Citroen BX 19RD Break 1986

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 01-Apr-2009 08:45

Oricum de un lucru sunt foarte multumit. Masina uneori sta sus si doua zile. :D Cat ar trebui sa stea sus in mod normal?

A..si mai e inca o mica problema care a o am de f mult timp..dar nu e asa de importanta: stanga masinii(atat fata cat si spatele) e mai lasata cu 4 mm(e insesizabil la ochi aproape) fata de dreapta.(am masurat distanta dintre aripa si roata pe teren drept).Corectoarele?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 01-Apr-2009 10:46

poate e infipt telescopul de pe stanga mai mult in portfuzeta decat pe dreapta, sau mai degraba cel din dreapta nu e infipt suficient. am patit si eu la xm, si mi-am dat seama din prostie cand am schimbat telescoapele. daca nu e de aici.... e mai complicat.

CRYsti
pasionat
Mesaje: 158
Membru din: Vin 20-Mar-2009 10:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde CRYsti » Mie 01-Apr-2009 18:53

Salut si la mine se lasa masina f repede. Si am vazut ca disjunctorul pe fatza cam lacrimeaza pe la capac. Acel tacanit se aude cam la un interval de 15-20 de secunde. Dc as inlocui disjunctorul as avea sanse sa o tin mai multicel ridicata?

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Mie 01-Apr-2009 19:12

daca iti tacane la 15 20 de secunde e EXCELENT
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 01-Apr-2009 19:18

nu are treaba disjunctorul cu scufundarea masinii; acolo intervine dozatorul de frana pe spate, apoi si pe fata si pe spate pierderile din cilindrii (mult mai accentuata treaba pe fata), si... vana de securitate, sau corectoarele, dar mai rar asa ceva.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 01-Apr-2009 21:47

@dj01fad - nu cred ca poti infige mai mult sau mai putin in fuzeta cilindrul..practic cilindrul doar in o singura pozitie il poti pune..dar o sa verific in dreapta. Din stanga nu e sigur sigur pt ca tot asa era si inainte sa ii schimb cilindrul..deci...si in plus am schimbat si flansa..si tot la inaltimea aia se ridica.. Ramane de vrificat dreapta.
@crysti - schimba-i dozatorul de frana+eventual cilindrii fata si ai sa vezi ca nu se va lasa masina :wink: Eu asta am schimbat si masina sta si cateva zile sus. Iti lacrimeaza conjuctorul?Vezi sa nu fie furtunul de jos..acela cedeaza primul..deci verifica la furtun inainte sa dai vina ca ar curge conjuctorul..


Eu nu pricep un lucru: cum de la altii se lasa masina imediat, dar tacane rar..iar la mine care nu am cine stie ce pierderi si masina sta chiar si doua zile sus...tacane des.. :cry: e aproape inexplicabil. Sincer..daca si mie mi s-ar fi scufundat masina imediat, as fi inteles ca tacane..dar asa cand sta sus...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 02-Apr-2009 08:21

Ba poti sa infigi clindrul in fuzeta mai mult sau mai putin. La BX cilindrii sint interschimbabili (adica poti sa il iei pe ala de pe dreapta si sa il pui pe stinga).
Aripile sint ok? Pot sa apara si de acolo diferente.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 02-Apr-2009 11:59

Da...stiu ca la BX poti lua cilindrul de pe stanga si sa il pui pe dreapta.
Aripile sunt ok...cilindrii nu fusesera niciodata demontati!.!! Deci e clar ca nu e de la fuzeta(unde vin ei prinsi jos).
Aceeasi problema o am si pe spate. Stanga e mai jos cu 4-5mm fata de dreapta.(am masurat bine..eu zic ca nu ma insel). Am mai vazut la multe bx-uri problema asta ..dar la unele era vizibilea rau diferenta.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 02-Apr-2009 12:28

din repartitia greutati, este normal ca fata sa traga spatele dupa ea. mai bine zis, pe spate nu are nimic, e tot din cauza ca nu e bine ceva in fata. daca o lasi jos detot mai este vreo diferenta? incearca totusi sa scoti ambele roti si sa vezi cat sunt bagate telescoapele in portfuzeta. daca nu e de acolo, va trebui sa verifici lungimea bieletelor stabilizatoare, iar apoi... daca tot nu descoperi nimic, trebuie luata la puricat chiar bara stabilizatoare.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 02-Apr-2009 13:14

a...deci spatele tot de la fata se trage..am inteles..
O sa ma uit pe dreapta.
Cand e pe burta e la aceeasi inaltime.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 03-Apr-2009 18:56

Azi am mers cu masina vreo 200km...iar dupa aceea(deci cu motorul cald..cu frane foarte multe puse) am vrut sa vad cat imi da pe retururi la vas.
Am constatat ca NU imi da ulei pe niciun retur(la unul singur imi da o picatura cam la cateva secunde...deci nu am pierderi...un lucru excelent zic eu). Daca tin pedala de frana apasata...imi da pe returul de la dozator.. dar cred ca toate dau cu cu pedala apasata(nu da mult...) daca nu apas nu da nici macar o picatura.

Concluzia:asa cum banuiam, nu am pierderi mai deloc! :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 04-Apr-2009 08:18

Eu cred ca masina mea e cam unicata la hidraulica.. :lol: sa nu aiba pierderi si sa stea sus chiar si 3 zile..dar sa tacane des.

Ce vreau sa va intreb: voi ce pierderi aveti si la cat timp tacane?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Sâm 04-Apr-2009 08:35

de ce nu schimbi tu disjunctorul?.. pentru ca daca nu ai pierderi, sferele le ai incarcate, dozatorul zici ca e in stare buna.... ce altceva sa fie???... ca nu prea mai are ce !!!
la mine de ex sferele pe fata sunt destul de descarcate, sfera centrala nu stiu in ce stare e... si n-am verificat nici daca am pierderi pe retururi... dar cu toate astea ...tzacane cam la 30-40 secunde... si banuiesc ca nici pompa nu mai e la prima tinerete....

vana de securitate e in stare buna?

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 04-Apr-2009 08:51

@marius - tie cat timp iti sta masina sus?ca asa imi dau oarecum seama cam ce pierderi ai avea pe retururi...

Singurele lucruri de care nu sunt 100% sigur ca sunt bune ar fi conjuctorul si vana de securitate.Si din moment ce pe returi nu da aproape deloc..banuiesc ca vana de securitate ar fi buna....doar banuiesc..

Urmeaza conjunctorul sa il schimb cand o sa am timp.
Corect..altceva ce sa fie?????Nu prea mai are ce... :roll:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Sâm 04-Apr-2009 11:02

eu circul cu masina zi de zi...si foarte rar se intampla sa stea 2 zile fara sa fie pornita....nu se lasa decat foarte rar.. de spate... si foarte putin...(si aici cred ca e de vina dozatorul care mai da cate un fas cand e foarte des folosita frana....

nu stiu daca s-ar lasa dupa 3-4 zile sau o saptamana.... probabil ca da... pentru ca oricat de bune ar fi ...piesele sunt deja la o varsta inaintata...



oricum lucrurile sunt destul de dubioase.... de ex la bx-ul de 1.9 diesel aspirat... am dozatorul in stare foarte foarte buna....nu scoate nici un fas....,si cu toate astea spatele se lasa destul de repede.... dar fata sta sus si o saptamana.... si am pierderi de presiune pe la caseta de servo...


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11808
    Cel mai nou membru Shraunjkh