Esapamente sport

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 21-Sep-2005 12:04

puiuradu scrie:
Matrixu scrie:Cei de la Pilot sunt super meseriasi, eu am tot fost pe la ei cu destule masini,si vreau sa imi fac si pt C4le meu o toba finala borla + un ornament, totul ma duce in ~5-6mil.
Puterea data de toba finala sport este insesizabila, ceea ce este sesizabil este zgomotul dat de toba sport.


Te duci la cei de la Pilot pentru toba inainte de a iesi din garantie ? Ai intrebam macat la ATS daca pierzi sau nu garantia daca schimbi toba ? Si eu mi-as pune :))


Cu ATS-ul nu am ce vorbi, sunt niste *******. Pierzi garantie la ce? La toba veche??? Astea oricum au 5 ani garantie.
Daca schimbi doar finala nu pierzi nici o garantie, nu stiu in schimb daca faci tot traseul inclusiv serpisori ce se intampla.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Joi 22-Sep-2005 11:24

editza, pentru inceput as vrea sa shimb toba finala, dar remus si sebring mi-au raspuns ca nu fac tobe pentru modelul meu din cauza cererii scazute si as putea adapta una universala.
tu de unde le-ai luat?

nu m-as risca sa schimb tot traseul deocamdata, iata ce zice la garantii:
"dintre reparatiile sau defectele care nu fac obiectul garantiei se numara:
-reparatiile care sunt o consecinta a reparatiilor necorespunzatoare sau inlocuirii incorecte de piese, executate de persoane neautorizate sau unitati service nefacand parte din reteaua Citroen
-reparatiile ce sunt o consecinta a utilizarii piesele de schimb sau accesoriile neoriginale, neconforme cu indicatiile constructorului
-modificarile prin adaugare sau indepartare de piese ale vehicolului.
"

doamne fereste sa patesc ceva la motor si ca zica bietzii ca e din cauza evacuarii.

:evil:

Avatar utilizator
editza
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Joi 08-Mai-2003 17:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde editza » Joi 22-Sep-2005 11:41

Traseul nu-l poti schimba decat la baietii astia (Pilot Auto) din Pantelimon.
Ti-as recomanda: toba intermediara+toba finala+tevi. Deci incepi sa schimbi de la catalizator spre toba finala. In cazul asta n-ar trebui sa se urce pe pereti cei de la ATS. Dupa ce iese din garantie ai putea schimba si catalizatorul cu unul sport.

Atat tobele cat si service-ul au avizul RAR
Politica ATS-ului nu mai am chef sa o discut ..... deja o stie toata lumea.
Apropo cat ai garantie la ea?
fost posesor Xantia 2.0 16v

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Joi 22-Sep-2005 11:43

iulie 2004 - iulie 2007

Avatar utilizator
editza
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Joi 08-Mai-2003 17:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde editza » Joi 22-Sep-2005 11:51

Mda ar mai fi ceva. Acum ideea e ca daca vrei sa-i faci tuning "go ahead !"
Parca te auzisem si de un kit de admisie. Vezi ca e aceeasi problema cu garantia.
Apropo toba finala nu schimba cu nimic comportametul masinii (cu exceptia zgomotului)
fost posesor Xantia 2.0 16v

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Vin 23-Sep-2005 12:17

intre timp mi-am pus un filtu k&n... nu stiu ce sa zic, diferente spectaculoase nu se observa.

stiu ca toba finala nu ajuta la prea mare lucru. totusi, pentru cine e interesat exista un aport (probabil < 1%). la asta se referea cred si khan.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 23-Sep-2005 15:46

ma refeream la faptul ca o linie inox cap coada gindita in consecinta inseamna +10 CP si chiar mai mult in fct de motor. doar toba spate, intr-adevar, mai mult de 1-2 % putin probabil sa faca
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 23-Sep-2005 16:12

10CP??? eu cred ca ala e maximum maximorum care poate fi dat doar din evacuare completa!

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Sâm 24-Sep-2005 10:31

poate castigi 10 cai la un motor de 350 de cai :wink:

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Lun 26-Sep-2005 08:51

tocmai pentru a evita interpretari, aici ar trebui vorbit de procente.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 26-Sep-2005 11:01

Ford_V6 scrie:poate castigi 10 cai la un motor de 350 de cai :wink:

Nici atunci ca ala de 350cai deja are o super evacuare pusa la punct

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mar 27-Sep-2005 10:47

o sa razi, da ala chiar ar putea sa castige mai mult (in cazul in care cei 350cp sunt in directa legatura cu capacitatea cilindrica a motorului). masina "din fabrica" daca nu e conceputa pentru curse, sigur are loc de modificari la toate capitolele indiferent de putere.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 27-Sep-2005 14:45

evacuare originala Devil pentru BX Sport inseamna +10 CP. asta le 120siceva de caluti, deci, nu trebuie 350 ca sa cistigi 10 :shock:
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 27-Sep-2005 15:11

kata scrie:o sa razi, da ala chiar ar putea sa castige mai mult (in cazul in care cei 350cp sunt in directa legatura cu capacitatea cilindrica a motorului). masina "din fabrica" daca nu e conceputa pentru curse, sigur are loc de modificari la toate capitolele indiferent de putere.


Eu cu cati am stat de vorba care si-au facut modificari(si nu sunt putini) la partea de evacuare si cand zic evacuare zic traseu complet cap coada(serpisori,teava cu diametru marit - 50-60, catalizatoare scoase, finala sport), mi-au zis ca 7-8CP au reusit sa scoata din asta, si nu "ochiometric" ci pe dyno.
Mai exact, Seat Leon 1.9 TDI, ~8 CP din asta, solenta ~6CP :roll:, seat toledo 2.0 16V ~8CP, cielo executive ~6CP, Golf V 2.0TDI 8-9CP,si astea sunt ce imi aduc aminte acum.
O sa pun niste rezultate super interesante in urma tuningului la un Leon, cu toate etapele sale si acolo se va vedea cel mai bine cat si cum s-a castigat in functie de modificari. Oricum cea mai mare modificare de putere este simtita prin flash/cip tuning(ies din discutie schimbari majore ale motorului,turbina,compresor,injectoare etc). BTW un filtru de aer aduce 2-3 caluti :lol:

E relativ ce zici tu acolo cu masina de 350CP. Pentru ca aia iti dai seama ca are o super evacuare, la care nu stiu ce vei mai putea sa ii faci. Ca e de umblat la motor aia e cu totul alta treaba.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 27-Sep-2005 15:47

khan scrie:evacuare originala Devil pentru BX Sport inseamna +10 CP. asta le 120siceva de caluti, deci, nu trebuie 350 ca sa cistigi 10 :shock:


scuze, era 9, nu 10, dar orisicit, nu e grava greseala :oops: http://koti.mbnet.fi/css/bx/bxtuning.html


and, BTW, pe dyno la mine fara filtru a mers mai prost decit cu filtru (minus 2-3CP!!!!!)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo