Interesant ca Trabant inseamna si satelit. Un fel de satelit al omului, sau, mai pe romaneste, un caine credincios. Tari, domnule, nemtii astia!
Tata a vandut pe vremuri o Dacie noua si si-a luat un astfel de "satelit". Din pacate, nu s-a putut acomoda cu el, nu stiu de ce, mi-aduc aminte ca avea mereu probleme cu aprinderea. In plus, fostul proprietar a venit dupa 2 luni si si-a cerut masina inapoi. Tata a fost incantat sa-si recupereze banii...Totusi, eu am regretat aerul spartan al acestei masini, care contrazicea orice idee de confort. Astazi, sa fim sinceri, omul a ajuns un fel de animal gonflabil, numai bun de asezat in puful masinilor noi si scumpe. Pacat!
2CV versus Trabant (split from Se vinde un 2CV)
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
inca o dovada, daca mai era necesar, ca lui paco ii place sa discute in contradictoriu, doar asa de amorul artei.
E oarecum fortat de facut o comparatie intre ele pt ca:
- sint masini diferite (coupe/4 usi)
- au fost concepute in perioade diferite, cu destinatii oarecum diferite
- motorizarea e diferita (2T/4T)
- oricum e inutil, exista in club doar un baiat care are 2CV, din fericire intr-o stare buna, si domnul draku care are BX, Trabant si motocicleta
- etc.
Ambele tipuri de masini au multi fani, unii dintre ei fanatici, care n-ar renunta la masinile lor pentru nimic in lume. O dovada este si atentia de care au beneficiat de-a lungul timpului cele 2 masini. Nu stiu cum e la Trabant (stiu doar de grefarea unui motor de golf 2), dar la 2CV s-a ajuns la motor central, V6. O discutie in contradictoriu e inutila, deoarece ambele tabere si-ar apara cu indirjire masina si in final nu s-ar ajunge la nici un rezultat si la nici o concluzie. Un lucru e cert: ambele masini vor ramine in istorie, indiferent de ce masini exista acum si de ce masini se vor mai produce in viitor.
Inca o data, va propun sa ne oprim aici.
E oarecum fortat de facut o comparatie intre ele pt ca:
- sint masini diferite (coupe/4 usi)
- au fost concepute in perioade diferite, cu destinatii oarecum diferite
- motorizarea e diferita (2T/4T)
- oricum e inutil, exista in club doar un baiat care are 2CV, din fericire intr-o stare buna, si domnul draku care are BX, Trabant si motocicleta
- etc.
Ambele tipuri de masini au multi fani, unii dintre ei fanatici, care n-ar renunta la masinile lor pentru nimic in lume. O dovada este si atentia de care au beneficiat de-a lungul timpului cele 2 masini. Nu stiu cum e la Trabant (stiu doar de grefarea unui motor de golf 2), dar la 2CV s-a ajuns la motor central, V6. O discutie in contradictoriu e inutila, deoarece ambele tabere si-ar apara cu indirjire masina si in final nu s-ar ajunge la nici un rezultat si la nici o concluzie. Un lucru e cert: ambele masini vor ramine in istorie, indiferent de ce masini exista acum si de ce masini se vor mai produce in viitor.
Inca o data, va propun sa ne oprim aici.

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Nicu, nu inteleg de ce spui ca-mi place sa vorbesc in contradictoriu, cand draku este evident mult mai pasionat de topic decat mine. Eu n-am facut decat sa relatez o istorie de familie despre Trabant. Parerea mea e ca ambele masini sunt urate si nici una nu mi-e pe plac. Iar faptul ca mai arunc sageti spre vremurile noastre ti se pare inutil? Ceea ce spui tu cu destinatiile diferite ale masinilor, cu epocile diferite in care au fost concepute nu prea are sens, atata vreme cat singur ai pornit la compararea celor doua modele (eu nu facusem decat o asemuire vaga, voi ati ridicat piatra!). Acum, te retragi in plina glorie...
Uite, propun o noua comparatie, intre un BX din anii 80, pe gaz, si un Trabant pe benzina si ulei. Te incumeti?
Uite, propun o noua comparatie, intre un BX din anii 80, pe gaz, si un Trabant pe benzina si ulei. Te incumeti?

-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- Lucian T
- Stapanul Uleiului
- Mesaje: 174
- Membru din: Sâm 03-Apr-2004 21:03
- Localitate: Bucuresti
- Masina: CITROEN CX 20 RE, 1986
Nuuu! Va rog! Nu-l ascultati pe Nicu! El este un tip mult prea serios si evident i-a scapat efervescenta dialogului. De cateva zile rad singur, cand imi amintesc de acest topic si asteptam nerabdator continuarea... am avut dreptate, a aparut Pamela!
Iata si experienta mea in domeniu (din pacate nu cu d-na Anderson) Acum 15 ani am avut ocazia sa conduc cele doua "impricinate", la cateva saptamani distanta:
- 2 CV-ul era modelul Acadiane (dubita), care mi-a dat senzatia de Montaigne-Russe; avea domnilor niste arcuri care la cele mai mici gropi incepeau sa hatane toata caroseria sus-jos, sus-jos si cum Bucurestiul ca
si acum nu se putea plange de gropi, a fost o experienta de "balci" 100%.
- Tabantul era al unui prieten care nu avea permis, si ma rugat sa-l duc la tara, undeva pe langa Slatina. 180 de kilometri parcursi cu o masina parca lipita de asfalt - fara repros la curbe si depasiri chiar si cu
100 la ora, pe autostrada (oare din cauza ca eu si amicul cantaream impreuna aproape 200 Kg?) - dar cu o pozitie a corpului la volan demna de contorsionistii de la circ. Pedalele sunt pozitionate pe centrul podelei si ca sa ajungi la ele trebuie sa adopti o pozitie cu picioarele intr-o parte, la 45 de grade, faza care poate fi amuzanta la inceput, dar dupa trei ore de condus parca te face sa plangi cand observi ca nu poti sa te dai jos din masina ca genunchii suprasolicitati au intrat in greva spontana.
Concluzia? De aceea aceste modele au avut asa mare succes: sunt ca niste jucarii dragute! Hi, hi!
_______________
CX 20 TRE, 1986
Recunosc, mor de placere cand ma plimb cu liftul!
Iata si experienta mea in domeniu (din pacate nu cu d-na Anderson) Acum 15 ani am avut ocazia sa conduc cele doua "impricinate", la cateva saptamani distanta:
- 2 CV-ul era modelul Acadiane (dubita), care mi-a dat senzatia de Montaigne-Russe; avea domnilor niste arcuri care la cele mai mici gropi incepeau sa hatane toata caroseria sus-jos, sus-jos si cum Bucurestiul ca
si acum nu se putea plange de gropi, a fost o experienta de "balci" 100%.
- Tabantul era al unui prieten care nu avea permis, si ma rugat sa-l duc la tara, undeva pe langa Slatina. 180 de kilometri parcursi cu o masina parca lipita de asfalt - fara repros la curbe si depasiri chiar si cu
100 la ora, pe autostrada (oare din cauza ca eu si amicul cantaream impreuna aproape 200 Kg?) - dar cu o pozitie a corpului la volan demna de contorsionistii de la circ. Pedalele sunt pozitionate pe centrul podelei si ca sa ajungi la ele trebuie sa adopti o pozitie cu picioarele intr-o parte, la 45 de grade, faza care poate fi amuzanta la inceput, dar dupa trei ore de condus parca te face sa plangi cand observi ca nu poti sa te dai jos din masina ca genunchii suprasolicitati au intrat in greva spontana.
Concluzia? De aceea aceste modele au avut asa mare succes: sunt ca niste jucarii dragute! Hi, hi!
_______________
CX 20 TRE, 1986
Recunosc, mor de placere cand ma plimb cu liftul!


eugen, moderatorul "moderat"
pardon, cenzurat am vrut sa zic...
lucian, exact asta vroiam sa zic si eu: desi nu se poate contesta ca parte din cele ce le-am spus sunt adevarate, am vrut ca totul sa ia o directie spre ceva distractiv. nu sunt (si nu vreau sa devin) un fan "inrait" al unor masini/lucruri si sa fiu atat de "orb" incat sa nu vad adevarul.
fiecare masina are partile ei bune si rele.
n-am vrut sa supar pe nimeni.
da' prea erau numai discutii de genul "...am patit aia...", "...s-a stricat nu-stiu-ce...", etc, etc...
baidauei, exact senzatia de jucarie mare am avut-o si eu cand am condus prima data un trabant al unui coleg. cred ca asta a fost unul din motivele care m-au facut sa-mi cumpar si eu unul...
vorba aia: diferenta intre barbati si baieti consta in marimea jucariilor
PS
ca sa fiu carcotas pana la capat, sa stii ca pedalele alea nu sunt chiar pe centru. te invit sa le vezi pe viu (am si ruleta...

si va mai dau un link de studiat: http://cartoontrabant.pl/inne/crash.php (pacat ca nu-l mai gasesc pe cel in franceza, ca la asta ma uit doar la poze....)
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
"Misterul" cenzurii s-a dezlegat - incepusem sa scriu raspunsul si apoi a trebuit sa merg in alt loc de unde am intrat pe forum fiind convins ca am trimis raspunsul!
In ceea ce priveste link-ul lui draku eu inteleg f clar ca Trabantul a batut la fund toate celelalte masini din test pt ca s-a deformat cel mai putin in zona habitaclului!
In ceea ce priveste link-ul lui draku eu inteleg f clar ca Trabantul a batut la fund toate celelalte masini din test pt ca s-a deformat cel mai putin in zona habitaclului!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Ok... 2CV-ul e mai tare decit trabi, chiar daca nu a beneficiat de "atentia" Pamelei si nici a celor de U2. Si acum sa vedem de ce:
- motor in 4 timpi, carburator dublu (si vertical pe deasupra)
- frine pe discuri in fata (la modelele mai noi probabil, nu cred ca a avut de la inceput discuri)
- suspensie mai confortabila si REGLABILA (asta la o masina de acum jumatate de secol). De asemena suspensia e mai rezistenta decit la trabi: pina acum n-am vazut nici un 2CV cracanat, dar trabi, cam toate pe spate cel putin)
- are caroseria din tabla, nu din carton
- mai putin zgomotoasa, datorita motorului in 4 timpi
- tablou de bord mai complet (indicatoare/beculete mai multe)
- o multime de lucruri care tin de ingeniozitatea proiectantilor, de genul gresoare la planetare, decapotare, etc.
Ca sa fiu pe deplin obiectiv sa enumar si cam care ar fi avantajele lui trabi fata de 2CV:
- portbagaj mai mare
- probabil un trabi e mai stabil decit un 2CV reglat la confort
- motor in 4 timpi, carburator dublu (si vertical pe deasupra)
- frine pe discuri in fata (la modelele mai noi probabil, nu cred ca a avut de la inceput discuri)
- suspensie mai confortabila si REGLABILA (asta la o masina de acum jumatate de secol). De asemena suspensia e mai rezistenta decit la trabi: pina acum n-am vazut nici un 2CV cracanat, dar trabi, cam toate pe spate cel putin)
- are caroseria din tabla, nu din carton
- mai putin zgomotoasa, datorita motorului in 4 timpi
- tablou de bord mai complet (indicatoare/beculete mai multe)
- o multime de lucruri care tin de ingeniozitatea proiectantilor, de genul gresoare la planetare, decapotare, etc.
Ca sa fiu pe deplin obiectiv sa enumar si cam care ar fi avantajele lui trabi fata de 2CV:
- portbagaj mai mare
- probabil un trabi e mai stabil decit un 2CV reglat la confort
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Apropo de "simbol necunoscut" , e necunoscut la noiin tara. Ia faceti o vizita pe aici:
http://www.2cvbilbao.com/modules.php?na ... m=72&pos=0
E de la 0 intalnire din Spania.
http://www.2cvbilbao.com/modules.php?na ... m=72&pos=0
E de la 0 intalnire din Spania.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo