Citroen BX 19RD Break 1986
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Am o problema la masina (de fapt cred ca a fost dintotdeauna problema, dar nu am bagat-o eu de seama):
-stanga spate e destul de rigida si te lasi greu pe ea. Nu are lansajul care trebuie.
Observatii:
1. sfera e buna. (si orice sfera as pune tot la fel face..deci clar nu e din sfera)
2.cilindrul e ok, nu e iesita tija sau mai stiu eu ce.(nu am nici uzura la cilindrul din moment ce masina nu se lasa de spate cu toate ca dozatorul e asa si asa)
3. am bratele spate uzate (rulmentii presupun, caci rotile stau /\ si scartaie)
4. partea stanga atat fata cat si spatele e mai lasata fata de dreapta cu vreo 3-4-5mm. (e insesizabila la ochi diferenta, dar masurata exista diferenta..am mai scris eu despre asta pe forum)
-stanga spate e destul de rigida si te lasi greu pe ea. Nu are lansajul care trebuie.
Observatii:
1. sfera e buna. (si orice sfera as pune tot la fel face..deci clar nu e din sfera)
2.cilindrul e ok, nu e iesita tija sau mai stiu eu ce.(nu am nici uzura la cilindrul din moment ce masina nu se lasa de spate cu toate ca dozatorul e asa si asa)
3. am bratele spate uzate (rulmentii presupun, caci rotile stau /\ si scartaie)
4. partea stanga atat fata cat si spatele e mai lasata fata de dreapta cu vreo 3-4-5mm. (e insesizabila la ochi diferenta, dar masurata exista diferenta..am mai scris eu despre asta pe forum)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
pai poate sa fie de la telescop; de exemplu, daca ar avea telescopul gripaj, nici nu are lansaj, si se explica si faptul ca sta masina sus si nu coboara repede;
mai poate fi de la bratele spate, cu aceeasi explicatie ca si mai sus, dar ar trebui sa fie deja incalecate bilele de la rulmenti ca sa faca asa; totusi, daca stii de problema asta de ce nu o rezolvi? este mai importanta decat altele pe care le-ai tot bibilit, sa stii. mai poti verifica si daca cele 2 telescoape sunt la fel; din ce stiu eu, de la berlina la break difera, iar daca ai unul de un fel si altul de alt fel, va fi mai tare pe o parte;
mai poate fi de la bratele spate, cu aceeasi explicatie ca si mai sus, dar ar trebui sa fie deja incalecate bilele de la rulmenti ca sa faca asa; totusi, daca stii de problema asta de ce nu o rezolvi? este mai importanta decat altele pe care le-ai tot bibilit, sa stii. mai poti verifica si daca cele 2 telescoape sunt la fel; din ce stiu eu, de la berlina la break difera, iar daca ai unul de un fel si altul de alt fel, va fi mai tare pe o parte;
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Nu am facut pentru ca nu prea puteam sa las masina sa stea demontata
celelalte operatiuni le-am facut cat de repede am facut..
Trebuie neaparat sa umblu acolo.Lansaj are numai dupa ce te lasi mai cu putere pe ea...
E ca si cum ai avea o sfera cu mica presiune in ea..nici sparta, dar nici incarcata..asta e comportamentul.
La berlina am dat un telescop jos pentru ca balanganea pur si simplu..iesise tija.Cineva mai incercase sa o puna, dar nu reusise.Cu ocazia asta am descoperit si cum se da jos.Din nefericire s-a rupt conducta de la cilindrul de la berlina.(era putedra conducta). Am de rezerva ..nu-i problema..A fost faza dura..am pornit-o si masina s-a ridicat in 3 roti pt ca la unul nu mai am cilindrul pus..iar eu trebuia sa scot masina din garaj asa ca am blocat conducta care o alimenta pacalind citronelul mergand in doar 3 roti alimentate:lol: .
oricum, telescopul se da usor jos daca aflii cum...mai mult a durat sa imi dau seama cum se da jos..
In alta ordine de idei..la prima vedere seamana totul pe spate la berlina si break..o sa mai studiez. Berlina are bratele foarte foarte bune.
Nu cred sa fi umblat cineva la mine la masina sa fi schimbat telescopul pt ca stiu masina..dar o sa verific ce ai zis tu.
Nu stiu sa aiba legatura coboratul greu al spatelui in cazul meu cu telescopul pt ca mereu am avut problema cu acea parte stanga spate(lansaj mic de cand am luat masina), iar cand aveam dozatorul uzat se lasa imediat.
Bratele sunt uzate, dar am vazut altele si mai rele..Bineinteles, nu stiu cum se comportau.

Trebuie neaparat sa umblu acolo.Lansaj are numai dupa ce te lasi mai cu putere pe ea...
E ca si cum ai avea o sfera cu mica presiune in ea..nici sparta, dar nici incarcata..asta e comportamentul.
La berlina am dat un telescop jos pentru ca balanganea pur si simplu..iesise tija.Cineva mai incercase sa o puna, dar nu reusise.Cu ocazia asta am descoperit si cum se da jos.Din nefericire s-a rupt conducta de la cilindrul de la berlina.(era putedra conducta). Am de rezerva ..nu-i problema..A fost faza dura..am pornit-o si masina s-a ridicat in 3 roti pt ca la unul nu mai am cilindrul pus..iar eu trebuia sa scot masina din garaj asa ca am blocat conducta care o alimenta pacalind citronelul mergand in doar 3 roti alimentate:lol: .
oricum, telescopul se da usor jos daca aflii cum...mai mult a durat sa imi dau seama cum se da jos..
In alta ordine de idei..la prima vedere seamana totul pe spate la berlina si break..o sa mai studiez. Berlina are bratele foarte foarte bune.
Nu cred sa fi umblat cineva la mine la masina sa fi schimbat telescopul pt ca stiu masina..dar o sa verific ce ai zis tu.
Nu stiu sa aiba legatura coboratul greu al spatelui in cazul meu cu telescopul pt ca mereu am avut problema cu acea parte stanga spate(lansaj mic de cand am luat masina), iar cand aveam dozatorul uzat se lasa imediat.
Bratele sunt uzate, dar am vazut altele si mai rele..Bineinteles, nu stiu cum se comportau.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Merci de raspuns in primul rand.
Totul se va vedea la demontare. Mai merg asa cu ea o saptamana ca mai am treaba prin bucuresti si apoi ma apuc de treaba.
Deocamdata studiez poze in manualul de raparatii.
Sper totusi sa fie bratele la fel cu cele de la berlina in caz de ceva..
Totul se va vedea la demontare. Mai merg asa cu ea o saptamana ca mai am treaba prin bucuresti si apoi ma apuc de treaba.

Sper totusi sa fie bratele la fel cu cele de la berlina in caz de ceva..

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
la cx si xm, sigur nu sunt la fel, si mi se pare ca si la xantie; constructiv ar fi la fel, dar etrierele la break sunt mai mari, si difera prinderile; nu stiu ce sa zic, pana nu desfaci acolo nu ai de unde sa stii, iar eu unul nu am scobit pana acum in vreun bx break... daca difera, iti iei rulmenti si le faci pe ale masinii.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Am citit pe bxclub.uk principul de demontare al bratelor la BX, precum sunt date si ceva dimensiuni(sunt date f putine din pacate) care sunt la fel la toate modelele de BX in afara de BX 4*4.Asa zic ei acolo..dar nu precizeaza nimic de berilina/break.
Asa este, pana nu desfac nu am de unde sa stiu daca exista diferente intre berlina si break la puntea spate. La prima vedere pare la fel cam totul. (decat ca berlina are abs si apar unele diferente)
Oricum, pe mine ma intereseaza bratele in primul rand..
Rulmenti tot o sa iau..
Ce ma enerveaza e ca nu prea am spatiu sa o fac in garaj...o sa trebuiasca sa ii fac loc.
Totusi, a demontat cineva la Break si la Berlina bratele spate si s aimi zica daca exista diferente?
Asa este, pana nu desfac nu am de unde sa stiu daca exista diferente intre berlina si break la puntea spate. La prima vedere pare la fel cam totul. (decat ca berlina are abs si apar unele diferente)
Oricum, pe mine ma intereseaza bratele in primul rand..
Rulmenti tot o sa iau..
Ce ma enerveaza e ca nu prea am spatiu sa o fac in garaj...o sa trebuiasca sa ii fac loc.
Totusi, a demontat cineva la Break si la Berlina bratele spate si s aimi zica daca exista diferente?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Intrebare: pot sa dau bratele jos de pe masina fara sa dau toata puntea jos?
(nu de alta, dar nu as vrea sa deranjez toata conductaraia de acolo). Ar fi ideal daca s-ar scoate doar bratele ...adica nu stiu daca am loc de caroserie sa scot surubul de la brat.
Asa e usor de dat toata puntea jos ca are doar 3+3 suruburi..dar nu as vrea sa o dau jos sa nu misc din conducte.(stiti si voi ca pe spate sunt pacatoase conductele) Asa pt brate mi-ar trebui doar conducta de la etrier desfacuta din ce am vazut.
P.S.: mi-am cumparat azi cu 100 lei o punte completa cu tot cu cilindrii, etriere, discuri aproape noi, sfere aproape noi-noute, corector, etc...conductele de pe ea sunt naspa. O sa desfac saptamana aceasta bratele de pe punte sa fac experimente pe ea. Cred totusi ca are bratele bune pt ca stiam masina de pe care am luat puntea.



Asa e usor de dat toata puntea jos ca are doar 3+3 suruburi..dar nu as vrea sa o dau jos sa nu misc din conducte.(stiti si voi ca pe spate sunt pacatoase conductele) Asa pt brate mi-ar trebui doar conducta de la etrier desfacuta din ce am vazut.
P.S.: mi-am cumparat azi cu 100 lei o punte completa cu tot cu cilindrii, etriere, discuri aproape noi, sfere aproape noi-noute, corector, etc...conductele de pe ea sunt naspa. O sa desfac saptamana aceasta bratele de pe punte sa fac experimente pe ea. Cred totusi ca are bratele bune pt ca stiam masina de pe care am luat puntea.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Multumesc frumos si de poza si de informatie.
Ma gandeam eu ca se poate sa dau doar bratele jos, dar daca nu am demontat niciodata nu am de unde sa stiu
. Sper sa ma apuc in curand.
Exact..daca nu se desface conducta de la etrier..suspend eu cumva etrierul..dar cred ca voi putea sa o dau jos cumva.
Sa fi dat toata puntea jos era dificil din cauza prea multor conducte care sunt pe acolo

Ma gandeam eu ca se poate sa dau doar bratele jos, dar daca nu am demontat niciodata nu am de unde sa stiu

Exact..daca nu se desface conducta de la etrier..suspend eu cumva etrierul..dar cred ca voi putea sa o dau jos cumva.
Sa fi dat toata puntea jos era dificil din cauza prea multor conducte care sunt pe acolo

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11806
Cel mai nou membru Shraunkhd