ulei 2T adaugat in motorina
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
ulei 2T adaugat in motorina
Am gasit pe forumul Wv un inceput de discutie despre folosirea uleiului pt amestec 2T adaugat in motorina as dori sa punem capat si noi la cap si alte informatii despre acest subiect deci ati citit, auzit folositi asa ceva: Pe topicul cu Duralube s-a mentionat o singura data, succint si in graba, despre adaugarea uleiului de amestec (2T - 2-stroke) in motorina.
Subiectul este totusi destul de dezbatut pe alte forumuri, de exemplu http://briskoda.net/fabia-i/2-stroke-oil-diesel/141513/
Proportia de aditivare este destul de mica, 1:200, adica 100ml la 20l de motorina.
Haideti sa discutam despre aceste lucruri aici. Eu am inceput de ieri sa aplic 'tratamentul', mai este vreun coleg ce adauga ulei 2T?
Subiectul este totusi destul de dezbatut pe alte forumuri, de exemplu http://briskoda.net/fabia-i/2-stroke-oil-diesel/141513/
Proportia de aditivare este destul de mica, 1:200, adica 100ml la 20l de motorina.
Haideti sa discutam despre aceste lucruri aici. Eu am inceput de ieri sa aplic 'tratamentul', mai este vreun coleg ce adauga ulei 2T?
MESERIAS
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Este ulei semisintetic sau sintetic pentru motoare gen Yamaha, Honda etc. cel mai la indemana este OMW bixxol 2T stroke semisintetic pentru motoarele in 2 timpi pe benzina raportul de amestec 1l:50l benzina si OMW bixxol full syntetic cu 1l:100l BEnzina. Pe vremea cand aveam dacia break 1.4i cuinstalatie de gaz si eu adaugam cam 100ml ulei la un rezervor de benzina, masina fiind pe injectie pornea tot timpul pe benzina si apoi la 40 grade celsius trecea pe gaz, motivul pentru care puneam ulei era fenomenul care aparea la mersul pe gaz respectiv la aprox. 10000supapele sapau in scaunul chiuloasei si le gaseam stranse aproape fara joc, se pare ca uleiul cel putin la pornire ungea locul respectiv si diminua aceasta uzura.
MESERIAS
Uleiul care se folosea la amestec pt Trabant era ulei mineral. Nu stiu ce varsta ai tu dar prin 70-80 s-a incercat pe autobuze biodiesel si alti carburanti ecologici. La biodiesel, din cauza coroziunii produse de arderea uleiului, s-a renuntat. Desi se simte o diferenta mare la folosirea biodieselului ( putere crescuta si zgomot mai mic ) nu se recomanda o concentratie mai mare de max. 8-10% ulei, ca sa nu distrugi motorul. Eu am mers si cu 100% biodiesel dar a inmuiat garniturile de cauciuc si am renuntat. Nu stiu cat este pretul la 2T, dar mai ieftin iesi cu ulei vegetal.
Nu gasesti pe piata ulei de rapita asa ca poti cumpara ulei de soia. Din cauza asta l-au scumpit si pe asta si nu mai stiu cat este pretul.
Nu gasesti pe piata ulei de rapita asa ca poti cumpara ulei de soia. Din cauza asta l-au scumpit si pe asta si nu mai stiu cat este pretul.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
nu ne pune si noua cineva la dispozitie o cazatura de diesel terminat ?? sunt curios, MOR, de 2 chestii:
1. daca chiar porneste un diesel dupa ce bagi NUMAI ulei de gatit uzat in el
2. daca respectivul ulei chiar il ofera moca fastfoodurile (NU ma duc sa intreb daca n-am in ce sa-l pun
)
1. daca chiar porneste un diesel dupa ce bagi NUMAI ulei de gatit uzat in el
2. daca respectivul ulei chiar il ofera moca fastfoodurile (NU ma duc sa intreb daca n-am in ce sa-l pun

WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Se pare ca este benefic pentru motoarele HDI cu FAP adaugat in proportie corecta maxim 300 ml la un plin de 70l de motorina E5 piesele sensibile din sistemul de injectie sunt unse si astfel intreg sistemul devine mai fiabil, cel putin asa era la motorina normala care avea un continut ridicat de parafina spre deosebire de motorina actuala care este foarte "uscata", si emisia de noxe se reduce dar asta trebuie determinata experimental, per total motorul merge mai rotund scoate mai putin fum negru de motorina nearsa si trage mai bine. Eu am de gand sa fac un experiment cand o sa fac un plin de motorina, si o sa va impartasesc impresiile.
MESERIAS
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
@abarth_mcm - nu o lua ad literam, voia sa spuna ca se comporta ca si randament dar nu si cu dezavantajele pe care le presupune parafina.
este mai mult decat evident ca nu are cum sa faca depuneri de vreme ce este un ulei(un lichid) si nu o ceara(un solid).
astept cu interes maxim si eu concluziile experimentului cu 2T.
daca face mai putina galagie si fuge mai bine cred ca merita folosit ca si aditiv.
intr-adevar, motorina euro este mai uscata si solicita componentele alimentarii mai mult si sincer sa fiu, consuma mai multa decat cea cu parafina.
este mai mult decat evident ca nu are cum sa faca depuneri de vreme ce este un ulei(un lichid) si nu o ceara(un solid).
astept cu interes maxim si eu concluziile experimentului cu 2T.
daca face mai putina galagie si fuge mai bine cred ca merita folosit ca si aditiv.
intr-adevar, motorina euro este mai uscata si solicita componentele alimentarii mai mult si sincer sa fiu, consuma mai multa decat cea cu parafina.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Asa e...ar fi foarte bine daca acestu ulei ar contribui mai bine la ungere asa cum facea vechea motorina...dar in acelasi timp sa nu aiba numeroasele dezavantaje pe care o avea parafina..
Personal, dricul meu imi consuma muuuult mai putin cu motorina E5 decat cu motorina tip vechi(asta cand se mai gasea). Si oricum, o masina de tehnologie noua cum e C5-ul nu cred ca ar merge cu motorina de tip vechi ..asa ca discutia nu are rost pe tema aceasta.
In oric caz, cu totii asteptam experimente cu acest T2..fie doar din interes, fie doar din pura curiozitate.
Personal, dricul meu imi consuma muuuult mai putin cu motorina E5 decat cu motorina tip vechi(asta cand se mai gasea). Si oricum, o masina de tehnologie noua cum e C5-ul nu cred ca ar merge cu motorina de tip vechi ..asa ca discutia nu are rost pe tema aceasta.
In oric caz, cu totii asteptam experimente cu acest T2..fie doar din interes, fie doar din pura curiozitate.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Se pare ca e adevarata povestea.
Cititi aici: http://www.freel2.com/forum/topic878.html
Extrem de interesant topicul, mai ales ca e scris de o persoana care lucreaza pentru industria auto, chiar daca doar in calitate de avocat.
Cititi aici: http://www.freel2.com/forum/topic878.html
Extrem de interesant topicul, mai ales ca e scris de o persoana care lucreaza pentru industria auto, chiar daca doar in calitate de avocat.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot