BX 2.1 Turbo D12

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Ady
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Lun 09-Feb-2009 22:26
Localitate: DB

Mesajde Ady » Vin 20-Feb-2009 22:01

foarte frumoasa masina...no comment!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 27-Mar-2009 20:43

miine se lucra la ultima imbunatatire: pivoti de P307 pe BX
pe scurt, pivotii mei tineau maxim un an, indiferent de marca sau pretul lor. mai rau, in ultima vreme durata lor de viata a scazut vertiginos catre 3-4 luni. dintr-un motiv pe care il banuiesc doar, pivotul a inceput sa iasa mai mult prin brat, tasind burduful pina cind acesta se rupea si lasa mizeria sa intre. dupa ultima constatare ca am patit asta din nou (pina acum am dat vina pe pivotii prost facuti) am luat decizia de a rezolva cumva problema. am incercat initial sa folosesc un pivot de Xantia/XM care are conul ceva mai mare si e si ceva mai trainic, fiind gindit pentru 2 masini mai grele decit BX-ul (si impreuna si separat), insa am renuntat repede pentru ca era nevoie sa modific si portfuzeta, nu numai gaura din brat. asa ca am luat o pauza, insa azi, dintr-o pura intimplare, am tinut in mina un pivot de 307 care mi-a atras atentia. am pus mina pe subler si... surpriza: filetul care intra in portfuzeta e la fel cu cel de BX. masor mai departe si constat ca (,) conul e aprox cit cel de XM, adica necesita o modificare a bratului, dar din nou un cistig pe partea cealalta, anume ca pivotul e pentru o masina mai grea, deci mai rezistent. asa ca am dus frumos bratele la un frezor care le-a frezat pe data si a facut loc pivotilor mai mari. mai jos sint asemanarile si deosebirile intre cele 3 modele de pivoti, miine revin cu poze cu piesele montate. stiu, miine sinteti gratar (va cam urasc umpic pentru asta, dar promit sa recuperez :twisted: ), da le vedeti poimiine


pivotul de BX Imagine


pivotul de Xantia/XM Imagine

pivotul de P307 Imagine

nu sint f evidente deosebirile, dar va spun ca cel de BX are filetul de 12 si conul in consecinta, iar celelalte de 14, iar conul e mai gros cu ~1,5 mm in diam de sus pina jos. miine va comunic si impresiile si revin si cu poze. drum bun si bafta de vreme buna la gratar

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Vin 27-Mar-2009 21:03

succes! si eu m`am gandit la cele de xantia .. dar avand in vedere modificarile... ! as fi tentat sa incerc si eu cu pivotii de peugeot, daca merg ! d`eh modificarile astea :oops:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 27-Mar-2009 21:08

nu ne mai facem bine... merge cu astia, am avut chiar o mare surpriza sa constat asta, nu ma asteptam. acuma ramine sa vedem cum se aseaza roata, daca am nimerit bine adincimea, ca e cam greu de calculat. om vedea

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Vin 27-Mar-2009 21:45

oricum ... amandoi cam avem aceasi problema ... suspensie tare + roatele pe 16" :twisted: e necesar acest upgrade ! ar trebui sa fie ok... oricum dupa ce il pui.. ar treb sa faci geometria... sa vezi cum pica
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 27-Mar-2009 22:23

pai fac pentru ca oricum schimb bratele cu totul si bucsile si pivotii, faceam oricum, la o schimbare de genul asta, dar mai ales acum cind se schimba si alte date

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 29-Mar-2009 10:52

Asteptam sa ne spui daca ai reusit sa pui pivotii de 307...precum si daca roata sta dreapta :!:
Legat de pivotii de bx..la mine au tinut 2 ani (30.000km)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 29-Mar-2009 12:39

nu am reusit simbata, in plus de asta am descoperit o mica problema la gauri, nu au conicitatea perfecta si luni mai am un pic de "pilit". sper sa si montez luni si va povestesc cum se misca.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 04-Apr-2009 22:36

revin cu intirziere. lucrarea e finalizata de o saptamina si arata cam asa

Imaginepivotul vechi, nu stiu daca se observa dar burduful era f presat

Imaginepivotul nou

Imaginebascula care a suferit majorarea gaurii si retezarea unei muchii din cauza careia nu se putea aseza bine saiba de la piulita pivotului cel nou

scuze pentru pozele facute cu telefonul :cry:

pivotii au venit perfect, s-a pastrat inaltimea basculelor fata de ansamblu si masina merge foarte bine, chiar daca nu am apucat sa fac unghiurile din pricina de timp, nu de altceva. zgomotele au disparut, traiectoria pe viraj e mult mai stabila (asta si cu ajutorul bucselor noi) si se simte cu totul mult mai bine pe drum. ideea e ca am ramas cu 2 bascule intregi ce pot suporta aceasta transformare pe care le pot livra cu gaura gata prelucrata, bucse noi si eventual o pereche de pivoti de P307 noi de asemenea. daca sint doritori, nu taxez basculele, doar piesele noi si prelucrarea, ca daca mai pun la socoteala si ideea trebuie sa va vindeti Bx-urile ca sa o cumparati :shock: :lol: :lol: :lol:
pretul pentru o parte (bascula prelucrata, bucsi noi montate si pivoti noi in cutie marca Lemforder) 250 ron. ca si comparatie, o bascula noua de BX cu bucsi (logic, fara pivoti) e in jur de 600 ron. la nevoie pot oferi si montaj pentru cei din Buc sau imprejurimi

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 05-Apr-2009 09:19

foarte buna modificarea.. sa vedem cati km va tine :)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Lun 06-Apr-2009 21:00

Felicitari pentru rezultatele obtinute. O masina de vis... Imi place foarte mult.

Nu gasesc destule cuvinte de lauda, Bravo tie!
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mar 02-Iun-2009 14:31

m-am tot uitat la primele poze si am vazut un futrunas maro care iese din furtunul pompei si urca spre chederul pe care se aseaza capota in partea de sus......pentru ce este?



ps ma refer la" furtunul pompei"....cel care are legatura cu intercoolerul
BX

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 02-Iun-2009 16:17

Si eu vroiam sa intreb ce e acel furtunas..la bx-ul turbo mi se pare ca am si eu stut unde sa intre acel furtunas, dar furtunasul lipseste :roll: . Pentru ce este?Si unde se duce?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mie 03-Iun-2009 10:03

daca este furtunul care trece prin chedrul din spatele motorul, pe deasupra panoului de foc (coupe feu), atunci acela este returul de la doseur, nicidecum de la pompa
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 03-Iun-2009 10:13

Cred mariusbv se refera la furtunelul maro de la pompa de injectie.Eu la cela m-am referit cel putin.
Cel de dozator e limpede unde e.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo