
ulei 2T adaugat in motorina
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Eu am folosit la un plin de motorina la c5 de la Mol evo 5 Diesel, si am constat urmatoarele: consumul a ramas la aceleasi valori 8.4% in trafic combinat urban si afara cu aerul conditionat tot timpul pornit, de tras nu trage mai bine singura diferenta sesizabila este silentiozitatea motorului, partea de noxe nu am cum sa o determin. Pentru inceput am adaugat in rezervor 200 ml la 75l motorina, la urmatorul plin o sa pun 400ml la un plin, o sa revin cu observatiile dupa ce consum motorina.
MESERIAS
Dupa ce am studiat in amanunt acel forum din Marea Britanie, respectiv sfaturile lui "Yokohama", am inceput sa folosesc si eu uleiul 2T in motorina.
Uleiul pe care il folosesc este Mol Dynamic Sprint, specificatii Jaso FC ISOL-E GD. Se gaseste in orice benzinarie Mol (14-15 lei/litrul). Motorina folosita este Mol Tempo Diesel, iar masina Renault Megane 2.2, 1,9 dci, 2008. Ca si efecte:
1. Zgomot motor: mult mai silentios, toarce ca un motan!!!
2. Elasticitate motor: urca mai usor in ture, este mult mai sprintena masina, ca si cum ar merge cu motorina cu cifra cetanica mai mare.
3. Fum: in prima faza, la accelerari "blana" incepand de la 2000 de ture, fumega impresionant, la accelerari "soft", nu fumega deloc. Cu siguranta ca dadea afara ce era pe-acolo adunat in timp, cu toate ca nu o subturez niciodata. I-am aplicat o "curatare", in treptele 3 si 4 pana in 4000 de ture, dupa care a inceput sa scoata din ce in ce mai putin fum, iar acum mai deloc.
4. Consum: mi-a scazut cam cu 0,3 litri/100km, dar nu bag mana in foc daca din cauza amestecului. Poate fi si din cauza drumului, nu stiu... O sa mai vad in timp.
Deja sunt la al doilea plin (900 km facuti) si masina se comporta in continuare exemplar, adica mai bine ca inainte de "tratament". Voi mentine reteta in continuare: proportie amestec 1/200, ulei Mol Dynamic Sprint, motorina Mol Tempo Diesel.
Daca a mai folosit cineva amestecul, sunt curios sa mai aud pareri.
Drumuri bune!
Uleiul pe care il folosesc este Mol Dynamic Sprint, specificatii Jaso FC ISOL-E GD. Se gaseste in orice benzinarie Mol (14-15 lei/litrul). Motorina folosita este Mol Tempo Diesel, iar masina Renault Megane 2.2, 1,9 dci, 2008. Ca si efecte:
1. Zgomot motor: mult mai silentios, toarce ca un motan!!!
2. Elasticitate motor: urca mai usor in ture, este mult mai sprintena masina, ca si cum ar merge cu motorina cu cifra cetanica mai mare.
3. Fum: in prima faza, la accelerari "blana" incepand de la 2000 de ture, fumega impresionant, la accelerari "soft", nu fumega deloc. Cu siguranta ca dadea afara ce era pe-acolo adunat in timp, cu toate ca nu o subturez niciodata. I-am aplicat o "curatare", in treptele 3 si 4 pana in 4000 de ture, dupa care a inceput sa scoata din ce in ce mai putin fum, iar acum mai deloc.
4. Consum: mi-a scazut cam cu 0,3 litri/100km, dar nu bag mana in foc daca din cauza amestecului. Poate fi si din cauza drumului, nu stiu... O sa mai vad in timp.
Deja sunt la al doilea plin (900 km facuti) si masina se comporta in continuare exemplar, adica mai bine ca inainte de "tratament". Voi mentine reteta in continuare: proportie amestec 1/200, ulei Mol Dynamic Sprint, motorina Mol Tempo Diesel.
Daca a mai folosit cineva amestecul, sunt curios sa mai aud pareri.
Drumuri bune!
am folosit si eu un ulei 2T de la MOL la niste motorina LUKOIL ( 100 ml ulei la 28 l motorina si pot sa afirm urmatoarele :
clar mai silentioasa ! se infinge mai bine la turatii mici si parca mareste elasticitatea motorului ; am urcat si coborat trecatoarea "Palma" Sucevita cu viteza a treia fara a necesita cu adevarat schimbarea vitezei! adica in curbe cu rampa de urcare 8 % turatia scadea la 1000 rot/min si imediat crestea repede in ture, fara nici o problema!
Despre consum inca nu pot aprecia dar sigur o sa mai folosesc amestecul!
clar mai silentioasa ! se infinge mai bine la turatii mici si parca mareste elasticitatea motorului ; am urcat si coborat trecatoarea "Palma" Sucevita cu viteza a treia fara a necesita cu adevarat schimbarea vitezei! adica in curbe cu rampa de urcare 8 % turatia scadea la 1000 rot/min si imediat crestea repede in ture, fara nici o problema!
Despre consum inca nu pot aprecia dar sigur o sa mai folosesc amestecul!

Oare ajuta cu ceva acest ulei la evacuarea apei din motorina?

Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
ulei 2T adaugat in motorina
Daca masina mea are FAP. ce credeti, sa pun sau nu ulei 2T in motorina?
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Deci dupa ~ 1300-1500km de folosit 2T masinile se simt foarte bine, FAP-ul la fel a ajuns sa-si faca regenerarea la ~650-700km; e drept ca majoritatea km au fost la drum lung dar totusi inainte la drum lung FAP-ul parca se regenera pe la ~450km.
Consumul a scazut si el, am scos intre ~5.5 - 6.2 % combinat, asta la mers pe autostrada pe cruise, constant la ~130 km/h exceptie depasirile unde am dus-o ~150-170km/h.
Motorina folosita a fost Tempo Diesel de la Mol.
Consumul a scazut si el, am scos intre ~5.5 - 6.2 % combinat, asta la mers pe autostrada pe cruise, constant la ~130 km/h exceptie depasirile unde am dus-o ~150-170km/h.
Motorina folosita a fost Tempo Diesel de la Mol.
il recomand pe Radu Tuluc, sursa serioasa si cel mai bun pret !
sunt la al 6-lea plin din care ultimele 4 cu LM 1052.
in afara de asta am facut si un drum in germania cu amestecul minune dar cu masina unui amic (golf4 1.9 TDi 101cp) si am ramas super incantati de cum s-a comportat.
am facut si test coparativ cu aceias masina pe autoband si diferenta este majora ca si randament.
ideea este ca am folosit la primele 2 plinuri ulei 2T valvoline si motorul era mai silentios si putin mai sprinten, cu LM 1052 este mai zgomotos putin insa trage si mai bine si consuma mai putin.
fara ulei faceam cam 600KM(chiar 570km cu A/C) cu un plin (42L), cu Valvoline cam la fel, iar cu Liqui Moly am ajuns la 700KM...
sunt la al 6-lea plin din care ultimele 4 cu LM 1052.
in afara de asta am facut si un drum in germania cu amestecul minune dar cu masina unui amic (golf4 1.9 TDi 101cp) si am ramas super incantati de cum s-a comportat.
am facut si test coparativ cu aceias masina pe autoband si diferenta este majora ca si randament.
ideea este ca am folosit la primele 2 plinuri ulei 2T valvoline si motorul era mai silentios si putin mai sprinten, cu LM 1052 este mai zgomotos putin insa trage si mai bine si consuma mai putin.
fara ulei faceam cam 600KM(chiar 570km cu A/C) cu un plin (42L), cu Valvoline cam la fel, iar cu Liqui Moly am ajuns la 700KM...
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
Pentru ca acest subiect nu pare a fi dedicat in special C5, ci are un interes mai larg, l0am mutat eu la tips & Tricks ..
:)
Cititnd cele dezbatute si dupa ce am viorbit cu unii dintre mebrii clubului, am luat decizia de a pune si eu ulei 2T in motorina.
Prin urmare, azi noapte (multimita lui khan - prietenii stiu de ce
) am intrat in posesia primului litru de LM 1052 si astazi masina a primit primul "gat". O scot in wknd-ul asta la un drum de 800 km si va spun atunci cum s-a comportat ..

Cititnd cele dezbatute si dupa ce am viorbit cu unii dintre mebrii clubului, am luat decizia de a pune si eu ulei 2T in motorina.
Prin urmare, azi noapte (multimita lui khan - prietenii stiu de ce

Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw