Salut!
Mi s-a intamplat de vreo 2 ori ca dupa ce opresc motorul ventilatorul de la radiator sa mearga in continuare, chiar daca motorul nu era incalzit. Am stat pe langa el sa vad daca se opreste si nimic... cred ca mergea pana maine asa, sau ma rog, pana intra in eco mode si ii taia curentul. Am pornit din nou motorul si l-am oprit si... surpriza: s-a oprit si ventilatorul. Inca nu am ajuns la service cu ea, dar mai am vreo 200 kn pana la prima revizie si o sa ii intreb si pe ei atunci dar din pacate nu o sa le pot demonstra ca face asa pt. ca de cateva zile nu s-a mai intamplat chestia respectiva. S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
Ventilator
Moderator: Echipa Tehnica
- AndreiOniceanu
- simpatizant
- Mesaje: 67
- Membru din: Sâm 30-Iul-2005 12:20
- Localitate: Constanta
pateam si eu asa la fosta nova
dar in cateva minute (mai lungi, ce-i drept) se oprea...
singura explicatie pe care am gasit-o pt faptul ca momentul opririi se "prelungea" destul de mult dupa oprirea motorului (cand acesta era incins), este ca lichidul de racire din circuit, nemaifiind "plimbat" prin fata ventilatorului de pe radiator de catre pompa de apa (motorul fiind oprit) si racit, ramane la temperatura destul de mare in zona termocuplei iar aceasta tine mai mult timp ventilatorul pornit. trebuie avut in vedere ca termocupla nu este pozitionata in fluxul de aer al ventilatorului, fapt ce face ca zona respectiva sa se raceasca mai greu.
din acelasi motiv (lipsa circulatiei lichidului de racire in circuit cand motorul este oprit) facea ca, uneori, electroventilatorul sa porneasca dupa oprirea motorului
la BX am scapat de aceasta problema, electroventilatorul fiind actionat prin contact
dar in cateva minute (mai lungi, ce-i drept) se oprea...
singura explicatie pe care am gasit-o pt faptul ca momentul opririi se "prelungea" destul de mult dupa oprirea motorului (cand acesta era incins), este ca lichidul de racire din circuit, nemaifiind "plimbat" prin fata ventilatorului de pe radiator de catre pompa de apa (motorul fiind oprit) si racit, ramane la temperatura destul de mare in zona termocuplei iar aceasta tine mai mult timp ventilatorul pornit. trebuie avut in vedere ca termocupla nu este pozitionata in fluxul de aer al ventilatorului, fapt ce face ca zona respectiva sa se raceasca mai greu.
din acelasi motiv (lipsa circulatiei lichidului de racire in circuit cand motorul este oprit) facea ca, uneori, electroventilatorul sa porneasca dupa oprirea motorului
la BX am scapat de aceasta problema, electroventilatorul fiind actionat prin contact

Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
nu e o problema, e mai bine sa fie asa, pentru ca daca vrei sa repornesti la scurt timp, motorul sa se raceasca imediat (temperatura in motor creste dupa oprirea lui, mai ales daca e f incins)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Parintii mei au avut o Dacia Nova GT si vara mai ales, dupa ce parcau, un ventilator continua sa se invarta (si sa faca si ceva zgomot... evident
) si dupa ce se oprea motorul si se scoteau cheile din contact.
Oricum, treaba era vazuta ca un fel de "feature", adica ceva bun...
Ca o chestie paralela, la calculator acasa am o sursa Enermax al carei ventilator continua sa se invarta si dupa ce dau Shut Down. Motivul? Sa elimine aerul cald din interior.

Oricum, treaba era vazuta ca un fel de "feature", adica ceva bun...
Ca o chestie paralela, la calculator acasa am o sursa Enermax al carei ventilator continua sa se invarta si dupa ce dau Shut Down. Motivul? Sa elimine aerul cald din interior.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes