Citroen BX 19RD Break 1986
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Deci am gasit calorifer NOU pt BX. Pret 290 Ron. E Valeo marca...dar nu prea seamana capacul. Daca nu e la fel, nu il iau. Maine mi-l aduce. Dupa cod e la fel..
Deocamdata al meu reparat merge excelent.
Am gasit si la dezmembrari unul de bmw Behr(se vede ca e mult mai bine lucrat ca unul valeo). Asta de bmw e la fel aproape. O sa verific daca merge..l-am luat de proba.
Are cineva capacul acela de plastic de la radiatorul original?PLS PLS..nu ma interesaza partea de la calorifer sa fie buna..ci ailalta cu tevile...ca sa tai capacul si ii pun furtune pana la caloriferul de bmw. Imi place f mult asta de bmw. Sper sa mearga.
Nu as vrea sa iau unul nou ca nu prea am bani..si asa am bagat multi bani in ea cand am facut toata fata.
Deocamdata al meu reparat merge excelent.
Am gasit si la dezmembrari unul de bmw Behr(se vede ca e mult mai bine lucrat ca unul valeo). Asta de bmw e la fel aproape. O sa verific daca merge..l-am luat de proba.
Are cineva capacul acela de plastic de la radiatorul original?PLS PLS..nu ma interesaza partea de la calorifer sa fie buna..ci ailalta cu tevile...ca sa tai capacul si ii pun furtune pana la caloriferul de bmw. Imi place f mult asta de bmw. Sper sa mearga.
Nu as vrea sa iau unul nou ca nu prea am bani..si asa am bagat multi bani in ea cand am facut toata fata.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Am cumparat calorifer NOU pt citronel.Vreau sa pun numai piese NOI pe masina. Si pana acum am pus multe piese noi pe ea.Stiu daca o vand nu iau banii pe masina..dar asta e.Adica nu cred ca mi-ar da cineva 2500 euro pe ea ..am dat un exemplu...
E marca Valeo caloriferul, original de BX(capacul difera un pic dar cred ca merge). Apropo...eu nu am avut Valeo pe masina.
Deci se gaseste si Valeo daca umblii la mai multe magazine. E luat de la TGS Buzau.
E marca Valeo caloriferul, original de BX(capacul difera un pic dar cred ca merge). Apropo...eu nu am avut Valeo pe masina.
Deci se gaseste si Valeo daca umblii la mai multe magazine. E luat de la TGS Buzau.

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Masina scoate caldura in 3 min de cum am pornit-o dimineata!!! Si miroase si frumos in masina.
Recomand la cei care au probleme cu caldura sa ia calorifer nou VALEO (240 a costat in final cand mi l-a adus..baieti cinstiti cei de la TGS).
Uitati o noua achizitie pt citronel. Un contact NOU. NU stiu pt ce masina e...scrie in engleza pe cheie..pare a fi de dacie..dar eu nu am mai vazut ca asta. Important e ca merge la BX.(firele sa vad cum le pun). O sa il montez cand am timp..al ei merge fiind totusi un pic uzat..dar ii pun nou


Recomand la cei care au probleme cu caldura sa ia calorifer nou VALEO (240 a costat in final cand mi l-a adus..baieti cinstiti cei de la TGS).
Uitati o noua achizitie pt citronel. Un contact NOU. NU stiu pt ce masina e...scrie in engleza pe cheie..pare a fi de dacie..dar eu nu am mai vazut ca asta. Important e ca merge la BX.(firele sa vad cum le pun). O sa il montez cand am timp..al ei merge fiind totusi un pic uzat..dar ii pun nou


Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
pare contact de dacie turcesc, si-ti spun din proprie experienta, KEEP AWAY
in afara de faptul ca pleaca cu orice cheie simetrica, mie, desi l-am fixat bine de tot, nu-mi facea tot timpu contact, si mi se mai "stingea bordu" (si toata masina) in mers ... un gunoi ... merita sa dai cateva sute de mii in plus si sa iei ceva ca lumea




in afara de faptul ca pleaca cu orice cheie simetrica, mie, desi l-am fixat bine de tot, nu-mi facea tot timpu contact, si mi se mai "stingea bordu" (si toata masina) in mers ... un gunoi ... merita sa dai cateva sute de mii in plus si sa iei ceva ca lumea

WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
tind sa cred ca din ala e..pentru ca omul de unde l-am luat avea numai piese noi dar facute prin anii '80. Avea de exemplu si stopuri noi de IMS..sau de gaz rusesc...si erau din sticla nu plastic...ce o fi cautanda cineva asa ceva probabil..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
ala este o imitatie turceasca (interpretare mai repede) a unui contact neiman (cred ca asa se scrie), contact ce echipa renault-urile anilor 70-80, inclusiv daciile vremii. Aceste imitatii erau foarte la moda in anii 95-99, in perioada cand piata era invadata de accesorii turcesti de dacie berlina. Imi aduc aminte ca functionau ok, doar ca puteau fi actionate de orice cheie cu forma asemanatoare (adica vechea cheie de contact mergea fara jena si la cel "de import" ) . Personal am o experienta mai putin placuta cu un astfel de contact, era sa imi ia foc masina de la el, s-a incalzit in interior, noroc ca am vazut la timp dara de fum ce iesea din el .
Recunosc folia de plastic protectoare, tipica pentru produsele electrice chinezesti/turcesti de calitate mediocra.
Sfatul meu este sa pui mai bine unul serios, romanesc sau turcesc de calitate (cele turcesti originale au cheia cu rizuri pe ambele parti )
Recunosc folia de plastic protectoare, tipica pentru produsele electrice chinezesti/turcesti de calitate mediocra.
Sfatul meu este sa pui mai bine unul serios, romanesc sau turcesc de calitate (cele turcesti originale au cheia cu rizuri pe ambele parti )
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Nu scrie nimic pe el..de fapt scrie pe cheie in engleza instructiuni cum sa folosesti contactul ..
Oricum, cu al meu am patit o faza dura acum vreun an:nu mai puteam sa rasucesc de cheie nicidecum. L-am demontat si am taiat acea limba care bloca volanul(am desfiintat-o de fapt). Oricum, nu suport sa mi se blocheze volanul.
Pe asta care l-am luat are aceleasi insemne ca cel de BX...la fel si prinderile cu surubele mici....deci si la renault si la citroen era acelasi contact.
Oricum barem e nou-nout si un an tot tine daca il pun.
Personal eu cred ca e o copie dupa contactul de Dacie 1100.
Oricum, cu al meu am patit o faza dura acum vreun an:nu mai puteam sa rasucesc de cheie nicidecum. L-am demontat si am taiat acea limba care bloca volanul(am desfiintat-o de fapt). Oricum, nu suport sa mi se blocheze volanul.
Pe asta care l-am luat are aceleasi insemne ca cel de BX...la fel si prinderile cu surubele mici....deci si la renault si la citroen era acelasi contact.
Oricum barem e nou-nout si un an tot tine daca il pun.
Personal eu cred ca e o copie dupa contactul de Dacie 1100.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Oricum decat al meu...e mai bun cu siguranta. Al meu are joc mare la catei. E usor de schimbat..mai naspa cu firele pt ca asta de BX nu are mufa!!
Pana una alta.. ii caut citronelului niste cilindrii fata.
Unul imi trebuie..cel din stanga pierde mult pe retur..cel din dreapta mai putin.
Deci astept oferte cu cilindrii fata in stare buna sau reconditionati.
La ce am stiut m-am bagat..dar la cilindrii sa ii desfac si sa ii schimb inauntru ce o trebui nu ma bag... Vreau unul doar sa il montez pe masina.
Pana una alta.. ii caut citronelului niste cilindrii fata.
Unul imi trebuie..cel din stanga pierde mult pe retur..cel din dreapta mai putin.
Deci astept oferte cu cilindrii fata in stare buna sau reconditionati.
La ce am stiut m-am bagat..dar la cilindrii sa ii desfac si sa ii schimb inauntru ce o trebui nu ma bag... Vreau unul doar sa il montez pe masina.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh