Are careva idee cu ce fel de placute de frana vine echipata Xsara (producator)?
Trebuie sa mi le schimb si n-as vrea sa-mi puna cine stie ce turcisme. Am intrebat la Service si mi-au spus ca ar fi cam 1,5 mil. Mi se pare cam putin. Deja mi-am pierdut increderea in service-ul ATS. A fost ieri sotia cu o problema la oglinda din stanga (nu mai merge reglata decat pe trei directii - electric), s-au uitat din exterior la ea (la oglinda, nu la nevasta-mea; sau cine stie?!) si au spus scurt ca trebuie schimbata cu totul. Mi se pare cam aiurea sa-ti dai verdictul asa, fara s-o desfaci macar.
Xsara
Moderator: Echipa Tehnica
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Re: Placute de frana
adytzu scrie: si au spus scurt ca trebuie schimbata cu totul. Mi se pare cam aiurea sa-ti dai verdictul asa, fara s-o desfaci macar.
Poate ca s-au mai intalnit cu defectul asta si singura rezolvare e schimbarea. Sau, poate ca li se pare mai simplu asa. Acum, sa fim realisti: nici o reprezentanta nu se apuca sa faca reparatii de acest gen- e mult mai simplu si mai rentabil pentru ei sa schimbe piesa cu totul.
Afla si tu ce marca de placute iti vand la banii astia.
Raspunsul lor se traduce prin - dati-ne noua banii (cit mai multi) ca o rezolvam. Niste escroci...
Pot sa-ti spun ca nu de mult am avut o problema: in urma unui usor acrosaj mi s-a distrus una din oglinzi. Avind CASCO la Unita, cei de-acolo mi-au spus - domne' o rezolvam da' nu la Citroen ca aia au niste preturi aberante, ci la Augsburg unde exista un agreement.
Prima data am avut ceva rezerve, dar pina la urma s-au dovedit nefondate, cei de la Augsburg au lucrat foarte bine.
Legat cu problema cu oglinda, pe lista de piese si preturi pe care mi-au dat-o oglinda se compunea din (daca mi-aduc bine aminte - am acasa lista): Corp oglinda, motor, oglinda cu incalzire, capac de plastic (cel vopsit). Cu totul costa f. mult aprox 300Euro, dar sistemul motor era aprox 30Euro (daca e nevoie pot sa verific exact).
Cristi
PS: Iar legat de experienta cu service-ul Citroen am o poveste amuzanta - la aprox doua luni dupa ce am luat masina am constatat ca deoarece desteptii de la service mi-au umplut rezervorul de lichid de spalat parbrizul cu o zeama chioara (asta in Noiembrie) evident acesta a inghetat, iar spalatorul nu mai functiona. Am dezghetat cu apa clocotita, etc nimic. In cartea masinii nu scria nimic despre vreo siguranta, asa ca am presupus ca motorul spalatorului a cedat nervos.
La service, dupa vreo jumate de ora au scos motorasul care era bine-mersi ii lipsea doar tensiunea, si au dedus ca totusi era vorba de o siguranta da' nici unul din "specialistii" locali nu stia unde se afla.
A durat aproape doua ore pina au descoperit locasul "secret" al acelei sigurante...
Asa ca...
Pot sa-ti spun ca nu de mult am avut o problema: in urma unui usor acrosaj mi s-a distrus una din oglinzi. Avind CASCO la Unita, cei de-acolo mi-au spus - domne' o rezolvam da' nu la Citroen ca aia au niste preturi aberante, ci la Augsburg unde exista un agreement.
Prima data am avut ceva rezerve, dar pina la urma s-au dovedit nefondate, cei de la Augsburg au lucrat foarte bine.
Legat cu problema cu oglinda, pe lista de piese si preturi pe care mi-au dat-o oglinda se compunea din (daca mi-aduc bine aminte - am acasa lista): Corp oglinda, motor, oglinda cu incalzire, capac de plastic (cel vopsit). Cu totul costa f. mult aprox 300Euro, dar sistemul motor era aprox 30Euro (daca e nevoie pot sa verific exact).
Cristi
PS: Iar legat de experienta cu service-ul Citroen am o poveste amuzanta - la aprox doua luni dupa ce am luat masina am constatat ca deoarece desteptii de la service mi-au umplut rezervorul de lichid de spalat parbrizul cu o zeama chioara (asta in Noiembrie) evident acesta a inghetat, iar spalatorul nu mai functiona. Am dezghetat cu apa clocotita, etc nimic. In cartea masinii nu scria nimic despre vreo siguranta, asa ca am presupus ca motorul spalatorului a cedat nervos.
La service, dupa vreo jumate de ora au scos motorasul care era bine-mersi ii lipsea doar tensiunea, si au dedus ca totusi era vorba de o siguranta da' nici unul din "specialistii" locali nu stia unde se afla.
A durat aproape doua ore pina au descoperit locasul "secret" al acelei sigurante...
Asa ca...
Pai la mine presupun ca nu e stricat nimic la oglinda, deoarece motorasul se aude cum lucreaza pe toate directiile. Cred, si sunt 80% convins, ca pur si simplu a sarit oglinda din suport. Eu nu ma pricep si nu vreau sa stric nimic (mai rau decat e). Cand ti-ai schimbat oglinda la Ausburg?
Ai fost la sediul de pe soseaua Colentina inainte de Europa sau la sediul cel nou de langa Cora?
Ai fost la sediul de pe soseaua Colentina inainte de Europa sau la sediul cel nou de langa Cora?
Am fost acum o luna, la cel din Colentina.
Desi intrarea e cam sinistra, totusi garajul este OK si oamenii priceputi si amabili.
In principiu, cred ca ar trebui desfacut capacul de plastic vopsit (care nu stiu cum se desface) si desfacut ansamblul motor-oglinda. Inauntru sint doua motorase, daca le auzi pe amindoua s-ar pute sa fie doar o problema mecanica.
Cristi
Desi intrarea e cam sinistra, totusi garajul este OK si oamenii priceputi si amabili.
In principiu, cred ca ar trebui desfacut capacul de plastic vopsit (care nu stiu cum se desface) si desfacut ansamblul motor-oglinda. Inauntru sint doua motorase, daca le auzi pe amindoua s-ar pute sa fie doar o problema mecanica.
Cristi
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
adytzu scrie:Pai la mine presupun ca nu e stricat nimic la oglinda, deoarece motorasul se aude cum lucreaza pe toate directiile. Cred, si sunt 80% convins, ca pur si simplu a sarit oglinda din suport. Eu nu ma pricep si nu vreau sa stric nimic (mai rau decat e).
Stiti ce avea oglinda Xsarei lui Adrian? Unul dintre suportii platanului care tine "geamul" oglinzii era sarit din locasul sau.
Timp de remediere ~2 minute

NO COMMENT
Oglinda
Eu nu pot sa cred ca cei de la ATS ti-au spus ca trebe schimbata fara ca macar sa faca o constatare serioasa (adica sa demonteze si sa se uite)si pe urma sa-ti comande oglinda.Dupa parerea mea cel care ti-a facut constatarea nu era despecialitate.Referitor la siguranta de la pompita de spalator parbriz, ca ei au stat 2 ore sa gaseasca siguranta la fel nu cred pt ca au acolo 2 tehnicieni experti care au mers la specializare in Franta de mai multe ori si baieti cu siguranta fac lucruri mult mai grele si mai complicate si nu s-ar fi incurcat cu gasirea sigurantei cu pricina.
Oricum bine ca ai rezolvat-o dar,nu te supara pe mine pt ce am spus mai sus,asta este parerea mea.
Oricum bine ca ai rezolvat-o dar,nu te supara pe mine pt ce am spus mai sus,asta este parerea mea.
Pana la problema cu oglinda, nici eu nu aveam nimic impotriva celor de la ATS (vezi post-it-urile anterioare). Din pacate, sau din fericire pentru ei, la service a fost sotia mea in problema cu oglinda. Daca mergeam eu se schimba treaba. In mod sigur ii puneam s-o desfaca si atunci se rezolva treaba si toata lumea era fericita. Dar problema cu service-ul exista: de ce trebuie sa insisti ca sa-si faca treaba cand asta e jobul lor?
Si eu sint de acord cu Adytzu, ei trebuie sa gaseasca si sa ofere solutia cea mai avantajoasa pentru client si nu pentru ei.
Legat de problema cu siguranta, daca nu mi s-ar fi intimplat mie poate ca nici eu nu as fi crezut, dar asa a fost. Singura circumstanta atenuanta (daca se poate numi asa) este ca masina a fost fabricata in Sept 2001 si a facut parte dintr-o serie la care au facut upgrade-uri HW, in special la instalatia electrica. Justificarea lor a fost (in Decembrie, la trei luni dupa productie) ca nici ei nu stiau foarte bine noul sistem electric.
Partea funny era ca inclusiv manualul era de la modelul precedent (care era 90% identic, dar fundamental diferit pe partea de sigurante). O noua cutie cu sigurante si relee a fost amplasata linga baterie, care are sigurante mini, spre deosebire de cele de sub bord. Apropo, poate ar fi bine sa aveti la voi sigurante de rezerva de ambele tipuri pt ca ei nu s-au obosit sa puna citeva sigurante de rezerva ca la alte marci - de altfel pe capacul cutiei de sigurante nici macar n-au pus un sticker cu identificarea sigurantelor; daca vrei sa schimbi o siguranta, o scoti si nu te uiti atent de unde ai luat-o s-ar putea sa ai mai multe variante de "gauri" libere
.
Iar cind am cerut la ATS cartea corespunzatoare tipului masinii, au dat din umeri si mi-au spus sa scriu in Franta ca lor aici le-au dat doar din cele vechi...
Iar magarii din Franta, dupa ce le-am scris vreo zece emailuri, si ei imi spuneau sa iau legatura cu service-ul local, i-am amenintat ca-i dau la ziar, si atunci de-abia au catadicsit sa-mi trimita prin posta cartea noua (e adevarat cu o iteratie suplimentara cind mi-au trimis initial de Picasso, desi era clar in mail de ce masina era vorba).
Asa ca dpdv al serviciului cu clientii nici cei din Franta nu sint altfel...
Legat de problema cu siguranta, daca nu mi s-ar fi intimplat mie poate ca nici eu nu as fi crezut, dar asa a fost. Singura circumstanta atenuanta (daca se poate numi asa) este ca masina a fost fabricata in Sept 2001 si a facut parte dintr-o serie la care au facut upgrade-uri HW, in special la instalatia electrica. Justificarea lor a fost (in Decembrie, la trei luni dupa productie) ca nici ei nu stiau foarte bine noul sistem electric.
Partea funny era ca inclusiv manualul era de la modelul precedent (care era 90% identic, dar fundamental diferit pe partea de sigurante). O noua cutie cu sigurante si relee a fost amplasata linga baterie, care are sigurante mini, spre deosebire de cele de sub bord. Apropo, poate ar fi bine sa aveti la voi sigurante de rezerva de ambele tipuri pt ca ei nu s-au obosit sa puna citeva sigurante de rezerva ca la alte marci - de altfel pe capacul cutiei de sigurante nici macar n-au pus un sticker cu identificarea sigurantelor; daca vrei sa schimbi o siguranta, o scoti si nu te uiti atent de unde ai luat-o s-ar putea sa ai mai multe variante de "gauri" libere

Iar cind am cerut la ATS cartea corespunzatoare tipului masinii, au dat din umeri si mi-au spus sa scriu in Franta ca lor aici le-au dat doar din cele vechi...
Iar magarii din Franta, dupa ce le-am scris vreo zece emailuri, si ei imi spuneau sa iau legatura cu service-ul local, i-am amenintat ca-i dau la ziar, si atunci de-abia au catadicsit sa-mi trimita prin posta cartea noua (e adevarat cu o iteratie suplimentara cind mi-au trimis initial de Picasso, desi era clar in mail de ce masina era vorba).
Asa ca dpdv al serviciului cu clientii nici cei din Franta nu sint altfel...
E vorba de manualul de utilizare al masinii care la mine nu corespundea la anumite capitole cu caracteristicile masinii.
Ca modificari esentiale sint sigurantele dupa cum spuneam.
Ca modificari minore sint comenzile de pe volan (care la momentul respectiv - august 2001 au fost preluate de la Peugeot).
Verifica sa vezi daca la tine in carte scrie de blocul de siguranta de sub capota...
Ca modificari esentiale sint sigurantele dupa cum spuneam.
Ca modificari minore sint comenzile de pe volan (care la momentul respectiv - august 2001 au fost preluate de la Peugeot).
Verifica sa vezi daca la tine in carte scrie de blocul de siguranta de sub capota...
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot