pentru c3 1,4 hdi
Moderator: Echipa Tehnica
pentru c3 1,4 hdi
ajutati-ma va rog cu o informatie cei care au acest model,...la ventilatorul de racire sunt doua mufe una mai groasa cu 2 fire graose si una cu 3 fire...cea cu 3 fire se duce intr-oa alta cu 3 care e de la cablajul masinii,mai are o alta mufa inafara de cele 2,are vreo termoclupla ceva care vine in radiator,care da comanda sa porneasca ventilatorul la o anumita temperatura???,am avut un accidenta cu ceva timp in urma si nu mai stiu exact cum vin mufele,daca le pun cap in cap merge ventilatorul incontinuu pana opresc masina,astept ceva lamuriri
chiar nu mai exista oameni sa te ajute???
vreau doar sa stiu la modelul 1,4 hdi unde este termocupla,sa porneasca ventilatorul la o anumita temperatura???
Cand vrei sa ai un raspuns pe forum trebuie sa ai rabdare. desi sunt multi useri, acestia intra treptat. probabil un raspuns de la un cunoscator vei primi in madie cam dupa 24 ore.
pana atunci
ar trebui sa stii ca termocupla de obicei este insurubata in radiator si din ea ies fire, in principiu 2 conectate prin papuci. La dacia spre exemplu este in radiator in partea de dreapta jos, pe partea dinspre motor.
Succes.
pana atunci

Succes.
Re: chiar nu mai exista oameni sa te ajute???
djmarck scrie:vreau doar sa stiu la modelul 1,4 hdi unde este termocupla,sa porneasca ventilatorul la o anumita temperatura???
venitlatorul se gaseste prins de radiatorul de racire si ea porneste in cazul in care temperatura apei creste de exemplu mergi mult motorul se incalzeste prea rau, iar la fel pe tim pe vara.
logic
logic,ca nu poti obliga pe nimeni,aici e vorba de omenie,multi intra si se uita dar de postat mai putin,intrati pe forum-urile altor marci sa vedeti cum sar,si sute de topicuri,sute de pagini,ca iti poti face masina si in fata blocului,nu pot face decat sa deschid zeci de topic-uri si sa vorbesc mai mult singur
Fara suparare DJ Marck, dar asa cum am mai spus cuiva, nu toata lumea este conectata la internet in momentul in care pui/expui intrebarea/problema. Oamenii au familie, au job-uri, asa ca nu se poate rezolva totul pocnind din degete sau rasucind inelul precum Arabela... Sfatul meu este sa ai si tu putina rabdare.
Inca ceva: nu toti sunt mevcanici/electricieni auto. Marea majoritate sunt doar posesori de autoturisme Citroen care din bunavointa, isi impartasesc cunostintele. Nimeni de aici nu este doctor in Citroen.
Chiar tu spuneai in alt topic ca nu gasesti cu usurinta un mecanic pt Citroen-ul tau. Fiind o marca mai deosebita, si nu una comuna pt care sa sara toti (aici te citez pe tine ",intrati pe forum-urile altor marci sa vedeti cum sar,si sute de topicuri,sute de pagini,ca iti poti face masina si in fata blocului), este normal ca raspunsurile sa vina cu o oarecare intarziere
Inca ceva: nu toti sunt mevcanici/electricieni auto. Marea majoritate sunt doar posesori de autoturisme Citroen care din bunavointa, isi impartasesc cunostintele. Nimeni de aici nu este doctor in Citroen.
Chiar tu spuneai in alt topic ca nu gasesti cu usurinta un mecanic pt Citroen-ul tau. Fiind o marca mai deosebita, si nu una comuna pt care sa sara toti (aici te citez pe tine ",intrati pe forum-urile altor marci sa vedeti cum sar,si sute de topicuri,sute de pagini,ca iti poti face masina si in fata blocului), este normal ca raspunsurile sa vina cu o oarecare intarziere
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
@djmarck: daca ai nevoie de un raspuns rapid, megi la unservice.
Te rog sa nu critici atitudinea unor oameni care fac ce fac aici DOAR din pasiune!
Te rog sa tii minte asta! NIMENI nu castiga bani aici.. e doar ca asa vor oamenii.
Te rog sa nu critici atitudinea unor oameni care fac ce fac aici DOAR din pasiune!
Te rog sa tii minte asta! NIMENI nu castiga bani aici.. e doar ca asa vor oamenii.
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
la C3, indiferent de motorizare, ventilatoarele sunt comandate de calculator.
calculatorul citeste temperatura printr-un senzor de pe chiulasa nu de pe radiator cum se intampla la modelele vechi.
daca nu iti porneste racirea, incearca sa pornesti A/C si vezi daca pleaca (comanda este data de calculator indiferent de temp. motorului).
daca nici asa nu porneste poti avea fie contact imperfect pe cablul de alimentare al ventilatorului, fie releul de comanda (sau siguranta fuzibila), fie modulul de comanda care este integrat in calculator (cazul cel mai trist).
calculatorul citeste temperatura printr-un senzor de pe chiulasa nu de pe radiator cum se intampla la modelele vechi.
daca nu iti porneste racirea, incearca sa pornesti A/C si vezi daca pleaca (comanda este data de calculator indiferent de temp. motorului).
daca nici asa nu porneste poti avea fie contact imperfect pe cablul de alimentare al ventilatorului, fie releul de comanda (sau siguranta fuzibila), fie modulul de comanda care este integrat in calculator (cazul cel mai trist).
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
mersi nod,un raspuns care il asteptam chiar daca nu e o rezolvare la problema mea,deci...nu vreun bulb pe radiator,si de la calculatorul masinii,as proba dand drumul la ac,dar nici freon nu am,am avut probleme cu compresorul,am apasat pe butonul de ac,s-a aprins ledul,dar totusi nu am tensiune jos la alimentarea compresorului.Am inteles ca nu iti da tensiune daca nu ai presiune suficienta in sistem si am scos mufa de pe teava de freon,ca sa nu imi mai ia in cosiderare acea limita de presiune,dar nimic.Eu pe mufa care vine din cablajul masinii cea cu 3 fire(mov,crem si galben) am tensiune,movul ar fi minus,galbenul (o tensiune fixa de 12,5 v) si pe crem unde imi porneste si vent cam vreo 13-14v),mufa asta ar intra in mufa de la ventilator, si mai e o mufa mai groasa cu 2 fire care intra exact tot in alta mufa identica de la ventilator,acum mufele cu 3 fire nu mai exista ci doar firele si nu mai stiu corespondenta firelor.In mod normal nu ar trebui sa am tensiune la pornirea motorului pe mufa cu 3 si dupa o anumita temperatura a apei dar tensiunea ramane aceeasi chiar daca am creste temperatura apei.Deci trebuie reprogramat calculatorul pentru a sti sa dea comanda la ventilator sau sa incerc cu un reset ceva,spunea cineva ca daca mergi cu 7km/h de vreo 2-3 ori si opresti masina s-ar reseta,m-ai astept si alte lamuriri,inafara de raspunsuri gen:dute la service ca te rezolva aia acolo,dai banu' si gata ti-ai rezolvat problema,ca de ar fi asa forumul asta nu si-ar mai avea rostul
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst