Tocmai decat sa ne certam unu cu altu ! mai bine adauga fiecare cate o solutie pentru lumini mai bune ! fiecare are dreptul de a incerca ! asadar tutorial faci cand schimbi un bec.. sau o curea ! pentru ca totul este stas!
pe cand la faruri nu este un stas ! sau o combinatie perfecta !
Nu am nimic cu nimeni ! vreau doar sa nu informam lumea gresit ! automat fiecare face o alegere care ii convine ! din pct de vedere financiar ! si multe altele
numai bine !
Cum sa ai lumina maxima pe BX? - Tutorial
Moderator: Echipa Tehnica
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
ma bag si eu cu o completare la ce zicea mbc: firele care merg de la baterie la releu si apoi la bec (+ de forta) sa fie groase,cel putin ca si firele de la termocontactul radiatorului,altfel se munceste degeaba.
cit despre xenoane,mie personal nu-mi plac deloc.poate si pentru ca majoritatea masinilor care vin din sens opus si au xenoane "te orbesc"din cauze pe care le stiti cu totii.de politia romana, nu mai zic nimic,is pe spate.in mod normal ar trebui interzise xenoanele after market chiar daca ofera un plus de lumina utilizatorului,pt. ca deranjeaza grav restul participantilor la trafic.probabil majoritatea sunt no name.
cit despre xenoane,mie personal nu-mi plac deloc.poate si pentru ca majoritatea masinilor care vin din sens opus si au xenoane "te orbesc"din cauze pe care le stiti cu totii.de politia romana, nu mai zic nimic,is pe spate.in mod normal ar trebui interzise xenoanele after market chiar daca ofera un plus de lumina utilizatorului,pt. ca deranjeaza grav restul participantilor la trafic.probabil majoritatea sunt no name.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Xenoanele after-market sint un pic ilegale daca masina:
- nu are sistem de mentinere a asietei. Sa zicem ca la hidraulice e rezolata treaba asta.
- nu are lupa
- nu are sistem de spalare a farurilor. Asta e necesar pentru ca daca geamul farului se murdareste iluminarea e mult mai proasta ca la halogen.
Altfel, cei cu xenoane risca ridicarea certificatului si o amenda zdravana + o vizita la RAR care trebuie sa constate ca s-a revenit la instalatia originala.
Later edit:
@mihaistan: solutie perfecta nu exista!
- nu are sistem de mentinere a asietei. Sa zicem ca la hidraulice e rezolata treaba asta.
- nu are lupa
- nu are sistem de spalare a farurilor. Asta e necesar pentru ca daca geamul farului se murdareste iluminarea e mult mai proasta ca la halogen.
Altfel, cei cu xenoane risca ridicarea certificatului si o amenda zdravana + o vizita la RAR care trebuie sa constate ca s-a revenit la instalatia originala.
Later edit:
@mihaistan: solutie perfecta nu exista!
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
nicum scrie:Xenoanele after-market sint un pic ilegale daca masina:
- nu are sistem de mentinere a asietei. Sa zicem ca la hidraulice e rezolata treaba asta.
- nu are lupa
- nu are sistem de spalare a farurilor. Asta e necesar pentru ca daca geamul farului se murdareste iluminarea e mult mai proasta ca la halogen.
Altfel, cei cu xenoane risca ridicarea certificatului si o amenda zdravana + o vizita la RAR care trebuie sa constate ca s-a revenit la instalatia originala.
Later edit:
@mihaistan: solutie perfecta nu exista!
spune tu nicum... ai auzit de vreun astfel de caz? exista vreo situatie in care stii tu sigur ca o masina cu xenon aftermarket a fost oprita de politie, iar soferul sa fie amendat conform legii + sa ii fie suspendat talonul pana la vizita RAR care sa dovedeasca remedierea situtiei? eu nu stiu, dar as fi bucuros sa aflu ca au existat astfel de cazuri.
pt mihaistan: sa promovezi o metoda ilegala de iluminare mi se pare mai grav decat orice. tu zici de mine cu farurile mele Depo
"If in doubt, flat out!"
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Normalitate...
Revenind la subiect. Dupa cum zicea si mihai sandor, neaparat trebuie niste fire groase. De ce? Pentru ca un fir cu o sectiune mai mica are o rezistenta mai mare, din care rezulta si cadere de tensiune mai mare pe acel fir. daca firul este mai gros, rezistenta este mai mica, iar caderea de tensiune este mai mica, acesta fiind scopul initial al modificarii.
Revenind la subiect. Dupa cum zicea si mihai sandor, neaparat trebuie niste fire groase. De ce? Pentru ca un fir cu o sectiune mai mica are o rezistenta mai mare, din care rezulta si cadere de tensiune mai mare pe acel fir. daca firul este mai gros, rezistenta este mai mica, iar caderea de tensiune este mai mica, acesta fiind scopul initial al modificarii.
"If in doubt, flat out!"
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Uite, lucrurile astea s-au mai spus cu mult timp in urma: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=426
ma bucur ca s`a rezolvat !
Am intalnit multe cazuri cu faruri noi care nu erau multumiti de lumina ! si au revenit la faruri originale ! nu am vorbit din auzite
Deci opinia mea (automat si obligat cu relee) :
-Faruri originale (sticla obligatorie CIBIE )
-Un set de becuri performante !Sau xenon (ca sa fie toata lumea multumita, doar pentru cei care nu prea folosesc faza lunga)
-Si un reglaj corect
Eu deocamdata folosesc aceasta combinatie(urmeaza xenon) si sunt multumit ! numai bine
Am intalnit multe cazuri cu faruri noi care nu erau multumiti de lumina ! si au revenit la faruri originale ! nu am vorbit din auzite
Deci opinia mea (automat si obligat cu relee) :
-Faruri originale (sticla obligatorie CIBIE )
-Un set de becuri performante !Sau xenon (ca sa fie toata lumea multumita, doar pentru cei care nu prea folosesc faza lunga)
-Si un reglaj corect
Eu deocamdata folosesc aceasta combinatie(urmeaza xenon) si sunt multumit ! numai bine
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
mbc scrie:spune tu nicum... ai auzit de vreun astfel de caz? exista vreo situatie in care stii tu sigur ca o masina cu xenon aftermarket a fost oprita de politie, iar soferul sa fie amendat conform legii + sa ii fie suspendat talonul pana la vizita RAR care sa dovedeasca remedierea situtiei? eu nu stiu, dar as fi bucuros sa aflu ca au existat astfel de cazuri.
http://www.hondafan.ro/forum/showpost.p ... stcount=89
Vroiam sa va spun ca circulam aseara pe DN2 dinspre bacau spe Iasi. M-a oprit politia in urmatorul sat dupa bacau Bogdan-Voda. Mi s-a cerut autorizatie RAR, am primit amenda 10mil si mi s-a retinut certificatul pana la remediere.
Asadar mare atentie cu xenoanele astea mai ales la masini ca ale noastre care nu au avut asa ceva din fabrica. Pe topicul ala e vorba despre o Honda Civic care are la unele modele xenon din fabrica. Pe criza asta oricind putem sa intilnim un politist care vrea sa faca si el o spaga cinstita.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Super. Problema e ca isi poate schimba farurile, dar asta nu il ajuta prea mult... Trebuie intreg sistemul de iluminare plus aparatul de aruncat apa pe far are o instalatie care trebuie conectata samd, plus ca dupa aceea trebuie sa isi dea si rarul acordul.
Daca vine o masina din fata cu xenon, iti dai seama imediat daca e ok sau nu. cele originale nu te deranjeaza. simplu.
Merci de link
Daca vine o masina din fata cu xenon, iti dai seama imediat daca e ok sau nu. cele originale nu te deranjeaza. simplu.
Merci de link
"If in doubt, flat out!"
Înapoi la “Modificari utile BX”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern