ajutati-i pe novici !

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 12-Oct-2005 13:20

Ca un adevarat dealer vorbesti, insa ce ar trebui sa stie omul este ca aia cu franele si suspensiile mai bune sunt cea mai mare gogoasa posibila.;)

Cat despre presuri, sa fim seriosi cu 100Eur si 50Eur, eu am luat presuri de la reprezentanta citroen cu 500 000 ce-i drept nu scrie pe ele citroen, dar sunt presuri si isi fac treaba cum trebuie.
Jantele pe 16" sunt de tabla si nu din aliaj, deci roti normale(asta ca sa nu fie vreo confuzie ;) )

Misto ideea asta ca un dealer sa intre pe forumuri, si sa "vorbeasca" cu lumea.

Ajungem si la alarma, eu pe citroen am pus alarma cu 8 mil, cu senzor de soc, si este si pe cheie, la service autorizat citroen, fara nici un fel de probleme, deci iar gogoasa si monopol din parte dealerului si importatorului direct ATS.
Orice alarma Viper de generatie noua este full compatibila cu autoturismele citroen.

In rest spor la vanzari draga domnule.

danpopa
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mar 11-Oct-2005 13:05
Localitate: Bucuresti

Mesajde danpopa » Mie 12-Oct-2005 13:21

A. Stimate domnule Pirscoveanu,

Va multumesc pentru detaliile oferite in mesajul anterior.

1. dupa ce va sosi masina, o sa discut cu dealerul si la service problema montarii unei alarme la ei. Pana atunci, voi cauta in Bucuresti o alarma META FULL CAN pe care sa o montez la un service Citroen.

Evident, caut produsul similar sau superior celui de fabrica/acceptat de producator si perfect compatibil cu instalatia electrica a lui C4, dar la un pret cat mai putin indepartat de cei 150E in cauza.

Daca cineva a incercat alte solutii mai bune, il rog sa ne semnaleze. Tocmai din acest motiv am si lansat intrebarea legata de alarma aici.

2. Da, oferta de 12k e foarte buna. Numai ca noi initial ne-am gandit la o masina mult mai mica (Fabia sau 206). Dupa aceea ne-am intins destul de mult la C4, insa nu am considerat ca avem nevoie de un motor mai mare. 1.4i/90CP ni s-au parut, cel putin mie, suficient pentru o masina pentru 2 persoane + 2 bagaje. Nu am dorit o masina cu valente sportive, ci doar o masina spatioasa si economica (si care sa ceara cat mai putine vizite la service !). Am fi fost dispusi sa mai luam si alte dotari suplimentare, dar cum nu erau posibile la 1.4i ...
Pe de alta parte, nici eu, nici prietena mea nu mai agream batrana 1310 si nu mai putem sa asteptam 3 luni, chiar acum cand vine iarna. Acum ceva timp in urma am ramas in pana (probleme de aprindere) noaptea intr-un sat dubios si am ajuns acasa tractati cu 2 cabluri artizanale, deci nu mai avem curaj sa mergem cu ea si suntem nerabdatori sa mergem cu un C4, care sa ne soseasca cat mai repede. Apreciez oferta dv. si va multumesc pentru informatii.

B. De obicei, informatiile prezente pe forumuri (in general) pot fi subiective. Cineva spunea ca parerile trebuiesc citite si cu o mica doza de scepticism, dar intrucat am apelat la posesorii de C4 pentru a-i intreba cum si-au solutionat problemele aparute, eu imi permit sa acord un capital de incredere tuturor celor care raspund, in virtutea faptului ca nu au nimic de pierdut sau de castigat daca sunt sinceri si binevoitori.

In concluzie, cam asta cred eu ca este scopul acestei comunitati - sa ne ajutam (macar) cu informatii corecte in "relatia" noastra cu dealerii si mecanicii.

Multumesc inca o data tuturor posesorilor C4 care au raspuns intrebarilor formulate de mine aici.
Ultima oară modificat Mie 12-Oct-2005 14:29 de către danpopa, modificat 1 dată în total.
Xsara 1.6 / C4 1.4

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

novice?

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mie 12-Oct-2005 14:28

Domnule "matrixu",

Daca pe puntea din spate se monteaza la versiunea 1,6i discuri de frana in loc de tamburi, daca pe versiunea 1,6i se monteaza jante / 16" si discuri de frane cu diametru mai mare pe fata, nu considerati ca este o franare superioara modelului 1,4i?

Daca la modelul 1,6i montarea de jante /16" si anvelope mai late, nu implica o stabilitate superioara modelului 1,4i ?

Daca unui posesor de o anumita versiune sau un potential posesor al acesteia nu i se explica cu adevarat toate diferentele, cred ca acest forum ar putea sa ajute posesorul sa judece la adevarata valoare suma investita in masina.

In cazul in care va deranjeaza prezenta mea pe acest forum, atunci sunt dispus sa nu mai apar deloc.
Dar imi permiteti macar sa citesc mesajele? Pentru ca eu ma straduiesc sa imi imbunatatesc serviciile in fata clientilor mei.

Si apropos... cu asta am incheiat: o alarma META FULL CAN cu montaj cu tot la noi este 765RON cu TVA. Cred ca Viper este mai scumpa si nu se monteaza la fel ca aceea agreata de constructor.

La revedere.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 12-Oct-2005 14:55

Domnul meu, departe de mine gandul de a va inlatura de pe acest forum, nu am eu autoritatea necesara precum nici motivele, dar dezinformati.

Nu exista versiune de C4 cu tamburi pe spate, suspensia este aceeasi la versiuni cu motor de 1.4 precum si motor de 1.6, franele sunt identice, singura deosebire vine la roti care sunt pe 16, solutia de mijloc intre stabilitate si confort.
Dar nu vad ce legatura are suspensia si franarea mai buna datorita rotilor pe 16" :roll:

Doar supozitii referitoare la alarma, si va citez CRED ca .......

Nu interpretati gresit mesajele mele, este un forum unde fiecare isi poate sustine parerea, si fiecare dintre noi cand posteaza, ar fi bine sa posteze in cunostiinta de cauza, mai ales, in acest topic, unde niste semeni de-ai nostri cer ajutorul.
Dvs ia-ti indrumat sa schimbe proforma si sa ia un 1.6 eventual tot de la DVS pt ca, printre altele are suspensii mai bune, frane mai bune etc.

Si daca intr-adevar sunteti dealer Citroen, imi pare rau sa va spun ca habar nu aveti despre masinile citroen, din moment ce afirmati ca masina are tamburi pe spate, si ca versiunea de 1.6 are discuri de frana mai mari.

O zi buna si spor la vanzari. Mai aveti acel "deal" cu Raiffeisen?

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 12-Oct-2005 15:04

In calitate de moderator si de vechi membru al acestui forum, ma vad obligat sa subliniez urmatoarele:
- toti membrii forumului sunt inscrisi aici si scriu mesaje ca persoane particulare si nu ca reprezentanti ai firmelor/companiilor la care lucreaza, sunt sunt actionari sau manageri sau patroni.
- sunt binevenite mesajele in care ne impartasim din cunostiinte sau experienta
- daca va fi necesar vom introduce o sectiune in care eventualii doritori sa poata face reclama sau oferte pentru produsele/serviciile firmelor la care lucreaza sau sunt actionari sau manageri sau patroni.

Tinand cont ca noi suntem o grupare de consumatori, este normal ca sa criticam gruparea celor care ofera servicii adica dealeri sau service-uri. De aici pot rezulta dispute serioase in cazul in care unii membrii nu respecta primul punct.
Hai sa ne gandim ce ar fi sa se inscrie si sa inceapa sa aiba o activitate sustinuta pe forum, dl Tariceanu!
Oferte de genul "nu iti mai lua masina sau alarma de la aia, vino la mine ca iti dau mai ieftin" sunt mult mai bine de trimis pe PM.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 12-Oct-2005 15:11

Eugen ca ar fi doar asta nu e nimic,a dat un pret mai mic pt o alarma care o ofera ei OK e bine de stiut si pt altii, dar pana a-l aburi pe om ca masina aia cu motor de 1.6 e cu muuuult mai performanta decar aia de 1.4 cu tamburi pe spate, si ca tot aia de 1.6 are frane mai bune si suspensii mai bune, asta clar e dezinformare. Si ca sa fie totul complet, se mai si ofera o masina de 1.6 la un pret excelent tot de acelasi domn.
La astea nu am cum sa tac, cu tot riscul de warnuri/banuri si ce vor mai fi. M-am abtinut cu greu de la un limbaj mai tendentios.

danpopa
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mar 11-Oct-2005 13:05
Localitate: Bucuresti

sa revenim la problemele de livrare

Mesajde danpopa » Mie 12-Oct-2005 15:25

imi pare rau ca am iscat o polemica pe acest forum.

in continuare as dori sa revin la 3 intrebari la care nu s-a raspuns pana acum:

1. ati primit cric, pe langa cheie si roata de rezerva?
ati primit suruburile antifurt ca standard sau ca optionale?

2. ce intelegeti voi prin "greierasi"? am vazut destule mesaje in care se foloseste acest cuvant ... inseamna scartzaieturi care se aud in habitaclu?

3. of, din nou despre covorase - cat de mare este diferenta calitativa si de mai ales de dimensiuni intre covorasele de la Metro si cele originale (cele de mocheta).
Xsara 1.6 / C4 1.4

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mie 12-Oct-2005 15:33

[

Si daca intr-adevar sunteti dealer Citroen, imi pare rau sa va spun ca habar nu aveti despre masinile citroen, din moment ce afirmati ca masina are tamburi pe spate, si ca versiunea de 1.6 are discuri de frana mai mari.

]

Scuze pentru eroarea "tamburi". Recunosc greseala si-mi asum toate consecintele.

Voi incerca sa ma abtin pe viitor de la orice comentarii, datorita neprofesionalismului.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 12-Oct-2005 15:37

Stai calm ca nu ai declansat nici o disputa.

Eu am primit tot ce trebuie(cric,chestia de desfacut rotile, si inca ceva care se monteaza in bara atunci cand tractezi sau esti tractat),trusa + triunghi din partea dealerului(dupa negocieri aprinse) mai putin suruburi antifurt, cu care nu vad ce ai putea face cu ele, daca ai roti normale.
Greierasii sunt acele zgomote nedorite care apar in masina, din diverse motive.Eu am vreo 2 unu in spate dreapta care nu stiu ce e cu el si unu pe la usa din stanga, care tipa doar pe drum fff prost. Dar cu muzica data la 8-9 minim nu ai nici o treaba nu se aude nimic.
Diferente eu n-am vazut intre covorase originale cica citroen(doar scrie pe ele citroen si atat) si niste covorase din metro.

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Mie 12-Oct-2005 15:47

O sa raspund punctual din experienta avuta cu mingiuta:
1 - eu am primit si cric si antifurt la roti. Mingiuta mea este SX cu cele 3 optionale de atunci posibile!
2 - greieras = un mic scartait, tacanit sau alt epitet de acest gen, care se aude destul de incet si care dupa o anumita perioada chiar devine enervant, desi la bun inceput nu se pare. La mine in mingiuta exista asa ceva doar atunci cand am volanul itr-o anumita pozitie axiala si intr-o anumita pozitie verticala. In rest nu apare.
3. - Este alegerea ta my man! La mine depasesc (acele M Sch) cu 2,5 cm spatiul destinat covoraselor, si imi este foarte util pentru ca atunci cand nu tin piciorul pe ambreiaj il tin pe covoras, astfel mocheta se murdareste foarte putin!

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 12-Oct-2005 15:55

Eu unul nu am auzit de masina care sa nu aiba in dotare cric si coarba pt schimbat roata in caz de pana!
Inteleg ca la masinile moderne nu mai primesti trusa de scule pt ca nu mai este la indemana utilizatorului sa repare ceva la masina, dar roata de rezerva trebuie sa o poata schimba chiar posesorul.
Dupa ce se va generaliza utilizarea anvelopelor care pot rula si dezumflate, probabil ca nu va mai exista cric in dotare, se va presupune ca mergi cu anvelopa dezumflata pana la primul service si te rezolva ei.

j lopez

Mesajde j lopez » Mie 12-Oct-2005 16:09

ma invatati si pe mine la ce folosesc butoanele "lim" si "reg" de pe volan?
pls...

sile_98
pasionat
Mesaje: 153
Membru din: Mar 22-Mar-2005 11:59
Localitate: Brasov

Mesajde sile_98 » Mie 12-Oct-2005 16:13

Fara sa fiu rautacios iti recomand sa citesti cu atentie manualul de utilizare, nu de alta, dar contine multe recomandari care te ajuta sa nu faci prostii :)

Respectivele optiuni sunt pentru reglarea vitezei limitatorului si a regulatorului de viteza.

j lopez

Mesajde j lopez » Mie 12-Oct-2005 16:15

pai n-am manual!
masina mea e sh

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mie 12-Oct-2005 16:27

j lo, unde stai la holiud? poate ne vedem sa-ti dau o copie de la manual :)


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot