la mine ventilatorul merge la cat il las eu....

Scris: Dum 18-Feb-2007 22:46
de mesersmith
nu functioneaza corect, pe auto ventilatorul isi regleaza singur turatia in functie de mai multi parametri. faptul ca tie iti baga aiurea nu poate decat sa fie un defect si pare destul de serios.

Scris: Mie 21-Feb-2007 11:40
de RobyC5
La mine merge ff bine climatronicu!Si chiar se simte cand schimb temperatura in dreapta sau stanga!Sunt fff multumit de el !

Scris: Mie 21-Feb-2007 11:44
de tyyy84
si lka mine se simte absolut orice modificare....acum am observat ca in bucuresti nu am avut probleme absolut deloc

baga ce ii spun ....

afara cand ajunge la temp dorita in loc sa se opreasca el continua ....pe o parte baga rece si pe cealalta parte baga cald.....???????????

Scris: Mie 21-Feb-2007 13:04
de RobyC5
mah dak al pui sa bage 23 grade stanga , dreapta si apesi pe auto ati baga rece sau cald pana ajunge l temp aia si dupaia o mentine , nu se opreste!Cum vrei sa pastreze 23 de grade in masina dak se opreste ??????

Scris: Mie 21-Feb-2007 13:07
de tyyy84
e mormal ...ma referea, sa bage in amandoua partile un aer la fel ....adica nu pe o parte rece si pe cealalta calda...asta nu stiu daca e in ordine...ma gandesc ca ar treb sa bage ori mai incet ori un aer pai butin cald dar oricum in amandoua partile la fel...nu stiu...nu am mai avut asa ceva pana acum

Scris: Sâm 24-Feb-2007 01:40
de adrian.c5
curios ......tyyy84 ........si la mine se intimpla la fel !!!
e interesant si o sa intreb la Citroen !
prima data m/am speriat crezind ca e o problema de la circuitul lichidului de racire ! eu am observat prima data dupa ce am completat cu 500 ml de antigel !
in general stiam ca poate sa apara fenomenul la instalatiile neaerisite !?
la fel ........intra rece pe dreapta !
am mers destul de mult de atunci ...si nu s/a intimplat nimik !
o sa vad ...oricum intreb la citroen ...mi se pare nefiresc sa fie diferenta asta intre zone ! trebuie sa setez cu trei grade mai mult pe dreapta sa ajung la in echilibru .......
astept si eu pareri ...multumesc !

Scris: Sâm 24-Feb-2007 10:47
de tyyy84
cred ca am aflat de la ce este...este defect motorasul care deschide si inchide clapeta(mi-a zis si mie un tip care lucreaza la citroen)costa 350ron motorasul+manopera

Scris: Mar 05-Feb-2008 00:38
de Bear
darian scrie:Sincer sa fiu eu nu am realizat diferenta de temperatura cand am setat diferit climatronicul. Mi se pare ca baga la fel pe ambele parti chiar daca pe display se setata diferit (nu era diferenta de 2 ci de 10-15 grade).

Instalatiile de climatizare bi-zona functioneaza in parametri in intervalul de 6 grade diferenta maxim intre zone, in general! Nu ai de ce sa mergi ori vara ori iarna pe 16 grade, iar cel din dreapta pe 28, pentru ca unuia ii va fi ori prea cald ori prea frig! Oricum si iarna si vara temperaturile ideale sunt cam pe la 20-24 grade!

Scris: Mar 05-Feb-2008 00:47
de Bear
tyyy84 scrie:cred ca am aflat de la ce este...este defect motorasul care deschide si inchide clapeta(mi-a zis si mie un tip care lucreaza la citroen)costa 350ron motorasul+manopera

Eu am inteles ca angrenajele sunt din plastic si se pot uza in timp (tot de la citroen service)! Mi se pare ciudat pretul tau! Mie mi-au spus ca nu poti sa schimbi decat tot kit-ul, cu 4 motorase si alte alea, ca trebuie sa dai jos tot bordul si e cam scump si cam greu de facut! Cred ca numai sa dai bordul jos iti ia mai mult de 350 RON! Ai discutat cu cineva autorizat de la Citroen? Ar fi super sa fie asa! Am inteles ca au multi problema asta!

Scris: Mie 06-Feb-2008 14:30
de B-01-DRC
Apropos. Nu ma vait de climatronic, e OK, functioneaza bine. Dar mai am o climatizare, una "naturala" care da fiori la propriu celui din dreapta. Prin torpedo intra aer rece de afara direct proportional cu viteza. Undeva in partea dreapta-sus a torpedo-ului e o gaura pe unde intra aer de afara ca la balamuc. Cum o astup? Ce e cu gaura aia? Ca e sigur din fabrica, dar banuiesc ca ar fi trebuit sa aiba un capac...

Scris: Joi 07-Feb-2008 00:28
de Bear
B-01-DRC scrie:Apropos. Nu ma vait de climatronic, e OK, functioneaza bine. Dar mai am o climatizare, una "naturala" care da fiori la propriu celui din dreapta. Prin torpedo intra aer rece de afara direct proportional cu viteza. Undeva in partea dreapta-sus a torpedo-ului e o gaura pe unde intra aer de afara ca la balamuc. Cum o astup? Ce e cu gaura aia? Ca e sigur din fabrica, dar banuiesc ca ar fi trebuit sa aiba un capac...

Nu as prea crede sa fie din fabrica! Nu am mai intalnit asa ceva! Ai luat masina de noua? Daca nu, atunci nu e sigur din fabrica!