Buna seara,
Imi plac masinile Citroen mai vechi si as vrea sa restaurez unul si ma intereseaza sa-mi spuneti si mie care model ar fi mai usor de restaurat....adica penntru un incepator in ale restaurarii si in special la masini Citroen.
Multumesc
restaurare citroen
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7679
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
2cv este cel mai usor deoarece se gasesc toate subansambele de caroserie de cumparat noi, cat si piese de mecanica; ar mai fi frumos sa restaurezi un cx serie 1, dar este FOARTE costisitor, sau, de ce nu, mai poti incerca si cu un gsa, sau gs (eu unul prefer GS); alte modele de citroen clasice sunt foarte rare, si... scumpe (DS, etc)
multumesc pentru sfat ,si eu ma gindeam la 2cv dar vroiam sa mai aud si alte pareri.Poti sa-mi spui pe la citi bani ajunge un 2cv? DS-ul cum ti se pare ca am vazut niste videoclipuri pe youtube,de la emisiunea de pe Discovery,Wheeler dealers in care i-au un DS i-l aranjeaza si i-l revind iar,si mi sa parut foarte frumoasa masina,ca mai toate Citro
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
2CV e cel usor de restaurat. Gasesti absolut toate manualele pana la ultimul surub pe net daca vrei.In plus, poti sa iti cumperi absolut orice piesa (dar doar dupa net din nefericire).(poti sa il faci de la 0 daca vrei apropo)
E si varianta unui GSA/GS(cred ca il poti gasi f ieftin) sau un AMI. Consider ca DS/ID-ul necesita o investitie prea mare.(pana si o epava costa f f mult).Iar daca mai pui si restauratul fa un calcul..
Mai e si varianta unui CX(asa cum zicea si dj01fd). Cu toate ca probabil vei lua masina iarasi ieftin, restaurarea lui te va duce mult fiind o masina complicata cu multe piese.
Problema e ca in Romania nu prea gasesti Citroen-uri bune...(personal m-as orienta spre alta marca sincer..gandeste-te ca nu prea gasesti piese noi in romania pt citroen ci trebuie sa aduci de afara..)
.Si stiu din experienta ca nu vei putea sa scoti o masina buna din o epava!!! Sfatul meu: cauta una bunicica in primul rand(chiar daca dai mai mult)
De cati bani dispui?
E si varianta unui GSA/GS(cred ca il poti gasi f ieftin) sau un AMI. Consider ca DS/ID-ul necesita o investitie prea mare.(pana si o epava costa f f mult).Iar daca mai pui si restauratul fa un calcul..
Mai e si varianta unui CX(asa cum zicea si dj01fd). Cu toate ca probabil vei lua masina iarasi ieftin, restaurarea lui te va duce mult fiind o masina complicata cu multe piese.
Problema e ca in Romania nu prea gasesti Citroen-uri bune...(personal m-as orienta spre alta marca sincer..gandeste-te ca nu prea gasesti piese noi in romania pt citroen ci trebuie sa aduci de afara..)
.Si stiu din experienta ca nu vei putea sa scoti o masina buna din o epava!!! Sfatul meu: cauta una bunicica in primul rand(chiar daca dai mai mult)



De cati bani dispui?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
nu dispun de o suma de bani, am un venit care mi-ar permite sa ma apuc sa restaurez o masina din clasa mica,cu pisele asa este ca nu sint noi pe aici>Ma gindeam ca alternativa sa fie un Fiat 500 sau 600,dar sint prea mici,la 1,85 dai cu capul in plafon intr-o masina de asta,ca vad ca ai fiat? Ca sa i-au piese mai ieftine,zic eu,si noi, am rude in UK unde sigur gasesc ce am nevoie,ca aia sint bolnavi dupa masini.Pentru moment ma documentez
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Daca ai rude afara e excelent.(cred ca poti gasi ceva piese si in UK).
Legat de Fiat..500 sa nu iei(nu gasesti unul bun, e si f scump si f prost in acelasi timp). 600-le nu e nici el o varianta din moment ce nu intri in el(am unul pe care l-as da app). Recomand un 850(usor de reparat) sau un 1300(masina maricica care inca se mai gaseste in stare buna)
Avantajul la Fiat/Renault e ca inca mai gasesti piese noi in Romania pt ele.
Oricum, bafta la cautat masini, fie ele Citroen sau nu. Posteaza daca gasesti ceva.
Sunt curios.
Legat de Fiat..500 sa nu iei(nu gasesti unul bun, e si f scump si f prost in acelasi timp). 600-le nu e nici el o varianta din moment ce nu intri in el(am unul pe care l-as da app). Recomand un 850(usor de reparat) sau un 1300(masina maricica care inca se mai gaseste in stare buna)
Avantajul la Fiat/Renault e ca inca mai gasesti piese noi in Romania pt ele.
Oricum, bafta la cautat masini, fie ele Citroen sau nu. Posteaza daca gasesti ceva.

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Nu stiu daca mai exista acel citroen...
Si eu zic ca GSA-ul e o varianta destul de buna, mai ales ca il poti gasi f ieftin. Toata lumea vrea sa scape de el datorita hidraulicii si consumului mare. Personal am vazut unul dus la taiat desi arata impecabil(fara pic de rugina)
Ii taiasera deja capota si aripile spate ca altfel l-as fi luat de frumusete.
Daca nu vrei neaparat sa fie f vechi, poti incerca si cu un BX Seria 1 benzina (cat mai vechi '83-'84..). Ai avantajul ca la BX gasesti mai usor piese si iarasi il iei pe o suma modica(mai ales daca e pe benzina carburator pt ca astea nu se cauta deloc practic.). Dezavantajul: nu prea gasesti un seria 1 benzina in o stare buna.
Si un BX seria 1 are doza lui de farmec.
Tu alegi ce masina iti iei.
REPET: indiferent de marca sau tip, cauta una cat mai buna.

Si eu zic ca GSA-ul e o varianta destul de buna, mai ales ca il poti gasi f ieftin. Toata lumea vrea sa scape de el datorita hidraulicii si consumului mare. Personal am vazut unul dus la taiat desi arata impecabil(fara pic de rugina)

Daca nu vrei neaparat sa fie f vechi, poti incerca si cu un BX Seria 1 benzina (cat mai vechi '83-'84..). Ai avantajul ca la BX gasesti mai usor piese si iarasi il iei pe o suma modica(mai ales daca e pe benzina carburator pt ca astea nu se cauta deloc practic.). Dezavantajul: nu prea gasesti un seria 1 benzina in o stare buna.
Si un BX seria 1 are doza lui de farmec.
Tu alegi ce masina iti iei.
REPET: indiferent de marca sau tip, cauta una cat mai buna.



Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Ca unu care n-are de lucru si restaureaza un Cx serie 1 te sfatuiesc sa nu te apuci de Cx, DS chiar si GSA sau BX
Ca sa ai idee ce inseamna sa restasurezi o masina complicata baga un ochi la topicul meu:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 13&start=0
2CV-ul in schimb e ca un joc de Lego pe langa citroenurile mari. Il restaureaza si un scolar la profesionala
Ca sa ai idee ce inseamna sa restasurezi o masina complicata baga un ochi la topicul meu:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 13&start=0
2CV-ul in schimb e ca un joc de Lego pe langa citroenurile mari. Il restaureaza si un scolar la profesionala

Înapoi la “Restaurari si prezentari”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187793
Total subiecte 18658
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV