BX 2.1 Turbo D12
Moderator: Echipa Tehnica
miine se lucra la ultima imbunatatire: pivoti de P307 pe BX
pe scurt, pivotii mei tineau maxim un an, indiferent de marca sau pretul lor. mai rau, in ultima vreme durata lor de viata a scazut vertiginos catre 3-4 luni. dintr-un motiv pe care il banuiesc doar, pivotul a inceput sa iasa mai mult prin brat, tasind burduful pina cind acesta se rupea si lasa mizeria sa intre. dupa ultima constatare ca am patit asta din nou (pina acum am dat vina pe pivotii prost facuti) am luat decizia de a rezolva cumva problema. am incercat initial sa folosesc un pivot de Xantia/XM care are conul ceva mai mare si e si ceva mai trainic, fiind gindit pentru 2 masini mai grele decit BX-ul (si impreuna si separat), insa am renuntat repede pentru ca era nevoie sa modific si portfuzeta, nu numai gaura din brat. asa ca am luat o pauza, insa azi, dintr-o pura intimplare, am tinut in mina un pivot de 307 care mi-a atras atentia. am pus mina pe subler si... surpriza: filetul care intra in portfuzeta e la fel cu cel de BX. masor mai departe si constat ca (,) conul e aprox cit cel de XM, adica necesita o modificare a bratului, dar din nou un cistig pe partea cealalta, anume ca pivotul e pentru o masina mai grea, deci mai rezistent. asa ca am dus frumos bratele la un frezor care le-a frezat pe data si a facut loc pivotilor mai mari. mai jos sint asemanarile si deosebirile intre cele 3 modele de pivoti, miine revin cu poze cu piesele montate. stiu, miine sinteti gratar (va cam urasc umpic pentru asta, dar promit sa recuperez
), da le vedeti poimiine
pivotul de BX
pivotul de Xantia/XM
pivotul de P307
nu sint f evidente deosebirile, dar va spun ca cel de BX are filetul de 12 si conul in consecinta, iar celelalte de 14, iar conul e mai gros cu ~1,5 mm in diam de sus pina jos. miine va comunic si impresiile si revin si cu poze. drum bun si bafta de vreme buna la gratar
pe scurt, pivotii mei tineau maxim un an, indiferent de marca sau pretul lor. mai rau, in ultima vreme durata lor de viata a scazut vertiginos catre 3-4 luni. dintr-un motiv pe care il banuiesc doar, pivotul a inceput sa iasa mai mult prin brat, tasind burduful pina cind acesta se rupea si lasa mizeria sa intre. dupa ultima constatare ca am patit asta din nou (pina acum am dat vina pe pivotii prost facuti) am luat decizia de a rezolva cumva problema. am incercat initial sa folosesc un pivot de Xantia/XM care are conul ceva mai mare si e si ceva mai trainic, fiind gindit pentru 2 masini mai grele decit BX-ul (si impreuna si separat), insa am renuntat repede pentru ca era nevoie sa modific si portfuzeta, nu numai gaura din brat. asa ca am luat o pauza, insa azi, dintr-o pura intimplare, am tinut in mina un pivot de 307 care mi-a atras atentia. am pus mina pe subler si... surpriza: filetul care intra in portfuzeta e la fel cu cel de BX. masor mai departe si constat ca (,) conul e aprox cit cel de XM, adica necesita o modificare a bratului, dar din nou un cistig pe partea cealalta, anume ca pivotul e pentru o masina mai grea, deci mai rezistent. asa ca am dus frumos bratele la un frezor care le-a frezat pe data si a facut loc pivotilor mai mari. mai jos sint asemanarile si deosebirile intre cele 3 modele de pivoti, miine revin cu poze cu piesele montate. stiu, miine sinteti gratar (va cam urasc umpic pentru asta, dar promit sa recuperez

pivotul de BX

pivotul de Xantia/XM

pivotul de P307

nu sint f evidente deosebirile, dar va spun ca cel de BX are filetul de 12 si conul in consecinta, iar celelalte de 14, iar conul e mai gros cu ~1,5 mm in diam de sus pina jos. miine va comunic si impresiile si revin si cu poze. drum bun si bafta de vreme buna la gratar
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
revin cu intirziere. lucrarea e finalizata de o saptamina si arata cam asa
pivotul vechi, nu stiu daca se observa dar burduful era f presat
pivotul nou
bascula care a suferit majorarea gaurii si retezarea unei muchii din cauza careia nu se putea aseza bine saiba de la piulita pivotului cel nou
scuze pentru pozele facute cu telefonul
pivotii au venit perfect, s-a pastrat inaltimea basculelor fata de ansamblu si masina merge foarte bine, chiar daca nu am apucat sa fac unghiurile din pricina de timp, nu de altceva. zgomotele au disparut, traiectoria pe viraj e mult mai stabila (asta si cu ajutorul bucselor noi) si se simte cu totul mult mai bine pe drum. ideea e ca am ramas cu 2 bascule intregi ce pot suporta aceasta transformare pe care le pot livra cu gaura gata prelucrata, bucse noi si eventual o pereche de pivoti de P307 noi de asemenea. daca sint doritori, nu taxez basculele, doar piesele noi si prelucrarea, ca daca mai pun la socoteala si ideea trebuie sa va vindeti Bx-urile ca sa o cumparati
pretul pentru o parte (bascula prelucrata, bucsi noi montate si pivoti noi in cutie marca Lemforder) 250 ron. ca si comparatie, o bascula noua de BX cu bucsi (logic, fara pivoti) e in jur de 600 ron. la nevoie pot oferi si montaj pentru cei din Buc sau imprejurimi



scuze pentru pozele facute cu telefonul

pivotii au venit perfect, s-a pastrat inaltimea basculelor fata de ansamblu si masina merge foarte bine, chiar daca nu am apucat sa fac unghiurile din pricina de timp, nu de altceva. zgomotele au disparut, traiectoria pe viraj e mult mai stabila (asta si cu ajutorul bucselor noi) si se simte cu totul mult mai bine pe drum. ideea e ca am ramas cu 2 bascule intregi ce pot suporta aceasta transformare pe care le pot livra cu gaura gata prelucrata, bucse noi si eventual o pereche de pivoti de P307 noi de asemenea. daca sint doritori, nu taxez basculele, doar piesele noi si prelucrarea, ca daca mai pun la socoteala si ideea trebuie sa va vindeti Bx-urile ca sa o cumparati




pretul pentru o parte (bascula prelucrata, bucsi noi montate si pivoti noi in cutie marca Lemforder) 250 ron. ca si comparatie, o bascula noua de BX cu bucsi (logic, fara pivoti) e in jur de 600 ron. la nevoie pot oferi si montaj pentru cei din Buc sau imprejurimi
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- christistanciu
- pasionat
- Mesaje: 283
- Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
- Localitate: Lugoj-Timis
- Contact:
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
daca este furtunul care trece prin chedrul din spatele motorul, pe deasupra panoului de foc (coupe feu), atunci acela este returul de la doseur, nicidecum de la pompa
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo