Engine oil pressure low

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Engine oil pressure low

Mesajde viorelovidiu » Joi 23-Apr-2009 10:45

:cry:
am pornit masina si mi-a aparut mesajul Engine oil pressure low si s-a aprins martorul STOP. nu puteam sa las masina acolo asa ca am mers vreo 5 km pana la locul de munca si am parcat-o. cand sa cobor din masina vad dara de ulei in urma mea si balta de ulei sub motor.

Ridic capota si vad ca prin inauntru e stropit cu ulei si scutul e plin de ulei si am vazut ca e un furtun de plastic ca cel care izoleaza cablurile prin motor iesit dar nu stiu daca are vreo legatura pentru ca prea uscat pe dinauntru :(

Aveti vreo idee ce poate fi?
:(
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 23-Apr-2009 14:43

am pus 3 litri ulei si am reusit sa las masina la service Champion , am stat pe langa masina si verdictul este ca sonda de presiune ulei este dusa... Maine se va inlocui sonda si va avea parte de o revizie completa.

Este posibil ca astfel de probleme sa apara din cauza ca masina a stat mai mult de jumate de an in parcare si a fost f putin folosita, pana si bateria a fost inlocuita din cauza asta.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 23-Apr-2009 15:03

pai sonda o fi defecta, dar uleiul pe unde curgea?... era sparta sonda?

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 23-Apr-2009 15:24

mesersmith scrie:pai sonda o fi defecta, dar uleiul pe unde curgea?... era sparta sonda?


in locul unde intra un contact sau mufa ce o fi in partea de jos a sondei se prelingea pe acolo ulei. cand stationam nu curgea, cand mergeam lasa o dara aproape continua de ulei.

Mai vad maine ce se intampla. Taximetristu cu care m-am intors zicea ca e posibil sa se fi oxidat segmentii si sa verific presiunea de ulei si vom sti exact ce are masina.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 23-Apr-2009 15:40

cum sa se oxideze segmentii? :lol: la o masina asa noua e imposibil..nu se oxideaza ei la o masina de zeci de ani care nu mai circula..Nu are nimic daca o masina nu circula mult timp..(la motor ma refer)
A..sau poate taximetristul iti zicea ca din pricina faptului ca ai mers fara ulei sa fi oxidat segmentii?Mai degraba ti se caleaza motorul!! Fii mai explicit te rog...adica la ce se refera el cand iti zicea ca oxideaza segmentii..

5 km sa fi mers fara ulei nu e chiar grozav..nu se auzea nici un zgomot dubios?e bine ca nu ti s-a calat motorul...
posibil sa iti fi curs pe la sonda. E si normal ca atunci cand masina stationeaza sa nu curga..iar cand o pornesti sa curga..pompa de ulei are un debit f mare sa stii :!: Totusi verifica daca pe acolo ai pierdut uleiul si daca l-ai pierdut din pricina sondei..e cam suspect...dar totule posibil
Mai e o chestie..la motoarele uzate(nu cred ca e cazul tau) se face o presiune in baie f puternica a.i. va arunca uleiul pe unde prinde.(la bx am vz ca e chiar un dop pt vapori de ulei care probabil sare daca presiunea e enorma)
Sper sa rezolvi cat mai repde problema si sa fi pierdut uleiul pe la sonda :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Engine oil pressure low

Mesajde toro » Joi 23-Apr-2009 16:34

Pai daca sonda ar fii dusa , normal ar fii sa-ti indice la bord .Iar cu presiunea e cu dus-intors. Ar fii aruncat ulei pe la joja . Un caz asemanator cu pierdere rapida de ulei- Semeringul de la vibrochen a cedat si in cativa zeci de metri, motorul a ramas fara ulei. Treaba cu segmentii oxidati???-e haz de necaz :lol: E doar o parere de a mea - doctorul mecanic este cel ce da verdictul si pune parafa
Peace on earth ... War under the blanket !

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Re: Engine oil pressure low

Mesajde viorelovidiu » Joi 23-Apr-2009 17:48

toro scrie:Pai daca sonda ar fii dusa , normal ar fii sa-ti indice la bord .Iar cu presiunea e cu dus-intors. Ar fii aruncat ulei pe la joja . Un caz asemanator cu pierdere rapida de ulei- Semeringul de la vibrochen a cedat si in cativa zeci de metri, motorul a ramas fara ulei. Treaba cu segmentii oxidati???-e haz de necaz :lol: E doar o parere de a mea - doctorul mecanic este cel ce da verdictul si pune parafa


mecanicul a zis ca este din cauza pompei de presiune ulei care o inlocuieste maine.

nu ma pricep deloc la masini, totusi lasa o dara consistenta in urma...

daca maine nu se rezolva renunt la aceasta masina :(

abbart, masina nu avea nici un zgomot suspect, mergea ca si cum nu s-ar intamplat nimic cu exceptia mesajelor de eroare printre care si check engine oil level.
Ultima oară modificat Joi 23-Apr-2009 17:54 de către viorelovidiu, modificat 1 dată în total.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 23-Apr-2009 17:51

Nu are cum sa piarda ulei din cauza pompei de ulei. Undeva e o ne-etansare, care nu va fi rezolvata de schimbarea pompei (intreaba inainte cit costa sa nu ai surprize).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Joi 23-Apr-2009 18:25

mecanicul a zis ca este din cauza pompei de presiune ulei care o inlocuieste maine.

PĂŁi, hai sĂŁ ne lĂŁmurim puĂžin:
-prima datã ai fost avertizat cã ai presiune scãzutã În sistemul de ungere ceea ce este normal În situaÞia În care mai târziu ne spui cã ai pierderi.
-ai zis cã mecanicul a constatat cã pierderile provin de la sonda de presiune. Pânã aici nimic spectaculos ºi anormal (din punctul meu de vedere), se Înlocuieºte componenta ºi se completeazã cu ulei.
Întrebarea mea este: ce are cu pompa de ulei ºi cum a constatat cã e defectã?
PS: când se mai aprinde martorul STOP, Încearcã sã te opreºti cã nu l-au pus de proºti ãia acolo. :idea:

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Engine oil pressure low

Mesajde toro » Joi 23-Apr-2009 18:25

Nu ai lovit baia de ulei ? Ai scut protector ? Vezi sa nu iei <teapa> Pai ba e sonda ..ba e pompa. Urca pe o rampa.. canal ...complecteaza cu ulei (indiferent ce ulei de motor _se face schimbul dupa rep. ) si dupa ce ai pornit motorul.. da cu ochii in zona care pierde. Sunt de aceiasi parere cu colegii-NU poate fii de la pompa!
Peace on earth ... War under the blanket !

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 23-Apr-2009 19:04

nicum scrie:Nu are cum sa piarda ulei din cauza pompei de ulei. Undeva e o ne-etansare, care nu va fi rezolvata de schimbarea pompei (intreaba inainte cit costa sa nu ai surprize).



Nu am atins cu burta masinii si nici nu merg sportiv. Nu platesc nimic la masina asta, am achitat un avans dar nu mai dau nimic pana masina nu e impecabila din punct de vedere general si revizia facuta complet verificat toate instalatiile si teste pe lexia...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 23-Apr-2009 19:44

Întrebarea mea este: ce are cu pompa de ulei ºi cum a constatat cã e defectã?

au dat cu spray de contact la pompa respectiva si au pornit masina din nou si in acel moment aud: "cica sonda scuipa uleiul" si "sonda trebuie schimbata" acum nu stiu in ce consta schimbarea ei

PS: când se mai aprinde martorul STOP, Încearcã sã te opreºti cã nu l-au pus de proºti ãia acolo. :idea:


iti dai seama ca nu am mers de placere, am turnat 2 litri prima oara in motor si am plecat spre service si pe drum am mai completat cu un litru cand nivelul de ulei era aproape de minim. oricum am mers tremurand de frica pana la service numarand in jos kilometrii pana la destinatie dupa gps :)

sincer sunt afon total la masini...
Ultima oară modificat Joi 23-Apr-2009 20:11 de către viorelovidiu, modificat 1 dată în total.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Re: Engine oil pressure low

Mesajde viorelovidiu » Joi 23-Apr-2009 19:49

toro scrie:Nu ai lovit baia de ulei ? Ai scut protector ? Vezi sa nu iei <teapa> Pai ba e sonda ..ba e pompa. Urca pe o rampa.. canal ...complecteaza cu ulei (indiferent ce ulei de motor _se face schimbul dupa rep. ) si dupa ce ai pornit motorul.. da cu ochii in zona care pierde. Sunt de aceiasi parere cu colegii-NU poate fii de la pompa!


sigur nu am lovit, totusi ar fi trebuit sa aud ceva, scutul era intreg

stai putin, cred ca m-am zapacit din cauza ca sunt afon. m-am gandit bine si e sonda de presiune ulei - asta trebuie schimbata!

mii de scuze.. sunt inca stresat si inca socat de eveniment, unde mai pui ca m-am indragostit rau de tot de masina asta:(
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 23-Apr-2009 20:53

eu am stricat (nu stiu daca partial sau in intregime) un motor pentru rulatul fara ulei, deci eu zic sa respecti acel "stop" de pe bord.

"nu puteam sa o las acolo" - sa fim seriosi... decat sa dai 1000 de euro pe alt motor, mai bine o lasi acolo si vii cu platforma.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 23-Apr-2009 20:55

mbc scrie:eu am stricat (nu stiu daca partial sau in intregime) un motor pentru rulatul fara ulei, deci eu zic sa respecti acel "stop" de pe bord.

"nu puteam sa o las acolo" - sa fim seriosi... decat sa dai 1000 de euro pe alt motor, mai bine o lasi acolo si vii cu platforma.


sunt de acord cu tine. tocmai de asta am verificat mereu joja sa nu fie sub minim pana am ajuns acolo
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst