hidraulica?

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen CX.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Dum 16-Oct-2005 19:20

Mugurel, nu mai lua totul asa de personal. Pe forumuri se discuta de obicei in contradictoriu atunci cand se intalnesc mai multi oameni cu ceva cunostinte tehnice. Oricum nimeni nu e posesorul adevarului absolut in toate domeniile.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Dum 16-Oct-2005 19:43

Pai bun, si cum sa fac sa nu mai fiu privit ca un dealer?

La ora asta sunt convins ca sunt unul din cei mai vechi concesionari din tara, si am facut totul exclusiv din pasiunea pt Citroen nu pentru a imbarliga niste clienti, si astfel sa ma umplu de bani.
Daca observi, la orice text al meu primesc niste raspunsuri foarte furioase din partea mebrilor clubului vostru.

Chiar eram fericit ca exista un club Citroen.
As fi vrut sa apar si eu sambata la reuniunea vostra, dar mi-a fost frica de reactia voastra a membrilor, pe o parte si de reactia importatorului pe cealalta parte, care nu agreeaza apartenenta mea la acest club.

In orice caz, atractia mea pt Citroen nu o schimba nici forumul nici problemele datorate sistemului impus de constructorul francez.
Stiai ca Citroen vrea in 2007 reteaua Citroen Romania sa devina cea mai tare dintre toate celelalte din Europa? Si vor sa fie un exemplu fata de ceilalti dealeri ale altor marci din Ro! Inclusiv fratele Peugeot.

Apropos... Standul Citroen de la SIAB a primit premiul pt cel mai frumos stand, si a fost apreciat de Thiery Peugeot, care in ziua de joi 06.10.2005 se afla langa D-l Tariceanu. (Un tip chelios, inalt si cam la 50 de ani.)
Alveolele de panza au fost aduse din Belgia, iar reactia tuturor celor care au vizitat standul Citroen fata de ceilalti ani a fost una de oameni care in sfarsit stiau de masinile actuale, si-au facut poze cu masinile, au pus intrebari foarte pertinente, lansarea de carte de vineri 14 oct a fost facuta la standul Citroen, etc...
Eu am fost in permanenta la SIAB in Aceste zile... sau mai bine zis mi-am lasat firma balta pentru a face cat mai mult pentru patria Citroen.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 16-Oct-2005 20:01

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:"Clapet Anti-affaissement"
Din pacate intrarea mea pe acest forum imi da bataie cam prea mare de cap si nu sunt inteles ca un pasionat de Citroen ci doar ca "un dealer care nu are habar de Citroen".

Imi cer scuze daca v-am lasat impresia ca ati fi tratat altfel datorita faptului ca sunteti dealer Citroen.
V-am contraziz din punct de vedere tehnic.De ce?Pt. ca:
As putea sa-ti dau un sfat.
lasarea caroseriei la pamant se datoreaza returului lichidului hidraulic din cilindrii de suspensie.

Eu aici am inteles ca vinovat de lasarea caroseriei este returul(nu stiam ce vrei sa spui)
aceasta problema a fost rezolva de Citroen la varianat Xantia de dupa 1997, amplasand o electrovalva pe returul suspensiei care se dezactiveaza ( mentinand presiunea in cilindrii astfel ) in momentul in care se ia contactul masinii.

Mi-am permis sa fac o trecere in revista a modelului care a folosit prima dat o asemenea supapa(nu seamana cu cea de acum dar...) si sa specific ca nu este amplasata pe returul suspensiei.
Este adevarat ca documentatia de care dispun spune clar ca aceste supape lucreaza fara nici o alimentare electrica(pt. cele oleopneumatice sigur;pt. cele de pe hidractiv nu sunt sigur).
Daca ati putea sa-mi trimite-ti scanurile de care vorbiti as fi foarte foarte recunascator.
Inca o data imi cer scuze si as dori ca in primul rand dv. sa uitati ca sunteti dealer citroen folosind acest forum pt. relaxare.

flipkp
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Sâm 09-Iul-2005 12:57
Localitate: bucuresti

Mesajde flipkp » Dum 16-Oct-2005 20:09

Pentru bossplaya, la Oradea exista un mecanic de Citoen-uri foarte bun, se numeste Constantin.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Dum 16-Oct-2005 20:13

spune-mi de ce model ai nevoie.
as avea nevoie si de nr PR.( e din 4 cifre de exemplu 9101... asta iti da exact ziua fabricatiei si uzina unde e construita. Eu atat aveam la Xsaruca VTS a doua).
asta la masinile mai vechi era vopsit pe caroserie.
la modelele recente(de la Picasso incoace) este scris pe eticheta din 5 cifre 09889 sau 10332.
PR a inceput simultan si la Peugeot si la Citroen (pt ca e aceeasi fabrica) cu nr 0001 in 01 ian 1980.
Ca scheme de principiu se pot folosi cele de la scoala CITROEN. PE CELE DE LA C5 SI C6 DIN PACATE NU POT SA TI LE DAU, PT K AM SEMNAT CA NU LE PUBLIC. oricum vad ca va descurcati de pe tot felul de site-uri.

Pt C5 o sa apara sigur, daca nu le gasesti deja.
La C6 e inca in mare secret ce se intampla pe acolo. Masina inca nu e gata de vandut. si ce avem din franta inca nu e definitiv. dar am manualul de utilizare.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Dum 16-Oct-2005 20:17

Iti spun eu. Ii trebuie pentru un XM sau o Xantia fara hidractive, ca vrea sa-si puna antisink pe Cx.

Iti trimit PM

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Dum 16-Oct-2005 20:18

eram curios sa vad ce parare aveti despre c6 dupa ce l-ati vazut la SIAB.

Ati citit ce am scris la cap " de la Xantia catre viiitor? despre c6?
sunt parerile mele cat se poate de obiective.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Dum 16-Oct-2005 20:23

maine cand ajung la firma.

oricum e super simplu: se pune o electrovalva la care ii tragi un plus contact si in momentul in care are curent se deschide si permite trecerea LHM-ului.MAi greu e cu conductele de presiune.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 16-Oct-2005 20:23

Un orga number va pot da pt pt. un CX dar nu inteleg de ce aveti nevoie de el.
Eu voiam schemele hidraulice pt modelele care folosesc anti-sink sa le vad alimentate electric si pentru a recunoaste ca aveti dreptate in privinta acestor supape.Poate ma crezi nebun dar ce am eu nu imi arata ca sunt alimentate in vre-un fel.Cred ca cele de la scoala sunt perfecte.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Dum 16-Oct-2005 20:26

pai e schema de functionare hidraulica de Hp si schema de hidraulica de retur al lichidului pe tubulatura elastica. de care ai nevoie? pot sa-ti dau de Xantia? e cea mai dezvoltata si cea mai complexa
schema electrica nu ai nevoie. pt k oricum e calculator de suspensie.
tragi si tu un fir +ACC de oriunde...

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 16-Oct-2005 20:29

Puteti spune un pret al electrovalvelor?

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Dum 16-Oct-2005 20:34

sunt acasa.
maine.
dar nu merita cele originale citroen.
POTI PUNE ORICE!
de la un carburator de exemplu.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 16-Oct-2005 20:43

Cea de la carburatorul de oltcit nu cred ca se poate adapta.Poate sa incerc cu electrovalve de benzina de la instalatia de gpl, dar ma tem ca nu rezista la o presiune asa de mare. Am niste electrovalve pt. instalatie hidraulica care merg la presiune mare dar sint alimentate la 110V.

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Dum 16-Oct-2005 21:17

ma intereseaza si pe mine aceste electrovalve pentru a le folosi la sistemul de franare . . . .vreau la un Opel sa-i pot anula frana pe spate la buton pentru a o putea tine doar din frana pe fata la intoarceri, burnouturi si alte acrobatii . . . .

bossplaya
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Mie 05-Oct-2005 22:49
Localitate: OR, BH, RO

Re: hidraulica?

Mesajde bossplaya » Dum 16-Oct-2005 22:37

Dan Popa scrie:3,6 mil. pentru doua bucsi sau pentru toate patru?


3.6 mil pentru 1 bucata :shock:


Înapoi la “Citroen CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO