Nelamuriri xsara

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Bogdan Lazar
pasionat
Mesaje: 117
Membru din: Joi 29-Iun-2006 16:47
Localitate: Bucuresti

Salut

Mesajde Bogdan Lazar » Sâm 03-Feb-2007 00:31

Am mai intrebat stanga dreapta... si am aflat ca la masina mea e ceva normal ca rotile din spate sa fie un pic "cracanate" cica asa tre sa fie ele... am mers de atunci inca o mie de Km si nici un semn ca ar fi ceva in neregula!!!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 03-Feb-2007 00:39

rulmentii de la punte
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Sâm 03-Feb-2007 00:52

khan scrie:rulmentii de la punte


Khan, am si eu o mica intrebare, care e nitel off-topic, dar s-ar putea sa aiba legatura cu rulmentii de pe puntea spate care se pare ca ii joaca feste prietenului cu Xsara.

Asa cum poti vedea si din semnatura mea, eu am un C3. De vreo cateva luni incoace, am neplacerea sa tot aud un zgomot, un soi de troncaneala pe puntea spate cand merg cu masina mai mult goala (sunt doar eu in masina bineinteles :wink: ), pe drumuri denivelate. Zgomotul pare sa vina de la undeva de la roata din dreapta spate, dar nu sunt sigur ca e de acolo. Daca am pe cineva pe locurile din spate sau daca portbagajul e ceva mai incarcat, zgomotul pare sa nu mai apara.

M-am uitat atent la cum sunt pozitionarea rotilor spate si ele par a fi dispuse cam asa, ca si la alte masini din cate am vazut:

/---------\

Bine, e putin exagerat unghiul sugerat de slash-urile astea, ideea e ca rotile spate au un usor unghi spre interiorul masinii fata de verticala. Nu mi s-a parut la ochi ca ar exista asimetrii intre roti (adica una din roti sa fie mai inclinata decat cealalta).

La vreo luna-doua dupa ce am luat masina, am reusit intr-un viraj luat la viteza mica, pe o straduta ingusta, sa acrosez cu roata dreapta spate o bordura. Masina a saltat putin cu spatele in partea stanga si mi-am zgariat capacul de plastic al rotii. N-a fost o izbitura puternica, dar parca din momentul ala am inceput sa am si zgomotul cu pricina. Crezi ca ar putea fi o problema cu rulmentii si la mine sau ce ar putea sa cauzeze troncaneala aia?

La viteze mari sau mici, pe drumuri bune, nu am niciun fel de zgomot. Masina pare sa troncane pe spate cand e mai descarcata si rulez cu ea pe drumuri denivelate. Am verificat amortizoarele apasand pe fiecare parte, dar masina pare sa revina bine, fara oscilatii, inapoi. Suspensia pe spate la C3 e destul de simpla din cate am inteles. Oare ce-o fi troncanind la mine pe spate?

Merci frumos.

Bogdan Lazar
pasionat
Mesaje: 117
Membru din: Joi 29-Iun-2006 16:47
Localitate: Bucuresti

Sal

Mesajde Bogdan Lazar » Sâm 03-Feb-2007 00:59

exact asta e impresia pe care o am si eu cu rotile din spate si faptul ca am mai vazut chesti cu inclinarea si la Peugeot si la VW... si asta m-a mai linistit intr-o oarecare masura!
Are cineva idee cam cat costa rulmentii?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 03-Feb-2007 01:15

@vldst din pacate nu stiu exact cum e puntea spate la C3. dar sigur iti pot spune ca ar trebui verificate unghiurile rotilor. daca sint abateri atunci trebuie vazut de unde sint abaterile si schimbat ce trebuie schimbat. poate fi un brat intreg, sau doar o bucsa
@Bogdan Lazar din pacate daca rotile au o inclinatie vizibila, singura solutie e inlocuirea rulmentilor de care zic. miine iti pot spune si un pret
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Bogdan Lazar
pasionat
Mesaje: 117
Membru din: Joi 29-Iun-2006 16:47
Localitate: Bucuresti

ms

Mesajde Bogdan Lazar » Sâm 03-Feb-2007 01:17

as fi extrem de recunoscator :!: :!: :!:

gbroasca
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Mie 01-Noi-2006 15:16
Localitate: Hunedoara

nelamurire

Mesajde gbroasca » Sâm 03-Feb-2007 11:51

Sunt de acord cu cei ce sustin ca romanii nu stiu sa isi ia masini. Cati dintre noi , inainte de a o lua , verificam costurile comaparativ? Din experienta va spun ca intretinerea la Xsara Picasso (Diesel) costa mai putin decat la Renault Clio (benzina). Dar in Ro nu e suficienta reclama la Citroen si cand e nu are agresivitate. In plus, romanul cere masini nemtesti, fara sa stie mare lucru despre concurenta. Olandezii, ca vecini ai nemtilor cumpara cele mai multe Toyota din spatiul UE. Pt. ca aia circul mult, d-aia. :D

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Sâm 03-Feb-2007 18:55

offtopic
Olandezii sunt inebuniti dupa suedeze :wink:
Cosmin
high energy music expression

rtrd_dud
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Joi 02-Mar-2006 01:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde rtrd_dud » Dum 04-Feb-2007 16:30

Ca romanu' dupa LOGAN :D

solaris78
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Vin 06-Oct-2006 09:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde solaris78 » Lun 05-Feb-2007 17:15

nu cunosc problemele care pot aparea, dar inclinatia rotilor (in functie de modelul masinii) poate fi data si de amortizoare, arcuri, caroserie deformata. Primul pas care trebuie facut: GEOMETRIE.
O INCLINATIE ESTE ABSOLUT NORMALA - SE NUMESTE UNGHI DE CADERE.

Bogdan Lazar
pasionat
Mesaje: 117
Membru din: Joi 29-Iun-2006 16:47
Localitate: Bucuresti

sal

Mesajde Bogdan Lazar » Vin 09-Feb-2007 14:25

Nu vreau sa te contrazic... dar din cate stiu eu unghiul de cadere e numai la rotile din fata!!!

solaris78
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Vin 06-Oct-2006 09:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde solaris78 » Mar 13-Feb-2007 17:15

unghiul de cadere, convergenta si fuga exista la ambele punti diferenta e ca nu se regleaza toate, sau e posibil sa nu se regleze nici unul, in functie de solutia tehnica aleasa.

Avatar utilizator
Eurofighter
pasionat
Mesaje: 156
Membru din: Sâm 11-Iul-2009 23:54
Localitate: Bucuresti

Mesajde Eurofighter » Mar 21-Iul-2009 16:44

ati mai aflat si alte amanunte despre inclinarea rotilor spate?
a trecut destul de mult timp de la ultimul post
am observat la a mea exact aceeasi problema
am mai vazut una singura in Bucuresti pana acum si tot asa e, dar mult mai accentuat
poate reusesc sa trag niste poze


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu