Salut

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Aditza
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Sâm 03-Mai-2008 22:28
Localitate: Hunedoara

Salut

Mesajde Aditza » Joi 22-Ian-2009 15:19

Am o mica problema poate ma puteti ajuta. Am un C5 1.8i 2002 si pierde ulei pe la un furtun ,de fapt singurul care se vede in fata motorului si numeni nu stie ce se poate face, in afara de a schimba tot ansamblul. Se vede ca ar curge cate un pic cam de sus din partea stanga aproape de ceva servo ? marog nu prea ma pricep dar poate reusiti sa ma luminati. Multumesc

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

Salut

Mesajde cornelioan » Joi 22-Ian-2009 15:40

Ce furtun, ce servo, ce ulei? Trebuie vazut exact, si dupa aceea gasita solutia.

Aditza
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Sâm 03-Mai-2008 22:28
Localitate: Hunedoara

Hai !

Mesajde Aditza » Joi 22-Ian-2009 16:36

Multumesc de promptitudinea raspunsului. Nu prea ma pricep la mecanica dar o sa incerc sa va explic mai bine.
Motorul este 1.8i benzina, si in fata motorului, intre radiator si motor, din partea stanga unde am inteles ca este chestia aia pentru servo-directie, din partea aia vine un furtun sau ce o fi care merge in jos spre partea dreapta pe sub baterie, no si acolo sus in stanga unde este mufat pe o conducta mica si carna supureaza si se prelinge in jos iar la 3 - 6 luni imi arata pe afisaj cum scad patratelele la ulei si si presiunea este un pic mai mica, acul este un pic mai jos. Nu stiu cat de explicit am fost sper sa va dati seama despre ce e vorba. Cu multe multumiri anticipate

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

Salut

Mesajde cornelioan » Vin 23-Ian-2009 15:33

Intr-adevar in partea stanga sus este pompa sevo pentru directie. Iar daca furtunul pleaca din ea, merge la caseta de directie. Acest defect este destul de comun si se remediaza inlocuind furtunul cu unul nou, sau in varianta mai ieftina, dat jos cel vechi si mers cu el la un atelier care face furtune de presiune(se refolosesc capetele metalice se ilocuieste furtunul si se refac sertizarile).Insa acsest defect nu are nimic comun cu scaderea nivelului de ulei din baia motorului si nici cu presiunea acestuia. Cel mai bine este sa incerci sa pui si cateva poze.Si inca ceva, verifica nivelul uleiului la suspensii, vasul de expansiune este comun cu cel de la servodirectie.Nivelul se verifica cu suspensia pe treapta cea mai joasa.

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Re: Hai !

Mesajde Bear » Vin 23-Ian-2009 22:28

Aditza scrie:la 3 - 6 luni imi arata pe afisaj cum scad patratelele la ulei si si presiunea este un pic mai mica, acul este un pic mai jos. Nu stiu cat de explicit am fost sper sa va dati seama despre ce e vorba. Cu multe multumiri anticipate

Patratelele de pe afisaj iti arata nivelul uleiului din motor, si e foarte normal sa scada dupa 6 luni! Iar despre presiune, nu ai manometru de ulei! Acel ceas de la bord indica doar temperatura uleiului din motor, care se ridica doar vara cand e foarte cald si ai mers mult la drum! In rest trebuie sa stea mai jos!
Passion pour C5

Aditza
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Sâm 03-Mai-2008 22:28
Localitate: Hunedoara

Mesajde Aditza » Sâm 24-Ian-2009 19:10

Va multumesc pentru sfaturi Dupa ce o sa verific si celelalte despre care mi-ati scris , osa va comunic constatarila si am sa fac si niste poze. Multumesc

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Sâm 24-Ian-2009 19:48

daca mergi la un atelier unde se sertizeaza furtune de presiune sa verifici inainte sa nu faci drumul degeaba. Spre exemplu cei de la hansa din pantelimon nu fac pentru furtune auto. Probabil din motive de siguranta rutiera. Poti incerca la dezmembrari.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 24-Ian-2009 19:56

Nu prea exista firme in romania sa fabrice furtune hidraulice pentru auto-la capitolul frana si directie ma refer. Stiu ca si eu am luat un furtun de la astfel de firma.Sunt fffffffff bune si rezista la presiuni de 20atm.Rezista si la lhm..asta testat de mine!.
. Bineinteles, nu le-am zis ca il pun la masina la suspensie care e strict legata de frana. :lol:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Sâm 24-Ian-2009 23:06

Intradevar, fara dubiu furtunele sertizate de cei de la Hansa spre exemplu sunt excelente, dar se pare ca sunt niste legi care nu le permit sa presteze si pt industria auto. In plus ele ar fi f sigure dak le-ar pune ei mufele, dar dak te duci cu mufele vechi de pe masina la care sa sertizeze un furtun nou, spun ei ca este improvizatie si nu este ok.


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo