Mi-am cumparat Xsara warrior queen by Citroen powered by PSA

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

grigoret
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Joi 25-Aug-2005 08:57
Localitate: bucuresti

Mi-am cumparat Xsara warrior queen by Citroen powered by PSA

Mesajde grigoret » Joi 22-Sep-2005 16:27

Salut,

Am reusit sa-mi iau masina dupa indelungi cautari-- prima masina a fost Dacia Break 98 (un an si ceva de urmarit mobile.de si revistele de specialitate).

Si am gasit-o pe Xsara in Romania -- a fost mai ieftina decat alternativa Germaniei de unde urmaream ca favorit Golful).
Multumesc pentru posturile voastre pe care le-am parcurs de multe ori sa ma asigur ca e o alegere buna si ca am suport aici in RO.

Deci subiectul are: 2002 sep data intrarii in RO pe leasing pentru fostul prorietar, 2L HDI 90cp, 62500 Km la bord,culoare gri line cu o nuanta de mov ! , fara accidente(doar mici zgarieturi pe spoiler fata), multe optionale: jenti aluminiu, climatronic -- mi se pare extraordinar, electrice geamuri fata si oglinzi.
Am inmatriculat-o cu numere rosii de curand. Pretul ei a fost de 7.500 euro(include si 4 roti de iarna de tabla). Pretul de noua a fost de 15.100 Euro.
Acum daca ma gandesc eu bine in 2002 treceam seara pe langa un dealer Citroen (din Cipru unde am lucrat un an) si imi placea ce vedeam, de la berlingo la C5 pe atunci.
Chiar daca are farurile 'ciudate' un aspect "anost" zic altii mie mi se pare cu trasaturi super la exterior iar ca mecanica nu are fisuri: au avut timp cei de la Citroen sa si-o perfectioneze de la 2CV pana acum.
Plus ca au castigat WRC 2003, au detinut Maserati o perioada iar motoarele HDI bat TDI la performante (plus zgomot--la relanti golful tacane de nu-ti vine sa crezi).
Deci mi-am facut revizia de 60K km - atasez o poza cu ce am schimbat pe ea.
De fapt, in final, filtrele toate + uleiul m-au costat 3.800.000 lei iar manopera 450.000.(mai tre sa-l montez pe cel de polen ....)
Acum credeam ca e cine stie ce maiestrie la masinile 'straine' dar cu o surubelnita si ceva inclinatie se rezolva.

Ce nedumerire am :
1. Unde e locul filtrului de polen ? Nu l-am avut la momentul reviziei asa ca imi ramane mie sarcina...

2. Pe unde ploua in portbagaj? Mi se infiltreaza apa in partea dreapta spate (pe unde e si busonul de la rezervor dar cred ca nu are nici un amestec acesta.
Asa ca buretele care e lipit sub presul portbagajului e imbibat cu apa de ploaie pe linia contraaripei. SI STITI CUM MIROASE cauciucul/buretele umezit ? (banuiesca ca dinainte de a o cumpara eu se intampla asta pt ca am depistat o usoara mireasma si cand am vazut-o prima data) MIROASE A SOARECE MORT !!! Asa ca am scos presul, l-am spalat oarecum si pus la uscat--- dar ramane problema opririi infiltrarii.

2.5 Ce fel de surubelnite se folosesc la suruburile de la Citroen ? adica dau sa desfac captuseala contraaripei cu problema dar surpriza suruburile au capul rotund pe exterior, pe interior in stea cu 6 colturi infundate in ele. Nu merge surubelnita in cruce, probabil ca nici inbusurile normale. Unde gasesc asa surubelnite ?

3. Am un greiere in portiera dreapta fata ... pot trai cu el dar pe viitor poate il omor... dar nu vad cum se desface neam .

4. Vreau prezoane antifurt... speciale pentru jenti de aluminie(au o saiba pe ele) ... la ATS sunt 1.400.000 setul.
Cred ca voi ajunge sa le cumpar de acolo. Trebuie sa dorm linistit chiar daca platesc si CASCO 650 Euro anul asta.

5. Carena motorului -- sau plasticul acela care e deasupra motorului e prins cu 4 suruburi speciale flexibile de cauciuc + dopuri de plastic. Eu am 2 originale iar 2 sunt suruburi normale de 10 cu piulita la capat. As vrea sa revin la vechiul format dar nu cred ca gasesc ce vreau (poate la dezmembrari ? -- nu e o idee pgrozava dat fiind uzura cauciucului)

6. Am vazut ca injectoarele au ceva rugina pe saiba care e in jurul lor .. ciudat pentru ca acolo nu prea ploua...

Ce imi place nespus e tapiteria de plush/velour -- Eu am probleme cu textilele sintetice gen ciorapi de dama in momentul cand mi se agata o unghie in ea cred ca mi se crapa creierul in doua.
Si majoriutatea masinilor din ziua de azi au tapiteria de doi bani.

In rest e o bestie pe sosea (adica e la un loc si frumoasa) trage de rupe dar vreau sa o am multi ani de acum inainte asa ca o menajez cat pot -- dar nu ma pot abtine cand mai gasesc cate un taximetrist sau alt fat frumos cu regulile de circulatie varza. -- Narav de la Dacie (96K Km si inca mai duce).

Mi-a luat un pic de timp sa ma acomodez cu pedalele- cea de ambreiaj e cam apropiata de cea de frana dar acum e ok.
Tinand cont ca fac drumuri lungi la Oituz/Bacau si inapoi sper sa ma desfat pe autostrada ...
Ce-i drept e un prilej de satisfactie de fiecare data cand merg cu ea-- doar prin Bucuresti zilele astea.

Asadar drum intins si multumesc celor ce ma vor ajuta cu un sfat.


PS. Cum se ataseaza poze aici ca nu am reusit...

Grigore aka Mishu alias Hercule


Xsara HDI 90 CP a.f. 2002 gri line
Ultima oară modificat Lun 03-Oct-2005 08:52 de către grigoret, modificat de 2 ori în total.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Joi 22-Sep-2005 16:58

s-o stapanesti sanatos! :D

mi-a placut felul cum ti-ai descris masina, cel putin faza cu plouatu' in portbagaj e super. se vede ca deabia ai luat-o...
din pacate ai pus prea multe intrebari si chiar daca la cateva as sti sa-ti raspund, nu vreau sa te confuzez cu un raspuns partial.
mai astept meseriasii sa-si spuna cuvantul. daca nu o sa o luam pas cu pas.

ca fapt divers, cam cat zici tu ca vrei sa tii masina aia?

Avatar utilizator
Costin
pasionat
Mesaje: 148
Membru din: Vin 09-Ian-2004 12:40
Localitate: Bucuresti

Filtru polen

Mesajde Costin » Joi 22-Sep-2005 19:45

La celelalte probleme nu stiu ce sa-ti spun, dar filtrul de polen l-am schimbat singur... deci:
Se afla sub torpedou, se desface un surub cu cap ca o piulita si apoi culiseaza un capac negru de plastic in spatele caruia gasesti filtrul. Nu stiu daca e cazul dar eu iti spun sa te uiti la el cand il scoti ca are importanta pozitia in care il pui la locul lui pe cal nou.
Sper sa te ajute si s-o stapanesti sanatos si fara probleme.
fosta Xsara II, 2001, 1,6 16v bleu

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Joi 22-Sep-2005 23:43

Sa o stapanesti sanatos si sa mergi cat mai multi km fara probleme. Dupa cum vezi si io am la micul tanculet acelasi motor si tot din 2002 este.
Te pot ajuta cu urmatoarele probleme:
2.5 Surubelnitele pe care le folosesti se numesc surubelnite stea. Nu cruce stea si se gaseste un set cu 12 dimensiuni in forma de "L" pe la magazinele alea de la Autovit, sau la orice targ, piata etc (Obor, Aleea Castanilor - dau exemple din Bucuresti, ca din alte orase nu stiu) Costa aproximativ 100 000 ROL

4. Prezoane antifurt am primit de la ATS in primavara asta cand mi-am luat mingiuta (mingiuta = C3; tanculetul = Berlingo) Sunt atipice (fata de cele din targ) si eu zic ca te tin mai mult decat unele mai ieftine. Daca oricum te hotarasti la unele mai ieftine, ai grija la pasul (distanta dintre zimtii care te ajuta la infiletat) prezonului ca difera foarte mult

5. In ceea ce priveste carena motorului, eu la fiecare revizie (10 000 KM) sau, mai bine zis) schimb de ulei mai schimb cate unul. La ATS unul nou costa acum 3 luni 93 000 ROL. Acum nu mai stiu.

Aici ma opresc pentru ca nu mai stiu cum te-as putea ajuta!!!

Drum cat mai liber si sa te bucuri de ea!

grigoret
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Joi 25-Aug-2005 08:57
Localitate: bucuresti

Mesajde grigoret » Vin 23-Sep-2005 04:18

Multumesc de urari,
Avand in vedere ca 4 ani de acum inainte voi plati 160 euro/luna rata la imprumutul facut pentru a-mi vedea visul, cred ca o voi tine sa o las mostenire la copii.
Senzatia a fost sa nu mai vad Dacii pe strada dar nu cred ca se poate in viitorul apropiat.
Acum conduc mai cu grija pt ca o aripa costa mai mult de 1 milion cat facea tabla de pe Dacie. -- un singur accident am avut din vina mea --> la inceputul sofatului dar fara urmari grave tamponare la 10-20 Km/h la trecere de pietoni ca abs-ul nu a tinut. Al doilea accident si ultimul de altfel a fost cand a intrat un zmeu beat in portiera dreapta a mea.

Poze cu Masina noua:
http://site.neogen.ro/grigoret/files/pp_164757.html

Motorul - unde puncteaza sagetile rosii e rugina putina, nu se vede prea bine locul respectiv dar ca idee
http://site.neogen.ro/grigoret/files/pp_164759.html

Consumabilele:
http://site.neogen.ro/grigoret/files/pp_164758.html


Multumesc pt sfaturi, ma ocup azi de filtru polen, prezoane + suport carena, surubelnite.

Numai bine,
Mishu

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 23-Sep-2005 09:02

Numele corect al surubelnitelor este TORX.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Lun 26-Sep-2005 08:24

pot sa-ti spun ca problema de la punctul 2 o am si eu. :(
nu ploua in ea dar se acumuleaza apa pe undeva pe laturile portbagajului si cand deschizi haionu' curge inauntru. tre' sa studiez un pic mai atent...

Avatar utilizator
arp
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Mar 08-Mar-2005 00:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde arp » Lun 26-Sep-2005 13:45

Mie mi se pare ca a bagat apa pe la un dop de cauciuc aflat langa prinderea rotii de rezerva (adica apa a intrat de sub masina pe ploile astea..) dopul ala nu e chiar etans...Oricum mocheta se udase binisor in zona aia...

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mar 27-Sep-2005 10:41

trebuie sa o scoti imediat si sa o pui la uscat. are dreptate grigoret cu mirosu'

ieri dimineata deja aveam un iz de sobolan fezandat.

grigoret
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Joi 25-Aug-2005 08:57
Localitate: bucuresti

Mesajde grigoret » Mie 28-Sep-2005 14:07

Salut,

Mi-am cumparat antifurturi ATS :1.200.000 Lei arata cam ciudat cu 4 gaurele smechere, materialul prezoanelor nu e cromat pe cand cheia antifurt de prezoane e cromata... ???
Surubelele pt carena motorului erau 250.000 lei asa ca am zis pas si mai traiesc cu suruburile de 10 prinse bine acolo.

Alta nedumerire e cum se schimba un bec anti ceata (sau oricare altul)
E cel de ceata ars pe dreapta H3 55 W parca si tre sa-l schimb....
Se scoate farul ? ....
Portbagajul s-a uscat si e fara mirosuri acum :)

Am gasit si surubelnite Torx. Timp pentru schimbat filtru de polen tre sa-mi mai fac...

Pentru iarna exista undeva/ceva de determinat concentratia antigelului ?
Sau proba e sa luam o sticluta din el si sa o bagam la frigider ?

Stergatoarele sunt beton cu modul lor de a arunca apa...

Acum observ ca singura cale sa scap de geamurile aburite e sa tin climatronicul deschis, la 22grade de preferinta...
Cum e mai bine pt sistemul de climatizare si motor , sa-l tin mereu pe 22 grade (eventual recirculare) sau sa-l folosesc cu pauze ?

Toate bune,
Grigore

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 28-Sep-2005 17:25

Materialul prezoanelor nu e cromat tocmai ca sa faca contrast cu restul si astfel sa ii atentioneze pe cei cu ginduri necurate :wink:
La masinile astea mai noi, e o circoteca intreaga sa schimbi orice bec. Nu e spatiu de manevra.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Costin
pasionat
Mesaje: 148
Membru din: Vin 09-Ian-2004 12:40
Localitate: Bucuresti

Mesajde Costin » Mie 28-Sep-2005 19:25

La mine daca tin pe recirculare mai mult timp se aburesc geamurile si cu clima pornita ( nu doar aeroterma ). Si intradevar chestia cu aburitul geamurilor fara clima pornita , si cu ele crapate si fara am observat-o si eu.
fosta Xsara II, 2001, 1,6 16v bleu

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 29-Sep-2005 13:36

e normal sa se abureasca pe recirculare, oricum ar fi clima. se satureaza atmosfera cu vapori de apa si de aia se aburesc geamurile
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

grigoret
pasionat
Mesaje: 177
Membru din: Joi 25-Aug-2005 08:57
Localitate: bucuresti

Mesajde grigoret » Joi 29-Sep-2005 22:55

Am reusit sa schimb si filtrul de polen. scria ouvert in dreptul surubului mic de 6 si pozitia filtrului e cam perpendiculara pe linia parbrizului... Ca eu ma uitam pe jos dar nu-mi trecea prin cap unde vine. Cel vechi era negru negru si cadea cenusa din el....

Am reusit sa-i fac identificarea la RAR cu ceva sacrificii, dorind sa ajung la 12 fix cum m-au programat am fortat drumul vechi catre RAR cel de sub pod dintre case. Asta inseamna ca am trecut printre niste transee de pamant facute cu scopul canalizarii sau scoaterii apei de ploaie ??? si m-am ales cu niste zgarieturi fine pe portiera dreapta jos 30cm: adica se simt cu unghia. Probabil se amelioreaza cu o crema de polish...
Si am asteptat si 1 ora dupa alte 5 masini....

Maneta semnalizatorului se misca destul de greu cand pun semnalul...
comparativ cu cea pt stergatoare. Cred ca o ud la radacina cu niste ulei si-ii trece....

Alta ciudatenie e alarma UNGO pe care o am :
Nu are senzor de perimetru din cate am vazut, are inchiderea centralizata pe butoanele ei dar am observat ca atunci cand o descui/dearmez din telecomanda Ungo, apoi pornesc motorul, la oprirea lui alarma bipaie de 2 ori ???
Daca o descui/dearmez din telecomanda Ungo si in plus mai apas (teoretic fara nici un efect) pe butonul de descuiat de pe cheia masinii fenomenul nu se repeta la oprirea motorului.

Prezoanele antifurt au si niste capacele de plastic galben de fixat pe ele.... interesante pt copii mici cred

Ok hai ca v-am plictisit destul,
Conduceti linistiti si mai vb


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru Shraunouw