Am hotarat sa renunt la uleiul Total care am inteles ca se fabrica in Romania.Masina are aproape un an de cand a iesit din garantie.
Am cumparat Motul 8100 x-Clean 5W40 , API SM.
La uleiul Total care se pune la C1 1.0i ,am observat ca si dupa cateva mii de km,ce-i drept facuti numai in afara Bucurestiului,uleiul are aceeasi culoare ca in prima zi,"foarte decolorat",abia se vede pe joja..Nivelul l-am avut tot timpul la max.Totusi e normal ca si dupa cateva mii de km. sa ramana neschimbat la culoare ? Cateva mii de km. inseamna la mine aprox.3000-3500 km.,masina avand aprox. 16.000km ( fabricata in Iulie 2006 ).
Ma interesa daca trebuie achizitionata vreo cheie anume pentru filtrul de ulei sau este buna si una din aceea care se gaseste prin benzinarii sau hypermarket-uri.
Am vazut ca cei de la ATS ( cel putin in factura),de fiecare data cand schimba filtrul de ulei ,schimba si garnitura de la busonul de golire.E musai acest lucru,ca sa stiu daca o cumpar si pe aceea ?
Si-a schimbat cineva singur filtrul de ulei ?
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu toate uleiurile Total sint facute in Romania.
Nu prea e normal ca uleiul sa nu-si schimbe culoarea dupa 3-3500 de km. dar poate nu ai fortat masina. Citi litri de ulei intra in motorul de C1?
E recomandat sa schimbi si garnitura de la busonul de scurgere ca sa nu pierzi pe acolo.
Nu prea e normal ca uleiul sa nu-si schimbe culoarea dupa 3-3500 de km. dar poate nu ai fortat masina. Citi litri de ulei intra in motorul de C1?
E recomandat sa schimbi si garnitura de la busonul de scurgere ca sa nu pierzi pe acolo.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Din cate imi aduc aminte,parca si pe bidonul de Total Quartz 9000 5W40,uleiul care se baga in motorul C1-ului scrie ca-i facut in ro.
In motor intra 3,2l daca se schimba si filtrul.
Adevaru-i ca nu-mi prea place sa duc masina in ture prea mari..,de regula schimb in jurul turatiei de cuplu,respectiv 3600 rpm.,iar pe autostrada sau un afara Buc. merg cam cu 110-120 km/h si uneori pt. scurt timp cu 130 km/h.
Ok,deci voi cumpara si garnitura respectiva.
In motor intra 3,2l daca se schimba si filtrul.
Adevaru-i ca nu-mi prea place sa duc masina in ture prea mari..,de regula schimb in jurul turatiei de cuplu,respectiv 3600 rpm.,iar pe autostrada sau un afara Buc. merg cam cu 110-120 km/h si uneori pt. scurt timp cu 130 km/h.
Ok,deci voi cumpara si garnitura respectiva.
Mda..,dar parca nici acest aspect nu-mi inspira incredere,tinand cont de cate matrapazlacuri se fac Romania.In fine,alegerea o face fiecare dupa cum ii pohteste inimioara si buzunarul.
Eu am ales marca MOTUL deoarece este cam singura care isi mai fabrica produsele in tara de origine,aspect care mi se pare ft. safe in ceea ce priveste calitatea produsului.
Si nu in ultimul rand : http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=despre.
Cred ca spune multe despre aceasta marca,ca si pretul de altfel : 66 lei/l 8100 x-Clean 5W40 API SM.
Deja o daduram in divagatii,mai dragi colegi de forum.
Numai bine.
Eu am ales marca MOTUL deoarece este cam singura care isi mai fabrica produsele in tara de origine,aspect care mi se pare ft. safe in ceea ce priveste calitatea produsului.
Si nu in ultimul rand : http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=despre.
Cred ca spune multe despre aceasta marca,ca si pretul de altfel : 66 lei/l 8100 x-Clean 5W40 API SM.
Deja o daduram in divagatii,mai dragi colegi de forum.
Numai bine.
poti folosi DOAR cheie ca aici, din cele gasite in comert, si chiar o sa te chinuiesti un pic fiindca spatiul e stramt : http://www.zozoautolamp.ro/images/produ ... UT4311.jpg
cel mai usor e sa folosesti una dintr-asta:
http://www.topbiz.ro/top1/upload_pics/p ... _73037.jpg ,dar din pacate sunt profesionale si costa f. mult. , sau o tubulara de filtru de ulei dar acelea se gasesc numai la trusa si costa si mai mult:
http://images.google.ro/imgres?imgurl=h ... o%26sa%3DN
DECI, SINGURA SOLUTIE PT. BUZUNARUL NOSTRU ESTE PRIMA. daca nu au la Hypermarket, gasesti sigur la magazinele cu piese de Dacia. e 10 lei
cel mai usor e sa folosesti una dintr-asta:
http://www.topbiz.ro/top1/upload_pics/p ... _73037.jpg ,dar din pacate sunt profesionale si costa f. mult. , sau o tubulara de filtru de ulei dar acelea se gasesc numai la trusa si costa si mai mult:
http://images.google.ro/imgres?imgurl=h ... o%26sa%3DN
DECI, SINGURA SOLUTIE PT. BUZUNARUL NOSTRU ESTE PRIMA. daca nu au la Hypermarket, gasesti sigur la magazinele cu piese de Dacia. e 10 lei
Merci mult maestre,stiam eu ca tu o sa vii cu informatia de care am nevoie.
Banuiesc ca ti-ai schimbat singur filtrul ,nu ? Ia zi-mi si mie ,trebuie sa iau de la ATS si garnitura aceea de la busonul de golire,pe care am vazut ( in factura cel putin) ca o schimba si ei de fiecare data la inlocuierea uleiului.
Nu mai bine.
Banuiesc ca ti-ai schimbat singur filtrul ,nu ? Ia zi-mi si mie ,trebuie sa iau de la ATS si garnitura aceea de la busonul de golire,pe care am vazut ( in factura cel putin) ca o schimba si ei de fiecare data la inlocuierea uleiului.
Nu mai bine.
eu n-am vazut niciodata filtru de ulei fara garnitura (nu zic ca nu exista, dar eu n-am apucat sa vad ). mie imi inspira incredere un filtru daca arata bine si pe afara si tocmai de aceea am ramas la filtrele de ulei de origine (Denso). sunt foarte ingrijit lucrate, vin sigilate in interiorul cutiei si cu garnitura deja gresata. nu sunt multe ambalate asa misto. filtrul de aer in schimb, il iau MAHLE (model LX1001). spre deosebire de filtrul de aer de origine (Denso) care e cu totul din hartie presata, asta de la Mahle are garnitura de cauciuc pe margine (cred ca etansaza mai bine).
garnitura de la baia de ulei e 4 lei la reprezentanta. eu le-am mai si refolosit, fiindca nu am strans niciodata atat de tare busonul incat sa le stric. daca stratul de teflon nu e stricat, nu o schimb. (@nicum: la C1 garnitura este doar o saiba de aluminiu teflonata, nu e garnitura de baie clasica, din cupru care se turteste la strangere)
garnitura de la baia de ulei e 4 lei la reprezentanta. eu le-am mai si refolosit, fiindca nu am strans niciodata atat de tare busonul incat sa le stric. daca stratul de teflon nu e stricat, nu o schimb. (@nicum: la C1 garnitura este doar o saiba de aluminiu teflonata, nu e garnitura de baie clasica, din cupru care se turteste la strangere)
cei care nu sunt fani Total pot fi fericiti. cel putin 5W40 a cam inceput sa dispara de prin supermarketuri:(. Ultima oara abia am gasit. Pacat mie imi placea si sper sa fie doar o situatie de moment.
Xenon, cheile pe care le-ai prezentat tu in al doilea link sunt de la filtru sau de la busonul de golire a uleiului ?
Xenon, cheile pe care le-ai prezentat tu in al doilea link sunt de la filtru sau de la busonul de golire a uleiului ?
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
toate sunt chei de filtru. cea cu 3 picioare e foarte desteapta, o fixezi in cheia cu clichet si se strange singura pe filtru in timp ce fortezi, merge pe mai multe dimensiuni de filtru. tubularele sunt tot de filtru. sunt facute fix pe forma filtrului.
filtrul Toyota este produs de Denso. este acelasi.
filtrul Toyota este produs de Denso. este acelasi.
Inteleg, merci de info. vazusem prin supermarket niste modele ieftine la accesorii dar am inteles ca sunt proaste rau.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
XENON scrie:eu n-am vazut niciodata filtru de ulei fara garnitura (nu zic ca nu exista, dar eu n-am apucat sa vad ). mie imi inspira incredere un filtru daca arata bine si pe afara si tocmai de aceea am ramas la filtrele de ulei de origine (Denso). sunt foarte ingrijit lucrate, vin sigilate in interiorul cutiei si cu garnitura deja gresata. nu sunt multe ambalate asa misto. filtrul de aer in schimb, il iau MAHLE (model LX1001). spre deosebire de filtrul de aer de origine (Denso) care e cu totul din hartie presata, asta de la Mahle are garnitura de cauciuc pe margine (cred ca etansaza mai bine).
garnitura de la baia de ulei e 4 lei la reprezentanta. eu le-am mai si refolosit, fiindca nu am strans niciodata atat de tare busonul incat sa le stric. daca stratul de teflon nu e stricat, nu o schimb. (@nicum: la C1 garnitura este doar o saiba de aluminiu teflonata, nu e garnitura de baie clasica, din cupru care se turteste la strangere)
Filtrul de ulei la C1 se strange doar "la mana" sau este nevoie sa fie strans si cu cheia ? Pun aceasta intrebare,deoarece am auzit diverse variante : unii zic ca se strange la mana si se foloseste cheia doar cand se desface,altii ca se strange si se desface cu cheia..
Mi-am cumparat filtru de la ATS si nu scrie Denso..Scrie ca-i original,made in France..
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer