Motorul nu porneste la cald
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Motorul nu porneste la cald
CITOEN C5 HDI 2,0 2001--Nu stiu ce poate fi! Motorul porneste foarte bine cand este rece, dar dupa e se incalzeste in momentul in care invart cheia in contact vibreaza foarte tare parca ar face un fel de autoaprindere (asa facea motoarele pe benzina cand era benzina proasta) .Am pus-o pe tester - mi-a dat mesajul senzor temperatura apa defect- In primul rand nu stiu unde e senzorul de temperatura apa si pe bord i-mi arata ca temperatura apei este in limitele normale. Nu stiu ce sa inteleg. Ce zice-ti puteti sa ma ajutati?
Cu stima!
Cu stima!
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
Nu porneste
Capul hidraulic al ppei de injectie e uzat .
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
Motorul nu porneste la cald
Ce sistem de injectie are motorul?
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
a spus omul ce motor are: 2000 hdi; nu are nici un fel de cap hidraulic motorul asta
; injectia este cu rampa comuna, si dupa cum a spus si khan, debit prea mare pe retur si de aia nu mai porneste calda; cumva, cand merge daca ii dai blana sub 2000 de ture da in nas si se opreste?
mai poate sa fie si altceva, dar ma cam indoiesc; de regula de la injectoare face asa;

mai poate sa fie si altceva, dar ma cam indoiesc; de regula de la injectoare face asa;
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
pai asa cum ti-a spus si khan, verifica si eventual elimina posibilitatea de a fi returul prea mare la injectoare...
fa-ti rost de niste furtunas de dimensiunile celui de la returul injectoarelor...
taie 4 buc si pune-le in 4 recipiente identice...(gen pet cat mai mic)...
porneste motorul si tine-l in functionare 1 min...
din pacate, nu-mi mai aminntesc ce cantitate trebuie sa curga pe retur la tipul asta de injectoare, dar e f putin probabil sa fi picat returul la toate patru si, astfel, daca exista diferente f mari intre cantitati, cel cu debitul cel mai mare e defect...
ideea e ca, daca returul unui injector cel putin e f mare, atunci pe rampa lor comuna nu se mai ajunge la presiunea normala si atunci nu mai porneste...
fa-ti rost de niste furtunas de dimensiunile celui de la returul injectoarelor...
taie 4 buc si pune-le in 4 recipiente identice...(gen pet cat mai mic)...
porneste motorul si tine-l in functionare 1 min...
din pacate, nu-mi mai aminntesc ce cantitate trebuie sa curga pe retur la tipul asta de injectoare, dar e f putin probabil sa fi picat returul la toate patru si, astfel, daca exista diferente f mari intre cantitati, cel cu debitul cel mai mare e defect...
ideea e ca, daca returul unui injector cel putin e f mare, atunci pe rampa lor comuna nu se mai ajunge la presiunea normala si atunci nu mai porneste...
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
PORNIRE CALD
patrik eu zic sa faci urmatoarea proba : cand apare problema cu nepornirea pune o laveta inmuiata in apa pe pompa de injectie de inalta presiune , lasa 2-3 minute si vezi daca porneste .Daca o ia este ce am spus eu .
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
corectez putin ce am scris mai devreme:
sorin, am crezut ca te referi la cap hidraulic de pompa clasica, pt ca m-a derutat si intrebarea aceea cu ce tip de injectie este; la tester am incercat si eu cand am dat de problema asta, si spunea ca e defect senzorul de inalta, ceea ce nu era adevarat; cred ca cea mai buna metoda este cu recipientul la retururi, si o sa incerc si eu; pana acum nu mi-a dat prin cap
sorin, am crezut ca te referi la cap hidraulic de pompa clasica, pt ca m-a derutat si intrebarea aceea cu ce tip de injectie este; la tester am incercat si eu cand am dat de problema asta, si spunea ca e defect senzorul de inalta, ceea ce nu era adevarat; cred ca cea mai buna metoda este cu recipientul la retururi, si o sa incerc si eu; pana acum nu mi-a dat prin cap

- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
vezi ca poti vedea cu lexia ce presiune baga pompa in timp ce dai la automat.daca e mai mica de 250 de bari,poate fi pompa o cauza.pe de alta parte ,senzorul de temperatura are o functie mult mai importanta pe linga aceea de a-ti arata temperatura la bord.gindeste-te ca daca la cald,calculatorul primeste o informatie eronata,cum ar fi ca motorul e rece,modifica automat o gramada de parametrii.
eu zic sa schimbi senzorul daca lexia zice ca e defect.e ala verde si costa vreo 70 de lei.apoi poti merge mai departe cu investigatiile.succes!
eu zic sa schimbi senzorul daca lexia zice ca e defect.e ala verde si costa vreo 70 de lei.apoi poti merge mai departe cu investigatiile.succes!
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Haideti domnilor sa va spun ce a fost!
Dupa vreo 5 verificari pe diferite computere de diagnostic pe care arata ca totul este in ordine, la sugestia unuia dintre electricianii care s-au perindat pe langa masina mea, m-am apucat sa curat toti senzorii de citire de pe motor.
Am curata toti senzorii in afarade ce care citeste roata zimtata. Tot asa facea motorul.
Dupa ce am curata si senzorul de citire roata zimtata care se afla intre cutia de vitaze si motor , sub filtrul de aer , stupoare!
PORNESTE MOTORUL MEU LA SFERT DE CHEIE!
Nu am mai avut probleme cu el pana acum.
Va multumesc mult de sfaturi si va doresc aspfalt curat!
Dupa vreo 5 verificari pe diferite computere de diagnostic pe care arata ca totul este in ordine, la sugestia unuia dintre electricianii care s-au perindat pe langa masina mea, m-am apucat sa curat toti senzorii de citire de pe motor.
Am curata toti senzorii in afarade ce care citeste roata zimtata. Tot asa facea motorul.
Dupa ce am curata si senzorul de citire roata zimtata care se afla intre cutia de vitaze si motor , sub filtrul de aer , stupoare!
PORNESTE MOTORUL MEU LA SFERT DE CHEIE!
Nu am mai avut probleme cu el pana acum.
Va multumesc mult de sfaturi si va doresc aspfalt curat!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
Înapoi la “Electrica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu