oare se vor sfarsi vreodata problemele la Citroen???

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 06-Iul-2009 13:59

nu stiu cum gandesc altii si nici nu vreau sa impun cuiva modul meu de a vedea lucrurile...
am fost acum vreun an la saab si am facut un drive test cu un aero93...
am fost profund dezamagit de faptul ca balamalele de la usi erau facute cu niste suruburi total inestetice, precum si alte plastice puse fara gust, cu bavuri proeminente, etc...
consider ca nu trebuie avut in vedere doar motorul sau cutia, etc ci, pe langa toate astea, pe mine ma interseaza f tare gadgeturile electronice, finisajele, calitatea materialelor, etc...
am vazut un c6 cu 30000 km la care ornamentele nichelate din jurul geamurilor erau din plastic si la care nichelajul se luase pe alocuri, aratand ca un caine jupuit...
totusi, nu pori sa dai 50 000 euro pe o masina la care detaliile sunt create la nivelul produselor realizate de cooperativa nevazatorilor...

Gozmin
pasionat
Mesaje: 429
Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
Localitate: Großwardein
Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm

Mesajde Gozmin » Lun 06-Iul-2009 14:16

teddygal869 scrie:mbc a zis-o putin mai subtil decat mine


Înainte sã am Loganul în 2005 ºi Citroenul în 2009 am avut Dacia 1310 din 1973 fabricaþiei ºi crede-mã cã în ziua când am dus-o la REMAT, dupã 32 de ani, scaunele nu erau rupte. Loganul are 4 ani ºi este în stare excelentã, ireproºabilã, pe când la Citroen buretele scaunului e rupt, plasticele de interior zornãie, cu schimbãtorul de viteze de abia mai bag în marºalier ºi în a V-a, joacã maneta ca "joistick-ul" parcã-i gata sã-ºi ia zborul, scârþâie geamurile când le deschid de parcã-s ruginite, i-am schimbat bucºile pe faþã în Ungaria ºi a trebuit sã înlocuiesc un ºurub de la ele pentru cã servisul a rupt patru chei încercând sã-l desfacã (acesta fiind sudat din cauza ruginei), bate caseta de direcþie de parcã zici cã-i spartã.
DacĂŁ aÂş mai avea vreodatĂŁ ocazia sĂŁ cumpĂŁr o maÂşinĂŁ nu aÂş mai opta pentru Citroen sau Peugeot niciodatĂŁ.
MulÞi au denigrat Dacia Logan, eu doar atât spun κi meritã toÞi banii. Atâtea probleme la Citroen Îmi spune ceva: cineva le-a fãcut În bãtaie de jos pentru români. Uitã-te pe saitul Citroen.fr ºi vei vedea diferenÞa Între un C3 la ofertã pentru francezi ºi pe saitul Citroen.ro pentru oferta pentru români. E diferenÞã de cca. 3000 euro mai ieftin (pentru acelºi tip de maºinã ºi echipare) În România. De ce ? Pentru cã sunt materiale ieftine ºi de proastã calitate.
Naºul meu are un C3 din 2003 luat SH din Paris. Deºi e mai vechi cu doi ani decât al meu e Într-o stare impecabilã ºi nu prezintã nici una din problemele care le are a meu.
Iar când mai dai ºi 12.000 euro pe el ºi spui cã suntem pretenÞioºi asta mi se pare sfidare. Ori eºti unul dintre mecanicii ATS ori nu ºtii sã preÞuieºti banii câºtigaÞi care se obÞin (de cãtre unii dintre noi) cu mult efort, ca ºi toate celelalte nevoi de altfel.
Nu ÎÞi doresc decât când vei cumpãra ceva cu bani mulÞi sã devi ºi tu membru al pretenÞioºilor. Poate aºa ÎÞi vei da seama cã cel care vinde are mai multe obligaÞii cãtre client decât invers. ªi În strãinãtate aºa este, la noi În schimb clientul are obligaÞii. Dacã ei ºtiu cã drumurile noastre sunt proaste, spuma de la spãlãtorie mãnâncã chederele, aerul este plin de praf, benzina este de proastã calitate (Încã) atunci de ce dau trei, patru ani de garanÞie ? Ca sã ÎÞi scoatã ochii iar când mergi la ei sã schimbi pivoÞii sau bielete antiruliu (În garanÞie binenÞeles) ÎÞi vor spune cã nu e din cauza lor ci a clientului care a avut curajul sã conducã maºina pe drum.
Iar când o sã gãseºti tu un dealer auto/reprezentanÞã care sã ÎÞi dea explicit/detaliat În scris pentru ce se acordã garanÞie ºi În ce condiÞii (la noi În România) eu Îmi dau foc ºi dupã aceea mã Împuºc.
BaftĂŁ la toĂži. :D

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 06-Iul-2009 16:22

Nu are nici o legatura cu citroen. Partea proasta este ca pe zi ce trece produsele de folosinta indelunga nu mai sunt ce au fost..devin mai degraba de unica folosinta. Eu am xsara luata la mana a doua produsa in 2003 si sunt f multumit de ea.
Deci topicul ar trebui sa fie ceva de genul, cand se vor termina problemele la masinile noi.
Cat despre acel auto produs in Romania..nici nu mai spun nimic. Dar voi da un alt exemplu. Acasa am o bormsina no name luata de vro 7 ani si folosita in conditii de exploatare moderata spre lejera dar destul de des (uneori si imprumutata) si cam in toate tipurile de material. La firma am avut un bosch cel mai performant care in 2 luni (nu foarte exploatat fiind) s-a ars. Asta nu dovedeste in nici un fel ca no nameul este mai bun ca Boschi'ul hi tech. Pur si simplu asa s-a intamplat, si un nu name va ramane mereu un no name.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 06-Iul-2009 16:32

rog un moderator sa-mi stearga cel de-al doilea post, care nu stiu cum naiba de s-a dublat...

George Ivascu
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 03-Iul-2008 07:40
Localitate: Dambovita

Raspund afirmatiilor facute de teddygal

Mesajde George Ivascu » Lun 06-Iul-2009 21:24

In primul rand daca aveam fite a-mi luam probabil un BMW serie 3 din 2006 pt care mai puneam o mie doua in plus.
Daca am dat banii astia pe masina am pretentia sa fie masina si sa fiu tratat asa cum se cuvine de catre service-ul citroen pt ca nu am castigat banii la loz in plic sau la alba - neagra. Nu ma asteptam sa am asemenea probleme cu o masina care totusi " se numeste masina " spun eu.
Daca nu aveam pretentii luam 2 logan-uri probabil la banii care i-am dat pe C4-ul asta. Asa ca nu te supara dar tind sa cred ca tu ori nu stii sa apreciezi valoarea muncii tale. ori nu ai muncit un minut pina acum ( probabil ai primit masina sau stiu eu ce altceva MOCA de la parinti ).
Banii astia 16-17000 de euro sunt castigati prin munca domnule draga si ... sa vad ca in nici un an crapa buretele pe scaun - nu-mi pica prea bine.
Aici e chestie de o calitate indoielnica a componentelor masinii care cu siguranta nu se ridica la pretul ei ( destul de ridicat spun eu )
Si cum bani pt o alta nu am prea curind pt ca am mai spus-o si o repet muncesc pt banii astia este normal sa-mi fac probleme ( oare ce se va intampla cu masina asta peste inca un an????? ).
ASA CA CIOCU' MIC SI GANDESTE-TE LA " TREABA CU MUNCA "
Apoi mai discutam.
NU vreau sa te simti jignit dar asta e impresia pe care mi-ai facut-o.

teddygal869
pasionat
Mesaje: 135
Membru din: Mar 30-Iun-2009 22:59
Localitate: Cluj

Mesajde teddygal869 » Lun 06-Iul-2009 22:11

luand in discutie treaba cu munca cu toate ca e offtopic "dom'le" am 2 C5-uri 1 C4 si 1 C1 c4-le si c1-le luate noi noute toate luate pe banii mei munciti de mine din toate astea rezulta ca stiu ce inseamna bani dati. pe langa asta nici nu cred ca vrei sa iti imaginezi problemele ce le-am avut cu c5-urile incepand de la FAP-uri pompe de vacuum cutii de viteze chestii in care se baga bani nu gluma stiu ce inseamna cu adevarat o problema la o masina. faptul ca buretele de la scaun ti s-a inmuiat nu iti porovoaca nici un prejudiciu, dar in momentul in care ti se duce FAP-ul poti sa iti plangi in pumn si masina aia nu mai pleaca de acolo. Imi apreciez munca si banii dati dar trebuie sa mai fii si realist si sa iti dai seama ca si masina aia e cum esti tu te mai imbolnavesti din cand in cand ca nu te-o dat doamne doamne perfect. Faptul ca trebuie sa mai repari una alta la ea nu inseamna ca e rebut si nici ca tu esti cel mai patit de pe lume. as vrea sa te vad in masina mea acum dupa 120 de milioane dati in 3 luni de zile pt reparatii si inca nu s-a rezolvat. Cu toate astea nu ma plang, imi rezolv problemele si merg mai departe. mai stai putin si gandeste-te si tu la aceste lucruri si ai sa vezi ca sunt multi mai nefericiti decat tine. apropo ca mi-am amintit la c4-le meu dupa 2 saptamani a inceput sa-mi dea eroare de airbag masina are acum 3 ani si inca da acea eroare si pt asta nu ma impusc e un contact slab facut, o mufa stricata ce o fi ca nici nu mai stiu... s-a tot schimbat si degeaba tine 2 luni si apoi face la fel nu dau vina pe cei de la ats nici pe cei de la fabrica, toate au puncte slabe si fiecare cu norocul lui.

George Ivascu
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 03-Iul-2008 07:40
Localitate: Dambovita

Si care e concluzia???

Mesajde George Ivascu » Mar 07-Iul-2009 20:06

Ca Citroen nu e marca si nici masinile lor nu le putem numi masini.
Super Nova din 2001 nu m-a facut niciodata sa regret banii pe care i-am dat pe ea. Dar C4-ul asta ma face sa regret si mai mult de atit nu cred ca de acum innainte o sa mai cumpar vreodata o masina frantuzeasca.
Cred ca e prima si ultima.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 07-Iul-2009 20:14

Probleme au toate marcile aproape..uitati-va si pe alte forumuri sa vedeti ca si masinile nemtesti de pilda intampina probleme.(asta pt ca acum calitatea masinilor indiferent de marca s-a echilibrat). Nu mai exista diferente mari intre constructori...
Si toti constuctorii mizeaza mult la capitolul service/piese de schimb. Fac masini frumoase, atragatoare..dar la care piesele te usuca...
A..personal nu cred ca se poate compara o Super Nova nici macar cu un BX intretinut din anii '80 , care e net superior.(opinia mea)..dar daca a ta e perfecta :roll: nu contrazic..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

teddygal869
pasionat
Mesaje: 135
Membru din: Mar 30-Iun-2009 22:59
Localitate: Cluj

Mesajde teddygal869 » Mar 07-Iul-2009 20:48

la supernova nu auzea ambreiajul dupa o luna si cum ii batea pe spate placa de la porrtbagaj de ce ? pt ca a dat 3000 de euro pe ea si se astepta sa putrezeazsca in 2 saptamani in schimb de la C4 are pretentii. Pe langa asta daca duce vreodata o supernova 150.000 de km fara sa bata ceva in ea eu ma impusc in schimb un citroen si daca se roade una alta pe ea veci n-o sa scartaie asa

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 07-Iul-2009 21:10

nu sunt de parere ca e normal sa compari o masina la care electronica se reduce la releul de incarcare si la cel de semnalizare, cu o masina full de electronica...si nu numai...
hai sa nu fiu rau, supernova avea si calculator de injectie....am avut si eu una, dar nu as putea-o compara nici macar cu c1...
gradul de complexitate al masinilor moderne duce inevitabil la probleme mult mai complexe la randu-le, decat in trecut...
spuneam cateva posturi mai sus ca un amic cerea ajutor ca se inneca intr-un a6...ei bine, asta e strigator la cer, pt ca nu tine nici de electronica, nici de nu stiu ce complexitate...ci doar de o treaba prost facuta si care a dus la aparitia unei asemenea defectiuni...

prin urmare, nu pot admite suduri vizibile, bavuri pe plastice sau orice alta chestie facuta pe ideea romaneasca cum ca merge si asa, in timp ce, in cazul unei defectiuni serioase, pot fi de acord ca se poate intampla, pe ideea complexitatii...

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mie 08-Iul-2009 07:48

Prima chestie ar fi cu BMW -ul mie imi place foarte mult seria 3 si nu sunt fitos chiar de loc.
A doua chestie..cred ca mi-a venit in minte o explicatie pentru motivul calitatii mai proaste a produselor.
1. Nu se mai face cercetare ca pe vremuri (nici macar in strainatate) pentru a se scadea costurile.
2. Salariile sunt mult mai mari..pentru ca asa a evoluat lumea...nivelul de trai, beneficiile pe care le avem sunt mult mai mari.
3. Pentru ca profitul firmelor sa ramana la procente comparabile cu cele din trecut, s-au cautat materiale mai noi, mai ieftine, mai comfortabile..dar oarecum mai putin rezistente.
4.Pregatirea salariatilor, desi este sprijinita prin cursuri, team buildinguri etc... , zic eu nu este suficienta..si pentru ca dupa munca si cursuri distractile de diverse tipuri ne ocupa tot timpul, si pentru ca multe lucruri s-au automatizat si pentru ca oamenii cu experienta datorita poluarii si repeziciunii cu care inainteaza lucrurile se senilizeaza mult mai repede ( o sa radeti de aceasta remarca dar este un adevar trist..nush din ce motiv oamenii cu experienta dar in varsta incep sa uite tot mai usor, devin superficiali etc.)
Si poate mai sunt si multi alti factori dar ideea de baza este ca progresul a creat aceasta stare de fapt.
Deci smiley, calitatea mai proasta a produselor, cred eu ca este determinata de faptul ca traim mai bine.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

joeadrianblack
pasionat
Mesaje: 204
Membru din: Lun 06-Apr-2009 08:24
Localitate: Oradea

...

Mesajde joeadrianblack » Mie 08-Iul-2009 17:24

si sa mai schimbat ceva in timp. Pe vremuri lumea i-si cumpara masina la 20, 24 de ani (asta in tarile occidentale), si cu masina aia traia o viata intreaga. Asa era atunci la moda... in zilele noastre chiar si eu care i-mi permit, Logan, C4, 207, Golf... mai mult de 3 ani (sau 100.000 KM) nu tin masina... chiar daca nu are nimic :(

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 08-Iul-2009 20:44

Din 92 am avut numai citroen (oltcit, cx si xantia), si desi defectele au fost numeroase, intotdeauna mi-am continuat drumul fara sa fiu tractat. Cred ca asta este cel mai important. (plus ca totusi citroenul face masini confortabile)

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 09-Iul-2009 11:01

sorin. scrie:(plus ca totusi citroenul face masini confortabile)


OK, dar zi-mi unde sa imi tin si eu piciorul drept la xantia ca sa nu obosesc ca il tin "in putere" dupa 150 km. Nu ai unde.
"If in doubt, flat out!"

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Joi 09-Iul-2009 11:41

Problema poate sa fie la picior(asa ar zice cei de la reprezentanta), sau ar putea sa fie pedala prea dura. Daca nu este nici una nici alta, ti se potrivea mai bine varianta cu pilot automat :lol:


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats