c4 1.6i 16v 2500-3200 ture...lesinata

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

c4 1.6i 16v 2500-3200 ture...lesinata

Mesajde bogdans » Mar 21-Oct-2008 00:52

intre 2500-3200 este cam moarta...din cate am vazut eu la inca o masina e la fel!de ce? knd skimb 1-2 si cade in 2200 de ex are un zvac...de la 2500 la 3200 mai nimic...cu pedala in blana!apoi incepe sa se miste iar la 4500 incolo trage....este vre o problema sau asa este conceput motorul...pan la urma!ca ma enerveaza la culme...vreau si eu sa fac o depasire...tre s o turez ca dracu...!

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 21-Oct-2008 08:20

E benzinara, e de turatie! Ai cuplul la 4000 ce pretentii ai la 2200?

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 21-Oct-2008 09:32

bogdans scrie:ca ma enerveaza la culme...vreau si eu sa fac o depasire...tre s o turez ca dracu...!


Pina si dieselurile incep sa traga cu adevarat mai tirziu (in ture vorbind). Deci daca vrei sa faci o depasire, daca ai sa zicem 70Kmph da-i a 3-a. SI nu inteleg de ce te enerveaza ca tre' s-o turezi, motorul ala suna destul de frumos peste 4000-4500rpm :twisted:
Ca sa intelegi ce se intimpla uita-te aici:
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=669
E un 307 cu acelasi motor, deci la 3000rpm motorul scoate cam 55-60cp.

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde bogdans » Mar 21-Oct-2008 23:43

sa inteleg ca nu ar avea o problema!?? atunci de ce este zvacul ala knd intra in treapta si dupa parca moare...d asta sunt in dubii!intr adevar se aude frumos si trage de la turatii mari...dar si consumu :| si ma refer pt oras!alte opinii!?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 22-Oct-2008 00:49

mie nu mi se pare normal sa faca asa... e posibil sa aiba vreo eroare, sau vreun senzor ceva, ca s-a mai auzit de faza asta... motorul trebuie sa traga liniar sa spunem asa, mai ales ca e aspirat, sau pe masura ce urci in ture, din ce in ce mai bine, dar in nici un caz cum spui tu... trage, nu trage, iar trage...

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde bogdans » Mie 22-Oct-2008 23:13

asta ma gandesc si eu...ca ar trebui sa fie liniar!daca apas incet incet pedala,gradat nu simt acest lucru,dar daca bag picioru in ea acolo o simt ca moare putin !

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 22-Oct-2008 23:30

eu sustin ca nu e in regula...
am mai vazut asa ceva la o toyota corolla (ca tot se lauda astia ca e super trainica), si dupa ce a casunat omul la service cu insistente ca masina lui are ceva, i-au gasit un vacuum sau ceva de genul defect...

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde bogdans » Mie 29-Oct-2008 18:37

azi simtii iar...mersai tare consumai toata benzina si bagai de la rompetrol cea mai scumpa...98 nu stiu cum...43,4 roni si nu mai fu lenesa!da ma gandesc oare sa fie doar benzina??abia astept revizia sa i innebunesc pe aia...ca pp ca in ora aia de o platesc fac ce vreau cu ei?nu?

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Sâm 01-Noi-2008 09:01

trasnaia aia de rompetrol98 iti face masina mai harnica la turatii mici. Ar trebuisa bagi o benzina ca lumea care are performante mai liniare, cum ar fi omv100 (care insa eplina de sulf) sau mol evo.

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde bogdans » Sâm 01-Noi-2008 19:01

mah nu stiu ce sa zic o sa testez...dar mi a scazut si consumu cu asta de la rompetrol...pana acum e cea mai buna benzina,stiu ca scade consumu da e mai scumpa...insa ii e mai bine motorului!nu stiu ce sa zic ...vine revizia sa vad daca are ceva sau e doar benzina!

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

!

Mesajde bogdans » Mar 20-Ian-2009 01:42

spuneti mi ceva de kitul admisie si filtrul sport?ma bate gandul sa le schimb cu ceva serios...nu "babauri" d'astea de pun toti!
C4 1.6 gris.fer.VTRpp.resolfen.17" OE

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde bogdans » Vin 06-Mar-2009 16:51

iar se manifesta problema,cum a venit caldura ... iar e lesinata! la tester nu a iesit nimic...
C4 1.6 gris.fer.VTRpp.resolfen.17" OE

pitonul
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Vin 14-Noi-2008 22:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde pitonul » Vin 06-Mar-2009 17:51

pai nici nu avea cum sa iasa ceva la tester pt ca nu are nimic masina. Asa cum au mai zis si altii daca schimbi la turati mai mari de 4000-4500 ai sa vezi ca nu ti se mai pare lesina. eu am schimbat finala si am impresia ca zboara masina acum, dar sunt constient ca nu s-a schimbat nimic la ea ci doar sunetul frumos pe care il da toba finala care te face sa crezi ca ai o masina de 200 cp si care fuge de sub tine :lol:.Stai linistit pune o benzina buna cum e cea de la rompetrol (eu nu sunt fan rompetrol) sau OMV Carrera 100 si o sa vezi diferenta care nu o sa fie chiar f mare :D

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde bogdans » Dum 08-Mar-2009 15:45

acum bag de 101 de la rompetrol si crede-ma se simte intre 2-3 mii f mare diferenta,oricum bagam numai de la rompetrol,s a nimerit o data sa pun de la petromV...insa a 2 a zi pe soare,caludura afara 18grade C,chiar era lesinata masina!
C4 1.6 gris.fer.VTRpp.resolfen.17" OE

Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Mesajde balanel » Sâm 15-Aug-2009 21:45

Nici nu stiu unde sa intreb, sper sa fie bine aici: stie cineva, acest motor de 1.6 110 cp, pe benina, are sau nu distributie variabila?
citroen - o pasiune permanenta


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot