motor 1,4 turbo???

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

astixxx
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Mie 03-Dec-2008 21:01
Localitate: Cluj

motor 1,4 turbo???

Mesajde astixxx » Dum 01-Mar-2009 00:55

ma intrebam in una din zilele astea daca as putea face un tuning la motor, in special sa pun o turbina, dar dupaia mam gandit ca de motor 1,4benzina turbo nu prea am auzit si daca ar exista ce performante in plus as avea pe langa cei 75 de cai pe care ii am?

chair nu stiu de unde sa incep sa caut ceva informatii,
mi-ar fi de folos orice informatie, in special despre: cat de mari modificari trebuie facute, ce implica cumparat, cat costa, daca se merita, riscuri, consum

PS:m-am gandit ca mi se merita sa ma chinui sa fac ceva doar daca ajung cel putin la 90-100 cai

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 01-Mar-2009 01:25

reno 5, o masina a anilor 80, avea motor 1.4 turbo de 112 caluti. cu putin tuning se ducea de voie la 130-140, si tragea incredibil de bine.
acum, este la golf motorul 1.4 tsi sau cum se numeste, care este foarte smecher. de existat exista, dar, ca sa faci tu o conversie la turbo din aspirat... ai mult de munca si nu stiu ce va iesi. ai nevoie de electronica, motor decomprimat, poate si alte pistoane, si multe multe acareturi. daca faci un calcul, ajungi la concluzia ca... nu prea merita. totusi, daca chiar doresti sa faci, se poate face.
sunt si motoare turbo benzina chiar mai mici: cel de la smart for two (6-700cmc), cel de la suzuki swift sau daihatsu charade de 1000 cmc

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 01-Mar-2009 21:49

fiat grande punto are motor stock 1,4 benzina de 140 cp parca. Nu cred, totusi, ca un motor standard de 1,4 suporta pur si simplu turbina. Decat sa te apuci de modificari, cred ca mai bine cumperi motorul complet
"If in doubt, flat out!"

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 01-Mar-2009 21:52

tip: pune un hdi de 2.0 110 cai pe xsara. Nu o sa fie 140 de cp dar o sa mearga MULT mai bine decat un motor turbo benzina de 140. plus ca cred ca iesi mai ieftin.
"If in doubt, flat out!"

astixxx
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Mie 03-Dec-2008 21:01
Localitate: Cluj

Mesajde astixxx » Dum 01-Mar-2009 23:12

mbc scrie:tip: pune un hdi de 2.0 110 cai pe xsara. Nu o sa fie 140 de cp dar o sa mearga MULT mai bine decat un motor turbo benzina de 140. plus ca cred ca iesi mai ieftin.


ar fi o solutie, dar asta inseama sa schimb aproape tot ce este pe masina deja ...de la computer de bord pana la toba de esapament, injectie, sa nu mai vb de omologare dupaia...
ma gandeam la turbina pt ca in cazul asta ramane masina cu ce e pe ea, doar ca schimb cateva piese ce sunt mai slabe


am mai auzit o ideee in legatura cu 8- 16 valve, dar nu prea aminteles. se poate trece pe 16 valve schimband chiuloasa?? e posibl ca asta sa aduca putere mai multa fara batai mari de cap sau si asta implica schimbarea parametrilor computerului

astixxx
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Mie 03-Dec-2008 21:01
Localitate: Cluj

Mesajde astixxx » Dum 01-Mar-2009 23:21



situl e super ...si e exact ce-mi trebuie, dar daca ma uit la pret imi vine sa-mi dau cu pumnii in cap, nu exista o cale de mijloc? nu se pot lua piesele care sunt acolo si de la o firma de dezmembrari?

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Lun 02-Mar-2009 06:59

din cate stiu, xantia are un singur motor turbo benzina: 2.0 turbo de 163 cp parca.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 02-Mar-2009 08:51

Chiar,asa, daca esti dispus sa bagi bani mai bine iei un VTS si faci din doua una :). Negociezi cu xsara88.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 02-Mar-2009 13:59

xantia 2000 turbo are 147 de caluti. cx-ul turbo are 163.
eu unul as prefera un motor 1.4 turbo in fata unui 2000 diesel turbo. as prefera chiar si unul de 2000 benzina aspirat. am avut multi ani diesel, dar de cateva luni de cand ma dau cu benzina, nu ma mai intereseaza diesel, oricare ar fi el.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Lun 02-Mar-2009 15:03

ce sunet divin are motorul pe benzina :D

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 02-Mar-2009 15:08

da cbx, sunetul este divin, mai ales de la 5000 in sus :D

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Lun 02-Mar-2009 16:49

ma baieti... care ii farmecul ca auziti sunetul ala divin daca dupa cativa km ramaneti fara benzina? :) Sa nu uitam ca un benzinar de 2 litri nu are vana unui td de 2 litri
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mar 03-Mar-2009 09:36

mbc scrie:ma baieti... care ii farmecul ca auziti sunetul ala divin daca dupa cativa km ramaneti fara benzina? :) Sa nu uitam ca un benzinar de 2 litri nu are vana unui td de 2 litri

nu ma intereseaza consumul masini , stratul cu grija consumului de benzina dauneaza grav sanatatii ; placerea condusului unde este daca stai cu privirea lipita de consumul instant ?

astixxx
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Mie 03-Dec-2008 21:01
Localitate: Cluj

Mesajde astixxx » Mar 03-Mar-2009 12:55

daca e tot vorba de motoare puternice la 2l exemplu poate fi volvo s40/v40 cu motorul t4 care are 200 cai biturbo si modelul nu e nou de loc

revenind la subiect m-am interesat daca trebuie sa aduc modificari enorme daca ii pun turbo si pana acum nimeni nu mia zs de schimbatul pistoanelor sau a bielelor, adaugat de electronica etc ...doar de o galerie de evacuare pe care sa fie montat turbo
am inteles ca e destua ca are sonda landa si isi calculeaza singur necesarul de benzina

mai ramane sa vad ce consum o sa am in plus


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu