Motorul se opreste in timpul mersului
Moderator: Echipa Tehnica
Motorul se opreste in timpul mersului
Salutare!Am un Citroen Xsara Picasso si nu stiu ce sa ma mai fac cu el fiindca imi vine sa ii dau foc uneori in drum
Nu conteaza viteza de deplasare ,treapta de viteza se aprinde martorul luminos de service din bord si se taie alimentare, curent si motorul se opreste din functionare.Dupa aceasta faza iau contactul stau 3 sec masina in acest timp deplasandu-se si dau din nou la automat si pleca motorul din nou si mai merg cat vrea ea dupa care o iau de la capat.Uneori nu se mai tureaza
iar apoi isi da drumul si merge o perioda indelungata.faza tare eeste ca am fost cu ea la reprezentanta la Sibiu,Valcea,Timisoara din laptop in laptop si nimeni nu gaseste nimik si toti isi dau cu presupusu poate e aia sau cealalta sau poate aia
.Va rog din suflet daca ati mai patit cineva asa ceva si ati gasit solutia sa mi-o spuneti si mie ca mai am umpic si am scimbat motorul si ea tot cum vrea ea merge
.(am inlocuit injectoare,pompa de presiune,pompa de alimentare,regulator,filtre....)astazi citeam despre filtrul de particule oare sa fie din cauza lui?Treaba e ca nu e ceva constant , si cand isi revine merge doua luni foarte bine dar cand o apuca iar o tine o luna.Poate ma ajuta cineva cu un sfat !
Am verificat si calculatorul am pus altul imprumutat si face la fel pe masina mea iar pe a lui merge excelent.De dimineatza mia mai facut o faza tare,venind de la serviciu sa oprit la o trecere de pietoni am luat contactul ca de obicei am pus din nou contactul si a pornit dupa cateva secunde sa oprit din nou constatand ca ea functioneaza doar cat are motorina in paharul de la filtru si apoi se opreste din nou.Am tras doua fire de la baterie direct la rezervor si am alimentat pompa de alimentare sa bage motorina continuu
si am reusit sa ajung acasa
(pompa am demontat-o,am verificat-o si fuctioneza e ok).
Regulatorul este al trei-lea pe masina ,am zis ca noo poate l-am nimerit pe cel stricat si sa nu ma chinui degeaba.Stau si ma gandesc sa nu piarda pompa de inalta presiune pe undeva, sa isi fi facut ceva lagare si nu mai baga cat trebuie deoarece cand dau jos regulatorul si il mai curat, cand face figuri isi mai da drumul si o mai pacalesc cateva zile :P.
Nu mai inteleg nimic jur,stau si ma uit ca matza in calendar si nu stiu ce sa-i mai fac nepunand la socoteala banii cheltuiti pe deplasari si piese cumparate si nervi incordati la maxim
si tot nik macar o schimbare mica sa imi dea o mica sperantza!
Regulatorul este al trei-lea pe masina ,am zis ca noo poate l-am nimerit pe cel stricat si sa nu ma chinui degeaba.Stau si ma gandesc sa nu piarda pompa de inalta presiune pe undeva, sa isi fi facut ceva lagare si nu mai baga cat trebuie deoarece cand dau jos regulatorul si il mai curat, cand face figuri isi mai da drumul si o mai pacalesc cateva zile :P.
Nu mai inteleg nimic jur,stau si ma uit ca matza in calendar si nu stiu ce sa-i mai fac nepunand la socoteala banii cheltuiti pe deplasari si piese cumparate si nervi incordati la maxim
Best regards :LookAtYou
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
Dar daca tot face atatea fitze si figuri maretul regulator, el nu poate fi direct schimbat? ... Cu siguranta are o limita de functionare dupa care contactele isi pierd proprietatile.
Ma gandesc ca, desi poate cotsa ceva, este o solutie eleganta pentru a ramane curat pe maini si a scapa de nervi ...
:)
Ma gandesc ca, desi poate cotsa ceva, este o solutie eleganta pentru a ramane curat pe maini si a scapa de nervi ...
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Eu am pus motorina proasta si acum scoate fum foarte negru si nu se mai ambaleaza..cum o turez mai tare moare motorul ca si cum nu s ar mai alimenta...am ascultat la pomba de motorina si se opreste prima apoi moare motorul chiar si la relanti..Sa fie ea defecta sau sa fie de la altceva?
A desfacut cineva pompa de motorina? o aud ca e sub scaunul din mijloc dar nu stiu cum sa ajung la ea
Un mecanic mi-a zis ca daca am bagat motorina proasta e posibil sa schimb injectoarele si pompa de presiune sa isi revina.
Orice sugestie e binevenita!
Stima
A desfacut cineva pompa de motorina? o aud ca e sub scaunul din mijloc dar nu stiu cum sa ajung la ea
Un mecanic mi-a zis ca daca am bagat motorina proasta e posibil sa schimb injectoarele si pompa de presiune sa isi revina.
Orice sugestie e binevenita!
Stima
Xsara Picasso 2.0HDI, 90cp, an 2000
Salutare all ...
Salut ... LookAtYou ... aceasta problema a ta am avut-o si eu acum 3 - 4 luni ... sau si mai mult ... am fost la nnnn mecanici si m-au ajutat pe langa doar cu presupusul ... si sa trec la subiect ... tot de pe aici de pe forum am inteles cum sta treburile si singur mi-am facut masina ... in cele din urma
deci ...
1. Am cumparat un regulator de presiune second ca nou este ... intre 812 - 2500 RON ... iar eu am dat undeva la 250 RON cu tot cu transport ... si am schimbat , am cerut o cheie imprumut de la cineva si l-am pus pe cel second si la prima cheie a pornit masina ... din cate am inteles de la mai multi ... regulatorul de presiune tine in jur la 60.000 - 90.000 km cam asa ...
2. Dupa ce am facut treaba cu regulatorul am trecut la partea electrica ... si SURPRIZA ... cand am scos mufele de la injectoare ... acolo faceau un scurt mic ... iar daca puneam podul palmei pe firele de la injectoare dadea senzatia de a se ineca masina ... si daca tii mai mult de 5 sec mana pe ele se opreste motorul ... si simplu ca buna-ziua ... am scos toate mufele si le-am strans toate contactele , am cracanat cele 2 picioruse de la contacte unul in jos iar altul in sus ca sa faca mai bine legatura si le-am suflat dat cu spray de contact si le-am pus inapoi ... vreau sa zic ca dupa aceasta operatie .. nici in ziua de azi NU mai am treaba cu masina ...
Sper ca am fost de folos tie si la mai multi ...
O zi buna la toti .;)

1. Am cumparat un regulator de presiune second ca nou este ... intre 812 - 2500 RON ... iar eu am dat undeva la 250 RON cu tot cu transport ... si am schimbat , am cerut o cheie imprumut de la cineva si l-am pus pe cel second si la prima cheie a pornit masina ... din cate am inteles de la mai multi ... regulatorul de presiune tine in jur la 60.000 - 90.000 km cam asa ...
2. Dupa ce am facut treaba cu regulatorul am trecut la partea electrica ... si SURPRIZA ... cand am scos mufele de la injectoare ... acolo faceau un scurt mic ... iar daca puneam podul palmei pe firele de la injectoare dadea senzatia de a se ineca masina ... si daca tii mai mult de 5 sec mana pe ele se opreste motorul ... si simplu ca buna-ziua ... am scos toate mufele si le-am strans toate contactele , am cracanat cele 2 picioruse de la contacte unul in jos iar altul in sus ca sa faca mai bine legatura si le-am suflat dat cu spray de contact si le-am pus inapoi ... vreau sa zic ca dupa aceasta operatie .. nici in ziua de azi NU mai am treaba cu masina ...
Sper ca am fost de folos tie si la mai multi ...
O zi buna la toti .;)

o problema asemanatoare am avut si eu.tot asa...imi murea motorul in mers.eu am schimbat debitmetrul care vine cu tot cu senzorul de temperatura combustibil si de atunci n am mai avut nicio problema.incearca dc ai posibilitatea sa pui un debitmetru de la alta masina care merge ok si vezi ce se intampla
motorul nu se tureza si moare in timpul mersului
Salut.
Am exact aceiasi problema cu aceiasi simptome care le-ai prezentat,parca era masina mea.
Am schimbat de 3 ori regulatorul,injectoare,senzorul de acceleratie ,pompa de injectie,injectoare ,toate filtrele,senzorul de presiune de pe rampa,contactul cu chei,pompa de gavaj(alimentare din rezervor) si tot aceiasi chestie! nu se tureaza se operste in timpul mersului si in viteza si la relantiv este cateodata cand scoate fum negru si se oprste motorul dupa 3-4 secunde dupa ce scot cheia din contact.
Daca curatam regulatorul sau il schimbam mergeam 2-3 sapt ok dupa care aceiasi figura.
Eu ma gandesc ca e ceva electric fiindca motorul cand funcioneaza normal la un soc(o groapa) becul de injectie necorespunzatoare se aprinde la bord(dreapta ultimul).
Aceasta problema persista de 3 ani inclusiv acum...masina porneste dar nu se tureaza si am abandonat-o la 20 km de Mures.
Cred ca o sa-mi cumpar tester personal Smile) Smile) fiindca nimeni nu ii gaseste defectul incepand de la reprezentanta Citroen Ludus (Gheza) Tg-Mures repr Citroen + alte 10 ateliere autorizate!(nu am fost la mecanici de cartier)
Din cate am auzit in Tg-Mures mai este un citroen cu aceleasi simptome.
Ai gasit defectul? astept un raspuns sau trimite-mi un mesaj cu nr tau de telefon.merci
Am exact aceiasi problema cu aceiasi simptome care le-ai prezentat,parca era masina mea.
Am schimbat de 3 ori regulatorul,injectoare,senzorul de acceleratie ,pompa de injectie,injectoare ,toate filtrele,senzorul de presiune de pe rampa,contactul cu chei,pompa de gavaj(alimentare din rezervor) si tot aceiasi chestie! nu se tureaza se operste in timpul mersului si in viteza si la relantiv este cateodata cand scoate fum negru si se oprste motorul dupa 3-4 secunde dupa ce scot cheia din contact.
Daca curatam regulatorul sau il schimbam mergeam 2-3 sapt ok dupa care aceiasi figura.
Eu ma gandesc ca e ceva electric fiindca motorul cand funcioneaza normal la un soc(o groapa) becul de injectie necorespunzatoare se aprinde la bord(dreapta ultimul).
Aceasta problema persista de 3 ani inclusiv acum...masina porneste dar nu se tureaza si am abandonat-o la 20 km de Mures.
Cred ca o sa-mi cumpar tester personal Smile) Smile) fiindca nimeni nu ii gaseste defectul incepand de la reprezentanta Citroen Ludus (Gheza) Tg-Mures repr Citroen + alte 10 ateliere autorizate!(nu am fost la mecanici de cartier)
Din cate am auzit in Tg-Mures mai este un citroen cu aceleasi simptome.
Ai gasit defectul? astept un raspuns sau trimite-mi un mesaj cu nr tau de telefon.merci
ioana.matea
daca a crapat asa pe banda rulanta e posibil sa fie o problema cu mizeria care isi croieste loc pe undeva pe acolo, verifica si asta inainte de toate
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
nicu_ak
- pasionat
- Mesaje: 310
- Membru din: Joi 14-Ian-2010 21:55
- Localitate: timisoara
- Masina: Xsara Picasso 1.6 hdi
- 2: Xsara Picasso 2.0 hdi
- 3: Xsara Picasso 1.6 i
Salut, problema asemanatoare si la picasso-ul meu 1.6 benzina :acum cateva luni mi s-a oprit motorul la 100 k/h ,am pus din nou contactul si am dat la automat si a mers.S-a mai intamplat de vreo 2 ori pana azi dimineata cand a facut din nou figura.Vreau sa stiu la ce sa ma astept?ce sa schimb din timp sa previn alte defectiuni ca cele prezentate mai sus?Multumesc
-
Alexandru`
- simpatizant
- Mesaje: 47
- Membru din: Sâm 08-Noi-2008 22:26
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salut,
Vin si eu cu o informatie pe acest subiect.
Inainte sa imi achizitionez masina, discutand cu un posesor de Picasso, printre altele a venit vorba si de un astfel de incident.
Omul avea o motorizare 1.8 benzina si mi-a zis ca i s-a oprit si lui in mers odata.
A fost cu ea la reprezentanta unde i-au facut un update de soft si de atunci nu a mai avut problema asta.
Cam atat... Sper sa va fi fost de folos...
Vin si eu cu o informatie pe acest subiect.
Inainte sa imi achizitionez masina, discutand cu un posesor de Picasso, printre altele a venit vorba si de un astfel de incident.
Omul avea o motorizare 1.8 benzina si mi-a zis ca i s-a oprit si lui in mers odata.
A fost cu ea la reprezentanta unde i-au facut un update de soft si de atunci nu a mai avut problema asta.
Cam atat... Sper sa va fi fost de folos...
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady




