bujii la hdi
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
bujii la hdi
multumesc vasy si cit a. Varianta asta am mai auzit-o, dar nu credeam. Inainte am avut un Visa, iar la ala se aprindeau bujiile chiar si vara. Nu am probleme la pornire, voi astepta frigul sa vad ce se intampla. Am vrut doar sa fiu preventiv, nu stiam traba asta cu temperatura sub 5 grade.
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Joi 01-Ian-2009 20:24
- Localitate: botosani
Re: bujii la hdi
am luat masina la 166000 km si imi pornea greu, am schimbat bujiile si tot greu porneste, nush ce sa fac,ma gandesc sa nu fie "sarita de la punct" cureau de distributie.pls help me
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Joi 01-Ian-2009 20:24
- Localitate: botosani
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Joi 01-Ian-2009 20:24
- Localitate: botosani
am fost in service cu alternatorul si am schimbat tot in el, si mi-a spus "meseriasu" de acolo ca eu am o problema de contact.Cica ar fi 2 pompe de alimentare cu motorina si ca una dintre ele e de mare presiune.Cand pun contactul nu tot timpu se cupleaza si pompa de inalta si nu are presiunea necesara pentru pornire.De acu sa imi caut un contact sau sa icerc sa-l fac pe asta.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
pompa de inalta nu este electrica, prin urmare nu are cum sa se cupleze la punerea contactului...
doar pompa de combustibil este electrica si aduce motorina la poma de inalta...
motorul este cu rampa comuna, asta inseamna ca de pe aceeasi teava se alimenteaza toate injectoarele...
daca unul dintre injectoare e defect pe retur(e prea mare returul), nu se mai atinge presiunea necesara in rampa si atunci porneste greu...
nu spun ca asta e, e doar o varianta posibila...
porneste la fel si la cald si la rece?
daca te pricepi la surubarit, scoate retururile de la injectoare si pune niste furtunase pe care le bagi in niste sticlute, toate la fel...
lasa motorul sa mearga 1 min si vezi daca sunt diferente semnificative intre nivelurile sticlutelor...
nu stiu ce cantitati trebuie sa curga, dar e putin probabil sa se strice la fel toate injectoarele, prin urmare o sa constati diferente intre niveluri...
doar pompa de combustibil este electrica si aduce motorina la poma de inalta...
motorul este cu rampa comuna, asta inseamna ca de pe aceeasi teava se alimenteaza toate injectoarele...
daca unul dintre injectoare e defect pe retur(e prea mare returul), nu se mai atinge presiunea necesara in rampa si atunci porneste greu...
nu spun ca asta e, e doar o varianta posibila...
porneste la fel si la cald si la rece?
daca te pricepi la surubarit, scoate retururile de la injectoare si pune niste furtunase pe care le bagi in niste sticlute, toate la fel...
lasa motorul sa mearga 1 min si vezi daca sunt diferente semnificative intre nivelurile sticlutelor...
nu stiu ce cantitati trebuie sa curga, dar e putin probabil sa se strice la fel toate injectoarele, prin urmare o sa constati diferente intre niveluri...
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
bujii la hdi
Mama ce meseriasi pe la service-uri! Sarita de la punct, nu are cum sa fie,asta este un mit.Distributia, odata pusa la punct, nu mai sare. Trebuie sa masori doua presiuni pentru a-ti da seama de unde este defectul. Este vorba de presiunea la compresie si de presiunea din rampa injectoarelor.Probabil ca nu ai cu ce face aceste masuratori si din pacate tot la service vei ajunge, dar cel putin vei sti ce trebuie facut. Daca presiunea la compresie este mai mica decat trebuie(nu ar trebui sa fie la acesti km, dar nu stii ce s-a intamplat cu masina inainte de a o cumpara), motorul va trebui segmentat, bucsat si tot ce se mai face in astfel de cazuri. Daca nu ai presiunea corespunzatoare in rampa injectoarelor, este mai simplu.Inainte de a da vina pe pompa de inalta presiune mai exista si niste supape regulatoare care trebuiesc verificate si inlocuite.
Si eu am avut de curnad probleme cu pornirea mai precis pornea foarte bine dar uneori nu vroia deloc sa o ia din loc, apoi daca o lasam un timp pornea. Am mers la ATS si mi-au spus ca un caontact la cablajul bsi-ului nu mai facea contact cum trebuie, mi-au facut-o pe loc si m-a costat cu tot cu diagnoza Lexia 240 de roni. Daca si a ta face la fel poate asta este cauza.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
PEDROS69 scrie:Din pacate am dat toate capacele jos ba chiar am dat si injectoarele jos pt a scoate apa cand am ramas in balta si in partea de sus langa injectoare nu este nici urma de bujie cred ca sunt pozitionate sub motor pe partea cu turbosuflanta.
la unele motoare sunt in spatele motorului undeva sub galeria de admisie.accesul este foarte greu.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Galeria de admisie este chiar in fata si deasupra cum privesti din fata masinii, motorul are codul RHR, cineva mi-a spus o varianta cu bujiile montate sub galeria de admisie dar, dar nu prea imi vine sa cred deoarece nu este nici urma de cablu electric gros sau vreo tabla de cupru care sa tina vreo 40-50A cat isi iau bujiile la pornire. Pana la urma o sa o urc pe elevator si asa trebuie sa ung un cablu de la timoneria manetei de viteze, si o sa ma uit atent pe spate.
MESERIAS
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst