apa in motor
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
apa in motor
Potopul de sambata m-a prins in trafic in Constanta unde a plouat ca pe vremea lui Noe, mergand de la City Mol spre delfinariu C5 m-a lasat cand mai aveam vreo 6 m si treceam raul care se formase pe str. Soveja cand un neam prost de sofer de autobuz din Constanta a accelerat facand un val ce a trecut peste parbriz, moment in care motorul s-a oprit . Am scos masina din apa si am desfacut prima data filtrul de aer unde era vreo 10 l de apa, deja vadeam factura de vreo 4000 eur de la Ats, dar se pare c5 este mai bine facut decat am crezut eu, dupa ce am scos toata apa de peste tot, am demontat toate injectoarele si am apus alta baterie, miracol a pornit la prima cheie. trebuie sa recunosc ca am vazut cateva biele indoite pe la un Mercedes si un passat. Deci toata stima pentru 2.0 hdi de pe C5. Daca intereseaza pe cineva odiseea indepartarii apei din motor sa posteze aici si o sa va raspund cu placere.La multi Km fara reparatii.
MESERIAS
Am auzit si eu patanii cu intrat apa la motor. Pe mine m-a prins la Cx un val pana peste parbriz dar am avut noroc si nu a intrat nimic in motor. Altii nu au fost asa norocosi.
Am fost si eu pe vremea potopului la constanta; am reusit sa evit toate valurile; cei drept, ieri am gasit apa in portbagaj
Am fost si eu pe vremea potopului la constanta; am reusit sa evit toate valurile; cei drept, ieri am gasit apa in portbagaj

-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Ieri am luat toata masina la curatat mufele cu spray de contacte, am curatat si prin interior, si apoi am ascultat mai atent motorul, se pare ca a fost totusi cumva afectat volanta cu masa dubla deoarece scoate niste fasaituri in mers la relanti pe loc cu toate ca motorul merge rotund, am demontat cureaua de accesorii deoarece suspectat bratul intinzator de gripare dar nu era de acolo totul era in regula, fasaiturile nu disparusera.
Apoi cand opresc motorul se aude un zgomot metalic estompat si foarte scurt, stie cineva dac volanta asta intra in garantie? daca nu merg pana crapa ca nu am ce-i face asttept pareri.
Apoi cand opresc motorul se aude un zgomot metalic estompat si foarte scurt, stie cineva dac volanta asta intra in garantie? daca nu merg pana crapa ca nu am ce-i face asttept pareri.
MESERIAS
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
poate sa fie si de la pompa de apa, am patit ceva asemanator la o xsara; ambreiajul nu fasaie in relantiu, volanta la fel, poate doar vreun rulment de la cutie.... intr-adevar, volanta poate scoate diferite zgomote la oprire, dar nu face nicicum in relantiu; daca totusi suspenctezi ca zgomotul este din dreptul cutiei de viteze, sau zona carcasei ambreiajului, incearca sa o asculti pe dedesupt, poate iti dai semama mai clar ce si cum. logic si normal, de la putina apa, nu ar avea ce sa fi patit volanta; este oare posibil sa fi facut dinainte si sa nu fi observat?
cati km are masina?

cati km are masina?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
totusi cred ca este de la volanta deoarece dupa ce am dat apa afara de prin filtre si tubulaturile itercoolerului am ridicat masina pe cric am bagat viteza a6-a si am invartit de roata ca sa ma asigur ca nu am dop de apa in capul pistoanelor, ceva stropi de apa tot a avut ca opunea ceva rezistenta la invartire exceptand rezistenta generata de compresia motorului dar totusi se invartea, si apa aintrat cred pe langa pargia de debraiere are un manson de cauciuc dar nu este etans.
MESERIAS
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
masina are 14.000km si atunci abia plecasem de la Carefour dupa ce masina a stationat vreo 3 ore, abia facusem vreo 4km si aia pe o ploaie torentiala numai cu a 2-a si a 3-a deci ambreiajul si motorul consider ca erau reci.Zgomotul la oprirea motorului este ca un zornait metalic totusi estompat si de scutra durata, altfel la schimarea vitezelor si la plecarea de pe loc nu se intampla nimic anormal.
MESERIAS
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst