Cu torxul desfacem cele 3 suruburi din plastic : http://img232.imageshack.us/my.php?imag ... 403ge2.jpg
Tot aici,in stanga ventilatorului ,spre sofer se gaseste filtrul de polen.
Continuam cu demontarea propriuzisa a ventilatorului.Acesta se tine in 3 suruburi pe care le desfacem cu cheia tubulara de 6 : http://img182.imageshack.us/my.php?imag ... 402jy7.jpg
Dupa asta deconectam mufa portocalie si extragem cu grija ventilatorul.
Odata scos,folosim surubelnita in cruce pentru desfiletare surubului care tine motorul in carcasa de plastic : http://img165.imageshack.us/img165/5392/hpim0401wg2.jpg
http://img441.imageshack.us/img441/3355/hpim0392ss1.jpg
Boala lor e arderea celor 2 tranzistori ,astfel ventilatorul ramane cuplat pe pozitia maxima de functionare,indiferent de reglajul din bord . Eu i-am inlocuit cu cei 2 din poza ,au costat cam 40 ron amandoi si sunt echivalentul direct ai celor originali : http://img231.imageshack.us/img231/1938/hpim0393zd3.jpg
Tranzistorii se monteaza cu pasta pentru lipit procesoare,pentru un transfer optim de caldura si pt o racire buna.
Pe langa asta am mai avut probleme cu jocul rotorului pe verticala,practic din cauza acestui joc elicea lovea in carcasa de plastic la baza scotand un sunet f enervant .Din fericire s-a remediat usor prin apasarea sigurantei pana la reducerea jocului : http://img266.imageshack.us/img266/4893/hpim0395qc6.jpg
Mare atentie si la fulgi ,frunze,crengute si alte resturi.Inainte de montare e bine de curatat cutia in care intra ventilatorul :

E bine de verificat si starea carbunilor,precum si curatirea de praf a intregului ansamblu .
Montarea se face in ordine inversa .