probleme pornire c5 2.0hdi 138 cp 2005

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

probleme pornire c5 2.0hdi 138 cp 2005

Mesajde b04epc » Lun 11-Mai-2009 12:46

Va salut pe toti. de vreo 2 - 3 luni incoace uneori dimineata face figuri porneste la prima cheie dar merge foarte prost adica merge in 2 sau in 3 cred si da foarte mult fum de motorina nearsa (albastru) masina are 55.000 km . O opresc ,o pornesc din nou si merge perfect. Chestia asta o face numai la pornire la un interval de cateva zile - 1 saptamana. Am pus-o pe Lexia masina nu are nici o problema.Are toate filtrele schimabate.
Multam frumos astept niste sugestii!!

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

probleme pornire c5 2.0hdi 138 cp 2005

Mesajde cornelioan » Lun 11-Mai-2009 14:17

Pare a fi smptoma de bujii arse, desi cred ca Lexia ar fi trebuit sa vada acest lucru.

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Lun 11-Mai-2009 14:45

cred ca problema este la injectoare probabil la rece unul sau doua raman partial deschise si de aici un exces de motorina, trebuie sa pui cumva lexia sa scaneze la pornire cand se intampala acest fenomen.
MESERIAS

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

Mesajde b04epc » Lun 11-Mai-2009 18:27

si eu m-am gandit ca vreun injector sa ramana deschis, dar nu face tot timpul , doar din cand in cand .
mersi frumos!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 11-Mai-2009 22:32

io cred ca omiti ceva. esti sigur ca nu are vreo legatura cu vreo interventie sau cu carburantul folosit? ce alte simptome mai are?

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

Mesajde b04epc » Mar 12-Mai-2009 06:32

asta este singura problema merge f prost la rece dimineata uneori nu tot timpul se intampla la cateva zile si scoate mult fum albastru (motorina nearsa). Exact cum ai scoate la benzina o fisa sau doua asa merge.Daca o pornesc din nou merge perfect. In rest nu are nici un fel de problema.La cald merge perfect. Bordul nu-mi afiseaza nici o problema. Folosesc motorina de la petrom sau rompetrol . Daca o las sa mearga asa prost nu-si revine numai daca o opresc si o pornesc din nou.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 12-Mai-2009 07:32

Ai zis ca scoate fum albastru.
Fumul albastru nu e de la motorina asa cum ai zis tu. Fum albastru=ulei, fum negru=motorina .
Corectati-ma daca gresesc..dar nu cred.
La km masinii e destul de dubios ce se intampla :roll: Nu scot ele motoare de 300 de mii de km fum albastru..
Si legat de pornire..zici ca nu ai pus niciodata alt tip de motorina, nu?stiam pe vineva tot cu o masina de generatie noua(50.000km) si a pus motorina tip vechi(cu parafina), iar in 3 luni a reusit sa faca sa nu ii mai porneasca masina.(filtru+ceva la injectoare)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 12-Mai-2009 09:09

nu pare sa aiba legatura cu bujiile. la HDI bujiile sint cumva optionale, eu nu am descoperit nici o diferenta cu ele mergind sau nu, ma gindesc ca problema ar putea fi de la injectoare/pompa/regulator, cu toate ca e cam devreme la numarul asta de km

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

Mesajde b04epc » Mar 12-Mai-2009 11:57

ce-i de la ATS spun ca e de la vana EGR. Ori e blocata ori e stricata ea functioneaza mai mult la relanti. dimineata cand e rece moturul arde mai multa motorina vana nu deschide bine si nu da drumul la aer deci motorul se ineaca .Prea multa motorina putin aer.

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mar 12-Mai-2009 12:21

nu e putin invers ?
Vana EGR nu se mai inchide complet, blocata ?

Daca EGR-ul este deschis permite recircularea gazelor, daca este inchis nu permite recircularea gazelor.

In mod normal la pornirea masinii, motorul rece EGR-ul trebuie sa fie inchis.

Se poate testa relativ usor EGR-ul daca se decupleaza si se obtureaza tubul ce vine de la ea in admisa de aer. Daca masina porneste OK ea e vinovata.

EGR-ul parca mai are si un senzor de pozitie si in Lexia apare cat la % este deschis EGR-ul.

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

probleme pornire c5 2.0hdi 138 cp 2005

Mesajde cornelioan » Mar 12-Mai-2009 12:35

Intr-adevar, bujiile nu au nici o legatura cu ce ti se intampla tie.Dar nici nu cred ca ar fi ceva de la EGR fiindca, dupa cum spui,motorul merge normal numai daca-l opresti si repornesti. Nu cumva este o problema electrica,ceva contacte imperfecte?

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

Mesajde b04epc » Mar 12-Mai-2009 18:09

exact asta am facut astazi am decuplat tubul acela nichelat care intra in admisie si sa vad maine dimineata cum porneste.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 12-Mai-2009 20:21

b04epc scrie:asta este singura problema merge f prost la rece dimineata uneori nu tot timpul se intampla la cateva zile si scoate mult fum albastru (motorina nearsa).


Fum albastru = ulei. Daca era motorina scotea ceva foarte negru si inecacios.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 12-Mai-2009 21:26

asa i-am zis si eu..fumul albastru e de la ulei...in niciun caz de la motorina..dar de..daca asa or fi zis cei de la ATS :shock: :shock: :shock:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 13-Mai-2009 08:52

terminati cu fumul! daca la pornire da fum albastru cu miros de motorina, atunci e motorina nearsa, daca e alb si cu miros de ulei, atunci e ulei. la km masinii nu are cum sa fie ulei. iar la EGR nu are senzor de pozitie, pozitia o aproximeaza in functie de tensiunea care alimenteaza electrovana


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV