informatii Xsara Picasso diesel 2003 full options
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Joi 29-Ian-2009 19:03
- Localitate: Marghita
informatii Xsara Picasso diesel 2003 full options
Vreau sa-mi cumpar un Xsara Picasso diesel din 2003, pretul este f bun, dar nu stiu nimic despre aceasta masina. Multa lume se teme de masinile franceze... voi ce ziceti?
ca la vin
2003 este un an bun.
Si xsara mea simpla este tot de atunic. Eu zic ca merita, sunt oameni priceputi care te pot ajuta daca se strica ceva, la dezmembrari gasesti picasso chiar mai mult decat xsara, simpla.
dar oricum nu o sa prea ai probleme, cele cateva probleme care pot apare pe partea electrica sunt minore si se pot rezolva usor (poti citi pe forum). Despre motor ce sa spun..tot respectul, chiar cred ca nu o sa ai probleme cu el.
Si cel mai important, trebuie sa iti placa tie cum arata si sa te simti bine in ea.

Si xsara mea simpla este tot de atunic. Eu zic ca merita, sunt oameni priceputi care te pot ajuta daca se strica ceva, la dezmembrari gasesti picasso chiar mai mult decat xsara, simpla.
dar oricum nu o sa prea ai probleme, cele cateva probleme care pot apare pe partea electrica sunt minore si se pot rezolva usor (poti citi pe forum). Despre motor ce sa spun..tot respectul, chiar cred ca nu o sa ai probleme cu el.
Si cel mai important, trebuie sa iti placa tie cum arata si sa te simti bine in ea.
-
- pasionat
- Mesaje: 210
- Membru din: Dum 10-Feb-2008 07:51
- Localitate: Ploiesti
Verifica masina ff bine ..sa nu te incante un pret foarte bun. Mergi la un specializat pe citroen care sa aiba si Lexia.
Atentie la scurgeri pe sub masina - eu am luat tzeapa cu servodirectia (pistonul de forta).
Daca totul e ok, mergi cu propietarul (tu conduci) la drum liber si asculta ff atent masina. Preferabil sa o "forjezi" la 145 - 150 km/h.
Mai sunt multe de zis ...poate mai vine cineva cu sfaturi.
Atentie la scurgeri pe sub masina - eu am luat tzeapa cu servodirectia (pistonul de forta).
Daca totul e ok, mergi cu propietarul (tu conduci) la drum liber si asculta ff atent masina. Preferabil sa o "forjezi" la 145 - 150 km/h.
Mai sunt multe de zis ...poate mai vine cineva cu sfaturi.
E bine sa ai ocazia sa testezi masina la un service unde se face si ITP si sa o bagi si pe drum de tara sa asculti daca scoate ceva zgomote mai ciudate. Eu nu am avut aceasta ocazie din cauza traficului infernal din Bucuresti, si cu toate acestea totusi nu mi-am luat teapa.
Existau cateva scurgeri de la baia de ulei pe la buson (care nu era cel original) si de la furtunele de la spalatorul de parbriz dar le-am rezolvat usor.
Inainte sa cumpar actuala Xsara, am testat si un Xsara Picasso dar nu m-a incantat datorita zgomotelor din interior, la franare, nu mi-a placut nici pedala de ambreiaj si interorul nu era ingrijit. Sunt si eu mai pretentios
Existau cateva scurgeri de la baia de ulei pe la buson (care nu era cel original) si de la furtunele de la spalatorul de parbriz dar le-am rezolvat usor.
Inainte sa cumpar actuala Xsara, am testat si un Xsara Picasso dar nu m-a incantat datorita zgomotelor din interior, la franare, nu mi-a placut nici pedala de ambreiaj si interorul nu era ingrijit. Sunt si eu mai pretentios
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Joi 29-Ian-2009 19:03
- Localitate: Marghita
multumesc pentru informatii
are 160000km... voi ce ziceti ce posibile defectiuni pot aparea. Am discutat cu proprietari de xsara picasso si sunt foarte multumiti. Totusi eu vreau o masina de familie cu care sa nu raman defect in drum ori la acesti km 

-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Joi 29-Ian-2009 19:03
- Localitate: Marghita
informatii suplimentare
Scuze pentru deschiderea aceluiasi subiect de 2 ori dar sunt novice in utilizarea forumurilor.... dar toate au un inceput... vroiam raspuns cat mai urgent.
Xsara Picasso are 2000 cmc, 160000 km, 2003, climatronic, geamuri electrice, inchidere centralizata, computer de bord, proiectoare ceata.
Xsara Picasso are 2000 cmc, 160000 km, 2003, climatronic, geamuri electrice, inchidere centralizata, computer de bord, proiectoare ceata.
-
- pasionat
- Mesaje: 210
- Membru din: Dum 10-Feb-2008 07:51
- Localitate: Ploiesti
ca probele ce pot sa iti apara, dar nu este neaparat nevoie sa se intample, poate pica turbina, blocul de lumini (sau doar maneta de lumini-cea din stanga), radio-cd-ul, ceva becuri arse si cam atat imi vine mie in minte. cel mai bine cauta pe forum la mecanica xsara si electrica xsara si iti vei face idee cu ce se confrunta posesorii.
bogdan78 scrie:ca probele ce pot sa iti apara, dar nu este neaparat nevoie sa se intample, poate pica turbina, blocul de lumini (sau doar maneta de lumini-cea din stanga), radio-cd-ul, ceva becuri arse si cam atat imi vine mie in minte. cel mai bine cauta pe forum la mecanica xsara si electrica xsara si iti vei face idee cu ce se confrunta posesorii.
cite turbine ai vazut tu cazute la RHY sau RHZ? nada!!! in schimb crapa toate electrovanele si senzorii. pe rind ca sa ai ce face tot timpul. noroc ca nu sint f scumpe
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu