De o saptamana sunt posesorul "lamaiei" din imagini. Stiam masina de ceva vreme, a fost ingrijita destul de bine de fostul proprietar care insa
a umblat doar cu H46.
Am venit cu ea de la Vatra Dornei la Brasov ca intr-o canapea de moda veche, a fost o "excursie" agreabila timp in care m-am acomodat cu franele care "musca" repede si sunt greu de modulat dar acum le gasesc absolut normale si cu traficul urban care la modelele din prima serie se pare ca presupune cunostinte medii din criptologie.
Masina este din 1984, 232.000 km pe jurnaliera, mai mult ca sigur altceva in realitate.Turometrul a fost trecut la categoria exponate la schimbarea
motorului.
Barele longitudinale montate "artizanal" , probabil de pe un BX break cu "inaltatoare" din lemn pentru a avea curbura corecta sunt o "picanterie" pe care inca nu stiu daca sa o pastrez

Spalatorul lunetei nu functioneaza, inchiderea centralizata lucreaza cand de la sofer cand de la pasager in functie de alinierea planetelor in schimb
la -15 grade dupa 10 secunde de "incandescenta" sunetul unui XUD9 care mai are inca mult de trait infunda habitaclul la 1/4 de cheie. Apoi un JVC
KD G321 trimite catre 4 difuzoare astmatice MP3-uri cat sa acopere
tacanitul destul de des al disjunctorului.
Incepand de astazi are sfere incarcate, sfera acumulator schimbata si saptamana viitoare ii voi schimba sangele grupa H46 cu Total LHM, cel mai
probabil.
Destul cu vorba, niste poze sau nu s-a intamplat.




