ajutati-i pe novici !
Moderator: Echipa Tehnica
ajutati-i pe novici !
impreuna cu prietena mea, vom deveni proaspetii proprietari ai unui C4.
din tot ceea ce am reusit sa citesc pe forum in ultimele zile, inteleg ca C4 mai are diferite probleme, uneori foarte greu de solutionat la service.
prin urmare, ce sfaturi ne dati cu privire la ridicarea masinii si la primele revizii? la ce trebuie sa ma uit cand ridic masina, ce trebuie sa verific? avem voie sa intram in service sa vedem ce face mecanicul cu masina? etc ...
urmeaza sa primim urmatorul model:
C4 1.4i 16V X Iridis
(+ AC, CD, Proiectoare)
cu ajutorul vostru, intentionez sa transform acest subiect intr-un prim ghid pentru fiecare nou cumparator de C4.
va multumesc.
din tot ceea ce am reusit sa citesc pe forum in ultimele zile, inteleg ca C4 mai are diferite probleme, uneori foarte greu de solutionat la service.
prin urmare, ce sfaturi ne dati cu privire la ridicarea masinii si la primele revizii? la ce trebuie sa ma uit cand ridic masina, ce trebuie sa verific? avem voie sa intram in service sa vedem ce face mecanicul cu masina? etc ...
urmeaza sa primim urmatorul model:
C4 1.4i 16V X Iridis
(+ AC, CD, Proiectoare)
cu ajutorul vostru, intentionez sa transform acest subiect intr-un prim ghid pentru fiecare nou cumparator de C4.
va multumesc.
Ultima oară modificat Mar 25-Oct-2005 10:46 de către danpopa, modificat de 2 ori în total.
Xsara 1.6 / C4 1.4
la cumpararea masinii incearca sa stai cu dealerul sa iti prezinte masina cat mai bine. dealerul meu nu mi-a spus cum se trag oglinzile laterale si azi am observat ca imi lipseste lampa din portbagaj ... de fapt ma obisnuisem cu intunericul si credeam ca nu exista asa ceva. a trebuit sa deschid portbagajul la o alta masina ca sa vad ca totusi exista si asa ceva. ai grija sa nu fie masina zgariata si sa iti dea aparatorile din spate (pe care nu le-am pus nici in ziua de azi). cica punerea aparatorilor se face doar daca clientul doreste (probabil contra cost). initial mi-au spus doar ca "se pun la revizia de 1500-2500".
in service nu poti sa intri (ats pipera). exista o camera speciala undeva sus de unde poti sa te uiti la masina ta.
cel putin eu nu prea am avut treaba cu service-ul pana acum (doar verificarile gratuite de la 1500-2500 km).
cat despre probleme c4 ... cea mai importanta mi se pare cea cu radioul (nu prea le prinde bine).
bafta multa si sa stapaniti sanatosi si fara probleme masina.
in service nu poti sa intri (ats pipera). exista o camera speciala undeva sus de unde poti sa te uiti la masina ta.
cel putin eu nu prea am avut treaba cu service-ul pana acum (doar verificarile gratuite de la 1500-2500 km).
cat despre probleme c4 ... cea mai importanta mi se pare cea cu radioul (nu prea le prinde bine).
bafta multa si sa stapaniti sanatosi si fara probleme masina.
Bine ati venit printre noi si sa stapaniti sanatosi noua achizitie!
La ce sa te uiti cand o ridici? ABSOLUT LA TOATE!!!
Uita-te si pe unde nici nu ti-a trecut vreodata prin minte. Daca dealerul devine nervos, intreaba-l daca ceva e in neregula cu masina de e asa nelinistit. Asa, cel putin, nu te vei oftica pe urma spunand: "Oare de ce nu m-am uitat si acolo?"
In primul rand, tre' sa pleci de la ideea ca piata de desfacere din Romania nu e la fel cu cea din West-ul Europei. Mai pe romaneste, calitatea masinilor nu e aceeasi, dar nici pretul. Asa ca, daca dai peste un colt de tapiterie taiat mai stramb, poti trece cu vederea lucrul asta. Pentru orice chestie descoperita (daca descoperi ceva), in functie de gravitatea situatiei, incearca sa mai storci ceva de la dealer. La pret nu vor scade, pentru ca, te rog sa ma crezi, castigul lor pe unitate vanduta e destul de mic. Dar poti castiga optionale (covorase, stingator, triunghi, machete, bla, bla...vezi si tu ce au ei pe acolo si te intereseaza).
In rest, ce sa spun: BAFTA!
La ce sa te uiti cand o ridici? ABSOLUT LA TOATE!!!
Uita-te si pe unde nici nu ti-a trecut vreodata prin minte. Daca dealerul devine nervos, intreaba-l daca ceva e in neregula cu masina de e asa nelinistit. Asa, cel putin, nu te vei oftica pe urma spunand: "Oare de ce nu m-am uitat si acolo?"
In primul rand, tre' sa pleci de la ideea ca piata de desfacere din Romania nu e la fel cu cea din West-ul Europei. Mai pe romaneste, calitatea masinilor nu e aceeasi, dar nici pretul. Asa ca, daca dai peste un colt de tapiterie taiat mai stramb, poti trece cu vederea lucrul asta. Pentru orice chestie descoperita (daca descoperi ceva), in functie de gravitatea situatiei, incearca sa mai storci ceva de la dealer. La pret nu vor scade, pentru ca, te rog sa ma crezi, castigul lor pe unitate vanduta e destul de mic. Dar poti castiga optionale (covorase, stingator, triunghi, machete, bla, bla...vezi si tu ce au ei pe acolo si te intereseaza).
In rest, ce sa spun: BAFTA!
Re: ajutati-i pe novici !
danpopa scrie:impreuna cu prietena mea, vom deveni proaspetii proprietari ai unui C4.
din tot ceea ce am reusit sa citesc pe forum in ultimele zile, inteleg ca C4 mai are diferite probleme, uneori foarte greu de solutionat la service.
pana acum e cert ca am luat tzeapa cu alarma de 150E, care costa 17.000.000, pentru ca daca vreau masina pe comanda, pierd oferta de optionale gratis, deci platesc mai mult. ramane sa ma mai gandesc daca imi mai pun alarma sau nu si de care ...
prin urmare, ce sfaturi ne dati cu privire la ridicarea masinii si la primele revizii? la ce trebuie sa ma uit cand ridic masina, ce trebuie sa verific? avem voie sa intram in service sa vedem ce face mecanicul cu masina? etc ...
urmeaza sa primim urmatorul model:
C4 1.4i 16V X Iridis
(+ AC, CD, Proiectoare)
jante 15'
cu ajutorul vostru, intentionez sa transform acest subiect intr-un prim ghid pentru fiecare nou cumparator de C4.
va multumesc.
Am vazut ca ai versiunea X, despre ce optionale gratuite vorbesti?
Uita-te la absolut tot, verifica sa mearga totul(stiu ca e greu la cat de entuziasmati veti fi dar macar incearca). Ce teapa ai luat cu alarma ca nu am inteles, eu mi-am pus alarma dupa ce mi-a venit masina si m-a costat vreo 8 mil.
Trage de ei sa iti dea trusa + triunghi macar, daca nu si covorase.
Cat despre service, la Champion poti sa stai langa masina daca vrei.ATS lasa de dorit mult(ca sa pastrez o oarecare decenta in expriamre), parerea mea proprie si personala din experienta care am avut-o cu ei.
adytzu stie!
din pacate omu' cand isi ia masina noua, de-abia asteapta sa se urce in ea si sa plece in treaba lui...
In principiu, eu zic ca lucrurile se petrec cam asa: daca porneste motoru, bine. Te urci si pleci.
In cazul in care ulterior descoperi mici necazuri, te duci la garantie.
Nu prea ai avea cum sa descoperi toate eventualele defecte la livrare pentru ca: una la mana esti cuprins de o puternica euforie si doi la mana pentru ca nu cunosti masina.
din pacate omu' cand isi ia masina noua, de-abia asteapta sa se urce in ea si sa plece in treaba lui...
In principiu, eu zic ca lucrurile se petrec cam asa: daca porneste motoru, bine. Te urci si pleci.
In cazul in care ulterior descoperi mici necazuri, te duci la garantie.
Nu prea ai avea cum sa descoperi toate eventualele defecte la livrare pentru ca: una la mana esti cuprins de o puternica euforie si doi la mana pentru ca nu cunosti masina.
Nu inteleg ce optionale pierzi daca iti pui alarma in Franta.
Daca te referi la AC, ceata, CD, pai astea nu le pierzi. Astea sunt oricum incluse in costuri. Nu ti le da nimeni gratis.
Aici gasesti oferta la un Coupe (am presupus ca la asta te-ai referit). Pui singur optiunile si vezi cat te costa. Sa nu crezi ca dealer-ul iti va da AC, ceata si CD gratis doar daca nu pui alarma din Franta.
Poate imi dai detalii cum e teapa de 17 mil ... Sper ca nu ai considerat de buna patania ta. La tine nu e obligatoriu sa fie la fel...
Singura problema atunci cand iti pui tu optionale (chiar si o alarma), este ca dureaza cam multisor pana iti vine... exemplu: vreo 2 luni.
Daca te referi la AC, ceata, CD, pai astea nu le pierzi. Astea sunt oricum incluse in costuri. Nu ti le da nimeni gratis.
Aici gasesti oferta la un Coupe (am presupus ca la asta te-ai referit). Pui singur optiunile si vezi cat te costa. Sa nu crezi ca dealer-ul iti va da AC, ceata si CD gratis doar daca nu pui alarma din Franta.
Poate imi dai detalii cum e teapa de 17 mil ... Sper ca nu ai considerat de buna patania ta. La tine nu e obligatoriu sa fie la fel...
Singura problema atunci cand iti pui tu optionale (chiar si o alarma), este ca dureaza cam multisor pana iti vine... exemplu: vreo 2 luni.
dragi prieteni,
va multumesc pentru raspunsurile voastre atat de rapide.
cred ca trebuie sa lamuresc cateva aspecte:
1. este vorba de o masina in 5 usi:
C4 1.4i 16v (5 portieres)
+ echipare X
+ promotie (Aer Conditionat, radio/CD + 6 boxe, Proiectoare Ceata, Vopsea Metalizata)
- fara alarma, ca este "din stoc".
2. chiar daca alarma de la Citroen montata in fabrica costa 150E, contextul a facut in asa fel incat sa alegem o masina care se afla in stoc, fara alarma montata, iar prietena mea nu voia sa mai astepte 3 luni. Vazand ca ezitam, in final, dealerul ne-a mai facut o reducere de 150E, adica exact valoarea alarmei montata in fabrica. Acum actele sunt facute, nu ne mai putem razgandi pentru o comanda de 3 luni.
Drept urmare, daca vom dori o alarma pentru masina noastra, alarma va trebui montata la Bucuresti. Numai ca, in acest caz, acea alarma Citroen de 150E costa la ei, adica la ATS, 17.000.000. ROL.
De asemenea, am inteles tot de pe acest forum ca nu e bine sa iti montezi alte alarme la alti furnizori specializati de echipamente de securitate, intrucat orice eventuala defectiune a instalatiei electrice a masinii va fi considerata de mecanicii Citroen drept consecinta a unei interventii "straine" sau echipament "incompatibil" ...
Am inteles ca relatia matematica Citroen (150E = 17 milioane ROL) nu este un caz singular pe aici.
In consecinta, revin cu cateva intrebari:
1. ce sfaturi imi dati cu alarma? cum fac sa dau si eu 8 milioane si nu 17?
2. va rog sa imi spuneti cati kilometri ati gasit pe bord la primirea masinii? (0? 1? 20???)
3. se merita 25E sau 40E pe covorasele Citroen? In afara de prezenta logo-ului Citroen, sunt aceste covorase corespunzatoare dpdv calitativ in comparatie cu cele de duzina de 4-600.000 de la Metro sau Carrefour?
4. ce huse pentru scaune v-ati cumparat, de unde si la cati bani?
Eu de la bun inceput i-am spus dealerului ca, in momentul receptiei masinii, as vrea sa o pun pe rampa, sa ma asigur ca e totul in regula (conform celor cateva cunostinte de mecanica pe care le-am dobandit in ultimii 6 ani de surprize rezervate de Dacia mea). Dealerul mi-a zis ca in principiu nu e nevoie, pentru ca deja mecanicii pregatesc masina de livrare si o verifica pe toate partile, dar ca, in principiu, este posibil, chiar daca ei sunt destul de aglomerati la service si poate gasim o rampa libera. (acum, e destul de interpretabila sintagma "destul de aglomerati la service". adica acolo sunt multe masini stricate ?)
Multumesc cu privire la sfatul legat de becul din portbagaj sau de cusaturile tapiseriei. Astept in continuare raspunsuri la cele 4 intrebari de mai sus si va multumesc inca o data!
va multumesc pentru raspunsurile voastre atat de rapide.
cred ca trebuie sa lamuresc cateva aspecte:
1. este vorba de o masina in 5 usi:
C4 1.4i 16v (5 portieres)
+ echipare X
+ promotie (Aer Conditionat, radio/CD + 6 boxe, Proiectoare Ceata, Vopsea Metalizata)
- fara alarma, ca este "din stoc".
2. chiar daca alarma de la Citroen montata in fabrica costa 150E, contextul a facut in asa fel incat sa alegem o masina care se afla in stoc, fara alarma montata, iar prietena mea nu voia sa mai astepte 3 luni. Vazand ca ezitam, in final, dealerul ne-a mai facut o reducere de 150E, adica exact valoarea alarmei montata in fabrica. Acum actele sunt facute, nu ne mai putem razgandi pentru o comanda de 3 luni.
Drept urmare, daca vom dori o alarma pentru masina noastra, alarma va trebui montata la Bucuresti. Numai ca, in acest caz, acea alarma Citroen de 150E costa la ei, adica la ATS, 17.000.000. ROL.
De asemenea, am inteles tot de pe acest forum ca nu e bine sa iti montezi alte alarme la alti furnizori specializati de echipamente de securitate, intrucat orice eventuala defectiune a instalatiei electrice a masinii va fi considerata de mecanicii Citroen drept consecinta a unei interventii "straine" sau echipament "incompatibil" ...
Am inteles ca relatia matematica Citroen (150E = 17 milioane ROL) nu este un caz singular pe aici.
In consecinta, revin cu cateva intrebari:
1. ce sfaturi imi dati cu alarma? cum fac sa dau si eu 8 milioane si nu 17?
2. va rog sa imi spuneti cati kilometri ati gasit pe bord la primirea masinii? (0? 1? 20???)
3. se merita 25E sau 40E pe covorasele Citroen? In afara de prezenta logo-ului Citroen, sunt aceste covorase corespunzatoare dpdv calitativ in comparatie cu cele de duzina de 4-600.000 de la Metro sau Carrefour?
4. ce huse pentru scaune v-ati cumparat, de unde si la cati bani?
Eu de la bun inceput i-am spus dealerului ca, in momentul receptiei masinii, as vrea sa o pun pe rampa, sa ma asigur ca e totul in regula (conform celor cateva cunostinte de mecanica pe care le-am dobandit in ultimii 6 ani de surprize rezervate de Dacia mea). Dealerul mi-a zis ca in principiu nu e nevoie, pentru ca deja mecanicii pregatesc masina de livrare si o verifica pe toate partile, dar ca, in principiu, este posibil, chiar daca ei sunt destul de aglomerati la service si poate gasim o rampa libera. (acum, e destul de interpretabila sintagma "destul de aglomerati la service". adica acolo sunt multe masini stricate ?)
Multumesc cu privire la sfatul legat de becul din portbagaj sau de cusaturile tapiseriei. Astept in continuare raspunsuri la cele 4 intrebari de mai sus si va multumesc inca o data!
Xsara 1.6 / C4 1.4
Hai s-o luam cu inceputul. Eu, cand mi-am luat Xsara, am luat-o intentionat fara sistem audio (stiam ca e de cacao cel inclus) si fara alarma. Ambele le-am pus la o firma din Buc. (nu-i dau numele ca sa nu-i fac reclama). Nu a fost nici o problema cu garantia. Daca insista pe treaba asta, spune-le sa-ti dea in scris ca nu-ti acorda garantie daca montezi alarma in alta parte. Asta inseamna monopol si se plateste ca atare.
Presurile alea sunt de panza si in max. 2 luni le vei arunca. I-ati niste presuri de cauciuc din Metro. Sunt mult mai bune, chiar daca nu au sigla pe ele (poate-i convingi totusi sa ti le faca cadou). Gandeste-te ca vin ploile si te vei urca cu oarece noroi pe ele.
Huse, eu inca nu mi-am pus. Am masina de 3,5 ani si arata inca bine tapiteria.
Stiu ca multi ma vor contrazice, dar daca mi-am luat masina cu o anumita tapiterie, de ce sa-i pun acum husa? E ca si cum mi-as lua, sa zicem, canapea si fotolii din piele si pun o cuvertura peste ele ca sa nu se zgarie.
Eu zic sa nu te lasi fentat de chestia cu alarma. Intereseaza-te ce firme sunt agreate si du-te la una din ele.
PS: Intra si tu pe YM.
Presurile alea sunt de panza si in max. 2 luni le vei arunca. I-ati niste presuri de cauciuc din Metro. Sunt mult mai bune, chiar daca nu au sigla pe ele (poate-i convingi totusi sa ti le faca cadou). Gandeste-te ca vin ploile si te vei urca cu oarece noroi pe ele.
Huse, eu inca nu mi-am pus. Am masina de 3,5 ani si arata inca bine tapiteria.
Stiu ca multi ma vor contrazice, dar daca mi-am luat masina cu o anumita tapiterie, de ce sa-i pun acum husa? E ca si cum mi-as lua, sa zicem, canapea si fotolii din piele si pun o cuvertura peste ele ca sa nu se zgarie.
Eu zic sa nu te lasi fentat de chestia cu alarma. Intereseaza-te ce firme sunt agreate si du-te la una din ele.
PS: Intra si tu pe YM.
Daca ti-a facut reducerea, ai putea acum sa montezi alarma lor...
Oricum, poti sa te targuiesti. Spui ca vrei o alarma, dar in plus cere sa iti "ataseze" la ea si un senzor de soc. Cere expres un senzor de soc in 2 faze. Adica la un soc mai mic, masina sa dea o scurta avertizare, iar la soc puternic, o sa piuie serios.
Intreaba daca iti pot monta o alarma Viper. Macar aia merita 17 milioane.
Renunta la covorasele Citroen. Cumpara unele din material textil din Metro. (Mie nu imi place din cauciuc). Le cumperi imediat ce iei masina. Nu lasi sa treaca o saptamana sau sa vina ploaia. Ai luat masina si te duci sa cumperi tot ce iti trebuie.
Adica...
1. Covorase
2. Stingator incendiu (dealerul NU iti da asa ceva, cauta la Metro sau Selgros)
3. Trusa medicala (daca dealerul o da gratis, ok, altfel vezi la o statie peco)
4. Triunghi (daca dealerul da gratis, ok, altfel vezi la o statie peco)
Ar mai fi si alte chestii obligatorii... adica set becuri rezerva... dar nu stiu detaliile.
Daca faci Casco la masina (si cred ca o sa faci) iti trebuie acel stingator in caz ca iti ia foc masina. Nu iti dau asigurarea daca descopera ca nu ai avut stingator!!!!!
Mai vezi si alte clauze...
Unii asigura masina la valoarea CIP, altii la DDP.
Unii dau 100% in caz de belea, altii numai 90%.
Unii nu despagubesc cauciucurile sparte cu surubelnita.
Vezi cand iei masina, sa ceri dealerul sa iti explice ce si cum la ea, absolut tot. Vezi toate meniurile, ce inseamna toate mesajele, care e semnalizarea+faza lunga scurta, stergatoarele, de unde stropesti cu apa, claxon, butoanele de pe bord (limitator + regulator viteza, etc...)
Gratis trebuie sa iti arate rezervele de la parfum. (Mie mi-a aratat 2 rezerve, in cutia de 3, a spus ca a 3-a este montata.) Sa iti arate cum se monteaza alea.
In portbagaj ar trebui sa ai cele 2 aparatori (nu sunt montate).
Tot in portbagaj ai scule pentru schimbat roata de rezerva. Vezi asa... orientativ cum se schimba o roata. (cum dai capacelul jos, unde sunt suruburile antifurt, etc...)
Nu recomand sa imbraci scaunele in tapiterie... Mai ales daca ai vreun airbag acolo.
P.S. Masina mea avea 3 km la bord.
Oricum, poti sa te targuiesti. Spui ca vrei o alarma, dar in plus cere sa iti "ataseze" la ea si un senzor de soc. Cere expres un senzor de soc in 2 faze. Adica la un soc mai mic, masina sa dea o scurta avertizare, iar la soc puternic, o sa piuie serios.
Intreaba daca iti pot monta o alarma Viper. Macar aia merita 17 milioane.
Renunta la covorasele Citroen. Cumpara unele din material textil din Metro. (Mie nu imi place din cauciuc). Le cumperi imediat ce iei masina. Nu lasi sa treaca o saptamana sau sa vina ploaia. Ai luat masina si te duci sa cumperi tot ce iti trebuie.
Adica...
1. Covorase
2. Stingator incendiu (dealerul NU iti da asa ceva, cauta la Metro sau Selgros)
3. Trusa medicala (daca dealerul o da gratis, ok, altfel vezi la o statie peco)
4. Triunghi (daca dealerul da gratis, ok, altfel vezi la o statie peco)
Ar mai fi si alte chestii obligatorii... adica set becuri rezerva... dar nu stiu detaliile.
Daca faci Casco la masina (si cred ca o sa faci) iti trebuie acel stingator in caz ca iti ia foc masina. Nu iti dau asigurarea daca descopera ca nu ai avut stingator!!!!!
Mai vezi si alte clauze...
Unii asigura masina la valoarea CIP, altii la DDP.
Unii dau 100% in caz de belea, altii numai 90%.
Unii nu despagubesc cauciucurile sparte cu surubelnita.
Vezi cand iei masina, sa ceri dealerul sa iti explice ce si cum la ea, absolut tot. Vezi toate meniurile, ce inseamna toate mesajele, care e semnalizarea+faza lunga scurta, stergatoarele, de unde stropesti cu apa, claxon, butoanele de pe bord (limitator + regulator viteza, etc...)
Gratis trebuie sa iti arate rezervele de la parfum. (Mie mi-a aratat 2 rezerve, in cutia de 3, a spus ca a 3-a este montata.) Sa iti arate cum se monteaza alea.
In portbagaj ar trebui sa ai cele 2 aparatori (nu sunt montate).
Tot in portbagaj ai scule pentru schimbat roata de rezerva. Vezi asa... orientativ cum se schimba o roata. (cum dai capacelul jos, unde sunt suruburile antifurt, etc...)
Nu recomand sa imbraci scaunele in tapiterie... Mai ales daca ai vreun airbag acolo.
P.S. Masina mea avea 3 km la bord.
danpopa scrie:dragi prieteni,
va multumesc pentru raspunsurile voastre atat de rapide.
cred ca trebuie sa lamuresc cateva aspecte:
1. este vorba de o masina in 5 usi:
C4 1.4i 16v (5 portieres)
+ echipare X
+ promotie (Aer Conditionat, radio/CD + 6 boxe, Proiectoare Ceata, Vopsea Metalizata)
- fara alarma, ca este "din stoc".
2. chiar daca alarma de la Citroen montata in fabrica costa 150E, contextul a facut in asa fel incat sa alegem o masina care se afla in stoc, fara alarma montata, iar prietena mea nu voia sa mai astepte 3 luni. Vazand ca ezitam, in final, dealerul ne-a mai facut o reducere de 150E, adica exact valoarea alarmei montata in fabrica. Acum actele sunt facute, nu ne mai putem razgandi pentru o comanda de 3 luni.
Drept urmare, daca vom dori o alarma pentru masina noastra, alarma va trebui montata la Bucuresti. Numai ca, in acest caz, acea alarma Citroen de 150E costa la ei, adica la ATS, 17.000.000. ROL.
De asemenea, am inteles tot de pe acest forum ca nu e bine sa iti montezi alte alarme la alti furnizori specializati de echipamente de securitate, intrucat orice eventuala defectiune a instalatiei electrice a masinii va fi considerata de mecanicii Citroen drept consecinta a unei interventii "straine" sau echipament "incompatibil" ...
Am inteles ca relatia matematica Citroen (150E = 17 milioane ROL) nu este un caz singular pe aici.
In consecinta, revin cu cateva intrebari:
1. ce sfaturi imi dati cu alarma? cum fac sa dau si eu 8 milioane si nu 17?
2. va rog sa imi spuneti cati kilometri ati gasit pe bord la primirea masinii? (0? 1? 20???)
3. se merita 25E sau 40E pe covorasele Citroen? In afara de prezenta logo-ului Citroen, sunt aceste covorase corespunzatoare dpdv calitativ in comparatie cu cele de duzina de 4-600.000 de la Metro sau Carrefour?
4. ce huse pentru scaune v-ati cumparat, de unde si la cati bani?
Eu de la bun inceput i-am spus dealerului ca, in momentul receptiei masinii, as vrea sa o pun pe rampa, sa ma asigur ca e totul in regula (conform celor cateva cunostinte de mecanica pe care le-am dobandit in ultimii 6 ani de surprize rezervate de Dacia mea). Dealerul mi-a zis ca in principiu nu e nevoie, pentru ca deja mecanicii pregatesc masina de livrare si o verifica pe toate partile, dar ca, in principiu, este posibil, chiar daca ei sunt destul de aglomerati la service si poate gasim o rampa libera. (acum, e destul de interpretabila sintagma "destul de aglomerati la service". adica acolo sunt multe masini stricate ?)
Multumesc cu privire la sfatul legat de becul din portbagaj sau de cusaturile tapiseriei. Astept in continuare raspunsuri la cele 4 intrebari de mai sus si va multumesc inca o data!
Zi-ne si noua cat te-a ajuns DDP
1. noi cumparam masina prin BCR Leasing. Deci platim Casco obligatoriu si imi cumpar stingator in secunda 1 de cum ma urc in ea. Dar in cazul asta, Citroen sau BCR ar trebui sa ne dea triunghiul si trusa medicala?
2. in cazul covoraselor cumparate de la Metro, se potrivesc ca dimensiuni cu cele originale? nu sunt mai mici sau depasesc lacasul corespunzator cu cativa centimetri?
3. la showroom, m-am uitat in portbagaj. am vazut acolo roata de rezerva si 2 chestii, cred ca impreuna formau coarba/cheia pentru suruburile rotii. in schimb, nu am vazut cricul. voi ati primit asa ceva?
4. nici nu stiu ce airbaguri am si unde sunt plasate. il vom intreba pe dealer detaliile astea, pentru a tine cont de huse, in caz ca ne mai cumparam.
5. am vazut pe www.citroen.ro, la sectiunea Accesorii, suruburi antifurt - de vanzare. voi v-ati cumparat separat sau le-ati primit standard?
6. la dotarea X pe care o primim, nu beneficiem de doze de odorizant auto. vom cauta o alta solutie, dar in nici un caz braduti care pot pata accidental si definitiv bordul sau tapiseria. sunt reticent si fata derecipientele de sticla - tip AmbiPur Car - am vazut o grila de aer putin stricata din cauza unui astfel de parfum (la P307).
7. ce intelegeti voi prin termenul de "greierasi"? scartaieturi? bocaneli? troncanituri? (imi pare rau ca va pun aceasta intrebare, dar pana acum nu am mai auzit acest termen asociat de masini)
PS. pentru moment, nu mai pot sa intru pe YahooMessenger. la servici ne-au blocat porturile de comunicatie din server (8080 parca), iar acasa nu mai am net.
2. in cazul covoraselor cumparate de la Metro, se potrivesc ca dimensiuni cu cele originale? nu sunt mai mici sau depasesc lacasul corespunzator cu cativa centimetri?
3. la showroom, m-am uitat in portbagaj. am vazut acolo roata de rezerva si 2 chestii, cred ca impreuna formau coarba/cheia pentru suruburile rotii. in schimb, nu am vazut cricul. voi ati primit asa ceva?
4. nici nu stiu ce airbaguri am si unde sunt plasate. il vom intreba pe dealer detaliile astea, pentru a tine cont de huse, in caz ca ne mai cumparam.
5. am vazut pe www.citroen.ro, la sectiunea Accesorii, suruburi antifurt - de vanzare. voi v-ati cumparat separat sau le-ati primit standard?
6. la dotarea X pe care o primim, nu beneficiem de doze de odorizant auto. vom cauta o alta solutie, dar in nici un caz braduti care pot pata accidental si definitiv bordul sau tapiseria. sunt reticent si fata derecipientele de sticla - tip AmbiPur Car - am vazut o grila de aer putin stricata din cauza unui astfel de parfum (la P307).
7. ce intelegeti voi prin termenul de "greierasi"? scartaieturi? bocaneli? troncanituri? (imi pare rau ca va pun aceasta intrebare, dar pana acum nu am mai auzit acest termen asociat de masini)
PS. pentru moment, nu mai pot sa intru pe YahooMessenger. la servici ne-au blocat porturile de comunicatie din server (8080 parca), iar acasa nu mai am net.
Xsara 1.6 / C4 1.4
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
ajutor necesar
Stimate "danpopa"
Va raspund pe aceasta cale la problemele enumerate mai sus:
1. In primul rand va felicit ca ati achizitionat C4.
2. Alarma pentru C4 nu puteti monta decat una compatibila cu reteaua multiplexata a cablajului electric. In clipa de fata s-a generalizat la Citroen retea FULL CAN. Asta inseamna ca pe orice fir electric nu mai circula curent cu +12V. Semnalele sunt digitale si de aceea orice interferenta datorita unei montari suplimentare de accesorii poate cauza distrugerea unor calculatoare. Deci BSI-ul (calculatorul central al masinii care le tine in retea pe celelalte) are deja in capul lui functionarea alarmei, doar trebuie recunscuta(cu un aparat de diagnosticare Lexia 2 sau 3) si montata goarna. O alarma originala Citroen se monteaza foarte usor fara a mai sectiona nici-un cablu electric. Alarma monatat in fabrica este o versiune mai ieftina(vezi comparatia jante de aliaj comandate-250 euro CIP si cumparate dupa aceea... adica nici macar una nu mai cumperi)... O alarma neoriginala pe langa distrugerea cablajului mai duce si la neutralizarea telecomenzii originale. ... Dar bineinteles ca la noi in Romania se gasesc si solutii aftermarket. Se poate monta (de asemnea tot la un service Citroen) o alarma META FULL CAN (este chiar producatorul de alarme originale) care mentine configuratia originala a cablajului si nu necesita nici-o alta telecomanda.
3. Pentru a beneficia de parfumator in bord este necesar pacchetul "viata la bord", care la C4 X nu este pus la masinile de la noi din stoc. Deci ramane solutia "braduti".
4. De ce nu ai luat un 1,6 SX? Pentru cativa 300-400 de euro aveai si motor mai voinic si mult mai multe dotari si suspensii si frane superioare, nu?
5. Presurile originale Citroen sunt de 2 feluri:
- unele de calitate superioara cu material impermeabil in partea inferioara si mocheta in partea superioara la aproximativ 100 euro.
- si altele tot originale numai de mocheta un pic mai putin fiabile tot cu insigna C4 la aprox 50 euro.
Cred ca orice alta varianta este mai putin placuta pentru 20Ron mai ieftin.
6. Masina X dispune de 2 airbaguri frontale. Daca ai fi ales 1,6 Sx ai fi avut pachetul " viata la bord" ai fi avut si 6 airbaguri si cotiera si bricheta si plasa de prtbagaj si compartimentare in probagaj si jante pe 16".
Deci?
Cred ca pt cativa euro mai bine modifici proforma la BCR LSG si iei Sx 1,6i 16V, nu?
Daca vrei iti dau eu la 12000 Cip un 1,6 Sx cu de toate inclusiv alarma si covorase! SIC!
Va raspund pe aceasta cale la problemele enumerate mai sus:
1. In primul rand va felicit ca ati achizitionat C4.
2. Alarma pentru C4 nu puteti monta decat una compatibila cu reteaua multiplexata a cablajului electric. In clipa de fata s-a generalizat la Citroen retea FULL CAN. Asta inseamna ca pe orice fir electric nu mai circula curent cu +12V. Semnalele sunt digitale si de aceea orice interferenta datorita unei montari suplimentare de accesorii poate cauza distrugerea unor calculatoare. Deci BSI-ul (calculatorul central al masinii care le tine in retea pe celelalte) are deja in capul lui functionarea alarmei, doar trebuie recunscuta(cu un aparat de diagnosticare Lexia 2 sau 3) si montata goarna. O alarma originala Citroen se monteaza foarte usor fara a mai sectiona nici-un cablu electric. Alarma monatat in fabrica este o versiune mai ieftina(vezi comparatia jante de aliaj comandate-250 euro CIP si cumparate dupa aceea... adica nici macar una nu mai cumperi)... O alarma neoriginala pe langa distrugerea cablajului mai duce si la neutralizarea telecomenzii originale. ... Dar bineinteles ca la noi in Romania se gasesc si solutii aftermarket. Se poate monta (de asemnea tot la un service Citroen) o alarma META FULL CAN (este chiar producatorul de alarme originale) care mentine configuratia originala a cablajului si nu necesita nici-o alta telecomanda.
3. Pentru a beneficia de parfumator in bord este necesar pacchetul "viata la bord", care la C4 X nu este pus la masinile de la noi din stoc. Deci ramane solutia "braduti".
4. De ce nu ai luat un 1,6 SX? Pentru cativa 300-400 de euro aveai si motor mai voinic si mult mai multe dotari si suspensii si frane superioare, nu?
5. Presurile originale Citroen sunt de 2 feluri:
- unele de calitate superioara cu material impermeabil in partea inferioara si mocheta in partea superioara la aproximativ 100 euro.
- si altele tot originale numai de mocheta un pic mai putin fiabile tot cu insigna C4 la aprox 50 euro.
Cred ca orice alta varianta este mai putin placuta pentru 20Ron mai ieftin.
6. Masina X dispune de 2 airbaguri frontale. Daca ai fi ales 1,6 Sx ai fi avut pachetul " viata la bord" ai fi avut si 6 airbaguri si cotiera si bricheta si plasa de prtbagaj si compartimentare in probagaj si jante pe 16".
Deci?
Cred ca pt cativa euro mai bine modifici proforma la BCR LSG si iei Sx 1,6i 16V, nu?
Daca vrei iti dau eu la 12000 Cip un 1,6 Sx cu de toate inclusiv alarma si covorase! SIC!
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes