probleme aeroterma

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

teddygal869
pasionat
Mesaje: 135
Membru din: Mar 30-Iun-2009 22:59
Localitate: Cluj

Mesajde teddygal869 » Joi 09-Iul-2009 22:13

hehehe eu nu as face asa o manevra in garaj nici mort cu toate ca am un lant in tevile de la AC :D am desfacut masina pt dezmembrare in schimb cea proprie o fac cei ce fac zi de zi asa ceva. E un calvar crede-ma m-am uitat 3 zile la ea, am ajuns jumatate de bord sa-l rup la un moment dat ca efectiv nu venea jos (imi convenea ca era cu volan pe dreapta masina si nimanui nu-i trebuie bordul) si azi am reusit intr-un final dar cu ajutorul a 2 tipi de la reprezentanta. normal ca acum as sti sa-l dau jos si pe al meu dar tot nu as face-o pt ca stiu ce e sub el.

Eu zic in felul urmator NU il desface lasa-i pe cei de la ATS sa o faca pt ca nu il vei mai pune inapoi nici la pastile cailor pt ca trec o gramada de cabluri prin o gramada de locuri stramte. Le scoti odata da la loc cum au fost nu le mai bagi.

Ahh si inca o chestie acum dupa ce pot zice ca aproape am dezmembrat total un C5 ( adica mai am puntea spate si motorul care mai sta in tampoane), nu gasesti 2 mufe la fel in toata masina aia, deci stai si te uiti ca boul la unele ca nu iti dai seama cum se desfac. Din fericire am reusit sa le desfac pe toate mai putin pe una care din greseala am rupt-o ( asta este nici o pierdere majora :) ).

Oricum daca omul vrea sa o faca nu e nici o problema sa o faca dar cand va vedea cate piese va trebui sa scoata pana sa ajunga la aeroterma mi-e frica ca se va speria si nu va mai fi in stare sa le puna inapoi.

Spor la desfacut ;)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 09-Iul-2009 22:57

videosuzy scrie:si cand te gandesti ca totul se rezolva cu 1300 lei...in 3 ore...
Dar asa suntem noi, romanii...avem masina de 'nshpe mii de euro, insa cand e vorba de o interventie, uneori cat se poate de fireasca...preferam sa facem "in parcare"...
De-aia te trezesti cu masina scrum in mijlocul A2 (de la instalatia electrica)...de-aia te trezesti ca nu-ti sare airbag-ul atunci cand ai nevoie de el....etc...

Oricum, admir curajul colegului care nu putea sa se limiteze la operatiuni mai simple: inlocuirea unui bec ars, completarea uleiului sau a lichidului de frana...etc...a trecut direct la demontat bordul... :wink:

Bafta


pt unii 1300 pot insemna mult...

viorelovidiu poate ne dai si noua acea adresa de torenti pt acele manuale...
banuiesc ca nu te deranjeaza sa imparti cu noi acele manuale:P

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Vin 10-Iul-2009 08:27

Luati de aici:

http://torrents.ru/forum/viewtopic.php?t=1231853


p.s.
1300ron manopera ptr. 3 ore de lucru nu este mult, este enorm.
pana si reprezentanta autorizata are ora de manopera 80~90 ron.

teddygal869
pasionat
Mesaje: 135
Membru din: Mar 30-Iun-2009 22:59
Localitate: Cluj

Mesajde teddygal869 » Vin 10-Iul-2009 08:29

1300 i-au cerut pe piesa nu pe manopera :D manopera este peste cei 1300 RON :D atata e o aeroterma noua

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Vin 10-Iul-2009 08:35

ok

sfatul meu cand mai aveti nevoie de piese, service mergeti si la Peugeot, cel putin reperele pentru motor sunt identice si mult mai ieftine, la C5-II am impresia ca si reperele ptr clima-rcd sunt la fel ca la 407.

Eu am ajuns sa-mi fac ieri la Peugeot TM etansarea injectoarelor - ( schimbat garnituri, etc ) la preturi la care cei de la Citroen nici nu viseaza sa lucreze ... toate 4 la Peugeot la pret de 1 singur la Citroen, cei de la Peugeot aveau tot ce trebuie pe stoc pe langa cei de la Citroen TM care nu aveau nimic pe stoc.

un mic exemplu:
-garnitura injector la Peugeot costa ~2ron la Citroen ~21 ron.
-manopera la Peugeot pentru 4 injectoare 1.5h la Citroen ptr 1 injector 2.2h

Buna miscare am facut cand am cumparat C5-II... am sa studiez daca reperele la C6 sunt in mare parte identice ca la 607 daca nu... ma mai gandesc daca o sa o dau pe Blackie, din orice pct de vedere m-as uita pur si simplu nu merita.
Ultima oară modificat Vin 10-Iul-2009 08:54 de către C i t r o n e l, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 10-Iul-2009 08:54

aoleu ce ati sarit pe mine! am si specificat ca ma las batut. momentan o pot folosi foarte bine aeroterma asa cum e mai mult de jumatate din prima pala nu folosesc (dar ma sacaie sa stiu ca e o problema).... o sa ma ocup la un moment dat s-o schimb. Pur si simplu as fi vrut sa vad daca e cumva o problema f simpla - de ex de dat cu vaselina si atata - daca nu, o schimbam.

Aeroterma se invarte foarte bine, deci nu e gripata, din partea dreapta unde se pot vedea palele axul e ruginit serios... m-am trezit cu apa in masina de mai multe ori si ma cruceam, pana la urma am descoperit ca aveam dop teapan pe partea cu aeroterma si acuma nu mai intra, ma gandesc ca din cauza inundatiilor repetate s-a stricat pana la urma aeroterma, caci altfel nu-mi explic rugina

cu programul citroen va tin la curent ca nu am reusit sa-i dau de cap :)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Vin 10-Iul-2009 22:27

mesersmith scrie:
videosuzy scrie:si cand te gandesti ca totul se rezolva cu 1300 lei...in 3 ore...
Dar asa suntem noi, romanii...avem masina de 'nshpe mii de euro, insa cand e vorba de o interventie, uneori cat se poate de fireasca...preferam sa facem "in parcare"...
De-aia te trezesti cu masina scrum in mijlocul A2 (de la instalatia electrica)...de-aia te trezesti ca nu-ti sare airbag-ul atunci cand ai nevoie de el....etc...

Oricum, admir curajul colegului care nu putea sa se limiteze la operatiuni mai simple: inlocuirea unui bec ars, completarea uleiului sau a lichidului de frana...etc...a trecut direct la demontat bordul... :wink:

Bafta


pt unii 1300 pot insemna mult...

viorelovidiu poate ne dai si noua acea adresa de torenti pt acele manuale...
banuiesc ca nu te deranjeaza sa imparti cu noi acele manuale:P


Nu cred ca e cazul sa intram in polemici...cred ca am fost destul de clar ca e rusinos sa ai nmasina din clasa superioara (care costa cel putin 10-15.000 euro) si sa spui ca n-ai bani sa remediezi o defectiune ce apare poate o data in viata acelei masini...Adevarul e ca la fel de rusinos e sa ai masina de valoare mare si sa te plangi ca e scumpa benzina sau motorina (ca si consumul e pe masura)...
Daa...ii inteleg pe cei ce se carpesc cu masina la SH care a dat te miri ce pe ea, ca sa aiba si el cu ce se deplasa de acasa la servici si invers...
Raman la parerea mea...Nu e mult delor acea suma (care, fie vorba intre noi, reprezinta pretul unei mici uzine, nu a unui ventilator de birou)...la care se adauga valoarea a 2-3 ore de manopera...valoarea totala fiind in jurul a 100-120 lei...
Zi ca si 120 lei e mult pentru nebunia descrisa mai sus (ma refer la defrisarea acelui C5 "nationalist")...

Stima

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 10-Iul-2009 23:02

videosuzy sa lamurim un aspect! nu este vorba de bani aici, ci de initiativa mea de a descoperi lucruri noi si a intelege anumite mecanisme si da, recunosc ca in materie de masini sunt afon, dar asta nu ma impiedica sa invat. Eu de meserie sunt consultant IT si ma atrag gadgeturile electronice, de aici mi se trage curiozitatea de a-mi baga nasul peste tot, dar cu bun simt.

plus ca masina nu are 200 de mii km, ci doar 38.000km de aceea e foarte suspecta aceasta problema cu aeroterma si deduc ca poate fi o solutie foarte simpla pentru aceasta problema, atunci de ce sa nu incerc singur s-o rezolv? cand simt ca ma depaseste merg in service. Pur si simplu nu pot avea incredere in service-urile auto (cu exceptia celor individuali care si dau sfaturi bune pe acest forum, tot respectul) si cel mai recent exemplu dar si cel mai convingator este cel deschis in threadul ciudatenii cu hydractive pentru care fostul proprietar a dat degeaba 4000ron pe pompa hidraulica, cand defapt era ceva "mizerie" in telescopul din dreapta. pur si simplu e jecmaneala pe fata.

videosuzy, sincer nu era cazul de astfel de remarci/impresii despre mine


in legatura cu acele manuale (de fapt e o aplicatie web care contine si manuale)

http://thepiratebay.org/torrent/4589388 ... ackup_2007 de aici se downloadeaza kit-ul

si de aici trebuie luata licenta noua pentru a functiona corect, din kit a expirat in dec 08. http://thepiratebay.org/torrent/4630214 ... ackup_2007

pot oferi sfaturi de instalare cine nu se descurca aici sau pe private in masura timpului disponibil
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Vin 10-Iul-2009 23:20

videosuzi, nici eu nu inteleg faptul ca nu ai inteles... :))))
nu e vorba deloc de nu stiu ce valoare a manoperii skimbarii unor componente...nicidecum...
e vorba de mecanicii service-urilor noastre, care nu stiu altceva decat sa schimbe ansambluri intregi, indiferent daca in acel ansamblu sau subansamblu e o simpla piesa pe care o poate schiba oricine...
daca pt 4 carbuni pe care eu i-am schimbat la pompa hidraulica tu ai fi fost de acord sa platesti 40 milioane, atunci jos palaria, inseamna ca eu nu stiu sa fac bani pe care sa-i arunc cu usurinta cu care tu ai fi de acord sa-i arunci...
asta a fost polemica...

am nenumarate intamplari personale in care carpacii service-urilor romanesti, pt care un simplu acord intre doua cuvinte e teza de doctorat, daramite schimbarea unui tranzistor de 300 lei veki...ei bine, pt aceasta suma, vor schimba un bloc de 4 milioane si isi vor da ochii peste cap a inteligenta atotintelegatoare...

ei bine, daca tu consideri ca la o masina de 30.000km e normal ca la prima parere a unui carpaci care pune piesele demontate dintr-un ansamblu pe sfoara ca sa nu uite ordinea, daca tu consideri, spuneam, sa asculti carpaciul fara ezitare si fara sa-ti pui nicio intrebare, atunci imi permit, cu toata stima, sa te intreb de unde si cum faci bani, pt ca, desi muncesc pe spetite, parca tot nu i-as arunca pe ideile intepenite ale unor habarnauti...
iar daca as avea acei bani, tot as demonta, pt ca refuz sa fiu luat de prost de un mecanic, uneori cu doua clase peste tren...

in ceea ce priveste costul masinii, oricat de mult ar costa, parca tot as demonta lucrurile pe care le pot eu aborda, si nu doar dintr-o idee de economie aiuristica...

toata stima...

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Dum 12-Iul-2009 21:39

Am inteles...scuze

teddygal869
pasionat
Mesaje: 135
Membru din: Mar 30-Iun-2009 22:59
Localitate: Cluj

Mesajde teddygal869 » Dum 12-Iul-2009 23:33

aici trebuie sa ii dau dreptate lui messersmith, nu stiu baietii decat sa schimbe tot ansamblul nu se preteaza la reparatii cu toate ca cica-i service ;)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 13-Iul-2009 19:43

si eu imi cer scuze....
m-am cam aprins, dar am draci multi si bine infipti in mintea mea cu un electronist de la service constanta, care mi-a pus ca e dus calculatorul de climatizare si ca ma costa 1400 ron plus 400 ron regulatorul aerotermei, iar manopera era si ea parca vreo 300 ron...
si m-a costat fabuloasa suma de ... o lipitura la mufa regulatorului...

he he...

toata stima, videosuzi...

teddygal869
pasionat
Mesaje: 135
Membru din: Mar 30-Iun-2009 22:59
Localitate: Cluj

Mesajde teddygal869 » Lun 13-Iul-2009 19:51

heheh costuri deastea sa tot ai ... dar asa cum imi mai dezmembrez eu C5-ul ? :))

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 13-Iul-2009 19:58

viorel ovidiu, scuza-ne ca, in loc sa te ajutam cu cate ceva, ne-am luat in sabii in topicul tau...:P

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 14-Iul-2009 09:31

nu va faceti probleme, sunt si eu patit la fel ca voi si va impartasesc durerea :)

momentan operatiunea aeroterma ramane in standby, vreau sa verific pivotii si ce mai e pe la roti ca sa fiu sigur ca nu e nici un fel de joc pentru ca unul zice ca sunt batai de pivoti si mai puternic se aude pe dreapta, altu zice ca nu sunt batai iar tot altu cica ar fi dar nu e sigur :)

cei de la ITP au zis ca masina merge excelent si cu o alta ocazie am ridicat masina pe rampa si exista un joc ff mic la miscarea rotilor de fata stanga-dreapta desi in volan nu se simte absolut nimic
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV