Problema pe care o am este urmatoarea: acum o saptamana mi-a ramas socul termic blocat, porneam masina si se ducea in 3500-4000 rpm, l-am scos si revenit la normal, iar ieri, duminica am reusit sa-l repar si sa-l pun la loc. Functioneaza.....dar acum intervine problema, nu pot sa reglez relantiul. Am umblat la reglajul lui, am incerca si din avans, am scos bujiile (functioneaza ok), am incercat sa reglez socul, am reusit, se inchide, dar la relanti sta in 1500 rpm.
Am observat ca, pe carburator exista un contact electric, de pe o valva de aer, cred...era un cui care lucra intr-un cilindru, cilindru care se infileta in corpul carburatorului. Pana acum cateva zile acest cilindru era acolo, ieri, cind am desfacut carburatorul, nu era.
Credeti ca faptul ca motorul nu coboara in ture la relanti sub 1500 rpm poate fi din cauza ca trage continuu aer prin respectiva valva??
Va rog sa ma ajutati pentru ca mi-e nu-mi mai trece altceva prin cap.......

Multumesc