Nu mai porneste C2-ul

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

bara_ac
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Mie 10-Feb-2010 15:42
Localitate: pitesti

Nu mai porneste C2-ul

Mesajde bara_ac » Mie 07-Iul-2010 12:43

Salut!
C2-ul (1,4 hdi, 2004) neveste-mii nu mai vrea sa porneasca. O sa dau mai multe detalii, poate vreunul este important.
Am plecat la mare, pe drum s-a aprins becul la apa, fara ca temperatura sa creasca. Am ridicat capota, am vazut ca e lichid putin, am completat. Pana inapoi acasa, am mai pus de vreo 3 ori. Ajuns acasa, mi-am bagat ochii sa vad daca si pe unde curge. Cele 2 furtune ce vin prin spatele motorului si intra in radiator erau ude. Nu stiu care din ele era gaurit ca nu se observa. Dupa aceea i-am zis neveste-mii sa mai mearga asa pana imi fac timp si inlocuiesc unul dintre furtune. Ea, in timpul asta, imi spunea in fiecare zi ca masina porneste din ce in ce mai greu. Azi, cand am incercat sa schimb furtunul, nu am reusit, fiindca e destul de complicat prin spatele motorului, pe-acolo, si am reasamblat piesele. Cand sa ii dau cheie, nu a mai pornit, de fapt a pornit, dar a murit instant si apoi nu am mai reusit sa o pornesc.
De uitat vreo mufa neprinsa, nu cred.
Vreo idee? Injectoare? Pompa de motorina? Vreun fir crapat pe care sa il fi scapat?
Multumesc anticipat!

bara_ac
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Mie 10-Feb-2010 15:42
Localitate: pitesti

am rezolvat-o cu pornitul

Mesajde bara_ac » Mie 07-Iul-2010 15:01

m-am foit prin casa si am tait-o din nou afara. am luat bateria de pe masina mea si am pus-o pe C2. a pornit. mai greu un pic, dar a pornit. apoi, in timp ce mergea cu bateria mea, am deconectat-o si am pus-o pe-a ei. am lasat-o un pic sa mearga in gol si apoi am oprit-o. porneste normal acum.
dar o intrebare inca exista. daca a fost de vina bateria sau compresia (ca banuiesc ca injectoarele ies din discutie)? cum fac sa imi dau seama fara sa cumpar o baterie noua si fara sa ma risc sa o "golesc" si pe a mea (in caz de scurt pe undeva)?

Avatar utilizator
mbc
pasionat
Mesaje: 4213
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Skoda Fabia 3 Combi 1.4 TDI 2016

Mesajde mbc » Mie 07-Iul-2010 20:13

Nu e recomandat in nici un caz sa faci ceea ce ai facut tu. Nu ai voie sa lasi motorul sa mearga fara baterie. Cea mai buna varianta era sa legi bateria masiniii 1 cu bateria masinii 2 prin niste cabluri de pornire GROASE.
"If in doubt, flat out!"

bara_ac
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Mie 10-Feb-2010 15:42
Localitate: pitesti

ziua 2

Mesajde bara_ac » Joi 08-Iul-2010 11:08

azi am fost sa vad ce se intampla, daca mai porneste. si a pornit. foarte curios. o fi fost doar un scurt.
@mbc: mersi de sfat. dar de ce nu e recomandat?

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Joi 08-Iul-2010 11:47

Pentru ca se poate arde releul regulator de tensiune, ala care regleaza cat sa incarce alternatorul. :roll: Nu e obligatoriu sa se intample asta, dar de multe ori se intampla. :roll:
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo


Înapoi la “Mecanica - C2”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • Clubcitroen a fost actualizat la PHPBB3. Mai multe detalii in acest topic

    Functionalitatea "Collapse Forum" implementata
    TapaTalk a fost implementat.




  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 186541
    Total subiecte 18163
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 3
    Posts per day: 29
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 17
    Posts per topic: 10

    Total membri 10894
    Cel mai nou membru DragosMM