Citroen BX 19RD Break 1986

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 28-Mar-2009 20:36

in hayonul spate a fost o gaura cm de 2cm pe 5 cm....deci destul de maricica...se rupsese de acolo de unde ridici hayonul cu mana.Oricum, tine f bine asa cum am facut-o eu.

Unde se gaseste acel kit?E vreo solutie banuiesc..Imi trebuie pt fisura din capota fata..(e mica fisura deci cred ca se rezolva)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 29-Mar-2009 09:53

Am reparat fisura din capota fata folosind chit de fibra de sticla. Merge de minune facut.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 29-Mar-2009 10:00

Aseara am montat si clindrul fata. Se monteaza extrem de usor.
La cilindrul vechi aveam joc si la mana probat :!: :!: :!: joaca pistonul in carcasa lui..deci e clara treaba..

Masina a stat peste noapte ridicata. A iesit tot aerul pt ca se lasase de spate cam 1-2 cm..deci f putin.

Urmeaza sa ii curat si corectoarele..eventual sa le schimb ca am de rezerva...dar nu cred ca e nevoie. Vreau sa le curat pt ca partea din stanga e lasata mai mult cu 5mm(aproape insesizabil) fata de dreapta.

Totusi de ce imi tacane des??? Cu sfera noua tecnosir imi tacane mai rar un pic...deci tot s-a meritat una noua tecnosir.
Masina imi sta sus...nu am pierderi mai pe nicaieri.. :wink: f putine am vazut sa aiba pierderi asa mici ca a mea..
O sa schimb si conjunctorul....alta solutie nu e.
Trebuie luat conjunctor la fel ca al meu, nu?Ca de unde iau eu piese are un morman de conjunctoare..toate de pe masini aduse de afara :wink:

As vrea sa stiu de ce tacane o masina cu pierderi mici si cu sfera centrala buna?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Dum 29-Mar-2009 15:05

din ce stiu / din ce-am mai citit/auzit, pot sa ai disjunctorul dus, sfera buna, pierderi nu foarte mari, si sa tacane des ... da' cat de des tacane totusi?
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 29-Mar-2009 15:08

intre doua si cinci secunde tacane..depinde si de temperatura uleiului logic....

din ce am vazut si eu bx-uri, cam 70% din ele tacane mai des de o secunda. :!: practic la unele nici nu se mai aude tacanitul pt ca fac foarte des..

pai in afara de conjunctor nu ar avea ce sa mai fie sincer...
oricum eu o sa ii curat si corectoarele(sa ma asigur eu ca sunt curate) si poate o sa ii schimb si cilindrul fata dreapta desi nu are pierderi mari..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Dum 29-Mar-2009 20:14

nu e posibil sa fie si pompa dusa? ca la cate ai schimbat pe la ea nu prea mai are ce sa fie ....ma gandesc ca e ori pompa ori disjunctorul....

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 29-Mar-2009 21:01

Pompa originala a masinii am schimbat-o acum vreun an(masina mersese o perioada cu H46 si astfel pompa a prins uzura si se auzea uneori ca un zgomot de lant..in rest masina se ridica..etc..) cu o pompa pe care am gasit-o la un amic. Fiind amic cu mine mi-a dat-o cu o suma simbolica de 30 de ron. Mi-a zis ca pompa a fost aproape noua(adusa din franta de cineva care a adus si un BX). Iar dupa cum s-a comportat pana acum tind sa cred spusele lui...mai ales ca pompa avea si eticheta pe ea. Are fulie un pic stramba dar nu influenteaza in niciun fel chestia asta.
Nu spun ca masina nu are pierderi....are bineinteles..dar in comparatie cu ce citroen-uri ce am vazut eu, cred ca are hidraulica cat de cat ok. Decat ca...tacane des... :roll:
Mai am inca o poma hidraulica de rezerva(in afara de cea care a fost pe masina).Am probat-o mai demult si uneor se aude si ea ca un lant.
Pompa de pe masina e singura care nu scoate niciun zgomot.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 29-Mar-2009 21:46

trage din vas colectoarele (retururile) de lhm pe rand, si vezi daca vine ulei pe vreunul din ele. normal, ar fi sa nu vina deloc. daca da cate o picatura asa... la cateva secunde, nu are nimic. vezi sa nu tragi returul disjuntorului si turul pompei, umblii doar la cele mici. daca vine ulei multicel pe vreunul... nu e bine; daca este totul in regula si nu ai debit la niciunul... mai ramane disjunctorul, care chiar daca iei altul, poate sa fie doar la noroc, pt ca poti nimeri tot unul uzat.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 29-Mar-2009 22:11

Nu am mai avut timp azi sa scot furtunasele sa ma uit la ele.
Stiu de disjunctor...poti sa il iau prost..sau pot sa il iau bun.. :cry: Eu stiu cam de pe ce masini au fost conjuctoarele alea de unde as putea lua..dar nu poti avea incredere 100%..mai ales la hidraulica. :lol:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 30-Mar-2009 12:08

Azi am vazut exact diferentele pt ca am schimbat cilindrul:
-masina sta cateva ore bune ridicata de fata(de spate nu prea se lasa oricum). Inainte se lasa de fata imediat ce opream masina.
-daca o pun pe un teren unde fata e un pic in vale, incearca sa se echilibreze. opresc motorul..stau cateva secunde si fata se ridica singura fara motor pornit . Ce inseamna asta?
-se ridica mult mai repede de fata(2 sec). Inainte incepuse sa se ridice f greu de fata de la o vreme.
-cert e ca o sa ii schimb si cilindrul de pe dreapta desi nu mi-a spart niciodata retururile..dar nu e relevant asta.
-isi pastreaza tacanitul chiar daca merg mai mult cu masina. Inainte tacanitul se accentua cand mergeam mai mult cu masina.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 30-Mar-2009 14:12

abarth_mcm scrie:Salut.
La hayon-ul spate am pus o bucata de tabla foarte subtire prinsa cu nituri pop mici...apoi pe deasupra am pus chit de fibra de sticla..iar dupa aceea am smirgheluit pana cand a venit la nivel..vad ca tine si nu se cunoaste.


Si cum ai pus popnit-uri in hayon?

Capota poti sa o repari cu kit de fibra sau kit de reparatie fibra.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 30-Mar-2009 15:07

capota am reaparat-o folosind chit....era doar fisurata si am pus chit de fibra pe interior si f f f putin pe exterior.

la hayon aveam rupta o parte din el...exact din mijloc de unde apuci cu mana sa il ridici. Am decupat o tablita exact pe dimensiuni si am prins-o cu nituri mici(niturile astea sunt greu de gasit).Faza e ca am avut unde sa pun niturile.(doua parca am pus pe buza de jos)....nu stiu daca ai tu cum sa le pui...cred ca merge si cu niste holsuruburi cu cap ascuns.Apoi am finisat cu chit obisnuit(ca sa fie usor de slefuit si sa dau un strat fin).
Stiu..mai bine tine cu nituri decat holsuruburi..dar sa ai cum sa le poti pune :(
Acuma depinde ce ai tu spart la el...si daca mai ai bucata lipsa o poti lipi ci chit de fibra...daca nu eu zic ca poti pune o tabla subtire.Faza e ca trebuie apoi sa o aduci la nivel prin un stra fin de chit.

Am auzit ca ar fi si firme care repara capote..aripi...etc..din fibra.Ei repara si la camioane....era si o astfel de firma in buzau, dar nu mai dau de ea.Turnau si bari de masina baietii...faceau si matrite...etc...dar cred ca s-au mutat sau s-au desfiintat
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 30-Mar-2009 15:48

vezi sa nu tragi returul disjuntorului

Poate sĂŁ-l tragĂŁ Âşi pe ĂŁla cu grijĂŁ ca sĂŁ vadĂŁ dacĂŁ debitul pulseazĂŁ dupĂŁ ritmul ĂŽn care lucreazĂŁ disjunctorul deÂşi e timpul cam scurt; tot pe ĂŁla este Âşi returul operaĂžional de la corectoare unde pot apĂŁrea pierderi de presiune.
Oricum, dacĂŁ nu se fac mĂŁsurĂŁtori pe componente poĂži ajunge sĂŁ schimbi tot de pe maÂşinĂŁ Âşi uneori fĂŁrĂŁ rezultat.
Ultima oară modificat Lun 30-Mar-2009 16:30 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 30-Mar-2009 15:52

oricum e prins cu colier returul conjuctorului precum si furtunul de la pompa. Nu am de gand sa le desfac desi le-am mai dat jos cand am dat vasu jos 8)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 30-Mar-2009 16:01

oricum, tot ce am schimbat pe parcurs la masina a fost cu folos :D
Decat ca raman cu tacanitu l..chiar daca acum e mai rar. Nu ma deranjeaza asa de tare.....decat ca din cauza vibratiilor se poate usor rupe conducta dintre pompa si conjuctor :!: :!: mie de asta imi e cel mai mult dintre toate. Oricum, tacanitul cu sfera incarcata nu e asa de periculos precum tacanitul cu sfera sparta(difera puterea vibratiei)

Oricum, inainte sa cumpar conjuctor ar fi de preferat sa verific si corectoarele...adica macar sa le curat pt ca sigur sigur sunt murdare. Poate pierde si pe acolo presiune? Decat ca e cam nasol de umblat la corectoare fiind multe conducte... :cry: Daca e tot la fel de greu de pus conductele precum la dozatorul de frana, o sa ia sigur o dupa=amiaza intreaga toata operatiunea. Decat sa dau corectoarele jos..mai bine schimb 10 cilindrii la masina...vorbesc de greutatea schimarii componentei... In rest nu ar fi problema pt ca am de rezerva corectoare bune.
Si trebuie sa ung si tijele alea pe dedesubt ca imi merge greu maneta de schimbat inaltimea masinii.De fapt ele merg greu pt ca nu mai umblase nimeni la maneta aia pana sa iau eu masina...stiu asta sigur.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot