de la oltcit la saxo
Moderator: Echipa Tehnica
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
- Aurel Miruta
- simpatizant
- Mesaje: 66
- Membru din: Dum 03-Iun-2007 23:30
- Localitate: Gorj
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
A venit criza, si trebuia sa vand una din masini. Cum Saxo nu mai are pret prea mare, dar eu sunt foarte multumit de al meu, am hotarat sa-l sacrific pe C3 care nu avea clima si trebuiau mai multe lucruri schimbate: telescoape, planetara dreapta, placute frana+discuri, far dreapta. Am ramas cu Saxo si mi-as dori un C4 dar se pare ca in conditiile actuale la puterea mea financiara nu am nici o sansa. Nu imi ramane decat sa mai speculez, pana mai scad preturile la C4.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
si eu am avut un oltcit 12 trs, cu motor si cutie frantuzesti...
masinuta aia a fost masina vietii mele si de acolo mi se trage virusul citroen...
spunea cineva de cele doua antene de langa volan...
pai bine mai copii, da' betele alea de la dacie(ca am avut si un jeg din ala), de ele ce mai spuneti? semnalizarea la oltcit era localizata de asa maniera, ca nici nu sesizai vreun discomfort, dimpotriva as zice...
aveam frane pe discuri ventilate de diametru mare, asezate langa cutie...
frana de mana pe fata, adica puteai s-o folosesti cu toata baza...
mergeam frecvent cu 120 pe unde se putea, si pe a1 am mers cu 145 dupa ceas si cred ca indicau corect...
intr-adevar, cele doua bucsi de la volan creau probleme, se uzau repede, iar cand erau noi, mergea volanul extrem de greu...
invatasem manevra, puneam vaselina in bucsi si parca rezistau mai mult, si mergea volanul spirt...
imi e dor de masina aia...
masinuta aia a fost masina vietii mele si de acolo mi se trage virusul citroen...
spunea cineva de cele doua antene de langa volan...
pai bine mai copii, da' betele alea de la dacie(ca am avut si un jeg din ala), de ele ce mai spuneti? semnalizarea la oltcit era localizata de asa maniera, ca nici nu sesizai vreun discomfort, dimpotriva as zice...
aveam frane pe discuri ventilate de diametru mare, asezate langa cutie...
frana de mana pe fata, adica puteai s-o folosesti cu toata baza...
mergeam frecvent cu 120 pe unde se putea, si pe a1 am mers cu 145 dupa ceas si cred ca indicau corect...
intr-adevar, cele doua bucsi de la volan creau probleme, se uzau repede, iar cand erau noi, mergea volanul extrem de greu...
invatasem manevra, puneam vaselina in bucsi si parca rezistau mai mult, si mergea volanul spirt...
imi e dor de masina aia...
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
oltciturile 12 trs sunt geniale!
cunosc un caz real, cu unu care a stat ani de zile pe bara, nemiscat, a fost spart, etc, si cand s-a decis propietaru sa vada ca mai porneste, a luat-o aproape imediat, turnand doar niste benzina in carburator, si deblocand acceleratia care ramasese apasata ... pe vremea aia aveam dacia nova 1.6, si m-a umilit asta cu oltcitu, cand pleca cu "scartz", se invarteau rotile putin pe loc si cand ii dadea a doua ... cutia de viteze era impecabila, intra frumos in orice viteza ... accesu la portbagaj era excelent, nu ca gunoiu de dacie unde aproape mi-am spart capu in incuietoarea aia ... anyway ... o masina foarte foarte misto
cunosc un caz real, cu unu care a stat ani de zile pe bara, nemiscat, a fost spart, etc, si cand s-a decis propietaru sa vada ca mai porneste, a luat-o aproape imediat, turnand doar niste benzina in carburator, si deblocand acceleratia care ramasese apasata ... pe vremea aia aveam dacia nova 1.6, si m-a umilit asta cu oltcitu, cand pleca cu "scartz", se invarteau rotile putin pe loc si cand ii dadea a doua ... cutia de viteze era impecabila, intra frumos in orice viteza ... accesu la portbagaj era excelent, nu ca gunoiu de dacie unde aproape mi-am spart capu in incuietoarea aia ... anyway ... o masina foarte foarte misto
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
dar e o masina care consuma cat un bmw
mai ales iarna
si eu consider ca e mai buna ca o dacie, mai fasneata..etc...
Am mers si eu cu oltcit, e incomparabil fata de o dacie. Dar totusi are muuuulte defecte. Consumul e cel mai mare defect. Alt exemplu? E f dificil sa schimbi o amarata de platina.!!
Totusi, Oltcit-ul Special e cel care ma fascineza pe mine : aia e frantuzeasca adevarata.


si eu consider ca e mai buna ca o dacie, mai fasneata..etc...
Am mers si eu cu oltcit, e incomparabil fata de o dacie. Dar totusi are muuuulte defecte. Consumul e cel mai mare defect. Alt exemplu? E f dificil sa schimbi o amarata de platina.!!
Totusi, Oltcit-ul Special e cel care ma fascineza pe mine : aia e frantuzeasca adevarata.

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
e..eu am schimbat cuiva platina mai demult si e destul de dificil accesul
Ai schimbat-o cu delcoul pe masina

De ca sa fie dificil accesul?
invatasem manevra, puneam vaselina in bucsi si parca rezistau mai mult, si mergea volanul spirt...
Acolo este un cauciuc care nu rezista la produse petroliere. Merge mai bine cu pasta de dinti, sau cu crema de maini

Eu cele mai multe probleme (si am oltcit din 92, cu care mai car si astazi diverse obiecte

- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
sorin. scrie:e..eu am schimbat cuiva platina mai demult si e destul de dificil accesul
Ai schimbat-o cu delcoul pe masina![]()
De ca sa fie dificil accesul?invatasem manevra, puneam vaselina in bucsi si parca rezistau mai mult, si mergea volanul spirt...
Acolo este un cauciuc care nu rezista la produse petroliere. Merge mai bine cu pasta de dinti, sau cu crema de maini![]()
Eu cele mai multe probleme (si am oltcit din 92, cu care mai car si astazi diverse obiecte) le-am avut cu esapamentul, este cel mai enervant lucru la oltcit, mereu trebuie schimbat cate ceva.
wow...
pai daca nu ii puneam vaselina, mergea extrem de greu si din cauza asta se uza in 2 luni...
cu vaselina cred ca am skimbat 2 buc intr-un an si mai bine de jumatate...
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
daca tot se vorbeste atita de Oltcit va pot face o recomandare. am un prieten care e oltcitar convins (dar are si un C4) si care repara si regleaza excelent un Oltcit. cu a lui, dupa mai multe modificari reuseste 8,5l/100km in oras iarna fara sa mearga batrineste. daca ii face cuiva trebuinta ii pot lasa datele
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo