Rotatii/minut
Moderator: Echipa Tehnica
pai spuneam ca nu e bine sa mergi asa pentru ca te gindesti ca faci o economie de carburant si de fapt consumi mai mult si uzezi mai repede ambreiajul (care merge patinind in timp ce tu accelerezi, logic) si subansamble din motor pentru ca daca e subturat, motorul face un efort f mare si nici macar nu are o turatie care sa ii asigure o ungere corespunzatoare. simplu. cu bucatile de carne te prinzi tu daca te mai gindesti umpic :-)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Arise scrie:Nu am inteles nimic...![]()
Stiu ca nu e tocmai sanatos sa fac treaba asta, dar atunci cand am nevoie de un plus de viteza, "pişc" ambreiajul.
Pişc = a apasa usor pe ambreiaj, nu il calc total.
Sunt convins ca multi fac treaba asta cand de exemplu este nevoie de treapta I, si ei sunt in a II.
In legatura cu carnea... chiar nu inteleg.
E cu totul altceva treapta II fata de I, dar tu cand mergi la 40km/h cu a IV a e fortat rau de tot, macar da-i si tu a IV a pe la un 55-60 si nu o sa depasesti 3000 ture, si toata lumea va fi fericita

A I a e doar sa pleci dupa loc si atat.
Arise scrie:Nu am inteles nimic...![]()
Stiu ca nu e tocmai sanatos sa fac treaba asta, dar atunci cand am nevoie de un plus de viteza, "pişc" ambreiajul.
Pişc = a apasa usor pe ambreiaj, nu il calc total.
Sunt convins ca multi fac treaba asta cand de exemplu este nevoie de treapta I, si ei sunt in a II.
In legatura cu carnea... chiar nu inteleg.
Faza cu ambreiajul piscat, lasa de dorit, ambreiajul, in principiu trebuie sa lucreze corect, adica , cursa pedalei sa fie totala, altfel o sa ai surprize neplacute, cea mai frecventa ar fi aceea ca viata ambreiajului, cu tot ce presupune el( disc, placa, rulment) se micsoreaza considerabil.
Carnea = multe injuraturi la adresa familiei, neamurilor si a stramosilor, bineinteles, toate la adresa ta.

-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
viteza maxima
Maximul la C4 1.4i este 6000 RPM, si este limitat electronic (in mers), adica 196km/h. Am incercat eu la vale in jos si nu a crescut mai sus de atat.
Pe drum drept s-a oprit la 176km, cu toate ca, specificatiile tehnice ne informeaza : viteza maxima constructiva 182km/h. .. poate isi mai da drumul ..
Pe drum drept s-a oprit la 176km, cu toate ca, specificatiile tehnice ne informeaza : viteza maxima constructiva 182km/h. .. poate isi mai da drumul ..
mars2k scrie:Ma adaptez si eu la o anumita parte a audientei, ce sa fac...
Din cate vad, exista oameni care [aparent] nu pot sa inteleaga ca 2 motoare de acelasi tip,
montate pe 2 masini diferite, la aceeasi viteza a masinii, pot avea turatii diferite...
Acum te rog fii amabil si explica-mi ce e "mai mult decat eronat" in afirmatia:
"Daca C4 1.6i, cu pneuri de 205/55 R16,
are la 1000 RPM (in treapta a 5-a) viteza de 32.06 km/h,
inseamna ca la 6000 RPM (tot in treapta a 5-a) va avea 192.4 km/h".
nu-si mai "da drumul", iti spun eu...atata poate.
numai ca, poate "drumul drept" de care mentionezi a fost usor in panta (cu un unghi suficient de mic incat sa nu-l sesizezi) si poate au mai existat si alti factori care sa ingreuneze inaintarea automobiluluit (vant, sarcina mare,..)...
cel mai bun exemplu e pe dn1, portiunea dintre ploiesti si campina, unde eu pe sensul ploiesti - campina cu greu am ajuns la 195, iar la intoarcere cu acelasi efort la 210 (vorbim de indicatia la bord).
numai ca, poate "drumul drept" de care mentionezi a fost usor in panta (cu un unghi suficient de mic incat sa nu-l sesizezi) si poate au mai existat si alti factori care sa ingreuneze inaintarea automobiluluit (vant, sarcina mare,..)...
cel mai bun exemplu e pe dn1, portiunea dintre ploiesti si campina, unde eu pe sensul ploiesti - campina cu greu am ajuns la 195, iar la intoarcere cu acelasi efort la 210 (vorbim de indicatia la bord).
raspuns
Poate mai mult !!! ... si chair va putea.
Drumul drept pe care am facut testarea a fost A1 Bucuresti- Pitesti - Bucuresti, viteza maxima prinsa fiin 176.
Pe A2 Bucuresti-Slobozia, viteza maxima a variat intre 174 si 182 pe distantza de 50 de km. Deci pe drum perfect drept ar fi pe la mijloc 176-177. Caci 50 de km de Autostrada nu pot fi toti la vale sau toti la deal, si vand nu era de loc , nu se misca nici o frunza din nici un copac.
Am fost la ATS si mam plans ca nu prinde viteza maxima, si mi-au zis ca e limitat din ECU la o anumita turatie, dar dupa garantie pot sal delimitez si o sa mearga mai tare, .intradevar daca poate.
Drumul drept pe care am facut testarea a fost A1 Bucuresti- Pitesti - Bucuresti, viteza maxima prinsa fiin 176.
Pe A2 Bucuresti-Slobozia, viteza maxima a variat intre 174 si 182 pe distantza de 50 de km. Deci pe drum perfect drept ar fi pe la mijloc 176-177. Caci 50 de km de Autostrada nu pot fi toti la vale sau toti la deal, si vand nu era de loc , nu se misca nici o frunza din nici un copac.
Am fost la ATS si mam plans ca nu prinde viteza maxima, si mi-au zis ca e limitat din ECU la o anumita turatie, dar dupa garantie pot sal delimitez si o sa mearga mai tare, .intradevar daca poate.
kata scrie:nu-si mai "da drumul", iti spun eu...atata poate.
numai ca, poate "drumul drept" de care mentionezi a fost usor in panta (cu un unghi suficient de mic incat sa nu-l sesizezi) si poate au mai existat si alti factori care sa ingreuneze inaintarea automobiluluit (vant, sarcina mare,..)...
cel mai bun exemplu e pe dn1, portiunea dintre ploiesti si campina, unde eu pe sensul ploiesti - campina cu greu am ajuns la 195, iar la intoarcere cu acelasi efort la 210 (vorbim de indicatia la bord).
puiuradu scrie:Am fost la ATS si mam plans ca nu prinde viteza maxima, si mi-au zis ca e limitat din ECU la o anumita turatie, dar dupa garantie pot sal delimitez si o sa mearga mai tare, .intradevar daca poate.
mai nea puiu,
limitarea de turatie exista intr-adevar, da' tu in nici un caz nu ai ajuns la acel prag cu a 5-a (chiar si dupa calculele lui mars2k), si nici nu ai cum sa ajungi la ea...decat poate daca te cu masina pe partia de ski.
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats