bujii la hdi

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

raf
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Dum 12-Oct-2008 08:29
Localitate: PIATRA NEAMT

bujii la hdi

Mesajde raf » Vin 17-Oct-2008 18:12

multumesc vasy si cit a. Varianta asta am mai auzit-o, dar nu credeam. Inainte am avut un Visa, iar la ala se aprindeau bujiile chiar si vara. Nu am probleme la pornire, voi astepta frigul sa vad ce se intampla. Am vrut doar sa fiu preventiv, nu stiam traba asta cu temperatura sub 5 grade.

fane_tzeava
simpatizant
Mesaje: 56
Membru din: Joi 01-Ian-2009 20:24
Localitate: botosani

Re: bujii la hdi

Mesajde fane_tzeava » Joi 01-Ian-2009 20:41

am luat masina la 166000 km si imi pornea greu, am schimbat bujiile si tot greu porneste, nush ce sa fac,ma gandesc sa nu fie "sarita de la punct" cureau de distributie.pls help me

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 02-Ian-2009 16:42

Lexia te maninca. poate fi de vina regulatorul din pompa, pe la kilometrajul asta mai crapa. nu e limitata? nu are sincope in acceleratie?

fane_tzeava
simpatizant
Mesaje: 56
Membru din: Joi 01-Ian-2009 20:24
Localitate: botosani

Mesajde fane_tzeava » Dum 04-Ian-2009 08:58

nu ,nu e limitata, cand o accelerez se duce nu are treaba, dar numai sa porneasca.Oricum va tin la curent ce am facut cu ea

fane_tzeava
simpatizant
Mesaje: 56
Membru din: Joi 01-Ian-2009 20:24
Localitate: botosani

Mesajde fane_tzeava » Lun 26-Ian-2009 18:29

am fost in service cu alternatorul si am schimbat tot in el, si mi-a spus "meseriasu" de acolo ca eu am o problema de contact.Cica ar fi 2 pompe de alimentare cu motorina si ca una dintre ele e de mare presiune.Cand pun contactul nu tot timpu se cupleaza si pompa de inalta si nu are presiunea necesara pentru pornire.De acu sa imi caut un contact sau sa icerc sa-l fac pe asta.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 27-Ian-2009 09:22

pompa de inalta nu este electrica, prin urmare nu are cum sa se cupleze la punerea contactului...
doar pompa de combustibil este electrica si aduce motorina la poma de inalta...
motorul este cu rampa comuna, asta inseamna ca de pe aceeasi teava se alimenteaza toate injectoarele...
daca unul dintre injectoare e defect pe retur(e prea mare returul), nu se mai atinge presiunea necesara in rampa si atunci porneste greu...
nu spun ca asta e, e doar o varianta posibila...

porneste la fel si la cald si la rece?

daca te pricepi la surubarit, scoate retururile de la injectoare si pune niste furtunase pe care le bagi in niste sticlute, toate la fel...
lasa motorul sa mearga 1 min si vezi daca sunt diferente semnificative intre nivelurile sticlutelor...
nu stiu ce cantitati trebuie sa curga, dar e putin probabil sa se strice la fel toate injectoarele, prin urmare o sa constati diferente intre niveluri...

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

bujii la hdi

Mesajde cornelioan » Mie 28-Ian-2009 15:52

Mama ce meseriasi pe la service-uri! Sarita de la punct, nu are cum sa fie,asta este un mit.Distributia, odata pusa la punct, nu mai sare. Trebuie sa masori doua presiuni pentru a-ti da seama de unde este defectul. Este vorba de presiunea la compresie si de presiunea din rampa injectoarelor.Probabil ca nu ai cu ce face aceste masuratori si din pacate tot la service vei ajunge, dar cel putin vei sti ce trebuie facut. Daca presiunea la compresie este mai mica decat trebuie(nu ar trebui sa fie la acesti km, dar nu stii ce s-a intamplat cu masina inainte de a o cumpara), motorul va trebui segmentat, bucsat si tot ce se mai face in astfel de cazuri. Daca nu ai presiunea corespunzatoare in rampa injectoarelor, este mai simplu.Inainte de a da vina pe pompa de inalta presiune mai exista si niste supape regulatoare care trebuiesc verificate si inlocuite.

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Joi 05-Feb-2009 07:59

Si eu am avut de curnad probleme cu pornirea mai precis pornea foarte bine dar uneori nu vroia deloc sa o ia din loc, apoi daca o lasam un timp pornea. Am mers la ATS si mi-au spus ca un caontact la cablajul bsi-ului nu mai facea contact cum trebuie, mi-au facut-o pe loc si m-a costat cu tot cu diagnoza Lexia 240 de roni. Daca si a ta face la fel poate asta este cauza.

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Sâm 25-Iul-2009 15:27

am citit aproape toate posturile despre bujii deoarece nu am reusit spre rusinea mea sa le identific pe motorul meu 2.0 HDI 16V 138 CP, poate cineva sa ma ajute cu ceva informatie despre pozitionarea acestora pe motor? Va multumesc anticipat!
MESERIAS

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 25-Iul-2009 16:02

sunt in preajma locului in care injectoarele intra in motor...
in plus, le poti recunoaste usor, pt ca sunt conectate intre ele in mod direct printr-un cablu destul de gros, prin urmare usor vizibil...

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Sâm 25-Iul-2009 16:24

Din pacate am dat toate capacele jos ba chiar am dat si injectoarele jos pt a scoate apa cand am ramas in balta si in partea de sus langa injectoare nu este nici urma de bujie cred ca sunt pozitionate sub motor pe partea cu turbosuflanta.
MESERIAS

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 25-Iul-2009 17:31

ciudat, eu am varianta 2.0 hdi/ 110cp si sunt acolo unde ti-am zis...

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Sâm 25-Iul-2009 18:11

PEDROS69 scrie:Din pacate am dat toate capacele jos ba chiar am dat si injectoarele jos pt a scoate apa cand am ramas in balta si in partea de sus langa injectoare nu este nici urma de bujie cred ca sunt pozitionate sub motor pe partea cu turbosuflanta.

la unele motoare sunt in spatele motorului undeva sub galeria de admisie.accesul este foarte greu.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Dum 26-Iul-2009 05:37

Galeria de admisie este chiar in fata si deasupra cum privesti din fata masinii, motorul are codul RHR, cineva mi-a spus o varianta cu bujiile montate sub galeria de admisie dar, dar nu prea imi vine sa cred deoarece nu este nici urma de cablu electric gros sau vreo tabla de cupru care sa tina vreo 40-50A cat isi iau bujiile la pornire. Pana la urma o sa o urc pe elevator si asa trebuie sa ung un cablu de la timoneria manetei de viteze, si o sa ma uit atent pe spate.
MESERIAS

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 26-Iul-2009 11:01

lasa in pace bujiile, doar prin Alaska sau Siberia ti-ar fi de folos, la clima de aici motorul porneste si fara ele. daac te incapatinezi, atunci cauta-le in spatele motorului sub galerie


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst