hidraulica?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Pai bun, si cum sa fac sa nu mai fiu privit ca un dealer?
La ora asta sunt convins ca sunt unul din cei mai vechi concesionari din tara, si am facut totul exclusiv din pasiunea pt Citroen nu pentru a imbarliga niste clienti, si astfel sa ma umplu de bani.
Daca observi, la orice text al meu primesc niste raspunsuri foarte furioase din partea mebrilor clubului vostru.
Chiar eram fericit ca exista un club Citroen.
As fi vrut sa apar si eu sambata la reuniunea vostra, dar mi-a fost frica de reactia voastra a membrilor, pe o parte si de reactia importatorului pe cealalta parte, care nu agreeaza apartenenta mea la acest club.
In orice caz, atractia mea pt Citroen nu o schimba nici forumul nici problemele datorate sistemului impus de constructorul francez.
Stiai ca Citroen vrea in 2007 reteaua Citroen Romania sa devina cea mai tare dintre toate celelalte din Europa? Si vor sa fie un exemplu fata de ceilalti dealeri ale altor marci din Ro! Inclusiv fratele Peugeot.
Apropos... Standul Citroen de la SIAB a primit premiul pt cel mai frumos stand, si a fost apreciat de Thiery Peugeot, care in ziua de joi 06.10.2005 se afla langa D-l Tariceanu. (Un tip chelios, inalt si cam la 50 de ani.)
Alveolele de panza au fost aduse din Belgia, iar reactia tuturor celor care au vizitat standul Citroen fata de ceilalti ani a fost una de oameni care in sfarsit stiau de masinile actuale, si-au facut poze cu masinile, au pus intrebari foarte pertinente, lansarea de carte de vineri 14 oct a fost facuta la standul Citroen, etc...
Eu am fost in permanenta la SIAB in Aceste zile... sau mai bine zis mi-am lasat firma balta pentru a face cat mai mult pentru patria Citroen.
La ora asta sunt convins ca sunt unul din cei mai vechi concesionari din tara, si am facut totul exclusiv din pasiunea pt Citroen nu pentru a imbarliga niste clienti, si astfel sa ma umplu de bani.
Daca observi, la orice text al meu primesc niste raspunsuri foarte furioase din partea mebrilor clubului vostru.
Chiar eram fericit ca exista un club Citroen.
As fi vrut sa apar si eu sambata la reuniunea vostra, dar mi-a fost frica de reactia voastra a membrilor, pe o parte si de reactia importatorului pe cealalta parte, care nu agreeaza apartenenta mea la acest club.
In orice caz, atractia mea pt Citroen nu o schimba nici forumul nici problemele datorate sistemului impus de constructorul francez.
Stiai ca Citroen vrea in 2007 reteaua Citroen Romania sa devina cea mai tare dintre toate celelalte din Europa? Si vor sa fie un exemplu fata de ceilalti dealeri ale altor marci din Ro! Inclusiv fratele Peugeot.
Apropos... Standul Citroen de la SIAB a primit premiul pt cel mai frumos stand, si a fost apreciat de Thiery Peugeot, care in ziua de joi 06.10.2005 se afla langa D-l Tariceanu. (Un tip chelios, inalt si cam la 50 de ani.)
Alveolele de panza au fost aduse din Belgia, iar reactia tuturor celor care au vizitat standul Citroen fata de ceilalti ani a fost una de oameni care in sfarsit stiau de masinile actuale, si-au facut poze cu masinile, au pus intrebari foarte pertinente, lansarea de carte de vineri 14 oct a fost facuta la standul Citroen, etc...
Eu am fost in permanenta la SIAB in Aceste zile... sau mai bine zis mi-am lasat firma balta pentru a face cat mai mult pentru patria Citroen.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:"Clapet Anti-affaissement"
Din pacate intrarea mea pe acest forum imi da bataie cam prea mare de cap si nu sunt inteles ca un pasionat de Citroen ci doar ca "un dealer care nu are habar de Citroen".
Imi cer scuze daca v-am lasat impresia ca ati fi tratat altfel datorita faptului ca sunteti dealer Citroen.
V-am contraziz din punct de vedere tehnic.De ce?Pt. ca:
As putea sa-ti dau un sfat.
lasarea caroseriei la pamant se datoreaza returului lichidului hidraulic din cilindrii de suspensie.
Eu aici am inteles ca vinovat de lasarea caroseriei este returul(nu stiam ce vrei sa spui)
aceasta problema a fost rezolva de Citroen la varianat Xantia de dupa 1997, amplasand o electrovalva pe returul suspensiei care se dezactiveaza ( mentinand presiunea in cilindrii astfel ) in momentul in care se ia contactul masinii.
Mi-am permis sa fac o trecere in revista a modelului care a folosit prima dat o asemenea supapa(nu seamana cu cea de acum dar...) si sa specific ca nu este amplasata pe returul suspensiei.
Este adevarat ca documentatia de care dispun spune clar ca aceste supape lucreaza fara nici o alimentare electrica(pt. cele oleopneumatice sigur;pt. cele de pe hidractiv nu sunt sigur).
Daca ati putea sa-mi trimite-ti scanurile de care vorbiti as fi foarte foarte recunascator.
Inca o data imi cer scuze si as dori ca in primul rand dv. sa uitati ca sunteti dealer citroen folosind acest forum pt. relaxare.
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
spune-mi de ce model ai nevoie.
as avea nevoie si de nr PR.( e din 4 cifre de exemplu 9101... asta iti da exact ziua fabricatiei si uzina unde e construita. Eu atat aveam la Xsaruca VTS a doua).
asta la masinile mai vechi era vopsit pe caroserie.
la modelele recente(de la Picasso incoace) este scris pe eticheta din 5 cifre 09889 sau 10332.
PR a inceput simultan si la Peugeot si la Citroen (pt ca e aceeasi fabrica) cu nr 0001 in 01 ian 1980.
Ca scheme de principiu se pot folosi cele de la scoala CITROEN. PE CELE DE LA C5 SI C6 DIN PACATE NU POT SA TI LE DAU, PT K AM SEMNAT CA NU LE PUBLIC. oricum vad ca va descurcati de pe tot felul de site-uri.
Pt C5 o sa apara sigur, daca nu le gasesti deja.
La C6 e inca in mare secret ce se intampla pe acolo. Masina inca nu e gata de vandut. si ce avem din franta inca nu e definitiv. dar am manualul de utilizare.
as avea nevoie si de nr PR.( e din 4 cifre de exemplu 9101... asta iti da exact ziua fabricatiei si uzina unde e construita. Eu atat aveam la Xsaruca VTS a doua).
asta la masinile mai vechi era vopsit pe caroserie.
la modelele recente(de la Picasso incoace) este scris pe eticheta din 5 cifre 09889 sau 10332.
PR a inceput simultan si la Peugeot si la Citroen (pt ca e aceeasi fabrica) cu nr 0001 in 01 ian 1980.
Ca scheme de principiu se pot folosi cele de la scoala CITROEN. PE CELE DE LA C5 SI C6 DIN PACATE NU POT SA TI LE DAU, PT K AM SEMNAT CA NU LE PUBLIC. oricum vad ca va descurcati de pe tot felul de site-uri.
Pt C5 o sa apara sigur, daca nu le gasesti deja.
La C6 e inca in mare secret ce se intampla pe acolo. Masina inca nu e gata de vandut. si ce avem din franta inca nu e definitiv. dar am manualul de utilizare.
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Un orga number va pot da pt pt. un CX dar nu inteleg de ce aveti nevoie de el.
Eu voiam schemele hidraulice pt modelele care folosesc anti-sink sa le vad alimentate electric si pentru a recunoaste ca aveti dreptate in privinta acestor supape.Poate ma crezi nebun dar ce am eu nu imi arata ca sunt alimentate in vre-un fel.Cred ca cele de la scoala sunt perfecte.
Eu voiam schemele hidraulice pt modelele care folosesc anti-sink sa le vad alimentate electric si pentru a recunoaste ca aveti dreptate in privinta acestor supape.Poate ma crezi nebun dar ce am eu nu imi arata ca sunt alimentate in vre-un fel.Cred ca cele de la scoala sunt perfecte.
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
pai e schema de functionare hidraulica de Hp si schema de hidraulica de retur al lichidului pe tubulatura elastica. de care ai nevoie? pot sa-ti dau de Xantia? e cea mai dezvoltata si cea mai complexa
schema electrica nu ai nevoie. pt k oricum e calculator de suspensie.
tragi si tu un fir +ACC de oriunde...
schema electrica nu ai nevoie. pt k oricum e calculator de suspensie.
tragi si tu un fir +ACC de oriunde...
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Re: hidraulica?
Dan Popa scrie:3,6 mil. pentru doua bucsi sau pentru toate patru?
3.6 mil pentru 1 bucata

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO