de la oltcit la saxo

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Vin 08-Iun-2007 15:14

oltcitul cu piese franceze era destul de bun in comparatie cu 11 RM ca sa nu spun ca era o alta masina de fapt...
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
Aurel Miruta
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Dum 03-Iun-2007 23:30
Localitate: Gorj

Mesajde Aurel Miruta » Vin 08-Iun-2007 15:18

da,nu exista termen de comparatie,stiu de la prieteni.
in legatura cu noua masina;s-o stapanesti sanatos si
cum se spune sa-ti traiasca motorul !

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Sâm 21-Feb-2009 15:55

A venit criza, si trebuia sa vand una din masini. Cum Saxo nu mai are pret prea mare, dar eu sunt foarte multumit de al meu, am hotarat sa-l sacrific pe C3 care nu avea clima si trebuiau mai multe lucruri schimbate: telescoape, planetara dreapta, placute frana+discuri, far dreapta. Am ramas cu Saxo si mi-as dori un C4 dar se pare ca in conditiile actuale la puterea mea financiara nu am nici o sansa. Nu imi ramane decat sa mai speculez, pana mai scad preturile la C4.
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Sâm 21-Feb-2009 17:24

salut, presupunand ca ai luat 5000 pe c3, si mai iei vreo 3000 pe saxo, ai bani de c4!
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 21-Feb-2009 18:01

si eu am avut un oltcit 12 trs, cu motor si cutie frantuzesti...
masinuta aia a fost masina vietii mele si de acolo mi se trage virusul citroen...

spunea cineva de cele doua antene de langa volan...
pai bine mai copii, da' betele alea de la dacie(ca am avut si un jeg din ala), de ele ce mai spuneti? semnalizarea la oltcit era localizata de asa maniera, ca nici nu sesizai vreun discomfort, dimpotriva as zice...

aveam frane pe discuri ventilate de diametru mare, asezate langa cutie...
frana de mana pe fata, adica puteai s-o folosesti cu toata baza...
mergeam frecvent cu 120 pe unde se putea, si pe a1 am mers cu 145 dupa ceas si cred ca indicau corect...

intr-adevar, cele doua bucsi de la volan creau probleme, se uzau repede, iar cand erau noi, mergea volanul extrem de greu...

invatasem manevra, puneam vaselina in bucsi si parca rezistau mai mult, si mergea volanul spirt...

imi e dor de masina aia...

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Sâm 21-Feb-2009 19:19

oltciturile 12 trs sunt geniale!

cunosc un caz real, cu unu care a stat ani de zile pe bara, nemiscat, a fost spart, etc, si cand s-a decis propietaru sa vada ca mai porneste, a luat-o aproape imediat, turnand doar niste benzina in carburator, si deblocand acceleratia care ramasese apasata ... pe vremea aia aveam dacia nova 1.6, si m-a umilit asta cu oltcitu, cand pleca cu "scartz", se invarteau rotile putin pe loc si cand ii dadea a doua ... cutia de viteze era impecabila, intra frumos in orice viteza ... accesu la portbagaj era excelent, nu ca gunoiu de dacie unde aproape mi-am spart capu in incuietoarea aia ... anyway ... o masina foarte foarte misto
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 21-Feb-2009 20:25

dar e o masina care consuma cat un bmw :shock: mai ales iarna :shock:
si eu consider ca e mai buna ca o dacie, mai fasneata..etc...
Am mers si eu cu oltcit, e incomparabil fata de o dacie. Dar totusi are muuuulte defecte. Consumul e cel mai mare defect. Alt exemplu? E f dificil sa schimbi o amarata de platina.!!
Totusi, Oltcit-ul Special e cel care ma fascineza pe mine : aia e frantuzeasca adevarata. :lol:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 21-Feb-2009 20:59

eu nu am skimbat niciodata platina si l-am avut un an jum...
si nici nu mi-a intrat apa la delco, desi nu m-am ferit niciodata...

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 21-Feb-2009 21:13

e..eu am schimbat cuiva platina mai demult si e destul de dificil accesul
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Sâm 21-Feb-2009 21:35

e..eu am schimbat cuiva platina mai demult si e destul de dificil accesul

Ai schimbat-o cu delcoul pe masina :lol:
De ca sa fie dificil accesul?
invatasem manevra, puneam vaselina in bucsi si parca rezistau mai mult, si mergea volanul spirt...


Acolo este un cauciuc care nu rezista la produse petroliere. Merge mai bine cu pasta de dinti, sau cu crema de maini :lol:
Eu cele mai multe probleme (si am oltcit din 92, cu care mai car si astazi diverse obiecte :lol: ) le-am avut cu esapamentul, este cel mai enervant lucru la oltcit, mereu trebuie schimbat cate ceva.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 21-Feb-2009 21:43

Da da, cu delcoul pe masina ca la orice masina normala :lol: cumva il dai jos, nu?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Sâm 21-Feb-2009 21:55

Era mai usor daca utilizai o oglinda :lol:
Este prins cu doua piulite. Probabil ca ti-a fost teama sa nu-i gresesti pozitia, dar nu se poate monta decat intr-un singur fel.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 21-Feb-2009 22:18

sorin. scrie:
e..eu am schimbat cuiva platina mai demult si e destul de dificil accesul

Ai schimbat-o cu delcoul pe masina :lol:
De ca sa fie dificil accesul?
invatasem manevra, puneam vaselina in bucsi si parca rezistau mai mult, si mergea volanul spirt...


Acolo este un cauciuc care nu rezista la produse petroliere. Merge mai bine cu pasta de dinti, sau cu crema de maini :lol:
Eu cele mai multe probleme (si am oltcit din 92, cu care mai car si astazi diverse obiecte :lol: ) le-am avut cu esapamentul, este cel mai enervant lucru la oltcit, mereu trebuie schimbat cate ceva.



wow...
pai daca nu ii puneam vaselina, mergea extrem de greu si din cauza asta se uza in 2 luni...

cu vaselina cred ca am skimbat 2 buc intr-un an si mai bine de jumatate...

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 21-Feb-2009 22:24

da..pai imi era frica sa nu il mai pun la loc ;) dupa aia am aflat ca se demonteaza fara probleme...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 22-Feb-2009 12:04

daca tot se vorbeste atita de Oltcit va pot face o recomandare. am un prieten care e oltcitar convins (dar are si un C4) si care repara si regleaza excelent un Oltcit. cu a lui, dupa mai multe modificari reuseste 8,5l/100km in oras iarna fara sa mearga batrineste. daca ii face cuiva trebuinta ii pot lasa datele


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo