Noul C5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
razzwan scrie:sper ca boala asta sa fie molipsitoare![]()
De ce sa fie molipsitoare, ca sa vad c5 pe strada ca Q7?! Mi-am luat o masina deosebita...si n-am chef sa vad manelisti la volanul ei.Stii vb aia...daca toti ar fi la fel de frumosi si destepti ca noi...ce ne-am face?!:))

silviu_79 scrie:vortex, ce varianta ai. ceva impresii, poze?
Deocamdata am C5 II full options (navi, telefon, faruri adaptive, senzori de banda sin cauza carora am tras o sperietura prima data cand am vrut sa vad "ce face butonul asta?", etc).Imi doresc C5 III estate cu aceleasi optiuni (nu neaparat senzor de banda), dar astept sa mai scada preturile si sa dispara "bolile copilariei" destul de frecvente la noi aparitii.Una peste alta...am avut ocazia sa ma urc in c5 III si masina este super.Daca modelele precedente le cumparai pentru functionalitate polivalenta nicicum pentru ca intoarce lumea capul dupa el, pe acesta il iei si de frumos.Daca poate sa confirme cineva datele tehnice la c5 III pt. motorul de 2.0hdi de unde deduc ca este o idee mai puturos si cu un consum relativ mai mare decat c5 II cu acelasi motor?Adevarul este ca pare mai greoi, iar rotile sunt cam maricele.
datele pentru 2.0 HDi exclusive tourer.
Date tehnice Noul Citroen C5 - 2.0 HDi 138CP Diesel (BV6) FAP Exclusive
MOTOR
Numar de cilindri 4
Capacitate cilindrica(cm3) 1997
Putere maxima CP/(kW - rot/min) 138(100)/4000
Cuplu maxim Mn - rot/min 320/2000
Carburant Motorina
TRANSMISIE
Punte motoare Fata
Cutie de viteze Manuala (6+1)
SUSPENSII
Fata Suspensie tip Mac pherson cu bara antiruliu
Spate Bare trase cu traversa deformabila
FRANE
Fata/Spate Disc ventilat / Disc
DIMENSIUNI
Lungime - Latime (mm) (4779 / 1860) / (4829 / 1860)
Inaltime - Ampatament (mm) (1451 / 2815) / (1451 / 2815)
Volum portbagaj: normal - culisata(dm3) 467 / 533
GREUTATE (kg)
Masa proprie (kg) 1608 / 1655
Capacitate rezervor (litri) 71
PERFORMANTE (secunde)
0 - 100 km/h 11.6 / 12.1
Viteza maxima (km/h) 204 / 200
CONSUM (l/100 km)
Urban 7.9 / 8.0
Extra - urban 4.9 / 5.0
Mixt 6.0 / 6.1
Emisii CO2* mixt (g/km) 157 / 160
jantele sunt de 17", optional 18"
si eu m-am plimbat destul de mult cu noul c5 2.0hdi dinamyque si sunt super incantat.
Date tehnice Noul Citroen C5 - 2.0 HDi 138CP Diesel (BV6) FAP Exclusive
MOTOR
Numar de cilindri 4
Capacitate cilindrica(cm3) 1997
Putere maxima CP/(kW - rot/min) 138(100)/4000
Cuplu maxim Mn - rot/min 320/2000
Carburant Motorina
TRANSMISIE
Punte motoare Fata
Cutie de viteze Manuala (6+1)
SUSPENSII
Fata Suspensie tip Mac pherson cu bara antiruliu
Spate Bare trase cu traversa deformabila
FRANE
Fata/Spate Disc ventilat / Disc
DIMENSIUNI
Lungime - Latime (mm) (4779 / 1860) / (4829 / 1860)
Inaltime - Ampatament (mm) (1451 / 2815) / (1451 / 2815)
Volum portbagaj: normal - culisata(dm3) 467 / 533
GREUTATE (kg)
Masa proprie (kg) 1608 / 1655
Capacitate rezervor (litri) 71
PERFORMANTE (secunde)
0 - 100 km/h 11.6 / 12.1
Viteza maxima (km/h) 204 / 200
CONSUM (l/100 km)
Urban 7.9 / 8.0
Extra - urban 4.9 / 5.0
Mixt 6.0 / 6.1
Emisii CO2* mixt (g/km) 157 / 160
jantele sunt de 17", optional 18"
si eu m-am plimbat destul de mult cu noul c5 2.0hdi dinamyque si sunt super incantat.
silviu_79 scrie:datele pentru 2.0 HDi exclusive tourer.
Date tehnice Noul Citroen C5 - 2.0 HDi 138CP Diesel (BV6) FAP Exclusive
MOTOR
Numar de cilindri 4
Capacitate cilindrica(cm3) 1997
Putere maxima CP/(kW - rot/min) 138(100)/4000
Cuplu maxim Mn - rot/min 320/2000
Carburant Motorina
TRANSMISIE
Punte motoare Fata
Cutie de viteze Manuala (6+1)
SUSPENSII
Fata Suspensie tip Mac pherson cu bara antiruliu
Spate Bare trase cu traversa deformabila
FRANE
Fata/Spate Disc ventilat / Disc
DIMENSIUNI
Lungime - Latime (mm) (4779 / 1860) / (4829 / 1860)
Inaltime - Ampatament (mm) (1451 / 2815) / (1451 / 2815)
Volum portbagaj: normal - culisata(dm3) 467 / 533
GREUTATE (kg)
Masa proprie (kg) 1608 / 1655
Capacitate rezervor (litri) 71
PERFORMANTE (secunde)
0 - 100 km/h 11.6 / 12.1
Viteza maxima (km/h) 204 / 200
CONSUM (l/100 km)
Urban 7.9 / 8.0
Extra - urban 4.9 / 5.0
Mixt 6.0 / 6.1
Emisii CO2* mixt (g/km) 157 / 160
jantele sunt de 17", optional 18"
si eu m-am plimbat destul de mult cu noul c5 2.0hdi dinamyque si sunt super incantat.
Datele tehnice de pe hartie le stiu. problema este demarajul.A mers cineva cu amandoua variantele adica c5 II si c5 III?Din specificatii rezulta peste o secunda in plus la demaraj pentru c5 III.Adica un c5 II cu acelasi motor si in mintile lui l-ar cam face.Nu ca ar fi o problema 1sec.
nu sunt de meserie, nu am prea multe cunostinte dar stiu din experienta ca greutatea rotilor conteaza si ea pe langa diametru.
mai demult la o masina am avut jante pe 15 de tabla si le-am inlocuit cu jante de aliaj, tot pe 15 cu aceleasi cauciucuri. ceea ce am remarcat de la inceput a fost ca astea de aliaj erau mult mai usoare.
dupa montarea pe masina s-a simtit si o imbunatatire a demarajului.
deasemenea am si o alta masina cu motor de aceeasi cilindree si cu acelasi numar de cai, greutate un pic mai mare dar cu roti mai mici pe 15, tot de aliaj. diferenta de demaraj este foarte mare.poate sunt diferite rapoartele din cutie dar totusi diferenta e foarte mare la demaraj.
partea negativa ar fi ca la viteze asemanatoare cea cu roti mai mici e un pic mai turata si cred ca si consumul e un pic mai mult.
repet astea sunt fapte constatate de mine, nu sunt bazate pe ceva stiintific, nu sunt inginer.
sper ca v-am ajutat cumva.
apropo, pe C5 III se pot pune si jante pe 19" dar pe o singura motorizare 2.7HDI exclusive. pe 2.2HDI si 3.0 V6 nu se pot pune. deduc eu de aici ca jantele aste sunt destul de mari si numai la motorul asta cuplul si puterea le pot invarti cum trebuie. probabil pe 1.8i sau 1.6hdi demarajul ar fi de toata jena.
mai demult la o masina am avut jante pe 15 de tabla si le-am inlocuit cu jante de aliaj, tot pe 15 cu aceleasi cauciucuri. ceea ce am remarcat de la inceput a fost ca astea de aliaj erau mult mai usoare.
dupa montarea pe masina s-a simtit si o imbunatatire a demarajului.
deasemenea am si o alta masina cu motor de aceeasi cilindree si cu acelasi numar de cai, greutate un pic mai mare dar cu roti mai mici pe 15, tot de aliaj. diferenta de demaraj este foarte mare.poate sunt diferite rapoartele din cutie dar totusi diferenta e foarte mare la demaraj.
partea negativa ar fi ca la viteze asemanatoare cea cu roti mai mici e un pic mai turata si cred ca si consumul e un pic mai mult.
repet astea sunt fapte constatate de mine, nu sunt bazate pe ceva stiintific, nu sunt inginer.
sper ca v-am ajutat cumva.
apropo, pe C5 III se pot pune si jante pe 19" dar pe o singura motorizare 2.7HDI exclusive. pe 2.2HDI si 3.0 V6 nu se pot pune. deduc eu de aici ca jantele aste sunt destul de mari si numai la motorul asta cuplul si puterea le pot invarti cum trebuie. probabil pe 1.8i sau 1.6hdi demarajul ar fi de toata jena.
-
- simpatizant
- Mesaje: 87
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
- Localitate: Bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 87
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
- Localitate: Bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu