Salut
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Salut
Am o mica problema poate ma puteti ajuta. Am un C5 1.8i 2002 si pierde ulei pe la un furtun ,de fapt singurul care se vede in fata motorului si numeni nu stie ce se poate face, in afara de a schimba tot ansamblul. Se vede ca ar curge cate un pic cam de sus din partea stanga aproape de ceva servo ? marog nu prea ma pricep dar poate reusiti sa ma luminati. Multumesc
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
Salut
Ce furtun, ce servo, ce ulei? Trebuie vazut exact, si dupa aceea gasita solutia.
Hai !
Multumesc de promptitudinea raspunsului. Nu prea ma pricep la mecanica dar o sa incerc sa va explic mai bine.
Motorul este 1.8i benzina, si in fata motorului, intre radiator si motor, din partea stanga unde am inteles ca este chestia aia pentru servo-directie, din partea aia vine un furtun sau ce o fi care merge in jos spre partea dreapta pe sub baterie, no si acolo sus in stanga unde este mufat pe o conducta mica si carna supureaza si se prelinge in jos iar la 3 - 6 luni imi arata pe afisaj cum scad patratelele la ulei si si presiunea este un pic mai mica, acul este un pic mai jos. Nu stiu cat de explicit am fost sper sa va dati seama despre ce e vorba. Cu multe multumiri anticipate
Motorul este 1.8i benzina, si in fata motorului, intre radiator si motor, din partea stanga unde am inteles ca este chestia aia pentru servo-directie, din partea aia vine un furtun sau ce o fi care merge in jos spre partea dreapta pe sub baterie, no si acolo sus in stanga unde este mufat pe o conducta mica si carna supureaza si se prelinge in jos iar la 3 - 6 luni imi arata pe afisaj cum scad patratelele la ulei si si presiunea este un pic mai mica, acul este un pic mai jos. Nu stiu cat de explicit am fost sper sa va dati seama despre ce e vorba. Cu multe multumiri anticipate
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
Salut
Intr-adevar in partea stanga sus este pompa sevo pentru directie. Iar daca furtunul pleaca din ea, merge la caseta de directie. Acest defect este destul de comun si se remediaza inlocuind furtunul cu unul nou, sau in varianta mai ieftina, dat jos cel vechi si mers cu el la un atelier care face furtune de presiune(se refolosesc capetele metalice se ilocuieste furtunul si se refac sertizarile).Insa acsest defect nu are nimic comun cu scaderea nivelului de ulei din baia motorului si nici cu presiunea acestuia. Cel mai bine este sa incerci sa pui si cateva poze.Si inca ceva, verifica nivelul uleiului la suspensii, vasul de expansiune este comun cu cel de la servodirectie.Nivelul se verifica cu suspensia pe treapta cea mai joasa.
Re: Hai !
Aditza scrie:la 3 - 6 luni imi arata pe afisaj cum scad patratelele la ulei si si presiunea este un pic mai mica, acul este un pic mai jos. Nu stiu cat de explicit am fost sper sa va dati seama despre ce e vorba. Cu multe multumiri anticipate
Patratelele de pe afisaj iti arata nivelul uleiului din motor, si e foarte normal sa scada dupa 6 luni! Iar despre presiune, nu ai manometru de ulei! Acel ceas de la bord indica doar temperatura uleiului din motor, care se ridica doar vara cand e foarte cald si ai mers mult la drum! In rest trebuie sa stea mai jos!
Passion pour C5
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Nu prea exista firme in romania sa fabrice furtune hidraulice pentru auto-la capitolul frana si directie ma refer. Stiu ca si eu am luat un furtun de la astfel de firma.Sunt fffffffff bune si rezista la presiuni de 20atm.Rezista si la lhm..asta testat de mine!.
. Bineinteles, nu le-am zis ca il pun la masina la suspensie care e strict legata de frana.
. Bineinteles, nu le-am zis ca il pun la masina la suspensie care e strict legata de frana.

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Intradevar, fara dubiu furtunele sertizate de cei de la Hansa spre exemplu sunt excelente, dar se pare ca sunt niste legi care nu le permit sa presteze si pt industria auto. In plus ele ar fi f sigure dak le-ar pune ei mufele, dar dak te duci cu mufele vechi de pe masina la care sa sertizeze un furtun nou, spun ei ca este improvizatie si nu este ok.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo