discuri frana spate c5 II

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

discuri frana spate c5 II

Mesajde ALEXXX87 » Mar 07-Apr-2009 17:40

salut,

cine ma poate ajuta si p mine cu un sfat? de curand am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara si am vazut ca discurile de frana spate au o margine cam de 1 cm in jurul lor ruginita....marginea de sus....este f clar ca, placuta nu mai calca bine....cert este ca sunt f tocite, ambele...iar la ambele discuri am constatat problema....credeti ca nu mai franeaza bine pe intregul disc ptr ca sunt ff tocite??
ALEXXX

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 07-Apr-2009 18:04

daca nu e f uzat discul se poate curata si eventual se schimba placutele, probabil ca ele au patit ceva de nu mai calca cum trebuie. da un semn la 0723592793, eu comercializez placute si discuri pe f multe marci si te pot ajuta si cu montajul

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

discuri frana spate c5 II

Mesajde ALEXXX87 » Mar 07-Apr-2009 18:50

ma mai poate ajuta cine cu vreun sfat ceva??
ALEXXX

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Mie 08-Apr-2009 10:01

Daca discurile prezinta santuri pe fata de lucru a placutei ar tebui sa le inlocuiesti, dac fata de lucru a placutei este neteda si nu prezinta santuri si zgarieturi atunci poti demonta discurile de pe masina si curata bavura exterioara care s-a format din cauza uzurii normale a discurilor la polizor, daca ar fi fost pe fata suspendai cate o roata pornaei motorul si cuplai treapta a II-a tinand pe margine o pila sau o bucata dintr-o piatra de polizor pana cad margine cu bavura ajungea la acelasi nivel cu fata de lucru. Atentie la demontarea discurilor la montaj discurile trebuie sa fie montate pe aceeasi roata si placutele sa fie cea dinspre pistonas in acelasi loc .Succes!
MESERIAS

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Re: discuri frana spate c5 II

Mesajde nicum » Mie 08-Apr-2009 14:34

ALEXXX87 scrie:ma mai poate ajuta cine cu vreun sfat ceva??


Cel mai bine pune o poza.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

discuri frana spate citroenc5

Mesajde ALEXXX87 » Mie 08-Apr-2009 18:37

pai trebuie sa dau roata jos....nu isi mai spune nimeni parerea??
ALEXXX

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 08-Apr-2009 21:24

PEDROS69 scrie:Daca discurile prezinta santuri pe fata de lucru a placutei ar tebui sa le inlocuiesti, dac fata de lucru a placutei este neteda si nu prezinta santuri si zgarieturi atunci poti demonta discurile de pe masina si curata bavura exterioara care s-a format din cauza uzurii normale a discurilor la polizor, daca ar fi fost pe fata suspendai cate o roata pornaei motorul si cuplai treapta a II-a tinand pe margine o pila sau o bucata dintr-o piatra de polizor pana cad margine cu bavura ajungea la acelasi nivel cu fata de lucru. Atentie la demontarea discurilor la montaj discurile trebuie sa fie montate pe aceeasi roata si placutele sa fie cea dinspre pistonas in acelasi loc .Succes!

:shock: tu n-ai o solutie mai simpla pentru ruperea miinilor? mai oameni buni, nu mai dati sfaturi fanteziste ca isi rupe cineva un organ si il aveti pe constiinta! nu se face asa ceva niciodata, discul se scoate si se rectifica daca are santuri mari sau se curata cu un glaspapier mai grosier dar montat in strung sau pe masina de rectificat, in nici un caz nu pui pila pe disc si pornesti motorul

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Joi 09-Apr-2009 06:17

Am specificat numai daca are fata de lucru fara santuri se poate curata bavura de pe exteriorul discului, altfel poti sa pui placute noi si o sa ai surpriza ca pe drum drept sa ai un scartiit enervant de cate ori marginea discului freaca placuta. Cat despre se rectificarea la strung se poate face numai daca strungarul rectifica ambele fete ale discului dintr-o singura trecere altfel ai 99% sanse sa fuleze si sa dea batai in pedala. Solutia "nemteasca" este inlocuirea discurilor si placutelor cu altele noi. pe de alta parte sistemul de franare trebuie verificat de un mecanic la fiecare interventie chiar daca am schimbat cate ceva numai pe o punte. Cat despre colegul care s-a speriat ca trebuie sa dea rotile jos e clar ca trebuie sa mearga la un mecanic priceput, parerea mea.
MESERIAS

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Joi 09-Apr-2009 06:22

In plus daca bagi in viteza fara roata montata si pui frana iti foarfeci surubelele care tin discul prins.:) si nu ti le mai face nimeni.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
darian
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Mie 25-Oct-2006 08:05
Localitate: Bistrita

Mesajde darian » Joi 25-Iun-2009 20:37

As vrea sa schimb placutele spate de unul singur si vreau sa stiu daca are cineva o poza/ schema, daca trebuie sa acord atentie deosebita anumitor aspecte, daca sunt chichite si eventual niste "pasi" pt a face asta. M-a hotarat sa o fac singur ca macar invat eu pe masina mea nu altii. Am mai facut operatiunea asta la o masina mai veche si consider ca am ceva simt tehnic.
Apropo, un pret pt placute...
Multumesc.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 25-Iun-2009 20:55

pt a schimba placutele e necesar sa bagi la loc pistonasele...
lucrul asta nu se poate face ca la dacie, cu levierul...
ai nevoie de un fel de presa cu care sa impingi pistonasul si sa-l si rasucesti in jurul axei sale, alminteri nu va intra la loc...
daca nu ai o astel de scula, kiar si manufacturata, nu te apuca...
eu mi-am facut-o singur...

Avatar utilizator
darian
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Mie 25-Oct-2006 08:05
Localitate: Bistrita

Mesajde darian » Joi 25-Iun-2009 21:07

pana la urma fac eu rost si de presa daca trebuie ca doar mai sunt masini la care e necesara presa si deci poserori ai pretiosului obiect. Sa inteleg ca alte probleme nu voi intampina?

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 25-Iun-2009 21:27

pai nu ai ce probleme sa intamplini...
bagi pistoanele inapoi, pui placutele si la revedere, nu aerisesti, nu faci nimic...
daca nu sunt uzate discurile f tare, cam asta e tot...
daca sunt uzate rau, te sfatuiesc sa le skimbi, pt ca se pot sparge radial...
am vazut la un amic la service, un disc de pasat spart...a rupt si etrierul si furtune, etc...

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 26-Iun-2009 07:27

darian scrie:pana la urma fac eu rost si de presa daca trebuie ca doar mai sunt masini la care e necesara presa si deci poserori ai pretiosului obiect. Sa inteleg ca alte probleme nu voi intampina?

pt.spate nu trebuie presa.la spate merge usor.ai probleme doar daca trebuie sa scoti din alte motive suruburile de la etrier.in general nu ies ,gaura e prea fixa si din cauza oxidului de al. surubul se blocheaza.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV