Motorul nu porneste la cald

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

patrik
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Sâm 23-Iun-2007 20:55
Localitate: Bistrita

Motorul nu porneste la cald

Mesajde patrik » Sâm 01-Aug-2009 13:44

CITOEN C5 HDI 2,0 2001--Nu stiu ce poate fi! Motorul porneste foarte bine cand este rece, dar dupa e se incalzeste in momentul in care invart cheia in contact vibreaza foarte tare parca ar face un fel de autoaprindere (asa facea motoarele pe benzina cand era benzina proasta) .Am pus-o pe tester - mi-a dat mesajul senzor temperatura apa defect- In primul rand nu stiu unde e senzorul de temperatura apa si pe bord i-mi arata ca temperatura apei este in limitele normale. Nu stiu ce sa inteleg. Ce zice-ti puteti sa ma ajutati?


Cu stima!

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Sâm 01-Aug-2009 13:50

in legatura cu vibratu, mi-a facut si mie asa din cauza ca nu am lasat beculetele sa se stinga inainte de pornire , dupa care am oprit si am repornit. Eu banuiesc bujiile :roll:

patrik
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Sâm 23-Iun-2007 20:55
Localitate: Bistrita

Mesajde patrik » Sâm 01-Aug-2009 13:57

teoretic daca este cald ar trebui ca bujiile sa nu conteze asa mult

iliescu sorin
pasionat
Mesaje: 225
Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
Localitate: Constanta
Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
2: CX 2,0 Break. an 1989
3: Xsara 1,4 i , an 2002

Nu porneste

Mesajde iliescu sorin » Sâm 01-Aug-2009 16:04

Capul hidraulic al ppei de injectie e uzat .

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 01-Aug-2009 16:05

bujiile pornesc numai la o temperatura foarte mica la hdi. (5 grade sau -5 grade) nu mai stiu exact. cum acuma nu e perioada de frig, ...
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 01-Aug-2009 20:25

eu sint sigur ca e vorba de injectoare, la cald se mareste fff mult returul si nu se mai creeaza presiunea necesara

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

Motorul nu porneste la cald

Mesajde cornelioan » Lun 03-Aug-2009 17:43

Ce sistem de injectie are motorul?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 03-Aug-2009 18:33

a spus omul ce motor are: 2000 hdi; nu are nici un fel de cap hidraulic motorul asta :shock: ; injectia este cu rampa comuna, si dupa cum a spus si khan, debit prea mare pe retur si de aia nu mai porneste calda; cumva, cand merge daca ii dai blana sub 2000 de ture da in nas si se opreste?
mai poate sa fie si altceva, dar ma cam indoiesc; de regula de la injectoare face asa;

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 03-Aug-2009 19:15

pai asa cum ti-a spus si khan, verifica si eventual elimina posibilitatea de a fi returul prea mare la injectoare...
fa-ti rost de niste furtunas de dimensiunile celui de la returul injectoarelor...
taie 4 buc si pune-le in 4 recipiente identice...(gen pet cat mai mic)...
porneste motorul si tine-l in functionare 1 min...
din pacate, nu-mi mai aminntesc ce cantitate trebuie sa curga pe retur la tipul asta de injectoare, dar e f putin probabil sa fi picat returul la toate patru si, astfel, daca exista diferente f mari intre cantitati, cel cu debitul cel mai mare e defect...

ideea e ca, daca returul unui injector cel putin e f mare, atunci pe rampa lor comuna nu se mai ajunge la presiunea normala si atunci nu mai porneste...

iliescu sorin
pasionat
Mesaje: 225
Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
Localitate: Constanta
Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
2: CX 2,0 Break. an 1989
3: Xsara 1,4 i , an 2002

PORNIRE CALD

Mesajde iliescu sorin » Lun 03-Aug-2009 19:50

patrik eu zic sa faci urmatoarea proba : cand apare problema cu nepornirea pune o laveta inmuiata in apa pe pompa de injectie de inalta presiune , lasa 2-3 minute si vezi daca porneste .Daca o ia este ce am spus eu .

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 03-Aug-2009 20:48

corectez putin ce am scris mai devreme:
sorin, am crezut ca te referi la cap hidraulic de pompa clasica, pt ca m-a derutat si intrebarea aceea cu ce tip de injectie este; la tester am incercat si eu cand am dat de problema asta, si spunea ca e defect senzorul de inalta, ceea ce nu era adevarat; cred ca cea mai buna metoda este cu recipientul la retururi, si o sa incerc si eu; pana acum nu mi-a dat prin cap :oops:

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 03-Aug-2009 21:08

recipiente de retur, dj, recipiente, ca sa poti evidentia diferentele dintre ele... :)

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Lun 03-Aug-2009 22:05

vezi ca poti vedea cu lexia ce presiune baga pompa in timp ce dai la automat.daca e mai mica de 250 de bari,poate fi pompa o cauza.pe de alta parte ,senzorul de temperatura are o functie mult mai importanta pe linga aceea de a-ti arata temperatura la bord.gindeste-te ca daca la cald,calculatorul primeste o informatie eronata,cum ar fi ca motorul e rece,modifica automat o gramada de parametrii.
eu zic sa schimbi senzorul daca lexia zice ca e defect.e ala verde si costa vreo 70 de lei.apoi poti merge mai departe cu investigatiile.succes!
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

patrik
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Sâm 23-Iun-2007 20:55
Localitate: Bistrita

Mesajde patrik » Vin 04-Sep-2009 13:37

Haideti domnilor sa va spun ce a fost!
Dupa vreo 5 verificari pe diferite computere de diagnostic pe care arata ca totul este in ordine, la sugestia unuia dintre electricianii care s-au perindat pe langa masina mea, m-am apucat sa curat toti senzorii de citire de pe motor.
Am curata toti senzorii in afarade ce care citeste roata zimtata. Tot asa facea motorul.
Dupa ce am curata si senzorul de citire roata zimtata care se afla intre cutia de vitaze si motor , sub filtrul de aer , stupoare!
PORNESTE MOTORUL MEU LA SFERT DE CHEIE!
Nu am mai avut probleme cu el pana acum.
Va multumesc mult de sfaturi si va doresc aspfalt curat!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 04-Sep-2009 15:44

cred ca in cazul asta ar fi trebuit sa memoreze un defect de genul:sincronizare ax came-arbore cotit.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!


Înapoi la “Electrica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu