Citroen BX 19RD Break 1986
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
in hayonul spate a fost o gaura cm de 2cm pe 5 cm....deci destul de maricica...se rupsese de acolo de unde ridici hayonul cu mana.Oricum, tine f bine asa cum am facut-o eu.
Unde se gaseste acel kit?E vreo solutie banuiesc..Imi trebuie pt fisura din capota fata..(e mica fisura deci cred ca se rezolva)
Unde se gaseste acel kit?E vreo solutie banuiesc..Imi trebuie pt fisura din capota fata..(e mica fisura deci cred ca se rezolva)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Aseara am montat si clindrul fata. Se monteaza extrem de usor.
La cilindrul vechi aveam joc si la mana probat
joaca pistonul in carcasa lui..deci e clara treaba..
Masina a stat peste noapte ridicata. A iesit tot aerul pt ca se lasase de spate cam 1-2 cm..deci f putin.
Urmeaza sa ii curat si corectoarele..eventual sa le schimb ca am de rezerva...dar nu cred ca e nevoie. Vreau sa le curat pt ca partea din stanga e lasata mai mult cu 5mm(aproape insesizabil) fata de dreapta.
Totusi de ce imi tacane des??? Cu sfera noua tecnosir imi tacane mai rar un pic...deci tot s-a meritat una noua tecnosir.
Masina imi sta sus...nu am pierderi mai pe nicaieri..
f putine am vazut sa aiba pierderi asa mici ca a mea..
O sa schimb si conjunctorul....alta solutie nu e.
Trebuie luat conjunctor la fel ca al meu, nu?Ca de unde iau eu piese are un morman de conjunctoare..toate de pe masini aduse de afara
As vrea sa stiu de ce tacane o masina cu pierderi mici si cu sfera centrala buna?
La cilindrul vechi aveam joc si la mana probat



Masina a stat peste noapte ridicata. A iesit tot aerul pt ca se lasase de spate cam 1-2 cm..deci f putin.
Urmeaza sa ii curat si corectoarele..eventual sa le schimb ca am de rezerva...dar nu cred ca e nevoie. Vreau sa le curat pt ca partea din stanga e lasata mai mult cu 5mm(aproape insesizabil) fata de dreapta.
Totusi de ce imi tacane des??? Cu sfera noua tecnosir imi tacane mai rar un pic...deci tot s-a meritat una noua tecnosir.
Masina imi sta sus...nu am pierderi mai pe nicaieri..

O sa schimb si conjunctorul....alta solutie nu e.
Trebuie luat conjunctor la fel ca al meu, nu?Ca de unde iau eu piese are un morman de conjunctoare..toate de pe masini aduse de afara

As vrea sa stiu de ce tacane o masina cu pierderi mici si cu sfera centrala buna?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
intre doua si cinci secunde tacane..depinde si de temperatura uleiului logic....
din ce am vazut si eu bx-uri, cam 70% din ele tacane mai des de o secunda.
practic la unele nici nu se mai aude tacanitul pt ca fac foarte des..
pai in afara de conjunctor nu ar avea ce sa mai fie sincer...
oricum eu o sa ii curat si corectoarele(sa ma asigur eu ca sunt curate) si poate o sa ii schimb si cilindrul fata dreapta desi nu are pierderi mari..
din ce am vazut si eu bx-uri, cam 70% din ele tacane mai des de o secunda.

pai in afara de conjunctor nu ar avea ce sa mai fie sincer...
oricum eu o sa ii curat si corectoarele(sa ma asigur eu ca sunt curate) si poate o sa ii schimb si cilindrul fata dreapta desi nu are pierderi mari..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Pompa originala a masinii am schimbat-o acum vreun an(masina mersese o perioada cu H46 si astfel pompa a prins uzura si se auzea uneori ca un zgomot de lant..in rest masina se ridica..etc..) cu o pompa pe care am gasit-o la un amic. Fiind amic cu mine mi-a dat-o cu o suma simbolica de 30 de ron. Mi-a zis ca pompa a fost aproape noua(adusa din franta de cineva care a adus si un BX). Iar dupa cum s-a comportat pana acum tind sa cred spusele lui...mai ales ca pompa avea si eticheta pe ea. Are fulie un pic stramba dar nu influenteaza in niciun fel chestia asta.
Nu spun ca masina nu are pierderi....are bineinteles..dar in comparatie cu ce citroen-uri ce am vazut eu, cred ca are hidraulica cat de cat ok. Decat ca...tacane des...
Mai am inca o poma hidraulica de rezerva(in afara de cea care a fost pe masina).Am probat-o mai demult si uneor se aude si ea ca un lant.
Pompa de pe masina e singura care nu scoate niciun zgomot.
Nu spun ca masina nu are pierderi....are bineinteles..dar in comparatie cu ce citroen-uri ce am vazut eu, cred ca are hidraulica cat de cat ok. Decat ca...tacane des...

Mai am inca o poma hidraulica de rezerva(in afara de cea care a fost pe masina).Am probat-o mai demult si uneor se aude si ea ca un lant.
Pompa de pe masina e singura care nu scoate niciun zgomot.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
trage din vas colectoarele (retururile) de lhm pe rand, si vezi daca vine ulei pe vreunul din ele. normal, ar fi sa nu vina deloc. daca da cate o picatura asa... la cateva secunde, nu are nimic. vezi sa nu tragi returul disjuntorului si turul pompei, umblii doar la cele mici. daca vine ulei multicel pe vreunul... nu e bine; daca este totul in regula si nu ai debit la niciunul... mai ramane disjunctorul, care chiar daca iei altul, poate sa fie doar la noroc, pt ca poti nimeri tot unul uzat.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Nu am mai avut timp azi sa scot furtunasele sa ma uit la ele.
Stiu de disjunctor...poti sa il iau prost..sau pot sa il iau bun..
Eu stiu cam de pe ce masini au fost conjuctoarele alea de unde as putea lua..dar nu poti avea incredere 100%..mai ales la hidraulica. 
Stiu de disjunctor...poti sa il iau prost..sau pot sa il iau bun..


Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Azi am vazut exact diferentele pt ca am schimbat cilindrul:
-masina sta cateva ore bune ridicata de fata(de spate nu prea se lasa oricum). Inainte se lasa de fata imediat ce opream masina.
-daca o pun pe un teren unde fata e un pic in vale, incearca sa se echilibreze. opresc motorul..stau cateva secunde si fata se ridica singura fara motor pornit . Ce inseamna asta?
-se ridica mult mai repede de fata(2 sec). Inainte incepuse sa se ridice f greu de fata de la o vreme.
-cert e ca o sa ii schimb si cilindrul de pe dreapta desi nu mi-a spart niciodata retururile..dar nu e relevant asta.
-isi pastreaza tacanitul chiar daca merg mai mult cu masina. Inainte tacanitul se accentua cand mergeam mai mult cu masina.
-masina sta cateva ore bune ridicata de fata(de spate nu prea se lasa oricum). Inainte se lasa de fata imediat ce opream masina.
-daca o pun pe un teren unde fata e un pic in vale, incearca sa se echilibreze. opresc motorul..stau cateva secunde si fata se ridica singura fara motor pornit . Ce inseamna asta?
-se ridica mult mai repede de fata(2 sec). Inainte incepuse sa se ridice f greu de fata de la o vreme.
-cert e ca o sa ii schimb si cilindrul de pe dreapta desi nu mi-a spart niciodata retururile..dar nu e relevant asta.
-isi pastreaza tacanitul chiar daca merg mai mult cu masina. Inainte tacanitul se accentua cand mergeam mai mult cu masina.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
abarth_mcm scrie:Salut.
La hayon-ul spate am pus o bucata de tabla foarte subtire prinsa cu nituri pop mici...apoi pe deasupra am pus chit de fibra de sticla..iar dupa aceea am smirgheluit pana cand a venit la nivel..vad ca tine si nu se cunoaste.
Si cum ai pus popnit-uri in hayon?
Capota poti sa o repari cu kit de fibra sau kit de reparatie fibra.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
capota am reaparat-o folosind chit....era doar fisurata si am pus chit de fibra pe interior si f f f putin pe exterior.
la hayon aveam rupta o parte din el...exact din mijloc de unde apuci cu mana sa il ridici. Am decupat o tablita exact pe dimensiuni si am prins-o cu nituri mici(niturile astea sunt greu de gasit).Faza e ca am avut unde sa pun niturile.(doua parca am pus pe buza de jos)....nu stiu daca ai tu cum sa le pui...cred ca merge si cu niste holsuruburi cu cap ascuns.Apoi am finisat cu chit obisnuit(ca sa fie usor de slefuit si sa dau un strat fin).
Stiu..mai bine tine cu nituri decat holsuruburi..dar sa ai cum sa le poti pune
Acuma depinde ce ai tu spart la el...si daca mai ai bucata lipsa o poti lipi ci chit de fibra...daca nu eu zic ca poti pune o tabla subtire.Faza e ca trebuie apoi sa o aduci la nivel prin un stra fin de chit.
Am auzit ca ar fi si firme care repara capote..aripi...etc..din fibra.Ei repara si la camioane....era si o astfel de firma in buzau, dar nu mai dau de ea.Turnau si bari de masina baietii...faceau si matrite...etc...dar cred ca s-au mutat sau s-au desfiintat
la hayon aveam rupta o parte din el...exact din mijloc de unde apuci cu mana sa il ridici. Am decupat o tablita exact pe dimensiuni si am prins-o cu nituri mici(niturile astea sunt greu de gasit).Faza e ca am avut unde sa pun niturile.(doua parca am pus pe buza de jos)....nu stiu daca ai tu cum sa le pui...cred ca merge si cu niste holsuruburi cu cap ascuns.Apoi am finisat cu chit obisnuit(ca sa fie usor de slefuit si sa dau un strat fin).
Stiu..mai bine tine cu nituri decat holsuruburi..dar sa ai cum sa le poti pune

Acuma depinde ce ai tu spart la el...si daca mai ai bucata lipsa o poti lipi ci chit de fibra...daca nu eu zic ca poti pune o tabla subtire.Faza e ca trebuie apoi sa o aduci la nivel prin un stra fin de chit.
Am auzit ca ar fi si firme care repara capote..aripi...etc..din fibra.Ei repara si la camioane....era si o astfel de firma in buzau, dar nu mai dau de ea.Turnau si bari de masina baietii...faceau si matrite...etc...dar cred ca s-au mutat sau s-au desfiintat
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
vezi sa nu tragi returul disjuntorului
Poate sĂŁ-l tragĂŁ Âşi pe ĂŁla cu grijĂŁ ca sĂŁ vadĂŁ dacĂŁ debitul pulseazĂŁ dupĂŁ ritmul ĂŽn care lucreazĂŁ disjunctorul deÂşi e timpul cam scurt; tot pe ĂŁla este Âşi returul operaĂžional de la corectoare unde pot apĂŁrea pierderi de presiune.
Oricum, dacĂŁ nu se fac mĂŁsurĂŁtori pe componente poĂži ajunge sĂŁ schimbi tot de pe maÂşinĂŁ Âşi uneori fĂŁrĂŁ rezultat.
Ultima oară modificat Lun 30-Mar-2009 16:30 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
oricum, tot ce am schimbat pe parcurs la masina a fost cu folos
Decat ca raman cu tacanitu l..chiar daca acum e mai rar. Nu ma deranjeaza asa de tare.....decat ca din cauza vibratiilor se poate usor rupe conducta dintre pompa si conjuctor
mie de asta imi e cel mai mult dintre toate. Oricum, tacanitul cu sfera incarcata nu e asa de periculos precum tacanitul cu sfera sparta(difera puterea vibratiei)
Oricum, inainte sa cumpar conjuctor ar fi de preferat sa verific si corectoarele...adica macar sa le curat pt ca sigur sigur sunt murdare. Poate pierde si pe acolo presiune? Decat ca e cam nasol de umblat la corectoare fiind multe conducte...
Daca e tot la fel de greu de pus conductele precum la dozatorul de frana, o sa ia sigur o dupa=amiaza intreaga toata operatiunea. Decat sa dau corectoarele jos..mai bine schimb 10 cilindrii la masina...vorbesc de greutatea schimarii componentei... In rest nu ar fi problema pt ca am de rezerva corectoare bune.
Si trebuie sa ung si tijele alea pe dedesubt ca imi merge greu maneta de schimbat inaltimea masinii.De fapt ele merg greu pt ca nu mai umblase nimeni la maneta aia pana sa iau eu masina...stiu asta sigur.

Decat ca raman cu tacanitu l..chiar daca acum e mai rar. Nu ma deranjeaza asa de tare.....decat ca din cauza vibratiilor se poate usor rupe conducta dintre pompa si conjuctor


Oricum, inainte sa cumpar conjuctor ar fi de preferat sa verific si corectoarele...adica macar sa le curat pt ca sigur sigur sunt murdare. Poate pierde si pe acolo presiune? Decat ca e cam nasol de umblat la corectoare fiind multe conducte...

Si trebuie sa ung si tijele alea pe dedesubt ca imi merge greu maneta de schimbat inaltimea masinii.De fapt ele merg greu pt ca nu mai umblase nimeni la maneta aia pana sa iau eu masina...stiu asta sigur.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot