Pagina 1 din 3
O intamplare ciudata?!?!?
Scris: Dum 20-Apr-2008 21:17
de Beemer
asta seara mergand cu masina linistit, dintr-o data s-au oprit toate electricele masinii(faruri,lumini de bord,cd-player...etc.) dupa care au revenit repede la loc,aprinzandu-se toate luminile la bord, fara vreun mesaj de eroare sau ceva de genul...ramanand doar "service" aprins la bord care s-a stins dupa ce m-am oprit, am oprit si am repornit motorul de vreo 2 ori.
"pana" aceasta de curent s-a intamplat intr-o fractiune de secunda si a fost acompaniata de un sunet de releu care s-a decuplat dupa care s-a cuplat la loc, sunet care a venit de undeva din partea stanga din interiorul bordului
"pana" nu a afectat motorul in nici un fel
vreau sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva si daca a fost doar o intamplare sau a urmat ceva mai grav
multumesc
Scris: Dum 20-Apr-2008 21:35
de videosuzy
Ma sa fie...

...am vazut faza de genul asta in filmul "Intalnire de gradul 3"...oau...doamne fereste...
Nu e de gluma deloc...daca stai sa te gandesti ce consecinte pot fi pe un autoband, in noapte (chiar daca-i luminat ca ziua) si cu o viteza de vreo 150km/h...
Eu patesc un fenomen ciudat cu DVD-ul cand e pe radio...daca pornesc amplificatorul statiei CB si emit atunci din cauza puterii se inchide ecranul (adica intra in interior) de zici ca am fenomen poltergeist...
Sa speram ca cineva a avut problema ta si a gasit raspuns...altfel..."nu suntem singuri in univers"..
Cu stima,
Cata
Scris: Dum 20-Apr-2008 22:05
de Bear
Cu siguranta nu e nimic paranormal... Releele sunt in partea stanga, deci , este posibil accidental sa fi fost o malfunctie in sistem, iar un releu sa-ti fi taiat curentul!
Scris: Dum 20-Apr-2008 22:15
de mbc
reveniti-va, e vorba de un citroen modern. el in sine e o nava spatiala
O fi fost o problema temporara. Eu nu vad, sincer, ce s-ar fi putut intampla la 150 km/h pe autostrada, mai ales daca e iluminata... se inchideau toate. volanul era functional pentru ca cheia era invartita in contact. nu mai aveai servodirectie, dar in miscare te descurci ca sa nu intri in parapet. mai mult, sistemul de frana sigur mai avea destula presiune (sa zicem ca pompa de hidraulice / frana nu ar functiona) ca sa opresti masina. chiar daca presiunea in servo-frana nu mai exista, franezi fara servo; desi mai ineficient, tot opresti destul de repede.
Problema este alta.. daca ti se oprea masina de tot pe un drum intre localitati, neiluminat si tu ai fi singur in masina, bezna peste tot, etc

Scris: Dum 20-Apr-2008 22:25
de Bear
Hai sa nu fim pesimisti! Mai putea sa traverseze strada si o pisica neagra, dar nu s-a intamplat! Omul era curios sa afle daca a mai patit cineva ceva similar... iar noi ce-i spunem? Ca avem pentru el un scenariu mai tare ca in SF-urile americane? Hai sa ne vindem toti C5-urile si sa ne cumparam BX-uri! Poate fi o solutie!?
Scris: Dum 20-Apr-2008 22:27
de Bear
PS:

Scris: Dum 20-Apr-2008 22:59
de Beemer
multumesc tuturor pt promptitudine cu care mi-ati raspuns
sper si eu sa nu se mai repete sau sa nu fie ceva mai grav..
Toate Bune.
Scris: Lun 21-Apr-2008 05:37
de mbc
Bear scrie:Hai sa nu fim pesimisti! Mai putea sa traverseze strada si o pisica neagra, dar nu s-a intamplat! Omul era curios sa afle daca a mai patit cineva ceva similar... iar noi ce-i spunem? Ca avem pentru el un scenariu mai tare ca in SF-urile americane? Hai sa ne vindem toti C5-urile si sa ne cumparam BX-uri! Poate fi o solutie!?
nu vorbi urat! macar c5 sunt foarte fiabile in ce priveste suspensia. Stai linistit, nu asta era ideea mea. Oricum, bx-uri in stare foarte buna sunt, din pacate foarte putine, majoritatea din cauza pretului ridicat pentru o intretinere de calitate si mentinerea lui la standard. oricum, eu fac tot posibilul ca pe al meu sa il tin in stare cat de buna.
Referitor la pisica neagra... la noi la firma exista un motan negru. Negru de tot. Cu toatea acestea, de cand m-am angajat acolo imi merge din ce in ce mai bine. Totul legat de aceste superstitii este legat de autosugestie. Daca atitudinea este "ce dragutza pisica" si nu speriatul ala si toata procedura pe care trebuie sa o urmezi cand vezi o pisica neagra, totul e ok.
cat despre scenariu sf: nu imi amintesc sa fi zis ca totul s-a intamplat langa un cimitir vechi abandonat, pe un drum care oamenii nu il mai folosesc de foarte mult timp si ca pe bezna respectiva se aud pasi si sunete de masini din anii 50. Deci, am fost realist.
Scris: Lun 21-Apr-2008 08:58
de C i t r o n e l
Cred ca ai o pana de contact pe circuitul electric pe undeva.
Nu ar trebui sa ignori problema daca spui ca tot ce tine de electrica ti s-a stins, sunt circuite diferite si faptul ca toate s-au decuplat poate fi de la bornele bateriei; tot ce ai putea tu sa faci in prima faza ar fi sa verifici bornele de la baterie sa fie curate si bine cuplate apoi sa mergi cu masina la un service.
Daca ti-a ramas aprins becul de service imediat dupa eveniment mai mult ca sigur ca s-a inregistrat o eroare pe comp, va trebui verificat, poate da un indiciu.
Luc.
Scris: Lun 21-Apr-2008 18:00
de urzica
Daca o lasi asa o sa se mai intample inca o data, cred ca e mai bine o investigatie la sistemul electric de catre cineva care stie ce face.
In rest bafta
Scris: Lun 21-Apr-2008 18:38
de mesersmith
doua lucruri s-au intamplat si care pe mine ma fac sa cred ca e de la baterie....
-faptul ca s-au aprins toate becurile si ca s-au stins dupa un timp, e similar cu a pune contactul si ganditi-va ca avea contactul pus iar cineva ii ia o borna....
-faptul ca a ramas service aprins cateva secunde, lucrul asta se intampla la orice pornire...
de verificat bornele bateriei, locul in care intra cablurile in borne, ia-o pe firul de plus si vezi ca va intra in partea stanga in fata soferului in compartimentul motor...
desfa acel capac si vebzi ca ai o placa cu mai multe sigurante pe care daca-l scoti, sub el vei gasi sigurantele de forta...
-releul pe care l-ai auzit cred ca e releul de lumini...
-servo directia o aveai in continuare pt ca pompa e mecanica...
-nu mai aveai suspensie, dar iti ramanea suficienta presiune cat sa ajungi acasa...
-daca motorul nu s-a oprit si probabil ca nu aveai cum sa-ti dai seama pt ca era "tras" de catre inertie, ai fi avut si frane servo....
nu te juca, verifica ce ti-am spus si nu baga in seama glumele unele dintre ele aiuristice....
tine-ne la curent...e o problema cu unii care nu vor sa scrie cum si-au rezolvat unele probeleme....
lenea asta....daca durea...
Scris: Lun 21-Apr-2008 19:30
de cit_a
din toate filmele de mai sus

se pare ca este renumitul oxid la borne de care cu greu scapam mai ales dupa o iarna cu multa umiditate .
Scris: Lun 21-Apr-2008 19:39
de cbx
se poate scapa cu un deget de vaselina , dar cine sa puna vaselina pe borne este mai greu de gasit
Scris: Lun 21-Apr-2008 19:50
de Beemer
azi am luat bornele jos de la baterie si le-am tot miscat...cu ocazia asta am lasat si computerul sa se reseteze(am lasat masina fara curent aprox 5 min)...sper sa nu se mai intample aiureala asta...alte ciudatenii deastea am mai avut si alta data intamplator cand am pornit motorul si s-a aprins service impreuna cu mesajul "airbag fault" insa dupa ce l-am oprit si l-am pornit iarasi nu a mai aparut, insa asa sa mi se opreasca toate luminile si sa se porneasca iara nu am mai patit. pana acum azi totul a fost ok nu am mai avut nici o anomalie
c5
Scris: Lun 21-Apr-2008 19:55
de sandor mihai
nu bateti cimpii cu bateria.ginditi putin.teoretic poti lua ambele borne cu motorul mergind si masina nu ramine fara curent,dar se ard diodele.nu de la baterie a fost problema.