astept un raspuns de cei cei cu acest model,sa vad daca i-am dat de capat sau nu.Continuarea povestii mele...
Datorita unor mari oameni de pe forum si anume:Stan Robert si Ivan Flavius,oameni de aur,tin sa le multumesc pe aceasta cale,cred ca am rezolvat problema mea cu ventilatorul.Am reusit sa-mi conectez firele de la ventilator si cablajul masinii,2 mufe cu cate 3 fire,2 dintre firele le pusesem invers si de aia imi mergea incontinuu ventilatorul,acum nu imi mai pleaca ventilatorul,daca le conectez in formula data de robert.Am zis sa o testez la drum am turat-o sa mai ridic temperatura,am ajuns la 3 linii,ventilatorul tot nu a pornit,mai mult de 3 linii nu am reusit sa o ridic nici daca ii dadeam foc,i-am scos si apa din sistem si tot nu s-a ridic si am renuntat,ma gandesc sa nu porneasca la 4...ma rog..Am localizat senzorul pentru temperatura care e pe chiuloasa,l-am scos vine tenesiune pe acolo,e ok,dupa care am gasit eu si "Termocupla" cred eu ca e,care are o mufa cu 2 fire,si vine pe furtunul de apa,buun;am zis sa scot si mufa aia sa vad ce se intampla,zis si facut....dupa vreo 5 secunde mi s-au aprins toate becurile de pe la bord si a pornit si ventilatorul,am zis eu ca e ok,deci comanda de la calculator o primesc,totul e ok,am pus mufa la loc,dar mi-a ramas indicatorul de la pompa de injectie aprins si dupa cateva zeci de poniri,s-a stins.
Astept un raspuns sa-mi spuneti la cate linii ar trebui sa poneasca ventilatorul
la cate linii porneste ventilatorul 1,4 hdi
Moderator: Echipa Tehnica
normal ar trebui sa porneasca dupa ce ai 3 liniute aprinse
caci acolo ai temperatura normala de functionare al motorului, iar termostatul are rolul de a pastra aceea temperatura, adica daca este sub nu porneste ventilatorul iar daca tinde sa creasca atunci iti porneste ventilatorul ptr racire(din cate stiu la 3 liniute ai 80 grade).
caci acolo ai temperatura normala de functionare al motorului, iar termostatul are rolul de a pastra aceea temperatura, adica daca este sub nu porneste ventilatorul iar daca tinde sa creasca atunci iti porneste ventilatorul ptr racire(din cate stiu la 3 liniute ai 80 grade).
mai astept raspunsuri,mersi silent,asa ma gandesc si eu ca pana in 3 ar fi temperatura optima si dupa 3 ar trebui sa pornesca dar as vrea sa stiu un raspuns sigur de la cineva care a observat ca ii pleaca ventilatorul la 4 linii de ex,bine ca pe vremea asta cu greu ajunge la 4,dar daca va fi cineva sa ajunge la performanta asta sa-mi dea un semn
R: la trei linii, apoi se stabilizeaza la 2 linii - asa se intampla la mine in mod normal, 4 linii nu mi s-au aprins niciodata.
Am si eu o intrebare: ce pot sa fac temperatura sta la mine acuma la 1 liniuta
, urca la 2 apoi scade inapoi la 1 (si asta fara sa cupleze ventilatorul pt. ca acuma ii iarna), probleme ii ca tinde sa se stabilizeze la 1 liniuta nicidecum la 2. Ce pot sa fac? oare ii de vina termostatul?
Multumesc.
Am si eu o intrebare: ce pot sa fac temperatura sta la mine acuma la 1 liniuta

Multumesc.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh